View Full Version : прекъсва когато си поиска!
Значи прави следния проблем. Като е на газ докато карам гасне и веднака пак пали а ако е на бензин гасне само като е на свободна. Сменяно и е всичко по електрониката-бобини, компютри, датчици абе не се оправя. Всички маистори в Бургас и региона вдигнаха ръце от нея. Двигателя е 1.7i
Колега малко повече информация 16в ли е каква е газовата снимки нещо коя година е ???
16v da 105 konq u6 :)) 91 god. snimka nqmam a v momenta nqma i kak danapravq za6toto kolata e zazimena na selo :) nestava za karane v tova sastoqnie. Principno i gazovoto sa go gledali kazaha 4e vsi4ko po nego e OK
16v da 105 konq u6 :)) 91 god. snimka nqmam a v momenta nqma i kak danapravq za6toto kolata e zazimena na selo :) nestava za karane v tova sastoqnie. Principno i gazovoto sa go gledali kazaha 4e vsi4ko po nego e OK
Колата ти не е 1.7 16v щом е 105 коня,а 1.7 8v и не е 105,а 107 коня.Мотор 1.7 16v има три версии 129hp,132hp и 137hp(без ламбда и катализатор).Относно оборотите на празен вдигни ги си малко.
Проблема ти е по линията:Акумулатор,контактен ключ;главни релета и захранването им.Почисти всички клеми и провери релетата,да не са клеясали или нагорели!
Успех!
както винаги старите ни колици страдат от клеясали,нагорели и хлабави връзки:tooth:
mersi za savetite! 6te q vidq i 6te spodelq dali se e opravila! Ina4e pravilno 4e ne e 16 V imah v spredvid 4e dvigatelq e s dva vala
Първо колега на кирилица!!! че да не те глобят
Второ как 2 вала по 2 клапана или по 4 на цилиндър имаш ???
firedragon
20-01-2010, 23:27
2 вала общо,има по 2 клапанчета на цлиндър.Малко странно го написа,но аз така го разбирам пък и е 110 коня.
Ми Boxer двигател с колко вала е? Обаче проблема си стои а релета връски и всичко което ме посаветвахте го проверихме и си е добре ама проблема си остана
8 клапановите боксери са с по 2 вала,а 16 клапановият е с 4 разпределителни вала.:shocking:
firedragon
21-01-2010, 21:37
Интересен проблем имаш.Сигурен ли си,че газовата ти е наред?Ако всички датчици са наред,компютъра е сменен,бубината е сменена,кабелите са наред,релетата също ми се вижда,че проблема е в управлението на газовата.Може нещо с нея да не е в час и да дава грешна информация,след което да спира газта,докато караш на газ или бензиновата помпа докато си на бензин.Може да има някоя студена спойка в управлението и да ти прави мизерии.
Ами ходих парво него да гледат но ми казаха че си е наред газовото. Преди време пак бях писал по форумите и единствено някакав пич от софия каза че знае какъв е проблема но иска да му я закарам там. Но с тоя проблем просто е много трудна работа да стигна до София. И така си остана. Някои ми беше казал да проверя всички маси към купето и това проверявах но не. Абе чудо е баба Алфа
firedragon
21-01-2010, 23:44
Малко по-капризни са ама все са коли и няма непоправими неща.Огледай много хубаво кабелите,че нали го знаеш италянския електротехник Тоци Бегали при теб мисля,че се е намесил много и ти бяга по някаква причина управлението на газовото по време на път.
vikoalfa
22-01-2010, 00:10
Малко по-капризни са ама все са коли и няма непоправими неща.Огледай много хубаво кабелите,че нали го знаеш италянския електротехник Тоци Бегали при теб мисля,че се е намесил много и ти бяга по някаква причина управлението на газовото по време на път.
Само леко да е италианец,чичо Дойчо Фашиста от Бош е оакал работата.Сега разглабям един Фиат,всичко е Бош даже еърбеците са немски.Така че с тея химери с италианските коли и токове....моля ви у някой друг форум.
Не засичам конкретно теб,просто ми писна от такива изказвания за колите от ботуша!
Колегата пуснал темата,отиди на майстор имах такъв проблем като теб и докато не отидох в сервиз,само се занимавах с глупости и нерви.Щото проблема се оказа таблото с бушоните и окислени кабели.
Ама аз по горре писах че сам я карал на всички маистори (така да се каже) в Бургас и никои не е успял да я оправи. Има един пич в Поморие дето се занимава само с Алфи и тои удари на камък
firedragon
22-01-2010, 15:26
Само леко да е италианец,чичо Дойчо Фашиста от Бош е оакал работата.Сега разглабям един Фиат,всичко е Бош даже еърбеците са немски.Така че с тея химери с италианските коли и токове....моля ви у някой друг форум.
Не засичам конкретно теб,просто ми писна от такива изказвания за колите от ботуша!
Колегата пуснал темата,отиди на майстор имах такъв проблем като теб и докато не отидох в сервиз,само се занимавах с глупости и нерви.Щото проблема се оказа таблото с бушоните и окислени кабели.
Абсолютно съм съгласен с теб колега.Ако не беше гадната система на Бош,а някоя по-качествена и не толкова претенциозна колите щяха да са много продавани и нямаше да имат тази слава.
whorunit
22-01-2010, 16:54
Да бе те от бош са монтирали, ел. инсталацията в техните заводи .......... това че некадърните жабари не могат да зглобят нещо без да го осерат не означава че на бош модулите монтирани в този коптор са боклуци ... понял, компренде, капиш, ъндърстенд, ферштехе ????
п.с. и аз имам ядове с токовете на кочината като въртя стартера продължително да запали и скоростомера почва да подскача стрелката до 60 КМ/ч сега ми кажи че бош е виновен ... а това че оборотомера почва да подскача като смахнат в диапазона между 2500 и 3500 оборота сигурно пак бош имат пръст в тази история ???
Има си табла които си работят перфектно, ама като цяло след 20 години експлоатация почват номерата. И аз не съм съгласен, че главните виновници са Бош.
Ще се изкажа по друг начин.Някой да е виждал преебано табло бушони на москвич!?
А някой да е видял здраво такова на Вартбург,трабант или на Жигула!!!???За Ладите да не говорим!Правени са по същия курвенски начин,като на нашите хубавици.Сложни и запоявани с калай!
Те за това бръмча ,срещу запояването с калай,на каквото и да било по колите,ама това си е друга тема!
vikoalfa
22-01-2010, 23:07
........
По темата,пробвай да сложиш директен плюс на изпарителя от акумулатора с допълнително кабелче.Тогава няма как да спре да подава поне газ.Ако спре да гасне,си направи пълна ревизия на всички главни кабели от таблото към предния кош.Явно тока си играе на тука има,тука нема и трудно ще се улови.
Ще се изкажа по друг начин.Някой да е виждал преебано табло бушони на москвич!?
А някой да е видял здраво такова на Вартбург,трабант или на Жигула!!!???За Ладите да не говорим!Правени са по същия курвенски начин,като на нашите хубавици.Сложни и запоявани с калай!
Те за това бръмча ,срещу запояването с калай,на каквото и да било по колите,ама това си е друга тема!
Недей бучи че на 145/155 са без калай и ги сменям всекидневно боклуците !
Да не би да искате от 90 годишна бабичка да има и зъби,ами няма такъв кабел който за 20-ина годинки да не се окости или окисли ,ако искаш без проблеми,чисто ново и в гаранциа ,да ама това последното някой друг път:)
........
По темата,пробвай да сложиш директен плюс на изпарителя от акумулатора с допълнително кабелче.Тогава няма как да спре да подава поне газ.Ако спре да гасне,си направи пълна ревизия на всички главни кабели от таблото към предния кош.Явно тока си играе на тука има,тука нема и трудно ще се улови.
Най накрая някои по темата! Мерси ще го пробвам и това и ще кажа как е минало
Rumyanka
25-01-2010, 14:00
Да бе те от бош са монтирали, ел. инсталацията в техните заводи .......... това че некадърните жабари не могат да зглобят нещо без да го осерат не означава че на бош модулите монтирани в този коптор са боклуци ... понял, компренде, капиш, ъндърстенд, ферштехе ????
п.с. и аз имам ядове с токовете на кочината като въртя стартера продължително да запали и скоростомера почва да подскача стрелката до 60 КМ/ч сега ми кажи че бош е виновен ... а това че оборотомера почва да подскача като смахнат в диапазона между 2500 и 3500 оборота сигурно пак бош имат пръст в тази история ???
Презапой си куплунга на платката зад самия оборотомер и ще се оправи
По темата - провери си клапана на изпарителя като начало и виж дали не ти пуска газ и когато си на бензин
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.