View Full Version : Заклепва свещи
noaccess
09-02-2010, 10:59
Здравейте колеги, имам 146 1.7 боксер и през зимата често пали на 3 цилиндъра и обикновено след 2 км се оправя. Обаче винаги се оправя като изчиста свещите ( ауто лите с платинен електрод ) те се чудя дали задължително двигателя е за ремонт :dyrvo_v_kenefa:
сложи първо нови хубави свещи.
noaccess
09-02-2010, 13:04
Благодаря ама не става, от отдавна е така и е пробвано с доста свещи, пък и маи 1 и същ цилиндър заклепва.
а пробва ли да размениш местата на свещите?
свещи,кабели, бубини провери първо. но щом като изчистиш свещите работи,купи си хубави които са за тая кола.
noaccess
10-02-2010, 10:35
свещи,кабели, бубини провери първо. но щом като изчистиш свещите работи,купи си хубави които са за тая кола.
Хубаво ама сички мастори казват за различни свещи, че са най-хубавите. Едни казват Голден Лач, други Денсо, други Ауто Лайт ама всичките тоя двигател не са го виждали преди, даже и Ванто Трейд не бяха сигурни. Според вас кои са за 1.7 боксер?
И може да заклепва заради нерегулирани тези винтове: http://alfaphotos.hit.bg/alfa.html , бяха всички затегнати и да е прекалено богата сместа? :picnic:
Хубаво ама сички мастори казват за различни свещи, че са най-хубавите. Едни казват Голден Лач, други Денсо, други Ауто Лайт ама всичките тоя двигател не са го виждали преди, даже и Ванто Трейд не бяха сигурни. Според вас кои са за 1.7 боксер?
И може да заклепва заради нерегулирани тези винтове: http://alfaphotos.hit.bg/alfa.html , бяха всички затегнати и да е прекалено богата сместа? :picnic:
Ходи в Косер или при Лисан (контакти има в общ технически) да си вземеш свещи Денсо иридиум. При мен имаше разлика, като сложих такива.
Аз имах проблем, че ако съм загасил колата преди да е поработила прилично време, следващото палене се случваше на 3 цилиндъра. Оправяше се само с едно хубаво изфорсиране. След едно такова изфорсиране на студено, обаче, миналата зима роди глава и бутало :) от тогава не съм имал проблем с палене на 3 цилиндъра
noaccess
10-02-2010, 10:52
Ходи в Косер или при Лисан (контакти има в общ технически) да си вземеш свещи Денсо иридиум. При мен имаше разлика, като сложих такива.
Аз имах проблем, че ако съм загасил колата преди да е поработила прилично време, следващото палене се случваше на 3 цилиндъра. Оправяше се само с едно хубаво изфорсиране. След едно такова изфорсиране на студено, обаче, миналата зима роди глава и бутало :) от тогава не съм имал проблем с палене на 3 цилиндъра
А от свещите пооправи ли се проблема или се оказа, че проблема е главата и буталото :D
Ами май не ми се е случвало след смяната на свещите, но аз вероятно съм имал и друг проблем, за да роди.
Имай предвид, че иридиума са скъпички, към 120-130 излизаха четирите. Обаче пък спокойно можеш да ги караш поне 50к км.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.