View Full Version : Спирачни дискове ;)
RSxRacer
10-02-2010, 13:20
ся... според каталога т.е на колата би трябвало да има 281х26 вентилирани
така
поръчах си от български сайт според който са 284х22 вентилирани
някой срещал ли е проблема и кво е решение
аз вече ги платих дисковете и не мие рентабилно да ги връщам
принципно не е проблем да се сложи по голям и по тънък диск ... стига като свършат накладките да не излезнат буталцата....
и диаметъра на диска да не упре в супорта
мнения?!
едит: 2.5 TD VM32B след 94-та :)
trustworthy
10-02-2010, 13:33
Ти измери правилно дебелината на подложката на накладката, че на мен ми се е 'изплъзвала' накладка м/у апарата и диска и няма ти казвам какво е усещането и опасността...но по вашия край обичате да живеете на ръба, така че няма проблем :)
virusalfa
10-02-2010, 16:10
Абе турбодизела си е с 284мм на 22мм дискове,бре.Същите са и на шестаците.Тия с тия каталози им кажи да си ги набутат там къде не ги огрява слънце!
Дисковете са стотина лева комплекта на Метели
Бех дращил нейде из форума ако не се лъжа, че имам що годе почти нови дискове за 2,5ТД и нагоре, понеже взех 2 задни макферсона заради амортисьорите (които стават за 2.0ТС), но дисковете и главините не стават за мойта (ако изключим магарията с джанти 5х98, която не искам да правя). Та пак да кажа - ако на некой му трябват такива дискове (главините - тях не ги знам на какъв хал са) - да свирка - ще ги види и ще си прецени дали може да ги ползва. Не искам да ги пускам в "Продава", щот не съм ги взел да ги шиткам. Просто ми остават. Цени - кой колко реши, може и бартер за "Шумянско" с кифтета.
trustworthy
10-02-2010, 17:54
Абе турбодизела си е с 284мм на 22мм дискове,бре.Същите са и на шестаците.Тия с тия каталози им кажи да си ги набутат там къде не ги огрява слънце!
Дисковете са стотина лева комплекта на Метели
Те ще излязат същите като на фиат купе турбо и 2.4 дизелите на фиат май
RSxRacer
10-02-2010, 20:32
Абе турбодизела си е с 284мм на 22мм дискове,бре.Същите са и на шестаците.Тия с тия каталози им кажи да си ги набутат там къде не ги огрява слънце!
Дисковете са стотина лева комплекта на Метели
аз си купих стейнхоф на смешни пари ма тва е друга тема
утре ще ти снимам каталога да видиш
най интересното е, че в 3 различни каталога дават едно и също:)
2.5 тд до 92-ра 284х22
2.5 тд след 92-ра 281х26
е тва е
Те ще излязат същите като на фиат купе турбо и 2.4 дизелите на фиат май
ми те са същите като на V6 164 .... туй дан ти е някое типо с лупи и фейс лифт на секач :Р
[QUOTE=RSxRacer;642433]аз си купих стейнхоф на смешни пари ма тва е друга тема
Не помня - 30 или 32 лева на брой беха Стейнхофа, когато купувах и аз...
don_pepone
10-02-2010, 21:06
ехаа те и мойте са 284мм ама ми говорят за едни цени по магазините чак свят ми се зави :)
trustworthy
10-02-2010, 21:13
аз си купих стейнхоф на смешни пари ма тва е друга тема.
...
ми те са същите като на V6 164 .... туй дан ти е някое типо с лупи и фейс лифт на секач :Р
Явно не си купил перфорирани, че тяхните цени не са от най-смешните...знам го от опит с един фейслифтнат секач:flirt:
На мен ми обявиха цена от 120лв за горе долу добри задни дискове, а вие купувате предни дискове по 30лв бройката и после се чудите що не спира колата! Взимайте ги поне за по 40лв килото и ги сменяйте заедно с маслото!:hmm:
На мен ми обявиха цена от 120лв за горе долу добри задни дискове, а вие купувате предни дискове по 30лв бройката и после се чудите що не спира колата! Взимайте ги поне за по 40лв килото и ги сменяйте заедно с маслото!:hmm:
За 40лв на кило ше станат цифра ако са предни дисковете :biggringift: . Оригиналните ще излязат по ефтини :hmm:
На мен ми обявиха цена от 120лв за горе долу добри задни дискове, а вие купувате предни дискове по 30лв бройката и после се чудите що не спира колата! Взимайте ги поне за по 40лв килото и ги сменяйте заедно с маслото!:hmm:
Защо цената да определя качеството,нима търговците не разчитат на това?
RSxRacer
11-02-2010, 09:11
На мен ми обявиха цена от 120лв за горе долу добри задни дискове, а вие купувате предни дискове по 30лв бройката и после се чудите що не спира колата! Взимайте ги поне за по 40лв килото и ги сменяйте заедно с маслото!:hmm:
отстъпките са хубаво нещо
реалната цена е 120 лв комплект
Явно не си купил перфорирани, че тяхните цени не са от най-смешните...знам го от опит с един фейслифтнат секач:flirt:
90 лв е бройка перфориран... нещо не ми са даваха 200 лв за дискове
по натам ако се замогна :Р
ако имам 2 3 кораба да пътуват за мене у мурето :)
ехаа те и мойте са 284мм ама ми говорят за едни цени по магазините чак свят ми се зави :)
160 лв RC
125 лв Стеинхоф
75 лв некви не съм ги чувал
тва е цена за комлект
не знам от кво ти са завива свят, ама за тоа размер диск цената е прекрасна
---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:44 ----------
Защо цената да определя качеството,нима търговците не разчитат на това?
Не цената определя качеството, а по-скоро марката определя цената.Качеството е много относително.:baby:
---------- Post added at 15:47 ---------- Previous post was at 15:46 ----------
Прав си.Отстъпките са много хубаво нещо.А като махнеш и ДДС-то става още по-хубаво.:flirt:
отстъпките са хубаво нещо
реалната цена е 120 лв комплект
post was at 15:44 ----------[/SIZE]
Не цената определя качеството, а по-скоро марката определя цената.Качеството е много относително.:baby:
Именно,качеството е относително и до голяма степен се определя от нагласата на клиента,а марката е коректив на нагласата.
Това означава ли че няма други добри марки,а означава ли че другите добри марки няма как да са евтини,въобще защо трябва да сме чували за някаква марка за да я категоризираме "добра".Има толова много производители за които няма и да чуем.......
don_pepone
11-02-2010, 22:58
:) хах на мен ми казаха цена за брембо 210лв с отстъпка а за цимерман 160, тука с тези 40лв парчето се замислям каде е уловката :Suicide:
Именно,качеството е относително и до голяма степен се определя от нагласата на клиента,а марката е коректив на нагласата.
Това означава ли че няма други добри марки,а означава ли че другите добри марки няма как да са евтини,въобще защо трябва да сме чували за някаква марка за да я категоризираме "добра".Има толова много производители за които няма и да чуем.......
Според мен трябва да се категоризират марките като добри и лоши.
Ще ти дам няколко примера.
Оригинални втулки за задното окачване - 54лв/бр. и вече 22 години/255000км по километраж/ още за здрави. Втулки Birth за 4лв/бр. ги сменях през 2000км.Втулка Malo за 4лв/бр. изкара 30000км.
Втулки за предните носачи Malo вече 35000 не са мръднали.Носачи Birth изкараха 10000км и всички втулки бяха леш.Е определено мога да кажа, че всичко на марката Birth е пълен боклук.За марката Malo мога да кажа,че съотношението цена/ качество е добро.
Ако ще продължаваме темата предлагам да се преместиме в темата "общи приказки" на раздела тъй като все пак темата е за спирачни дискове.
Според мен трябва да се категоризират марките като добри и лоши.
Ще ти дам няколко примера.
Оригинални втулки за задното окачване - 54лв/бр. и вече 22 години/255000км по километраж/ още за здрави. Втулки Birth за 4лв/бр. ги сменях през 2000км.Втулка Malo за 4лв/бр. изкара 30000км.
Втулки за предните носачи Malo вече 35000 не са мръднали.Носачи Birth изкараха 10000км и всички втулки бяха леш.Е определено мога да кажа, че всичко на марката Birth е пълен боклук.За марката Malo мога да кажа,че съотношението цена/ качество е добро.
Ако ще продължаваме темата предлагам да се преместиме в темата "общи приказки" на раздела тъй като все пак темата е за спирачни дискове.
Малко друг смисъл имаше в думите ми ,но донякаде грешката е моя че не се изразих правилно.Евтините марки понякога могат да се окажат много по-качествени от прехвалените и скъпи.Личен сблъсък с носачи.Нека наистина да минем в общи ,че малко позацапахме.
:) тука с тези 40лв парчето се замислям каде е уловката :Suicide:
40лв ми прилича на цена като за средно ефтини задни дискове .
iv4oto_77@abv.bg
13-02-2010, 16:11
най накрая смених и мойте воза ги от 2 седмици и чак сега сколасах
don_pepone
13-02-2010, 17:19
колега колко парички даде за тези надупканите че ми хванаха окото и откаде ги взе
iv4oto_77@abv.bg
13-02-2010, 18:27
тези с дупките са новите а старите са без / А иначе ги купих без дупки от магазин и един приятел /който с това се занимава / ми ги надупчи без пари .
trustworthy
13-02-2010, 22:25
Дано си наясно какви са рисковете от това допълнително разпробиване на отвори в диска.
nachkata
13-02-2010, 22:36
Дано не му се случва.
RSxRacer
14-02-2010, 09:38
Дано си наясно какви са рисковете от това допълнително разпробиване на отвори в диска.я кажи кви са рисковете, че не съм на ясно
мислех и аз да си ги пробия:innocent:
trustworthy
14-02-2010, 10:14
я кажи кви са рисковете, че не съм на ясно
мислех и аз да си ги пробия:innocent:
Ейй, тоя русенски хумор ме съсипва направо :)
iv4oto_77@abv.bg
14-02-2010, 10:18
аз за това съм ги носил при човек който само с това се занимава и не съм го направил за красота /те не се виждат от джантите
trustworthy
14-02-2010, 10:27
аз за това съм ги носил при човек който само с това се занимава и не съм го направил за красота /те не се виждат от джантите
Малко разводняваме темата и се притеснявам, че ще ни глобят модераторите, но ми е интересно дали караш колата по писти, че да имаш реална нужда от разпробити дискове.
Не се заяждам, аз също съм с разпробити дискове (така ги купих), но ги сложих с ясната мисъл, че ефектът от тях за ежедневка е най-вече визуален.
Освен това разликата в цените на резпробити и плътни дискове неслучайно не е само едното разпробиване.
RSxRacer
14-02-2010, 10:35
Малко разводняваме темата и се притеснявам, че ще ни глобят модераторите, но ми е интересно дали караш колата по писти, че да имаш реална нужда от разпробити дискове.
Не се заяждам, аз също съм с разпробити дискове (така ги купих), но ги сложих с ясната мисъл, че ефектът от тях за ежедневка е най-вече визуален.
Освен това разликата в цените на резпробити и плътни дискове неслучайно не е само едното разпробиване.
твоята позьорщина ни е ясна :)
ако са разпробити както трябва ще са здрави колкото твоите :)
trustworthy
14-02-2010, 11:08
твоята позьорщина ни е ясна :)
ако са разпробити както трябва ще са здрави колкото твоите :)
Ok. Значи съм се прекарал яко с парите тогава.
Кажи само как се разбира, че са разпробити както трябва, за да знаят и други, които ще го правят.
RSxRacer
14-02-2010, 13:29
Ok. Значи съм се прекарал яко с парите тогава.
Кажи само как се разбира, че са разпробити както трябва, за да знаят и други, които ще го правят.
има общо технически ... попитай капацитетите там:lol:
RSxRacer
15-02-2010, 21:10
според тааа таблица не стават тея дискове
и всички каталози така казват :)
Да оспамя и аз малко темата!
Мнозина си мислят, че основната роля на тия дупки е да се охлажда по-добре диска.Има нещо вярно,но не съвсем.Основната им роля е да обират водата и лайната по диска,което ни води право към въпроса: Къде се дупчи диска.По-напред трябва да се уточни, кои дискове подлежат на дучене и при кои си е чиста загуба на време.
Дупчат се вентилираните,защото само при тях е възможно очистването на диска и преминаването на каквото има там от дупките през турбинката на диска .Всъщност това е и пътя на въздушния поток.
Та къде се дупчи диска!?
Дупчи се между ребрата на турбинката,следвайки кривата им.
Основно правило е, че дупките трябва да бъдат симетрично разположени .Тоест да не се нарушава баланса на диска.
Това обаче не става никога,защото ребрата на турбината са просто отливка и има големи разлики.Това налага и балансирането на дисковете.
При дупченето няма как да не нарушиме баланса и за това такива дискове са особено склонни към пръскане.
За плътните дискове проблема е по-маловажен,но и там ефекта е отрицателен,защото дупките не вършат нищо от това,което вършат вентилираните,но могат с успех да задържат едно камъче например и да повредят не само накладките!
С една дума, дупчете вентилираните,но само ако можете после да ги балансирате.
Те това исках да ви кажа!:drinking:
Те хората маховиците си не искат да балансират дето се въртят с 8000 оборота и тежат дестина кила,кво да им балансират на тез дискове.Впрягаш и караш.
Колегата с дисковете, може ли да ми драснеш 1 лс с телефона на твоя човек които се занимава с това...Благодаря предварително !
75 turbodelta
17-02-2010, 20:10
доста глупости сте изписали и никои не е налучкал истината маи маи :respect:
iv4oto_77@abv.bg
17-02-2010, 21:46
еми кажи я де :-D
virusalfa
02-03-2010, 11:31
доста глупости сте изписали и никои не е налучкал истината маи маи :respect:
И кое те кара така да мислиш?
RSxRacer
03-03-2010, 08:58
И кое те кара така да мислиш?
не го закачай ... че ся ша каже че сте лами и нищо не разбирате:haha:
75 turbodelta
07-03-2010, 00:34
по скоро вече съм ви го казал :kiss:
virusalfa
08-03-2010, 16:57
не го закачай ... че ся ша каже че сте лами и нищо не разбирате:haha:
E па нищо не разбираме,та.Особено па ние-трева пасем.Само да ти кажа,че ако колата е правена за Италия,много от нещата няма да ти излязат точно,даже и диагностика не ги лови.:sex:
---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:53 ----------
Да оспамя и аз малко темата!
Мнозина си мислят, че основната роля на тия дупки е да се охлажда по-добре диска.Има нещо вярно,но не съвсем.Основната им роля е да обират водата и лайната по диска,което ни води право към въпроса: Къде се дупчи диска.По-напред трябва да се уточни, кои дискове подлежат на дучене и при кои си е чиста загуба на време.
Дупчат се вентилираните,защото само при тях е възможно очистването на диска и преминаването на каквото има там от дупките през турбинката на диска .Всъщност това е и пътя на въздушния поток.
Та къде се дупчи диска!?
Дупчи се между ребрата на турбинката,следвайки кривата им.
Основно правило е, че дупките трябва да бъдат симетрично разположени .Тоест да не се нарушава баланса на диска.
Това обаче не става никога,защото ребрата на турбината са просто отливка и има големи разлики.Това налага и балансирането на дисковете.
При дупченето няма как да не нарушиме баланса и за това такива дискове са особено склонни към пръскане.
За плътните дискове проблема е по-маловажен,но и там ефекта е отрицателен,защото дупките не вършат нищо от това,което вършат вентилираните,но могат с успех да задържат едно камъче например и да повредят не само накладките!
С една дума, дупчете вентилираните,но само ако можете после да ги балансирате.
Те това исках да ви кажа!:drinking:Тия дискове с дупките не ги правят за всяка таратайка и не са същите като от сто лева комплекта.
---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:55 ----------
аз си купих стейнхоф на смешни пари ма тва е друга тема
утре ще ти снимам каталога да видиш
най интересното е, че в 3 различни каталога дават едно и също:)
2.5 тд до 92-ра 284х22
2.5 тд след 92-ра 281х26
е тва е
ми те са същите като на V6 164 .... туй дан ти е някое типо с лупи и фейс лифт на секач :РСпомням си,че на кутията от дисковете пишеше,че са взаимозаменяеми с тези на 147 2.0;156-2.0 и ГТВ 2.0
RSxRacer
08-03-2010, 20:29
Спомням си,че на кутията от дисковете пишеше,че са взаимозаменяеми с тези на 147 2.0;156-2.0 и ГТВ 2.0
ма да бе вирусе ....
ма тва е за преди фейслифта
RSxRacer
09-03-2010, 16:27
край на дилемата ... турени са вече:smoke:
trustworthy
09-03-2010, 16:54
Айде със здраве да си ги суркаш по накладките :hehehm:
RSxRacer
10-03-2010, 08:58
Айде със здраве да си ги суркаш по накладките :hehehm:
мани ... че ся почваме един тунинг на кораба
да видим до де ша я докараме ....
да се пробаме то ясно, че ша счупиме нещо:hehehm:
от как гледам има 4 5 на части ... сме много смели:)
nachkata
10-03-2010, 15:20
Само ти ли ще правиш тунинг бе тая сутрин му отворих капацуната и сега тепърва влизам във филма.
RSxRacer
10-03-2010, 15:50
Само ти ли ще правиш тунинг бе тая сутрин му отворих капацуната и сега тепърва влизам във филма.
шо ве ... ризника духна гарнитура ли :)
аз па са пробах да си сменя подсветките на таблото ...
ма ударих яка греда ... жабара на изненада много в гръб с творението си :)
Жабара ли? Таблото е английско, ако се не лъжа...
nachkata
10-03-2010, 18:17
Ами какво да ви кажа паля днеска моята любима барачка и след малко викам я да се кача до в къщи,че си забравих главата сутринта.Слизам пак и си викам я да видя антифриза как е отварям и гледам МАСЪЛЦЕ и се сещате кво ще се случва.
RSxRacer
10-03-2010, 18:40
Ами какво да ви кажа паля днеска моята любима барачка и след малко викам я да се кача до в къщи,че си забравих главата сутринта.Слизам пак и си викам я да видя антифриза как е отварям и гледам МАСЪЛЦЕ и се сещате кво ще се случва.
кофти Миро
ма няма как ша сменяш гарнитурата
обади се имам хубави:hehehm:
Жабара ли? Таблото е английско, ако се не лъжа...
грам не се лъжеш
баш си е меид ин англия
единствения начин е да се сменят циферблатиите
и от там вече подсветките ... ужас е
ама мен не ми се занимава:biggrin:
Ами какво да ви кажа паля днеска моята любима барачка и след малко викам я да се кача до в къщи,че си забравих главата сутринта.Слизам пак и си викам я да видя антифриза как е отварям и гледам МАСЪЛЦЕ и се сещате кво ще се случва.
Абе на мен по скоро ми намирисва на сцепено някъде.Я блок я глава.При гарнитура в повечето случаи иде антифризец в малалцето.
Ти какъв цвят искаш да свети таблото?
RSxRacer
11-03-2010, 08:56
Ти какъв цвят искаш да свети таблото?
бяло да речем:biggrin:
ЕДИТ:я някой да раздели темата, че станаха 3 в 1 ... неочаквано добра комбинация
virusalfa
19-03-2010, 23:36
Абе на мен по скоро ми намирисва на сцепено някъде.Я блок я глава.При гарнитура в повечето случаи иде антифризец в малалцето.Запушил ти се е носо!Аз мисля,че са се предали уплътненията под ризите и или гарнитурата.Това не е VW!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.