PDA

View Full Version : Проблем с Алфа 145 1.9 jtd



Testicus
08-02-2010, 01:15
Здравейте,

Днес докато си карах ми светна лампата на инжектора (незнам дали така се казва тази лампа - прилича на дюза). До сега това ми се случва за втори път. Първия като отидох на диагностика ми казаха че не знаят от какво се е получило. Но според мен по интересното е че като загася колата и я запаля отново изгасва тази индикация. Предият път така карах около 1-2 хил. км докато отида на диагностика и не се беше появала.

Но дори и докато свети това не променя работата на двигателя.

Ако някой има идея от какво може да е нека да помага. И до колко може да е сериозно това.

Благодаря Ви предварително!

Raiko0
08-02-2010, 08:26
Здравей колега :) От 8 месеца имам колата от подписа и 2 пъти ми се е случвало да светне въпросната лампичка. Колата спира да върви направо. От светофарите трябва да тръгвам с повече гас от обикновенно и разхода се качва но след 2-3 минути лампата изгасва и колата започва да си работи нормално без никакви проблеми. Аз лично мисля че е от кофти нафта но немога да ти кажа със сигурност.

tokata_pz_flex
08-02-2010, 09:16
Колега , намери си свестен диагностик , за да ти каже какво става . Щом светва тази лампа , значи нещо не е наред и е записала грешка . Макар , че изгасва след време , грешката си стои все още . Гледам си от София , отиди при Бобо да ти види колата ... за справки - общ технически раздел - Екстрийм сервиз .

alfatras
08-02-2010, 21:05
Колега , намери си свестен диагностик , за да ти каже какво става . Щом светва тази лампа , значи нещо не е наред и е записала грешка . Макар , че изгасва след време , грешката си стои все още . Гледам си от София , отиди при Бобо да ти види колата ... за справки - общ технически раздел - Екстрийм сервиз .

Тошко от кофти нафта се получава същото-ако зачести тогава лошо!

DimIl
09-02-2010, 08:44
Здрасти, Testicus!
Виж тази тема:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=14756
Аз имах подобен проблем, прочети как се разреши.

Satanism
09-02-2010, 10:22
хванете да си сипвате читава нафта ;)

като сипа премиум нафта на Мареята, веднага й гася лампата...като сипя нормалната и пак коледна елха...
ама тя е запушена работа вече...няма много надежда, поне вашите коли не си съсипвайте.

+ с премиум нафтата пада малко разхода.С бензиновата алфа сметнах, че ми е точно все 200, дали карам със 100 или с 95...от разликата в разхода ;)

brazen
11-02-2010, 14:50
Здравейте,

Днес докато си карах ми светна лампата на инжектора (незнам дали така се казва тази лампа - прилича на дюза). До сега това ми се случва за втори път. Първия като отидох на диагностика ми казаха че не знаят от какво се е получило. Но според мен по интересното е че като загася колата и я запаля отново изгасва тази индикация. Предият път така карах около 1-2 хил. км докато отида на диагностика и не се беше появала.


Колега, откри ли проблема от къде е?

Raiko0
11-02-2010, 18:45
Почти съм 100% убеден че е от кофти нафта. Ако беше друг проблема би трябвало постоянно да свети въпросната лампа докато не се управи проблема. При мене като изгася колата и като я запаля лампата спира да свети. Също така като и дам повече газ и като се качат оборотите и изгасва. Но като светне колата наистина работи доста странно =] Последно го имах този проблем Септември месец ако не се лъжа.

astronoma
12-02-2010, 00:10
колега това не трябва да те притеснява,ако има излишни пари ходи да ти изчистят грешките , и там наи вероятно ще ти кажат да си смениш дюзите или нещо друго,смисъл репертуара е един и същ;дюзи,помпа в резервоара,гнп и гориво регулатор.......

brazen
12-02-2010, 12:26
колега това не трябва да те притеснява,ако има излишни пари ходи да ти изчистят грешките , и там наи вероятно ще ти кажат да си смениш дюзите или нещо друго,смисъл репертуара е един и същ;дюзи,помпа в резервоара,гнп и гориво регулатор.......


Простете невежеството ми(все пак съм новак), какво е гнп? :unsure:

Питам, защото имам подобен проблем- при мен като запаля колата след 5-10 секунди започва да мига лампата за свещите(и то не всеки път, а когато си иска)... мига около 10-15 сек. и спира. Вчера я понастъпих и ми светна дюзата... Разлика във вървежа и в поведението на двг нямаше. Загасих я и после пак запалих - лампата(за дюзата) от тогава не е светила, а съм навъртял 80км. градско каране с настъпване...
Дали найстина няма повод за притеснение??

myato
12-02-2010, 12:34
Простете невежеството ми(все пак съм новак), какво е гнп? :unsure:

Гориво нагнетателна помпа.

Satanism
12-02-2010, 12:34
ламБата за свещите вероятно мига, защото имаш изгорели подгревни свещи...

kompir
12-02-2010, 15:19
ламБата за свещите вероятно мига, защото имаш изгорели подгревни свещи...
То убаво ама колегата brazen не е споменал че колата му е дизелова,пък и в подписа му не пише.......

alfa_erazor
12-02-2010, 16:37
То убаво ама колегата brazen не е споменал че колата му е дизелова,пък и в подписа му не пише.......

В профила му пише че е дизел


About brazen

Car
145 1.9 JTD facelift
Location
София

Satanism
12-02-2010, 17:42
То убаво ама колегата brazen не е споменал че колата му е дизелова,пък и в подписа му не пише.......

Ти колко бензинови 146ци си виждал с лампи за подгревни свещи? :)


Пък и човека пише в тема 146 ЖТД...едва ли кара Ауди 100 бензин

tokata_pz_flex
12-02-2010, 17:49
Щом свети тая лампа след като си запалил колата , значи някоя свещ е починала .

Testicus
13-02-2010, 07:20
Благодаря за отговорите.

Малко се забавих с отговора. но нямах досъп до нет.

Значи от тогава не е светвала тази лампа. Мисля да отида на диагностика тези дни и да видим какво става.

Raiko0 аз нямам такива пробеми като светне тази лампа.

Satanism сипвал съм каква ли не нафта, но да ти кажа май не откривам съществена разлика в разхода.

Е ако са се прецакали дюзите.... Тогава отиваме на едни хубави пари. Гледах ги че са по към 800 лв. :cry:

Дано не е така.

Благодаря пак за отговорите.

tokata_pz_flex
13-02-2010, 08:47
Няма да са дюзите колега ... не се плаши . Не се ходи толкова лесно на тия пари :)

Testicus
13-02-2010, 09:16
Няма да са дюзите колега ... не се плаши . Не се ходи толкова лесно на тия пари :)


Колега дано си прав. Ще ходя да диагностика да видим какво ще кажат там. :prescription:

А и да питам ако някой знае. Наскоро смених радиатора понеже ми беше спукан и сега преди няколко дни ми заграя колата. Температурата се вдигна до чертата над 90 и като я пуснах по инерция спадна пак на 90. Та въпросът ми е от какво може да се е получило това. (след този случай не се е вдигала пак). И още едно питане - на колко градуса е нормално да ми заграва колата?

Satanism
13-02-2010, 10:33
90гр. (+/- един два)...иначе може да не е била добре обезвъздушена

Testicus
13-02-2010, 11:25
90гр. (+/- един два)...иначе може да не е била добре обезвъздушена

Ами добре беше обезвъздушена. То като стана това аз после отвих пробката на радиатора и изтече малко атифриз. Та евентуално ако е имало въздух съм го изкарал.
Колега много съм ти благодарен за инфото.


Благодаря на всички за менията.

Приятен уикенд на всички. :-D

Mario Salieri
09-03-2010, 11:25
Не бъдете 100% убедени,че е от ковти нафта.Аз съм с 2.4 JTD 140 k.c.,въпросната лампа( при мен изглежда като гайда с 2 пищялки) при някой излглежда като пръскащ маркуч...Първият път светна за малко и нищо не се усети,загасна след минута.След месец светна за 1 мин и през това време колата работеше равномерно без да пуши но заглъхнала,оказа се че е влязла в авариен режим(изключила е турбото)оправи се от самосебе си,обаче на следващият ден лампата светна и така и не загасна макар колата да работеше нормално на пръв поглед.Още като я взех ми направи впечатление,че до 3 хил.оборота набира много добре и там много рязко отпуска и продължава да набира много по бавно.Питах тук там-била разтоварвала турбото,да разтоварва да разтоварва но толко рязко и внезапно не ми звучеше нормално.Е грамотен човек я закачи на компютър и излезе ,че има проблем по ситемата на турбото.Човекът тръгна от низкото към високото налягане по пътя на въздуха и стигна до зацапан и най-вероятно неработещ правилно датчик на турбото -ако не се лъжа(поправете ме ако греша за да не вкарам някой в заблуда) MAP- сензор.Изчисти грешката и сложи нов(или стар но работещ) датчик,качихме се да тестваме -колата хвърчи на 3 хил. оборота съвсем леко разтоварва и продължава да набира до 5 хил. оборота без проблем,това беше съвсем друг автомобил.Така че при мен проблема с лампата се оказа от повреден или неотчитащ правилно датчик на турбото( MAP сензор)

brazen
08-09-2010, 12:16
Забравих да пиша за проблема - оказа се че при мене е светила тази лампа заради куплунга на потенциометъра на педала на гаста - почистен е и са вече не свети... да пази господ!

royal blue
26-09-2010, 23:52
имах големи ядове с това светване на въпросната лампа на моята 145 JTD преди 2 години. светваше в движение, след което двигателя просто изгасваше. отначало палеше пак, въпреки че лампата продължаваше да свети, но по-нататък започна да не може да запали след като е светнала. после, като престои известно време, пак си палеше и работеше нормално до следващото светване на лампата. ходих на диагностика в сервиза на алфа, май беше "милано моторс" който е на симеоновско шосе /или поне беше тогава/. не можаха да открият причина. после проблема си изчезна без да съм сменял нищо и оттогава си я карам без проблеми.

@ Mario Salieri (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=12420) - би ли казал при кого си ходил на успешната диагностика на турбото, че нещо ми се струва че и моята не ползва максимално турбото?

Mury
27-09-2010, 13:55
Забравих да пиша за проблема - оказа се че при мене е светила тази лампа заради куплунга на потенциометъра на педала на гаста - почистен е и са вече не свети... да пази господ!

Аз бях 100% сигурен че е това:devil::devil::devil::devil:

pr_00f
30-09-2010, 13:21
И тук ще да е от това :)

READING ERROR CODES:
1: P0704 - Transmission/Gear Sys (5)
Clutch Pedal Switch Signal Circuit Malfunction
The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
2: P0220 - TP Sensor/Switch (6)
Throttle Position sensor/switch B circuit malfunction
The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.


Мъри , къде се намира на 145-цата тази букса?
Зад жабката ли е както обикновено ?
Ако да - разглобява ли се или се бърка директно зад жабката , че не ми изглеждаше много пригодно мястото за разглобяване.

Интересното е че педала на газта не отчита повече от 80 % , и блота който е под него беше много развит ( дълъг) , ама нямах хубави клещи да го завия малко за да видим дали ще отчете повече газ?

Mury
30-09-2010, 19:42
И тук ще да е от това :)

READING ERROR CODES:
1: P0704 - Transmission/Gear Sys (5)
Clutch Pedal Switch Signal Circuit Malfunction
The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
2: P0220 - TP Sensor/Switch (6)
Throttle Position sensor/switch B circuit malfunction
The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.


Мъри , къде се намира на 145-цата тази букса?
Зад жабката ли е както обикновено ?
Ако да - разглобява ли се или се бърка директно зад жабката , че не ми изглеждаше много пригодно мястото за разглобяване.

Интересното е че педала на газта не отчита повече от 80 % , и блота който е под него беше много развит ( дълъг) , ама нямах хубави клещи да го завия малко за да видим дали ще отчете повече газ?

Някъде зад жабката беше,не помня точно,инае пробвай тва с болта,може да има резултат:cheers::cheers::cheers:

kocta
01-10-2010, 23:04
Az imam su6tiq problem.Zabelqzah ,4e dat4ika na pedala za suedinitelq ne raboti(sedi v edno i su6to polojene).
Realno toi za kakvo sluji?

КИРИЛИЦА???