Log in

View Full Version : Проблем със скорости :(



zybcheto
30-01-2010, 21:29
Здравейте,
искам да попитам от какво може втора скорост да ми "хърка" и като включвам от първа на втора и от трета на втора пак "хърка" от какво може да е ?
Колата е Алфа Ромео 146 1.4 T.S.
Благодаря предварително

bobi_kz
30-01-2010, 21:40
може да е за смяна маслото на скоростната кутия... или синхронизатор и при мен прави така чакам да се постопли и ще сменя маслото дано се оправи пробвай първо с това

zybcheto
30-01-2010, 21:45
Мерси колега....а можеш ли да ми кажеш как да си проверя маслото на скоростната кутия и дали може да и стане нещо ако я карам така....

tonov
30-01-2010, 22:30
Първа трудно ли се включва?

zybcheto
30-01-2010, 22:46
ми преди да стане проблема със втората трудно се включваше ама сега си влиза нормално само втората "хърка"

tonov
30-01-2010, 23:06
Да не те плаша, ама едва ли е от маслото, по-скоро синхронизатора е тръгнал.
Иначе маслото се проверява на канал, има пробка на скоростната кутия отпред. Маслото трябва да е до нея.

zybcheto
30-01-2010, 23:13
Благодаря колега
а знаеш ли колко струва един синхронизатор и дали ще се допрецака ако я карам така....

tonov
30-01-2010, 23:16
Карай я без много ръчкане и ще изкара повече. Колко струва нямам идея :( На моята 146-ца като се счупи, направо взех една скоростна кутия 2-а ръка за части.

zybcheto
30-01-2010, 23:22
Мерси колега
значи ще я карам полекичка и при първа възможност ще го сменя ;)

ReLeFNIQ
31-01-2010, 11:17
Колега при мен много трудно влизаха и все с "удар" 1,2ра , пък особено задна... Оказа се че от студеното помпата на съеднителя е изпуснала и той е бил леко потънал и дефакто съединителя не отлепя нацяло и заради това...

zybcheto
31-01-2010, 21:56
мхм ясно...а да попитам колегата колко пари си взе скоростана кутия втора употреба, че и аз мисля да правя така....

tonov
31-01-2010, 23:12
150 лв ;)
От колега във форума

lancia-martini
01-02-2010, 02:28
Мерси колега
значи ще я карам полекичка и при първа възможност ще го сменя ;)

Пробвай с двойно амбрииране ,малко е мудно, но пък се избягва досадното хъркане.. първа натискаш съединител изключваш от скорост , натискаш пак съединител ,вкарваш втора.. идеята е да поизравниш оборотите на двата вала..

zybcheto
01-02-2010, 09:33
Благодаря ви за съветите....мисля и аз да взема цяла скоростна кутия за части...пък това с двойното амбриране съм го пробвал ама не става"хърка" си и това е :(

didko_boy
01-02-2010, 16:55
в големия студ (-10/-20) и моита почна да хърка но сега на по топло се оправи. Само със смяна масло няма да се оправи проблема при тебе , и аз като колегата ТОНОВ си купих гръмнала кутия (диференциала беше излязъл) но коростите си бяха супер 75лв беше от Троян момчето и имаше още една ,пак с гръмнал диференциал така че върни се назад в раздел продава и се оглеждай
УСПЕХ

zybcheto
01-02-2010, 19:09
Еми аз намерих пак тук във форума една и момчето е от моя град и сега до седмица ще кажа със сигурност какво ще правя дали цяла скоростна кутия или само синхронизатор ще взема....
Поздрави!

mordohy
01-02-2010, 19:48
Благодаря ви за съветите....мисля и аз да взема цяла скоростна кутия за части...пък това с двойното амбриране съм го пробвал ама не става"хърка" си и това е :(
Ако и с двойното амбрииране ти хърка,по-вероятно е да не ти отделя съединителя.

zybcheto
01-02-2010, 21:20
Демек трябва да сменям съединител...така ли :?

tonov
01-02-2010, 21:27
Ако и с двойното амбрииране ти хърка,по-вероятно е да не ти отделя съединителя.

само на 2-а :hmm:

zybcheto
01-02-2010, 21:47
и аз затова се позачудих за съединител...ама понеже не разбирам много и за това рекох да попитам...

napoli
01-02-2010, 22:34
Здравей,моят съвет е проверка на спирачната течност,ако съединителя е с помпа.Ако маслото е потъмняло провери някоя помпа за теч.Ако си с жило по вероятно е да си за съединител плюс синхрон на 2 скорост и ново масло.Може и кутия 2 употреба,но каква гаранция имаш ти,че с нея не е същото.

Bobo
01-02-2010, 23:16
Аве ей ше вкарате някой в гроба с тия глупости къв съединител като колата си включва и хърка само втора скорост? Някой курифей от тези дето ги дават акълите би ли ми обеснил как влизат първа и задна без съединител па втора хъркала ... ма кво ли питам като явно идея си нямате :gruebel:

zybcheto
02-02-2010, 15:25
еми след около седмица ще я вкарам в сервиз и ще видя какво е...

mordohy
02-02-2010, 21:05
Аве ей ше вкарате някой в гроба с тия глупости къв съединител като колата си включва и хърка само втора скорост? Някой курифей от тези дето ги дават акълите би ли ми обеснил как влизат първа и задна без съединител па втора хъркала ... ма кво ли питам като явно идея си нямате :gruebel:
Пак почна,ама като гледам часа:Yeeeehaaa:!
Мани майтапа,ама не бях видял,че е само на втора!Логичното е синхронизатора,въпреки,че може и да е от куп още работи.Колкото за съединителя,не виждам как ще стигнеш до синхронизатора,без да свалиш кутията , а от там и да видиш съединителя.А първа и задна няма как да влизат без съединител!:crazy:
И накрая,пише се "корифей",щото курифей,означава приблизително богиня на бръснарите,ама богинята не е съвсем богиня,а с обратна резба.Нещо като от мъжки род,ама не съвсем.

napoli
03-02-2010, 00:44
Хуквай на шваке дремети .....
___________________________________________
Пич, тука не е чат, а технически раздел. Моля въздържай се от подобни безсмислени коментари!
Вече имаш предупреждение за спам, защо ни принуждаваш да ставаме лоши?

tonov

didko_boy
03-02-2010, 11:35
щом ще взимаш друга кутия : отваряш ги и двете измиваш перфектно всички детайли (и от двете кутии) оглеждаш внимателно синхронизатори , зъбни колелета , лагери от двете кутии събираш една ПЕРФЕКТНА. Аз така направих НО ме домързя да сменя лагерите на диференциала и сега "лееееко" вие ноооооооо сам съм си виновен :bangin:

zybcheto
03-02-2010, 13:32
еми накрая така и ще направя :P

phoenix
03-02-2010, 17:33
е колко струва един синхрониатор все пак?
То очевидно това е проблема на таз кутия.

tokata_pz_flex
03-02-2010, 17:38
Не зная кой ще му продаде на колегата само синхронизатор . Едно време като правихме моята кутия , Бобо и направи пълна ревизия , за да няма пак нещо строшено след това . За това най-добре , да си вземеш още една кутия , и да избереш най-добрите части за теб .

phoenix
03-02-2010, 17:43
само да ти кажа една кратка, (баси това не е заяждане) На почти всички ТС мотори това са първите неща които сдават багажа в една кутия. Аз имах 3 от които едвам сглобих една и на всички бяха износени най-много тези синхронизатори,както и вилките им. Дори нещата ги подарих на Тони,които останаха, май и той едвам сглоби една кутия от 3. Всичко е малко въпрос на късмет. Все пак не вярвам поръчката на въпросния синхронизатор да струва колкото една кутия втора употреба с безброй жокери вътре. Все пак си е хазартна работа, може да има късмет човека. Щото то може и синхронизатора да е добре, но да е заминала Вилката. Всеки случай,ще трябва да се рови в скоростите.

zybcheto
04-02-2010, 11:39
За сега оставам на вариянта да си взема нов синхронизатор....ако някой знае горе доло цена на синхронизатора нека каже.
Поздрави

tonov
04-02-2010, 19:08
Така или иначе кутията ще се отваря. Виж първо какво й е, пък тогава мисли. Аз взех втора употреба, понеже имах проблеми и със задна и първа.
Но наистина, ако се окаже само синхронизатора, провери си за цена за нов.

Cardinala
05-02-2010, 18:47
Едно бързо включване и от мен. Сори, че пиша в тая тема ама да не отварям нова. Та проблема е следния вчера спрях на червено, светва зелено, първа газ - чува се щрак отпред и колата остана на първа и нема включване на друга предавка.
Днес отворих кутията и ако не се лъжа, това което видях е синхронизатора на първа скорост стои в предно положение зацепено към големите зъбчатки, а това дето трябва да го върна назад си се движи свободно без синхронизатора да се движи. Въпросът ми е мога ли по някакъв начин да го върна тоя синхронизатор обратно тоя gear hub на място както съм отворил картера на кутията или ще трябва да я свалям цялата и да го правя(ако изобщо е възможно)?
Искрени благодарности на Лисан за оказаната помощ по телефона(досадих му на човека), а колата е същата от подписа.

alfapz
06-03-2010, 20:01
За да не правя нова тема ще попитам тук: Как се сваля скоростна кутия от 146 1.3 boxer , задължителен ли е канал и т.н. ?

mordohy
06-03-2010, 20:18
За да не правя нова тема ще попитам тук: Как се сваля скоростна кутия от 146 1.3 boxer , задължителен ли е канал и т.н. ?
Най-малко канал е нужен!Освен това маслен крик и едно бичме, с което да подпреш мотора.Бичмето се слага на крика и с него плавно спускаш мотора на долу, та да излезе кутията.Кутията се сваля,като свалиш задния и предния тампон и отвиеш болтовете на вътрешните карета и кожуха на съединителя.За да направиш това, трябва да свалиш и всмукателния коектор,защото не можеш да откачиш стартера.
Успех!