Log in

View Full Version : Перката на водния радиатор се включва на 70 градуса



todor4o
04-02-2010, 21:34
Здравейте на всички от няколко дни имам Алфа Ромео 145 1.6 боксер 95 година.Имам няколко проблема и ще съм много благодарен на всеки който помогне с някаква информация.Както съм писал в заглавитео първия ми проблем е че перката се включва още на 70 градуса, още преди да е загряла колата, гледах в долния ляв ъгъл на водния радиатор има един датчик казаха ми че най-вероятно е от него, но дали е така??? Следващия проблем свещите са за смяна какви свещи да взема в момента е с четириполюсни няква марка която за пръв път видях. обаче забравих каква беше.Следващ въпрос, маслото е за смяна какво масло да налея в двигателя,също така и в скоростната кутия също мисля да го сменям???

alfapz
04-02-2010, 21:53
Или въпросния датчик , или някакъв проблем с термостата.

Относно маслото препоръчваното е Selenia.

tonov
04-02-2010, 22:32
Добре дошъл колега!
Със здраве да си караш колата :)

Всичките ти въпроси са доста подробно разисквани във форума, опитай да потърсиш малко и да прочетеш.

Специално за перката: доста съм озадачен от случая, по простата причина, че колата няма как да поддържа 70 градуса с изправен термостат. Че и перка да се включва :screwy: При теб тогава едновременно трябва да са заминали и термостат и въпросния датчик, а това не е много вероятно. Най-добре вземи един термометър и провери дали действително температурата на антифриза отговаря на показанието на уреда, пък тогава ще е по-лесно да се прецени кое не е наред.

todor4o
04-02-2010, 23:12
само да добавя когато стигне до 70 градуса парното си духа топло.Също така си направих опит и изолирах перката да не се включва и колата си вдига до малко под 90 и така си стои от там си правя изводи че термостата ми е здрав,

tonov
04-02-2010, 23:16
Това на място ли? Щото ако е здрав, и две перки да му пуснеш, пак ще държи 90 без малко. Я си помисли като караш със 100 каква е струята през радиатора?

todor4o
05-02-2010, 14:16
Другия проблем сутрин пали много трудно след 5 минутно въртене, чак тогава успява да запали.Колата е с газова уредба сутрин я паля на бензин, както и на бензин като загрее на място двигателя не работи равномерно.Казаха ми свещи какви свещи да взема?

tonov
05-02-2010, 14:46
Denso.

А това, че не работи кат хората на бензин, може и да е от задръстени дюзи.

kolev
05-02-2010, 14:51
колега,първо да ти проверят датчика за уреда на таблото. може просто той да не показва коректно.
иначе за другото първо смени свещите.

pisa_misho
05-02-2010, 19:54
Здравейте и от мен и честито колега за колата.Според мен провери първо кабелите на свещите като обърнеш внимание на бубината и входовете и.Аз лично претърпях много инфарктни моменти и набутване със свещи и накрая се оказа че кабелите от страната на бубината са в окаяно състояние.Смених ги и сега на -20С пали от ряз при това на газ.Моят проблем беше същият накрая се наложи да ме дърпат ,че да запаля.Почисти си бобината от окисленията които са се натрупали.Дано съветът ми ти бъде от полза.А що се отнася до свещите аз бях с ВАЛЕО,после купих БОШ-четириполюсен с кристала,като мислех че проблема ми е в свещите -сега съм с НЖК,но и от трите марки съм доволен.

todor4o
06-02-2010, 16:47
И още един въпрос, няма да е последен :P Колко масло събира двигателя 1.6 боксер и какво да налея мисля с някаква добавка може би Лики Моли или нещо подобно