PDA

View Full Version : 2.4жтд-повишено налягане на картерните газове



kalashnikov
01-02-2010, 15:43
От скоро налягането в картера започна да надига рабоша за маслото от тръбичката му.Четох темите за запушен маслен сепаратор и след като го извадих не можах да го отворя, защото е някаква пластмасова кутия и е капсолована.Продухвах го и според мен няма запушване,но ефект никакъв...Също така колата взе да губи масло и да пуши със син пушек,особенно като загрее.Като спра някъде по светофарите и направо кълбета от син дим.Стана така изведнъж,не постепенно.Иначе върви,пали ,никакви проблеми.Някакви идеи,какво се е прецакало?

didod
01-02-2010, 17:06
Счупен/и сегмент/и? Бутало?
Хубаво е да се измери компресия май...

Bobo
01-02-2010, 22:43
От скоро налягането в картера започна да надига рабоша за маслото от тръбичката му.Четох темите за запушен маслен сепаратор и след като го извадих не можах да го отворя, защото е някаква пластмасова кутия и е капсолована.Продухвах го и според мен няма запушване,но ефект никакъв...Също така колата взе да губи масло и да пуши със син пушек,особенно като загрее.Като спра някъде по светофарите и направо кълбета от син дим.Стана така изведнъж,не постепенно.Иначе върви,пали ,никакви проблеми.Някакви идеи,какво се е прецакало?

Чай малко сега - ако колата ти е от старите жтд-та първото място за проверка на картерните газове е пластмасовия преходник към входящия маркуч на турбината - този преход има съвсем малка дупка и обикновенно е запушена провери го и го разпробии поне на 7мм ;)

kalashnikov
02-02-2010, 09:07
Чай малко сега - ако колата ти е от старите жтд-та първото място за проверка на картерните газове е пластмасовия преходник към входящия маркуч на турбината - този преход има съвсем малка дупка и обикновенно е запушена провери го и го разпробии поне на 7мм ;)
Еи сега отивам да я разпробия,ще пробвам и това

kalashnikov
06-02-2010, 10:05
Благодаря за съвета Вово,от там е било.Оправих отвора и сега спря да пуши.Мотора работи добре...няма счупени сегменти и др...Забавих се с отговора защото я тествам няколко дена вече за да съм сигурен.Предполагам и маслото ще спре да се губи,затова я понастъпвам здраво сега за да го засека.По-късно ще пиша и за него ама да напрая поне 500 км,то ш си проличи.

Kuker
06-02-2010, 11:44
Ее, браво.Отдавна не сме чели резултати от напъните в темите.Повечето са "чук и бег".

Bobo
07-02-2010, 03:57
Ее, браво.Отдавна не сме чели резултати от напъните в темите.Повечето са "чук и бег".

Просто видях че човека е от търново и реших да му спестя няколко основни ремонта при пишман майстори ;)
Не че и в софия не се случва постоянно де 8-)

kalashnikov
07-02-2010, 10:18
Със сигурност,симптомите са като за сериозен ремонт и ако бях отишъл в някой тукашен сервиз щяха да ме резнат от кръста.Ей това показва колко е полезен форума, особенно с компетентни мнения.Между другото ,колата засега не е бутнала от маслото видимо....около 400 км яко ръчкане...градско и извън гр.Преди отпушването към 1 л.на 500-600км

didod
07-02-2010, 11:03
Ама и аз те пратих в първи клас, а? :)

kalashnikov
07-02-2010, 11:17
Ама и аз те пратих в първи клас, а? :)
Ами то това дет го изреди беше другия вариант ,ако с вентилацията всичко беше добре,тъй че колкото повече мнения по-добре.Както се убедих симптомите са същите,като при сегменти ...

Kuker
07-02-2010, 17:18
Просто видях че човека е от търново и реших да му спестя няколко основни ремонта при пишман майстори ;)
Не че и в софия не се случва постоянно де 8-):thumbup:

pakumba
09-10-2011, 18:20
пичове, това ли е въпросния преход?
http://pakumba.snimka.bg/trifon-zarezan/lybra.607735.25269298.big