PDA

View Full Version : Евтин спортен филтър?



cassillas
06-02-2010, 18:24
Колеги дайте идея за евтин и сполучлив спортен филтър. Нещо оптимално за малко пари и с лесен монтаж. И също какви последствия ще има от смяната(предполагам положителни). Проформа съм чел из форума че някой колеги имат конуси или "гъби" нека споделят опит. Говорим за колата от подписа:mr-t:

plamen76
06-02-2010, 19:02
Колеги дайте идея за евтин и сполучлив спортен филтър. Нещо оптимално за малко пари и с лесен монтаж. И също какви последствия ще има от смяната(предполагам положителни). Проформа съм чел из форума че някой колеги имат конуси или "гъби" нека споделят опит. Говорим за колата от подписа:mr-t:

Една идея-много практична:
Ако капака на кутията ти е като на 2.4 JTD(диаметъра на отвора)си взимаш този филтър:http://eftini.com/sporten-filtar-yed-p-5396.html?cPath=12_296_18 Пасва идеално като риплейсмант.Много лесно се монтира.

Основната разлика е в това че не го сменяш а само переш и на третата смяна на масло си го избиваш като цена.Иначе разликата във вървежа се усеща само когато е чист филтъра.Над година съм с такъв и нямам проблем със зацапване и отказ на дебитомер.Доволен съм от инвестицията.:drive::drive::drive:

ReLeFNIQ
06-02-2010, 20:57
Колега, този филтър директно ли се монтира на мястото на стария, без преправяния?

ФЕРАРИСТ
06-02-2010, 21:34
По принцип евтиния филтър по дефалт трябва по често да се пере, и по харно да се смазва, иначе пуска фин прах...

plamen76
06-02-2010, 22:08
По принцип евтиния филтър по дефалт трябва по често да се пере, и по харно да се смазва, иначе пуска фин прах...
Не знам разликата м/у евтин и скъп филтър доколко е реална като изработка(според мен това си е бизнес и много хора се хващат и вярват на тези реклами)къде е логиката за един филтър от памук за цени от над 100лв.Я да помислим по-реално.

п.п.Филтъра се монтира много лесно,махат се само едни преходници и се навива на входа на дебитомера малко изолир-бланд за да може да се стегне с изхода на филтъра(става и с преходник)
п.п.2 Досега съм нямал проблеми с пропускане на прах от филтъра-просто трябва да се пере по-често

миро
06-02-2010, 22:40
Ако искаш конус, погледни тукhttp://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Апекси можеш да си поръчаш от ибей за около 170лв, сух тип е и не трябва да го омасляваш, за да филтрира. Ако не ти се дават толкова пари, по-добре си вземи риплейсмънт вместо евтин конус. :)

ФЕРАРИСТ
06-02-2010, 22:54
п.п.2 Досега съм нямал проблеми с пропускане на прах от филтъра-просто трябва да се пере по-честоАбе това трудно може да се разбере, липсата на фин прах по вътрешните тръби и дебитом не е гаранция - иначе си прав за търговските трикове.....

plamen76
06-02-2010, 22:59
Абе това трудно може да се разбере, липсата на фин прах по вътрешните тръби и дебитом не е гаранция - иначе си прав за търговските трикове.....
И да си пуска прах няма значение щом всичко си е ок.

spe4elist
07-02-2010, 00:11
И да си пуска прах няма значение щом всичко си е ок.

Дали? Щом няма значение, защо въобще слагате филтри? А че и спортни за маса пари?

:offtopic:

digitalundgrd
07-02-2010, 00:17
АБе принципно не е много добре за дебитомера, ако го боднеш филтъра директно преди него, особено ако е обилно омаслен...
Най-хубаво е да се изведе конуса някъде, така че да дърпа студен въздух.
Моят JR риплейсмънт го направих по следния начин : Той си седи в оригиналната кутия...Прекъснах стоковата тръба от кутията, която свършва някъде горе в калника и изведох друга, огъваема в решетката отпред ниско долу на бронията, така че да постъпва директно студен въздух към филтъра в кутията...По мои изчисления с колкото по-висока скорост се движа, толкова повече студен въздух би трябвало да влиза.

ФЕРАРИСТ
07-02-2010, 10:47
АБе принципно не е много добре за дебитомера, ако го боднеш филтъра директно след него, особено ако е обилно омаслен...
Преди него предполагам имаш впредвид.......:balloon:

digitalundgrd
07-02-2010, 11:18
Да де..Зависи от къде го гледаш :)

plamen76
07-02-2010, 12:41
АБе принципно не е много добре за дебитомера, ако го боднеш филтъра директно преди него, особено ако е обилно омаслен...
Най-хубаво е да се изведе конуса някъде, така че да дърпа студен въздух.

Моят филтър е точно така монтиран и аз имах съмнения относно омасляването и пропускане на прашинки,но при всяко пране оглеждам дебитомера и тръбите но си изглеждат привидно чисти.Омаслявам го нормално.Година вече я карам колата така:
Ето малко снимки:

BO
07-02-2010, 12:44
Една идея-много практична:
Ако капака на кутията ти е като на 2.4 JTD(диаметъра на отвора)си взимаш този филтър:http://eftini.com/sporten-filtar-yed-p-5396.html?cPath=12_296_18 Пасва идеално като риплейсмант.Много лесно се монтира.

Основната разлика е в това че не го сменяш а само переш и на третата смяна на масло си го избиваш като цена.Иначе разликата във вървежа се усеща само когато е чист филтъра.Над година съм с такъв и нямам проблем със зацапване и отказ на дебитомер.Доволен съм от инвестицията.:drive::drive::drive:
Афиф работа.
При положение, че за тези пари на тези "спортни филтри" ще си вземеш приблизително 4 нормални, които като ги сменяш на 20к км какво правим. Ще търсиш избиване след 80к км. ли?
А и като добавим евентуално измислицата с тези филтри с миенето им с омазняването им с евентуално проблемите които ще си създадеш след едно по-добро омазняване. А и комбинацията от по-лошото филтриране, какво правим?
А и от друга страна да се занимаваш 4 пъти повече (ако го переш примерно на 5к км) отвъртане завъртане на всичко, за да си извадиш филтъра и да го переш.
А и накрая любимото - "малко изолирбанд":kicking:

ФЕРАРИСТ
07-02-2010, 12:53
Това не винаги е точно така, щото ако си поигае малко човек може да си направи много лесна смяната, сваляне и качване, плюс това арните филтри не искат пране и мазнене на всеки 4к км.......
ПиЕс - гледах някакво видео с тестове на КН филтри, обилно омазнени, отнасящи се за това могат ли да повредят дебитомера - изчисляваше се и показваше с каква скорост минава въздуха през филтъра, кога може да започне увличане на течност към дебитомера, и крайния извод беше че е опасно единствено когато филтъра е удавен в масло, и деба е на по ниско ниво от него......но и на това показаха цаката, завърта се сензора с нонектора надолу.......аз лично не вярвам че от това деба мое дасе повреди......

plamen76
07-02-2010, 13:09
Афиф работа.
При положение, че за тези пари на тези "спортни филтри" ще си вземеш приблизително 4 нормални, които като ги сменяш на 20к км какво правим. Ще търсиш избиване след 80к км. ли?
А и като добавим евентуално измислицата с тези филтри с миенето им с омазняването им с евентуално проблемите които ще си създадеш след едно по-добро омазняване. А и комбинацията от по-лошото филтриране, какво правим?
А и от друга страна да се занимаваш 4 пъти повече (ако го переш примерно на 5к км) отвъртане завъртане на всичко, за да си извадиш филтъра и да го переш.
А и накрая любимото - "малко изолирбанд":kicking:

Филтъра го взех с цел че пасва като капак на кутията какъвто не можах да намеря здрав и изобщо не съжалявам,пък и не ангажирам никой с това-колегата пита аз му предлагам решение.А и 30хил.км нямам проблем,значи си е ок.Изолирбанда е навит на входа на дебитомера,защото на филтъра изхода е малко по-голям и това бе най-лесния и елементарен начин.Филтъра се сваля за няма и 2 минути.

cassillas
07-02-2010, 19:56
Филтъра го взех с цел че пасва като капак на кутията какъвто не можах да намеря здрав и изобщо не съжалявам,пък и не ангажирам никой с това-колегата пита аз му предлагам решение.А и 30хил.км нямам проблем,значи си е ок.Изолирбанда е навит на входа на дебитомера,защото на филтъра изхода е малко по-голям и това бе най-лесния и елементарен начин.Филтъра се сваля за няма и 2 минути.

А промени ли се звука на двигателя при подаване на газ :jumping:

digitalundgrd
07-02-2010, 20:09
Колега, ако наистина сменяш филтъра на 20 000км....това с изолирбанда направо бледнее...
При мен филтъра на 5000км е доволно мръсен (каране главно в София)...А на 10 000 направо е бетониран от кал и други боклуци...Според мен прането на филтъра най-добре да се прави на 8000км.

Относно звука...При слагане на конус звука се променя...., докато с риплейсмънта звука по-скоро НЕ се променя...

plamen76
07-02-2010, 21:16
А промени ли се звука на двигателя при подаване на газ :jumping:

При мен с дизела не мога да разбера разлика във звука(може би ако е извън кутията може и да има)