View Full Version : AR 1.7TS vs BMW 520
Колеги, приятели, съманияци :)))
Искам просто да се похваля и да споделя с вас радостта си от снощния си звезден миг!!!
Та прибирам се аз снощи от гостуване при тъста около 22.30 и си карам бавничко и внимателно. Стигам до кръстовището на "новия мост" и спирам за да изчакам зелената светлина на светофара.
*за неосведомените, "новия мост" е мост с дължина около 1км и свързва двата бряга на река Арда, раздляща град Кърджали.*
Та седя си аз кротко и един баварец спира агресивно (с леко приплъзване на гумите) до мен. Поседя няколко секунди и се премести 3-4 м напред и спря в/у пешеходната пътека. Мъъъничко се подразних... ама мнооого мъничко. Обаче още на жълтото, като изфорсира двигателя и завъртя гумите, нещо в мене трепна (да се е..а и в келеша аз...) и плавното ми потегляне на първа, веднага бе последвано от пълна газ (5800-6000 об). Естествено, заради късната ми реакция, бавареца беше набрал аванс от 3-4 дължини, но още към средата на моста вече бях се залепил за задната му броня.
Е, после цяла нощ не съм спал от вълнение. Аз все си мислех, че моята алфичка, с тоя двигател от 1.7 хич я няма, а то се оказа, че не е била съвсем за подценяване :))).
Може сега някой да контрира - ама тоя с бавареца знаел ли е, че се гонкам с него?! - Еми знаеше знаешеее... и то как... мисля, че той си ме предизвика...
520 не е много силно. Прекалено е тежко за този двигател. Аз моята 1.8 няколко пъти съм я пробвал с 320 и сме много равни. Представи си още сума ти желязо.
Като заговорихме за 520, вчера на магистралата един го карах да пикае газ.... За негово нещастие бях с SUPERb 2.5 дизел, а беше уж много корав до 190:))
Crusader
17-04-2006, 21:43
:th_up: Cuore Sportivo :!:
Бавареца може да е с 2 двигателя 2.0, единия е стария и е 129 коня колата с него е доста тромава, другия по новия е 150 и понавървява повече. С първият мотор ще го биеш, но с 2-рия ме съмнява. По принцип не е ли 525 поне си е тромава машина на старт но е доста добра на дълъг път. :wink:
129 коньовите с 1.6 двувалката 90 коня ги бия :lol:
virusalfa
18-04-2006, 21:30
520 не е много силно. Прекалено е тежко за този двигател. Аз моята 1.8 няколко пъти съм я пробвал с 320 и сме много равни. Представи си още сума ти желязо.
Като заговорихме за 520, вчера на магистралата един го карах да пикае газ.... За негово нещастие бях с SUPERb 2.5 дизел, а беше уж много корав до 190:))ТУРБОдизел,колега :!: :!: :!: ,турбодизелСравни този коптор с 525Д или тдс,много ми е интересно на правите как ще му дишаш прахта :wink:
520 не е много силно. Прекалено е тежко за този двигател. Аз моята 1.8 няколко пъти съм я пробвал с 320 и сме много равни. Представи си още сума ти желязо.
Като заговорихме за 520, вчера на магистралата един го карах да пикае газ.... За негово нещастие бях с SUPERb 2.5 дизел, а беше уж много корав до 190:))ТУРБОдизел,колега :!: :!: :!: ,турбодизелСравни този коптор с 525Д или тдс,много ми е интересно на правите как ще му дишаш прахта :wink:
Абе точно на петиците (без най новите) няма да им дижам праха даже и на правите - пробвах на колегата 525 дизел 2001 година(не ги чаткам много какво е) :D :D :D ама върви де - ама не като мен :D :D
520 не е много силно. Прекалено е тежко за този двигател. Аз моята 1.8 няколко пъти съм я пробвал с 320 и сме много равни. Представи си още сума ти желязо.
Като заговорихме за 520, вчера на магистралата един го карах да пикае газ.... За негово нещастие бях с SUPERb 2.5 дизел, а беше уж много корав до 190:))ТУРБОдизел,колега :!: :!: :!: ,турбодизелСравни този коптор с 525Д или тдс,много ми е интересно на правите как ще му дишаш прахта :wink:
Шо Шо ? ШЕ дишаме думаш ?
Alfamaniak
19-04-2006, 01:00
520 не е много силно. Прекалено е тежко за този двигател. Аз моята 1.8 няколко пъти съм я пробвал с 320 и сме много равни. Представи си още сума ти желязо.
Като заговорихме за 520, вчера на магистралата един го карах да пикае газ.... За негово нещастие бях с SUPERb 2.5 дизел, а беше уж много корав до 190:))ТУРБОдизел,колега :!: :!: :!: ,турбодизелСравни този коптор с 525Д или тдс,много ми е интересно на правите как ще му дишаш прахта :wink:
Шо Шо ? ШЕ дишаме думаш ?
Дима дима :twisted:
520 не е много силно. Прекалено е тежко за този двигател. Аз моята 1.8 няколко пъти съм я пробвал с 320 и сме много равни. Представи си още сума ти желязо.
Като заговорихме за 520, вчера на магистралата един го карах да пикае газ.... За негово нещастие бях с SUPERb 2.5 дизел, а беше уж много корав до 190:))ТУРБОдизел,колега :!: :!: :!: ,турбодизелСравни този коптор с 525Д или тдс,много ми е интересно на правите как ще му дишаш прахта :wink:
Шо Шо ? ШЕ дишаме думаш ?
Дима дима :twisted:
Хихи аз 530печка го прайм луд та 525. На нафта прахта до ся не съм дишал :pfbbt: :pfbbt: :pfbbt:
525 го разплаквам с 155 1.8.
EvgeniiM
19-04-2006, 09:54
Тая темичка стана нещо много анти- определена марка, айде спрете се малко
Тая темичка стана нещо много анти- определена марка, айде спрете се малко
Не бе просто се казва че петиците са доста тежки и не толкова пъргави. Не че нямат други положителни черти.
Аз като влизам в БМВ форума и там смятат така точно за петиците. Особенно за 518, 520 :wink:
Тая темичка стана нещо много анти- определена марка, айде спрете се малко
Нищо лично към БМВ, ама Вирусо и Кире нешо дизело фалат :crazy: збръкале съ са :screwy:
EvgeniiM
19-04-2006, 10:07
Докато не ги дръпнете двете коли не се знае коя е по - по , и на мен ми се струва че мойта върви повече от на Насо и БАтвас , ма други друго казват, гонки му е майката
Докато не ги дръпнете двете коли не се знае коя е по - по , и на мен ми се струва че мойта върви повече от на Насо и БАтвас , ма други друго казват, гонки му е майката
:th_up: Прав си докторе... то и на мен ми се струваше, че твойта върви по-бавно, а ти ми каза точно обратното. Къде е истината, нейде по средата ще да е явно, та давайте печките на тртейо да мери :Bolt: :priest:
virusalfa
19-04-2006, 10:28
Тая темичка стана нещо много анти- определена марка, айде спрете се малко
Нищо лично към БМВ, ама Вирусо и Кире нешо дизело фалат :crazy: збръкале съ са :screwy:Братийка,айде покарай малко ТУРБОдизел и после думай,а?! Нали имах 155 2.0тс?-На старт е по рязка и дотам! Ка4иш 4 4овека и по баирите обесва! Трябва винаги в обороти да я тири4каш.Ако особено БМВ-то ТДС не си му убил инерцията и има лек наклон или дълга права ,особено ако скоростта е над 130-свършил си! Айде бъдете малко по-овективни! Логи4но ще изпревариш 520 на старта,ама на Старта,след това не съм сигурен,особено след 130км/4.Вманиа4авате се ве4е!
Kostadin
19-04-2006, 10:39
520 ще го бия от старт до безкрайност, 525тдс май май също 8)
А аз не казвам че ТУРБО дизела не върви - даже съм решил следващата ми да е 156 2,4 ЖТД - а и знам как върви на петко 1,9 ЖТД 8 клапаново макар- и с тоя въртящ момент как дърпа. Просто темата беше за 520 бензин. За това съм убеден че на дълъг път пак не може да ме мине- не може и на максимална - просто конете не му стигат за тази тежест за да продължи да ускорява след 190-200.- макар и да му е дълга петата. А дори и да има такава права - нали се сещаш с колко ще го водя докато се набере до толкова.
Иначе турбо дизелите вървят яко - казах ви че на колегата 525 тдс бая дърпа(карах го един ден)- ще го накарам да пробваме на магистралата. :twisted: :idea:
Kostadin
19-04-2006, 10:47
Иначе турбо дизелите вървят яко - казах ви че на колегата 525 тдс бая дърпа(карах го един ден)- ще го накарам да пробваме на магистралата. :twisted: :idea:
нема какво да пробваш, то е пробвано даже с е39 :wink:
virusalfa
19-04-2006, 10:48
А аз не казвам че ТУРБО дизела не върви - даже съм решил следващата ми да е 156 2,4 ЖТД - а и знам как върви на петко 1,9 ЖТД 8 клапаново макар- и с тоя въртящ момент как дърпа. Просто темата беше за 520 бензин. За това съм убеден че на дълъг път пак не може да ме мине- не може и на максимална - просто конете не му стигат за тази тежест за да продължи да ускорява след 190-200.- макар и да му е дълга петата. А дори и да има такава права - нали се сещаш с колко ще го водя докато се набере до толкова.
Иначе турбо дизелите вървят яко - казах ви че на колегата 525 тдс бая дърпа(карах го един ден)- ще го накарам да пробваме на магистралата. :twisted: :idea:Така ли? И колко е тежко според тебе БМВ-то 520?
164 тс на дълго ще я биеш ли? Много ми е интересно :?:
Тая темичка стана нещо много анти- определена марка, айде спрете се малко
Нищо лично към БМВ, ама Вирусо и Кире нешо дизело фалат :crazy: збръкале съ са :screwy:Братийка,айде покарай малко ТУРБОдизел и после думай,а?! Нали имах 155 2.0тс?-На старт е по рязка и дотам! Ка4иш 4 4овека и по баирите обесва! Трябва винаги в обороти да я тири4каш.Ако особено БМВ-то ТДС не си му убил инерцията и има лек наклон или дълга права ,особено ако скоростта е над 130-свършил си! Айде бъдете малко по-овективни! Логи4но ще изпревариш 520 на старта,ама на Старта,след това не съм сигурен,особено след 130км/4.Вманиа4авате се ве4е!
Да не съм му убил инерцията, да е над 130, а още нещо ? Това че бензина требе да е на обороти е нормално (дизела умира при 4500 оборота ние при 7000 примерно). Не мисля, че с 4 човека ще имам грижи над 200км/ч на "лек наклон", но това е друга тема. Да дизелите вървят и са добри, не искам да споря за това.... ама вие от майтап не разбирате (айде покарай малко фейслифтнато КуВе и после думай :Tease: :crazy: :Tease: :crazy: :Tease: :crazy: )
П.П. Само да питам, 520 или 525тдс колко могат на 5 ?
П.П.П. Вирусо сега да не ми се разсрди !
virusalfa
19-04-2006, 10:52
520 ще го бия от старт до безкрайност, 525тдс май май също 8)A ти си наистина голям оптимист,да знаеш!После много ясно,4е ще ви подиграват от някои форуми.Мислете трезво! :!:
santo_traficante
19-04-2006, 10:52
??? ????? ????? ?? ????? ?? ??????:)?? ???? ????? :D ? ?? ??? ?? ????? ? ????? ???? ??? ????? ?? ?? ?????????? ???? ???? ????? ???? :D ?????? ? ?? ??????? ?...??? :D :D
________
Medical marijuana (http://mmjp.org)
164 2.0 ТС отвява 520 БМВ и на дълго и на късо.
Даже някъде гледах филмче между 164 2,0 ТС и 525 бензин- 164 го отвя ама беше само за растояние 400 метра - на татък не знам. Ама и МБВ-то беше 525.Така че мисля за 520 няма грижи.
virusalfa
19-04-2006, 10:54
До Насо-ФИАТ НЕ КАРАМ! Еле па кола с половин табло! :devil:
Kostadin
19-04-2006, 10:55
520 ще го бия от старт до безкрайност, 525тдс май май също 8)A ти си наистина голям оптимист,да знаеш!После много ясно,4е ще ви подиграват от някои форуми.Мислете трезво! :!:
е ти искаш да ми кажеш, че тези два екземпляра са по-бързи ли.
за 520 въобще не ща и да коментирам, 525тдс понавървява верно е, но малко не му достига.
та давайте печките на тртейо да мери :Bolt: :priest:
язе ко да им мерим на дизелаците?
аз на бмв харесвам една серия дето почва с 6 :metal:
иначе примерно 318 тдс е гоуеееемо дърво :sick: - питайте андрпо как го наплю :roll2:
santo_traficante
19-04-2006, 10:58
520 ?? ?? ??? ?? ????? ?? ???????????, 525??? ??? ??? ???? 8)A ?? ?? ???????? ????? ????????,?? ?????!????? ????? ????,4? ?? ?? ?????????? ?? ????? ??????.??????? ??????! :!:
? ?? ????? ?? ?? ?????, ?? ???? ??? ?????????? ?? ??-????? ??.
?? 520 ?????? ?? ?? ? ?? ??????????, 525??? ??????????? ????? ?, ?? ????? ?? ?? ???????.
?? ??? 520 ?? 6???? 150?.? ??? ?????? ????? ???????????? ? ?? ??????? ?? ?? ?????! ??? ?? ????? ? ?? ?????? ?? ???? ?? ??????? ??? ?????.
________
Suzuki h engine (http://www.suzuki-tech.com/wiki/Suzuki_H_engine)
virusalfa
19-04-2006, 10:59
Дано в тази тема влезе някой от БМВ форума и да про4ете.Ше стане интересно :idea:
Дано в тази тема влезе някой от БМВ форума и да про4ете.Ше стане интересно :idea:
считай го да уредено:)
virusalfa
19-04-2006, 11:00
Аз сум пас тогава!
Kostadin
19-04-2006, 11:00
за кое 520 за 6така 150к.с или малкия мотор бензин?тежко е но засилиш ли го върви! тдс на старт е по тромав но като го засилиш пак става.
за 520 кое ще да е, даже и от е39 :wink: а дизела пак казвам добре върви, но малко е тежичък и какво каза бат Вас докато започне да нулира напредването ми нали се сещаш аз колко пред него ще съм.
virusalfa
19-04-2006, 11:02
за кое 520 за 6така 150к.с или малкия мотор бензин?тежко е но засилиш ли го върви! тдс на старт е по тромав но като го засилиш пак става.
за 520 кое ще да е, даже и от е39 :wink: а дизела пак казвам добре върви, но малко е тежичък и какво каза бат Вас докато започне да нулира напредването ми нали се сещаш аз колко пред него ще съм.-10м!!!!
EvgeniiM
19-04-2006, 11:03
Айде малко данни, дайте за 164 и 155
http://evgeniim.alfaromeo-bg.com/IMG_3384.jpg
абее къде е батко
http://evgeniim.alfaromeo-bg.com/IMG_3380.jpg
santo_traficante
19-04-2006, 11:05
520? ????? ???? ??? ? 136?.? ??? ?? ?? ???? ?? ???? ???? ? ??? ????? ? ?????? ??????? 520 6 ????????? ?????? 150?? ???? ? ??????? ????? ????? ?? ????? ? ???????.
________
Drug Testing Kit (http://drugtestingkit.org)
Дано в тази тема влезе някой от БМВ форума и да про4ете.Ше стане интересно :idea:
считай го да уредено:)
Айде да не предавам колегата - щом е обещал ще има директно включване от БМВ форума 8)
Пичове няма какво обективно да добавя.
Аз на повечето от тия коли не съм се возил, камо ли да съм ги карал.
Все пак ще ви дам малко "хляб за размисъл" (да не си мислите че ви храня):
1. На тестовете на TopGear вярвам, щото ги прави един и същи пилот с нови коли; Като сравняваш две коли дето не е ясно всяка от тях доколко се е отдалечила от фабричното си състояние, не можеш да правиш извод за моделите като цяло.
2. Задкормилното устройство - виждал съм човек с по-слаба кола да бие човек с по-силна кола, защото е по-чевръст.
3. Аз също не смятам БМВ Е34 520i с М20Б20 (129 коня) за бегачка. За мен една кола може да се кандидатира за категорията "бегачка" ако има поне по 110 коня на тон, което автоматично декласира 520i и със стария и с новия двигател.
4. Аз не харесвам БМВ-тата заради това колко вървят, а заради това как се карат. Поне старите БМВ-та в добро състояние за това ги харесвам. Удаде ми се случай да карам Е46 325i (2003-тa година, 192 коня) и бях разочарован - колата е много стабилна, но няма и следа от ряз; Возили са ме на Е30 325i (1990-тa, 171 коня) и бях ей така - :shock: просто на друга такава кола не съм се качвал.
5. Аз не смятам че БМВ са най-добрите коли на света - просто от достъпните за мен коли са тези, които харесвам или по-точно съм избрал да предпочитам.
6. Аз и Алфите ги харесвам, пък Хондите още повече. Но нормалния човек не може да има автопарк с всичко що харесва и затова е хубаво да си конкретизира симпатиите и желанията върху нещо в края на краищата.
7. Пристрастията към определена марка обикновено са резултат на някакъв първоначален избор (докъде случаен, докъде - не) и последвалите го (само)навивки.
Е, точно е казано от колегата от БМВ - 520 не е бегачка- а темата е за 520. А за дизелите - не бих се закачал с 120Д или с 530Д :D
За това говорихме:
BMW E34 520i (M20B20)
Двигател: 6-цилиндров, редови;
Кубатура: 1990 сс;
Брой клапани на цилиндър: 2;
Компресия: 8:8:1;
Максимална мощност: 129 к.с;
Максимална скорост (км/ч): 204 км/ч;
Ускорение (0-100 км/ч): 11,9 сек;
Тегло на автомобила: 1400 кг.
Ей го и 150 коня двигателя
BMW E34 520i (M50B20)
Двигател: 6-цилиндров, редови;
Кубатура: 1990 сс;
Брой клапани на цилиндър: 4;
Компресия: 11:0:1;
Максимална мощност: 150 к.с;
Максимална скорост (км/ч): 211 км/ч;
Ускорение (0-100 км/ч): 10,6 сек;
Тегло на автомобила: 1445 кг
Ето и дизел за вируса
BMW E34 525tds (M51B25)
Двигател: 6-цилиндров, редови;
Кубатура: 2499 сс;
Брой клапани на цилиндър: 2;
Компресия: 22:1;
Максимална мощност: 143 к.с;
Максимална скорост (км/ч): 207 км/ч;
Ускорение (0-100 км/ч): 11 сек;
Тегло на автомобила: 1480 кг;
и другия
BMW E34 525td (M51B25)
Двигател: 6-цилиндров, редови;
Кубатура: 2499 сс;
Брой клапани на цилиндър: 2;
Компресия: 22:1;
Максимална мощност: 115 к.с;
Максимална скорост (км/ч): 194 км/ч;
Ускорение (0-100 км/ч): 12,9 сек;
Тегло на автомобила: 1465 кг;
virusalfa
19-04-2006, 13:29
това 22:1 все ми се струва,че не е компресия! :idea: А най-голямото предимство на дизеловите автомобили е доускоряването!
това 22:1 все ми се струва,че не е компресия! :idea: А най-голямото предимство на дизеловите автомобили е доускоряването!
емии васо го е намерrл у речнико като компресия
аре като държиш нека да е степен на сгъстяване
а за дизило си прав ама се пак зависи от мноо неща тва доускоряване - сещаш се нали :wink:
Специялно за Евгени требе да организираме гонки за да види как 150кс алфа наказва 192 коня БМВ :lol: :wink:
Евалата на пича от БМВ форума много реална представа за БМВ даде :th_up:
Евалата на пича от БМВ форума :th_up:
да земем да го почерпим нещо? :wink: :drunk:
Евалата на пича от БМВ форума :th_up:
да земем да го почерпим нещо? :wink: :drunk:
Добре че не чака на теб да го черпиш че аз 1 година вече чакам :lol:
Евалата на пича от БМВ форума :th_up:
да земем да го почерпим нещо? :wink: :drunk:
Добре че не чака на теб да го черпиш че аз 1 година вече чакам :lol:
ако ше черпиш ти да му давам тел да се разбирате? :P
аз усилено го навивам да си земе 33 4х4 ма нема читави нещо :(
EvgeniiM
19-04-2006, 14:08
Дайте аз да го почерпя, ма да не се оплаквате че ше тръгне лошо име на клуба
Сега и аз да кажа нещо по темата(макар и не съвсем :) ), понеже карам често както алфата така и бмв-то (e39 525 tds)
Такова ускорение като на тдс-а не съм усещал в нито една друга кола - (дори сравнено с крайслер себринг - 207 коня )като те почне от 2000 и до към 4500 не те оставя на мира :shock: Преди 2000 обаче е тромаво. Може би чувството е субективано, понеже изведнъж се изстрелва, като набере обороти, но имам усещането, че на доускорение (80 -120 на 4та напр) алфата няма никакъв шанс (поне тази която карам) Ако говорим за светофарна гонка обаче, май резултатът ще се обърне (понеже трябва да чакаш да се задейства турбото при бмв-то)
бтв, направих един тест: 80-120 на 4-та алфата ги направи за около 10.0 сек (сам в колата).Това нормално ли е за 2.0 тс ? Не съм пробвал още бмв-то
Crusader
19-04-2006, 20:22
Баси, тва 10 сек от 80 до 120 много бе! Не съм много сигурен ма си мисля че и мойта дето е 1.4 ще го направи по-бързо, и понеше предпочитам нещта да се проверяват - утре ще си направя едно засичане!
Баси, тва 10 сек от 80 до 120 много бе! Не съм много сигурен ма си мисля че и мойта дето е 1.4 ще го направи по-бързо, и понеше предпочитам нещта да се проверяват - утре ще си направя едно засичане!
По принцип за доста коли 80-120 на 4-та е близко до времето 0-100
До Насо-ФИАТ НЕ КАРАМ! Еле па кола с половин табло! :devil:
Много се делите фиатите и алфите бе :roll: Ти мразиш фиати ли,или аз нещо не съм те разбрал правилно? :roll:
Alfamaniak
19-04-2006, 22:33
До Насо-ФИАТ НЕ КАРАМ! Еле па кола с половин табло! :devil:
Много се делите фиатите и алфите бе :roll: Ти мразиш фиати ли,или аз нещо не съм те разбрал правилно? :roll:
Не бе колега обича ги ама той Вируса така си говори :wink:
До Насо-ФИАТ НЕ КАРАМ! Еле па кола с половин табло! :devil:
Много се делите фиатите и алфите бе :roll: Ти мразиш фиати ли,или аз нещо не съм те разбрал правилно? :roll:
не бе той кара Крома, ама се праи, мани го ;)
а тва с ЦЕЛото табло е ДГТ той обича така да му мигат поне 5 червени ламби, нито една от тех с основание, просто да му напомня че кара италианка;)
Ми я да обобщим, значи 5-та серия на бмв е лимузина и е направена за дълъг път а не за светофарна гонка, най слабите двигатели макар и да звучат мощно не могат да изтрелят купето, но затова пък си има 530, 540 и М-power. Съвременните дизели вървят бая, ако си по спокоен шофъор са идеални особенно за дълъг път вкарваш си 5-та и след 90км(ч разполагаш с висок въртящ момент и не ти трябва да превключваш. Бензина обикновенно е по пъргав на старт, но на доускорение на ВИСОКА предавка е зле (с уточнението че важи само за атмосферен мотор) обаче ако се смъкне предавката и бензина доускорява бързо. Значи ако карам на 4-та мойта и 525тдс пак на 4-та мойта няма шанс, но аз ще върна на 3-та и дизела ще остане пак отзад. Тъй че и това с доускорението хем е верно че на дизела е по добро хем не е точно така защото ако на бензина върнеш предавка (което при дизела няма да е възможно) бензина пак ще върви повече. Ся ако вземем уно 1.4 и 525 тдс уното до 40 може да е първо, но после е ясно какво ще стане, мисълта ми е за горе долу с еднакви коне бензин и дизел.
75 2.0 turbo
20-04-2006, 10:06
пуу 4е се обясняваш в любов :D абе аз не мога да разбера до кога ще сравнявате турбо с атмосферни автомобили :?: и кои е тоя атмосферен дизел дето ще върви на едно със атмосферен бензин със същата кубатура :?: е не търсете такъв няма :idea:
п.с. а колкото до вируса :lol: тои така пише тука все едно кара ГТВ от 70-те :P
Като стана дума за БМВ - вижте това - аз точно тия по-старичките харесвам - тази Е30 325 кабрио - само като и махна лепенката от стъклото и съм готов :) :D :wink:
http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topm ... f1=details (http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11144746595623485&f1=details)
Crusader
20-04-2006, 11:15
Тоя баварец го има и Тунинг.бг - гледам че собственика му е обявил разпродажба нещо, че и ма и една Тойота Селика /или Челика - както там се произнася :wink: / - за тея пари трябва да върви кат F-16 :lol:
virusalfa
20-04-2006, 14:15
пуу 4е се обясняваш в любов :D абе аз не мога да разбера до кога ще сравнявате турбо с атмосферни автомобили :?: и кои е тоя атмосферен дизел дето ще върви на едно със атмосферен бензин със същата кубатура :?: е не търсете такъв няма :idea:
п.с. а колкото до вируса :lol: тои така пише тука все едно кара ГТВ от 70-те :PНе карам оти нема! :idea: :wink: А ако беше обърнал Фнимание,бях писал с удебелен шрифт ТУРБОдизел :idea:
Тоя баварец го има и Тунинг.бг - гледам че собственика му е обявил разпродажба нещо, че и ма и една Тойота Селика /или Челика - както там се произнася :wink: / - за тея пари трябва да върви кат F-16 :lol:
Селиката е 1.8... рядко врват :wink:
джуджанка
20-04-2006, 17:15
Баш тая Селика е към 260 катърчета - на трансмисия 4Х4 :oops: :D :D :D
Не е Ф16 но не е и много далече... горе-долу може да си представяш че караш 155 Q4 но с маааалко подобрения.
virusalfa
20-04-2006, 20:47
Е те тука ве4е заприли4а на детска градина,заеби.... :?
Баш тая Селика е към 260 катърчета - на трансмисия 4Х4 :oops: :D :D :D
Не е Ф16 но не е и много далече... горе-долу може да си представяш че караш 155 Q4 но с маааалко подобрения.
Говорехме за "сток" !
джуджанка
20-04-2006, 22:24
Баш тая Селика е към 260 катърчета - на трансмисия 4Х4 :oops: :D :D :D
Не е Ф16 но не е и много далече... горе-долу може да си представяш че караш 155 Q4 но с маааалко подобрения.
Говорехме за "сток" !
Именно тотална "сток".
Под "баш тая" имам предвид че това е ST205 Карлос Сайнц едишън. А не че конкретно тази кола е пипана.
Баш тая Селика е към 260 катърчета - на трансмисия 4Х4 :oops: :D :D :D
Не е Ф16 но не е и много далече... горе-долу може да си представяш че караш 155 Q4 но с маааалко подобрения.
Aбе аз да ти кажа тази селика беше на Божура и даваше ниски 16-ки - не ми се вярва да е 260 коня - ако беше толкова щеше да дава 14-ки - справка Бобо, а е само с предно предаване. :wink:
джуджанка
21-04-2006, 10:37
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica#Sixth_generation_.281994-1999.29
Тук я дават 240-250 коня нормалното изпълнение, "Карлос Сайнц" версията е още малко понапомпана (това си е все пак лимитирана серия). За съжаление нямам грам инфо за времената, наистина 16-ки е лошо време но друга справка - 200SX-а например в момента на Божура дават не по-добри от средни 14-ки а превъзхождат Бобовата Алфа доста.
ПП: Това време може да се дължи и на шофьор (първо стъпване на Божура), и на гуми, и на какво ли още не - защо автоматично реши че колата е слаба ???
Не аз не реших - мисля собственика беше казал, че е някаква версия 190 коня :wink: Сега не ми се рови в тининг.бг да видя къде беше това мнение :idea: :roll:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica#Sixth_generation_.281994-1999.29
Тук я дават 240-250 коня нормалното изпълнение, "Карлос Сайнц" версията е още малко понапомпана (това си е все пак лимитирана серия). За съжаление нямам грам инфо за времената, наистина 16-ки е лошо време но друга справка - 200SX-а например в момента на Божура дават не по-добри от средни 14-ки а превъзхождат Бобовата Алфа доста.
ПП: Това време може да се дължи и на шофьор (първо стъпване на Божура), и на гуми, и на какво ли още не - защо автоматично реши че колата е слаба ???
Бе аз тия години около 95 се подвизавах в един доста добър дилър на тойота за бг и да ти кажа, немаше май по-голема от 140-160 коня селика... то имаше 2 модела общо.
А тая ст205 като я гледам с това 4х4 и 2.0 турбо... да не са я продавали само Тойота Фрей в Австрия (по него време само те имаха право да продават лексус примерно) ?
С тия ниски 16 по-скоро ще да е 2.0 стандарт... а не 205... ама айде омазахме темата, да се спрем
149 kW @ 6000 rpm e CS
250-те коньеве са мерени къде?;)
джуджанка
21-04-2006, 11:21
1. В БГ може и да не са внасяни 2.0 турбо - какво сега, да отречем че ги има ли ? Макар че стари генерации (SТ165, 80-те години) има и с турбо към 160 коня.
2. Двигателя има едно и също означение (3SGTE) но доста поколения (бъзик с Търтея - има го и в атмосферна версия с vvti 205 коня -
"BEAMS" 3S-GE Dual VVT-i 4 Cyl engine. ... The 3SGE Beams is deffinately 210hp for the 6 speed manual or 200 for the E-Shift).
3. Celica All-Trac 7.3 15.60 - ето една от справките "хваната за ушите" от Гугъл - става въпрос за стандартна кола и то предното поколение (ST185) - мотора е малко по-слаб дори при него.
ПП: Надявам се че добрия тон е спазен 8)
@jamie
в бг има 2.0 тубро карлос сайнц
даже редовно я паркират в младост когато не я мунинговат в тояга
возили сме се, карали сме я;)
5 000 са произведени само
ПС времената си зависят от ЗКУ-то като сам знаеш
джуджанка
21-04-2006, 11:34
Търтей, колата на Даниел е именно Карлос Сайнц едишън.
Да, много си зависят от ЗКУ - преди да отворят Божурище за драгове съм замервал там кола - от старт до старт си правех над 3 секунди разлики. Какво остава за някой който сега стъпва на бетона....
Търтей, колата на Даниел е именно Карлос Сайнц едишън.
Да, много си зависят от ЗКУ - преди да отворят Божурище за драгове съм замервал там кола - от старт до старт си правех над 3 секунди разлики. Какво остава за някой който сега стъпва на бетона....
Няма да ти обеснявам че с 4х4 кола да дадеш над 16 си е резил за 260 коня ако е толкова :wink: Както знаеш ауди купе с много малко повече от 260 (290 :wink: ) коня дава ниски 14-ки :wink: пак е 4х4 :wink:
Търтей, колата на Даниел е именно Карлос Сайнц едишън.
може - не споря
аз съм карал на серджо CS-то - не е да не върви
Сичко си е до ЗКУ :wink:
джуджанка
21-04-2006, 11:46
Търтей, колата на Даниел е именно Карлос Сайнц едишън.
Да, много си зависят от ЗКУ - преди да отворят Божурище за драгове съм замервал там кола - от старт до старт си правех над 3 секунди разлики. Какво остава за някой който сега стъпва на бетона....
Няма да ти обеснявам че с 4х4 кола да дадеш над 16 си е резил за 260 коня ако е толкова :wink: Както знаеш ауди купе с много малко повече от 260 (290 :wink: ) коня дава ниски 14-ки :wink: пак е 4х4 :wink:
Ти с атмосферката па къде в А-група уе :lol:
Да, резил си е - на хартия. Пак казвам - ти ако имаш 50-60 старта там - Даниел няма ни един. Позамисли се малко над това :wink:
Ти с атмосферката па къде в А-група уе :lol:
Да, резил си е - на хартия. Пак казвам - ти ако имаш 50-60 старта там - Даниел няма ни един. Позамисли се малко над това :wink:
Кой ми каза че съм с атмосверка хахаха :Tease: Ако имам 10-12 старта пак е добре ма с неква атмосверка давам 14-ки :crazy:
Аз за такава Селика много мога да ви говоря и доколкото знам има само една такава в София/GT FOUR/ и е бяла беше не един приятел но скоро я продаде.За тази кола мога да кажа само суперлативи .Колата е от 98 година в БГ и сток е 252 коня/по книжка/.Карал съм я не един път и мога да твърдя че върви доста 0-100 и дават 6.1 мисля че беше но не съм сигурен.Той искаше да я прави към 450 коня но се отказа и я продаде.Ако става въпрос за същата кола мисля че би трябвало да даде доста по 16 на божура :th_up: :th_up: .Карлос Сайнц не е ли от предишния модел със спящите фарове 90-92 година. :unsure: :unsure:А иначе аз говоря за кола 96 година от следващата генерация :wink: :wink:
Dodo 155
22-04-2006, 22:35
А какво да кажа аз със служебният Орел :?: :roll: :lol: :lol: :lol:
60к.с. по книжка, ускорение 0-100 - много над 10сек. и максимална скорост доста под 200 км/h :lol: :lol: :lol:
Това го постига когато съм сам :!: :!: :!:
Когато возя някой и багаж мога да изпреварвам само велосипедисти :lol: :lol: :lol: :lol:
Голяма детска градина се заформи тук, та и аз реших да поосера малко :oops:
джуджанка
24-04-2006, 17:22
Aбе аз да ти кажа тази селика беше на Божура и даваше ниски 16-ки - не ми се вярва да е 260 коня - ако беше толкова щеше да дава 14-ки - справка Бобо, а е само с предно предаване. :wink:
на Божурище направи 14.9 - днес случайно попаднах на изказване на собственика (_DANIEL_).
Що ли ти вярвам и на тебе :lol:
Aз вярвам на очите си - може и толкова колкото казва да прави - ама аз това което казах съм го видял :wink:
pichove az karam takava tromava petichka ama na bratovched mi mu e trudno da mi stoi do zadniq kalnik sas alfata mi 155 1.8 ts nego podcenqvaite neznam na kakvi 5-ci ste popadali ama smeq da tvardq che za razlikata ot blizo dva tona i ton i trista alfata bere qdove
pichove az karam takava tromava petichka ama na bratovched mi mu e trudno da mi stoi do zadniq kalnik sas alfata mi 155 1.8 ts nego podcenqvaite neznam na kakvi 5-ci ste popadali ama smeq da tvardq che za razlikata ot blizo dva tona i ton i trista alfata bere qdove
radko_88
21-08-2007, 17:47
да бе... и аз така си помислих аз също съм със 155-чка 1.8 и bmw 2.5 tds може да ми гледа само задния номер..и крилото отзад.......а па за 316 318is те са още по зле тях поне с 2 коли...хондичките ми дават най голям зор...
radko_88
21-08-2007, 17:47
да бе... и аз така си помислих аз също съм със 155-чка 1.8 и bmw 2.5 tds може да ми гледа само задния номер..и крилото отзад.......а па за 316 318is те са още по зле тях поне с 2 коли...хондичките ми дават най голям зор...
мдаааа , от Алфа по убаво нема :no:
мдаааа , от Алфа по убаво нема :no:
tokata_pz_flex
22-08-2007, 17:18
БМВ е добра кола , ама петиците до 525Д ( комън реил мотора ) са супер слаби . 520 - 150 коня го праа спряло . За мен вържи 530 хд ... то е машина вече :)
Дека я изровихте тая старата тема бря :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.