PDA

View Full Version : Вървене



niko_iotov
03-02-2010, 02:18
Здравейте! Аз съм с 146-ца 1.4 Т.С. .Знам,че ми е за смяна ламбдасондата. Пуснах се с голф 2-ка 1986г. 1.6 карбуратор 75к.с. и кара наравно с мен.Искам някой да ми каже съвсем реално дали може да има толкова голямо отклонение във вървенето на колата,че да не мога да го изпреваря ?!

tokata_pz_flex
03-02-2010, 02:23
Ами като направиш едно съотношение коне-тегло , голфа е доста по лек от теб . А и щом колата не ти е наред , не очаквай чудеса .

thecleaner
03-02-2010, 05:21
Здравейте! Аз съм с 146-ца 1.4 Т.С. .Знам,че ми е за смяна ламбдасондата. Пуснах се с голф 2-ка 1986г. 1.6 карбуратор 75к.с. и кара наравно с мен.Искам някой да ми каже съвсем реално дали може да има толкова голямо отклонение във вървенето на колата,че да не мога да го изпреваря ?!

Не се закачай с такива Гоуфове 1,6 карбуратор, много са бързо оборотни :lol:
А сега сериозно, имаш остра нужда не само от ламбда, а и от сериозна диагностика и смяна на доста електроника.

DerMeister
03-02-2010, 10:30
Не е толкова притеснително, Голф-а може да е стар и карбуратор, но е лек и харчи 20 на 100 и карбураторите са си олд скуул повер. :bangin:

Все пак, ако си оправиш колата трябва да го биеш.

thecleaner
03-02-2010, 10:43
Не е толкова притеснително, Голф-а може да е стар и карбуратор, но е лек и харчи 20 на 100 и карбураторите са си олд скуул повер. :bangin:

Все пак, ако си оправиш колата трябва да го биеш.

Така е не е притеснително, със същия успех колегата да се пази от Жигули че и те са с карбуратор и са леки, а и на коне го докарват.

niko_iotov
04-02-2010, 02:11
Вие ме убите с това "Ако си оправиш колата МОЖЕ и да го биеш" ! Направо се отчаях.Ходих в Плевен на диагностика преди няколко месецаи ми каза,че мие заминала ламбда сондата,но ми казаха,че не може да не ми върви толкова колата! Взех една алфа като моята по параметри 0-100 10.5 сек. с моята 0-100 13.5-14 сек. Уважавам си я колицата,но взех да се разочаровам!!!

thecleaner
04-02-2010, 02:16
Вие ме убите с това "Ако си оправиш колата МОЖЕ и да го биеш" ! Направо се отчаях.Ходих в Плевен на диагностика преди няколко месецаи ми каза,че мие заминала ламбда сондата,но ми казаха,че не може да не ми върви толкова колата! Взех една алфа като моята по параметри 0-100 10.5 сек. с моята 0-100 13.5-14 сек. Уважавам си я колицата,но взех да се разочаровам!!!

Като начало ни насочи къде живееш, а преди няколко месеца си е било за преди няколко месеца. Щом дигаш за 14секунди 100км.,определено има проблем колата. Вариатора как е, дебитомера сменян ли е, изобщо какво си правил по колата, от кога я имаш и т.н. Дай повече инфо колега.

niko_iotov
04-02-2010, 10:17
Колата сега март ще направи 2 години. Ходя през няколко месеца на стендове,защото си я гледам тя си ми е душичка! Общо взето по двигателя не съм сменял нищо.Сменял съм (ремъци,ролки,свещи).Като взех колата беше на 105 550 километра и не беше тормозена. На метан съм! Това за 14 сек беше преди стенда и малко след стенда, всмисъл знам,че само ламбдата не ми е добре по стенда,на който ходя в Плевен. Иначе съм от Ловеч,но тук няма къде да я кача на диагностика.Иначе много як звук има двигателя.Не е нещо сдухано еми много хубаво се реже. Няма друга алфа в ловеч 1.4 т.с. с такъв звук. Даже аз на тоя дето му пробвах алфата,която прай за 10.5 100 км. му викам да ги спънем,а той ми каза така "Като слушам твоята и като я гледам на визия няма смисъл, ще ме биеш",но уви няма смисъл да се пускам с него,че ще се хвърля от някъде!

Pastora
04-02-2010, 10:42
Казваш колега, че си с метан, а колко ти тежи метановата уредба, защото това според мен е ключа от палатката? На 1,4 двигателите килограмите много се усещат.

kolev
04-02-2010, 10:48
На метан съм!
ми от това трябваше да почнеш. какво не си доволен от колата като тя е 1,4 и си и хакнал тия тежки бутилки в багажника. сигурно ти е обикновена и газовата. тя просто не става да се правиш на състезател с нея.

niko_iotov
04-02-2010, 13:48
Бутилката ми е 40кг.? нз с тия 28 коня по-малко и 10 години по-дърта кола как ще се движи наравно с мен!
И тва за метана,че не мога да се прая на състезател,Пробата е на бензин!

kolev
04-02-2010, 14:49
40 кг ти събира бутилката + нейното тегло. иначе си се дърпал на бензин ама като имаш в предвид че инжекторите са запушени от карането на газ , не работещи датчици, натрупани грешки в екуто и плочката на газта ,какъв да е ефекта.

Pastora
04-02-2010, 16:47
По стар спомен голфа е около 850-900 килограма, ако е двувратия. Алфата ти е около 1180 кила + 40 бутилка + 40 гориво= 1260 кг, тоест разлика 410 килца. Голфа има 83,33 коня/ тон , а твоята 81, 74 коня/ тон ( 87,28 ако махнеш метана). При тази сметка би трябвало дори да те отупа, но все пак това е теория и съм далеч от мисълта да е вярна(дори хората ги няма в сметките, нито умрелите коне по колите). Но има друго, оборотите са ти повечко ;)

p.s Проверих и дават 5-вратия голф 850кг празен, а двувратия 825кг.

niko_iotov
06-02-2010, 02:31
Май не сте наясно с метана! Бутилката е 40 кг. празна като се напълни не е още 40,а още 8! И нз за кви грешки говорим на датчици и т.н. при положение,че стенда не отчита такива грешки. А за запушените инжекторине не съм много съгласен,понеже много често си я покарвам на бензин,поради тази причина! Просто мисля че си е марка на коли,които вървят доста добре и за това пуснах темата. Но с тея доводи ,които чета тук взех да се съмнявам вече! :book:

thecleaner
06-02-2010, 02:48
Май не сте наясно с метана! Бутилката е 40 кг. празна като се напълни не е още 40,а още 8! И нз за кви грешки говорим на датчици и т.н. при положение,че стенда не отчита такива грешки. А за запушените инжекторине не съм много съгласен,понеже много често си я покарвам на бензин,поради тази причина! Просто мисля че си е марка на коли,които вървят доста добре и за това пуснах темата. Но с тея доводи ,които чета тук взех да се съмнявам вече! :book:

Първо да ти кажа че си купил мърво роден мотор за каквито и да е експерименти относно вървенето, второ с метана си го доубил ако е бил останал некъв живец в него, и трето марката си е марка и не секи кенеф които е с емблема Алфа Ромео върви. За да ти върви колата трябва не да си е тя е супер ама да има найсе неща за смяна по нея, сещаш ли се. А и забравих накрая че стенда за да работи добре, оператора трее чат пат да е попрочел некои данни и т.н. Незнам как да ти го кажа но твойта кола нещо не е наред.

Pastora
06-02-2010, 13:26
Има 3 вида бутилки(може да са вече и повечко):
1.Най-евтини с тегло 1,5кг за литър
2. най-често използваните италиански на "Фабер" ~ килограм за литър
3. кевлар-карбоновите с тегло около 10 килограма

Наистина сметката за килцата на горивото да не ми е вярна, съотношението ти спрямо голфа не е много различно. Бутилката ти не е вярвам да е 40 кила, може да и сложиш още 15-20 поне.
Освен това имаш плочка, питай Венци (VFTI) защо маха плочката преди гонка !
Освен това си 1,4 като кубатура, няма почти друга с еквивалентна такава, която да те бие - винаги има изключения.