Log in

View Full Version : Замяна на табло на 145-ца боксер



alfaromeofen
18-01-2010, 21:23
Здравейте колеги ,насочил съм се към 145-ца в сърцето ми е ,обаче имам едно питане.Харесал съм си 1.6 боксер и гледам те са с тези табла :
http://4.bp.blogspot.com/_vqPWVDSPp6w/SYx-Ai0vgAI/AAAAAAAAAHY/ddjfaDAzoVg/s320/Alfa+3.JPG

Обаче не знам къде ,но съм виждал и с тези :
http://test-drive.automedia.bg/images/news/body/20102005/145-6%20cockpit.jpg

Мислех ,че са само на туинспарк-овете.Дали е преправка някаква или си слагат новото табло заводско не знам,но определено ми харесва повече.:big_love:.А ако е възможно да се монтира новото табло ,някой знае ли как ,защото по това което виждам не съвпадат тръбите за парното и врътките,иначе врати тва онва трябва да е еднакво..

tonov
18-01-2010, 21:30
Боксерите са само със старото табло. Ако искаш да сложиш новото, трябва да смениш и модула на парното.

alfaromeofen
18-01-2010, 21:34
http://weirdmeister.de/alfa/carps/
Аз се натънах на този проект ,и май е отрязал да не духа на горе,иначе тя промяната е само в централната конзола и в материялите по всяка вероятност.
Модула ще рече цялото парно ли? и дали ще има преправки и рязане по пластмасите.Идеята ми е да се смени само конзолата ,която е насреща ..

tonov
18-01-2010, 21:49
На по-новите 145/6 парното е с автоматично управление на клапите за температура и скорост на мотора, разликата не е само в разположението на врътките. Затова трябва да се смени целия модул, ако искаш да запазиш функционалността му. Старото табло е с жила. Естествено няма невъзможни неща, но ако си намислил да повториш проекта от линка.... тва е голям филм честно казано.

alfaromeofen
18-01-2010, 22:13
Благодаря за отговорите!Значи не мисля определено да повтарям проекта,идеята ми е за конзолата само ,и да се запази функционалността му ,а не циганиика някаква.А трябва ли някаква глобална промяна по електрониката ,или само трябва да купя новия модул?

Пп.Също още едно въпросче - мога ли да сменя само духалките ,за врътките отдолу ясно че не става без смяна на цялото парно.Смисъл само да е с кръглите духалки.

tonov
18-01-2010, 22:26
Не съм сигурен, но май че управлението си е с платките на самата конзола.

markoff
19-01-2010, 13:11
Колега, на мен таблото на боксера ми харесва повече ( по-ръбато е и отговаря на външния вид на целия автомобил), въпрос на вкус.
Моя съвет е преди да вземеш колата, да провериш техническото състояние и съответно, колко ще ти струват ремонтите.
Ремонтирай каквото не е в ред, покарай я така и после мисли за подобрение на интериора.

alfaromeofen
19-01-2010, 16:53
Много си прав колега!Наистина техническото състояние е най-важното в един автомобил ,а после вече такива козмевтични и интериорни подобрения.За това съм се ориентирал към този боксер,поради неговото сравнително по-лесно и ефтино поддържане.Даже мисълта ми е да взема някоя повредена,блокирала или прегрята кола ,да си направя един хубав ремонт на мотора и да съм сигурен в него а не да ми изкачат разни неща в последствие.Питах понеже новото табло ми допада повече и съм виждал такива боксери (преправени) и ако е така нали заводско да си търся такава кола.За мен това не е просто поредната кола , а нещо много повече.Избирам я със сърцето си и затова съм се спрял на Алфа Ромео.

detelazurno
20-01-2010, 11:34
Това с блокиралата и прегрялата не е никак добра идея! Ако толкова много държиш мотора да е на 100% още от първия момент, в който попадне в ръцете ти по-добре си вземи работеща пък и направи основен ремонт. Иначе това са коли, които вече са над 10-12 години, така че изненади винаги ще има.

alfaromeofen
20-01-2010, 19:43
Е да така е,прав си.То зависи и какво е по двигателя,какво му има ,ако са криви глави ,шлайфане на валове,водни помпи и така нататък..става сложно,трудно,бавно и скъпо :no: Няма какво да му мисля ,но доверие нямам на никой който продава и какво казва за нея ,ремонт ще има по мотора със сигурност и ако не искам проблеми трябва да я взема от магазина.Та въпроса ми беше за конзолата дали мога само да сменя духалките ,че по облите по ми харесват.