View Full Version : Консултация за 146-ца jtd
Здравейте, колеги!Това ми е първият пост, надявам се да не е и последен.В момента съм с италиянка, но не е Алфа. Понеже мисля да сменя возилото, съм се насочил към Алфа 146-ца, защото съм семеен с дете и е по-удобно с 5 вратка. Не искам 156-ца, защото пък съм приготвил 3 и малко. Въпроса ми е относно jtd-двигателя. Същият ли е като при Фиат, защото във форума на Фиат едва ли не го боготворят.
Бих желал в темата да вземат по-активно участие колеги с такива колици, поне ще имат обективно (субективно) мнение.Какво им се е налагало да сменя, освен обичайното обслужване при покупка на "нов" автомобил. Как е ходовата част на 146-ците, поддръжката не мисля че е скъпа? В мобилето има 146-ци jtd от 2800 нагоре.Това нормална цена ли е, малко ме съмнява!
trustworthy
31-01-2010, 21:14
Двигателят е същия като хардуер, но май има разлика в съединителите и при алфата въртящият момент е по-голям.
Относно мнения и впечатления, по-дбре виж с търсачката какво ще ти излезе и ако не ти е ясно нещо, казвай и да помагаме ;).
Аз съм семеен, с две деца и колата си ни е напълно достатъчна. Багажникът на 146 е сигурно 2.5 пъти по-голям от на 156. Спокойно можете и още едно да си родите :)
pininfarina
31-01-2010, 22:27
Според мен Алфофския мотор е доста по-добър. Давай смело и си намери нещо читаво ;-)
---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:24 ----------
Двигателят е същия като хардуер, но май има разлика в съединителите и при алфата въртящият момент е по-голям.
Относно мнения и впечатления, по-дбре виж с търсачката какво ще ти излезе и ако не ти е ясно нещо, казвай и да помагаме ;).
Аз съм семеен, с две деца и колата си ни е напълно достатъчна. Багажникът на 146 е сигурно 2.5 пъти по-голям от на 156. Спокойно можете и още едно да си родите :)
И двата багажника са с еднакви обеми - по 380 литра ;-)
trustworthy
31-01-2010, 22:38
И двата багажника са с еднакви обеми - по 380 литра ;-)
...само дето при 146 380 литра е минималният обем ;) Ако искаш, да напълня моята и да дойда да се опитаме да прехвърлим всичкия багаж в твоята :mrgreen:
lancia-martini
01-02-2010, 02:18
Скоростната кутия на алфата е друга, по–здрава от тази на фиатите 1.9 жтд .. По–голям модул на зъбите и съответно по издражлива..
thecleaner
01-02-2010, 03:00
Здравейте, колеги!Това ми е първият пост, надявам се да не е и последен.В момента съм с италиянка, но не е Алфа. Понеже мисля да сменя возилото, съм се насочил към Алфа 146-ца, защото съм семеен с дете и е по-удобно с 5 вратка. Не искам 156-ца, защото пък съм приготвил 3 и малко. Въпроса ми е относно jtd-двигателя. Същият ли е като при Фиат, защото във форума на Фиат едва ли не го боготворят.
Бих желал в темата да вземат по-активно участие колеги с такива колици, поне ще имат обективно (субективно) мнение.Какво им се е налагало да сменя, освен обичайното обслужване при покупка на "нов" автомобил. Как е ходовата част на 146-ците, поддръжката не мисля че е скъпа? В мобилето има 146-ци jtd от 2800 нагоре.Това нормална цена ли е, малко ме съмнява!
Много правилно си се насочил за бюджетна кола образно казано. Гледай мотора, турбото и съединителя да са наред, всичко друго е евтино по колата.
момчето пита и за окачването. Кой ще съобщава лошите новини? :)
е то окачването дали ще е здраво зависи от това шофьора дали цели дупките много. иначе части има и не са скъпи. двигателя е същия фиатски, то всъщност е първия автомобилен комън реил. хечбека определено събира повече багаж. преди да купиш , задължително в сервиз на диагностика да я погледнат и да ти кажат реалните километри. иска си и хубаво масло двигателя и проверена нафта. колани си има на задната седалка, а тя може да пада на 2 секции, вътре е удобна . абе с 2 думи хубава е колата.
lancia-martini
01-02-2010, 12:04
момчето пита и за окачването. Кой ще съобщава лошите новини? :)
Хахах ами возията е сравнима с тази на картинг :bounce8: , но пък в завой е доста стабилна, много директно управление, което поне на мене ми доставя огромен кеф по завоите... Доста е неманеврена , и ниска за нашите пътища... това по окачването...
Иначе в купето евтини и скърцащи пластмаси... Може да се оправят аз моята сега почнах да и шумоизолирам корите и доста добре се получава.. :thumbup:
Двигателят както са ти казали е много сполучлив, пъргав, тих и икономичен 8-)
Просто и евтино за подръжка окачване..
Задължително преди да купиш нещо я закарай на диагностика..просто голяма е вероятноста да попаднеш на мошеници, препоръчвам ти Екстрийм сервиз, момчетата само с италянки се занимават и им знаят и кътните зъби..:strong:
И съвет от мене не се мятай на подозрително евтини обяви...
---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 11:59 ----------
преди да купиш , задължително в сервиз на диагностика да я погледнат и да ти кажат реалните километри....
НА 146ците реалните километри не може да се изкарат с диагностиката..
Satanism
01-02-2010, 12:04
момчето пита и за окачването. Кой ще съобщава лошите новини? :)
2 предни носача Moog и забравяш, че тая кола трябва да й се прави окачване за много време ;)
Е верно, малко по-скъпи са от birth :D
trustworthy
01-02-2010, 13:06
По отношение на окачването 146 е абсолютния фаворит пред 156. Цялото очакване на 146-цата не струва колкото два носача при 156 (а съм чувал, че били повече от 2 само отпред:calc:)
pininfarina
01-02-2010, 13:26
По отношение на окачването 146 е абсолютния фаворит пред 156. Цялото очакване на 146-цата не струва колкото два носача при 156 (а съм чувал, че били повече от 2 само отпред:calc:)
Напълно си прав, окачването е направо за без пари.
Иначе в купето евтини и скърцащи пластмаси... Може да се оправят аз моята сега почнах да и шумоизолирам корите и доста добре се получава.. :thumbup:
Малко в страни от темата, но колега как шумоизолираш корите, че ми стана интересно? И моите поскръцват чат-пат ама се примирявам :D
Satanism
01-02-2010, 14:01
аз ги оправях с картончета от Орбит Профешънал.... :D
Дайте да си признаем, че някои сменяме носачите всяка пролет ;б
И не е твърдо, а дървено. Не е толкова стабилно, колкото приляга на каруцарската возия. Дори с чисто нови 4 амортисьора и нови носачи. Иначе е евтинийка, определено.
Satanism
01-02-2010, 15:07
Да си признаят тея, дето ги сменят :)
аз съм сменил веднъж, след това съм им навъртял 40.000км...засега не са мръднали ;)
tokata_pz_flex
01-02-2010, 15:23
И аз съм сменял веднъж ... ако сравнявам с Пежото ( 406 фейслифт ) , окачването на Алфата е в пъти по-здраво .
lancia-martini
01-02-2010, 16:40
Малко в страни от темата, но колега как шумоизолираш корите, че ми стана интересно? И моите поскръцват чат-пат ама се примирявам :D
колега има един специален материал на ролки се продава като битум е, ползват го и за кар аудио.. изолира от всякакви паразитни шумове.. Разправията е голяма аз разкоствам изцяло вратата облепям я самата нея ,сменям и където има счупени щипки и отделно секи елемент по кората се сваля и се лепат парченца,там където има триене между тях.. дръжки, духалки и др.. много труд си е , обаче после е кеф :rosso_spider:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.