View Full Version : Гасне в движение
Здравейте колеги,от няколко дена имам доста неприятен проблем.Като тръгвам да паля се чува едно цъкане като все едно е заминал стратера.След няколко опита си пали и подържа стабилни обороти.Като тръгна след 10-тина минути започва да гасне и много трудно пали и така няколко пъти и после сама се оправя.Най-странното ,е че като пътувам към центъра и се движа по Цариградско шосе на светофара на Орлов мост като тръгва да намалявам гасне.Там ми го прави редовно тоя номер.Каква може да бъде причината?
dr.House
10-02-2010, 22:56
Колега, като прочетох за твоя проблем се сетих че проблема ти може да се окаже във клемореда на контактния ключ.Имал съм подобен случай много отдавна.Дано съм помогнал.:doctor:
krasisashkov
10-02-2010, 23:06
:Silent:или на клемата на акумолатора има един допълнителен кабел (+) хванат към занитен ''квадрат'' и гаика М6 в оловната обувка и ако е окслил (или си натягал гаиката си го изкубал от обувката), прави ''огромен'' проблем само на двигателя ,както си работи - така гасне и няма палене после,другото работи ..... и това мен ме направи ''щаслив'' ,един месец съм го търсил.Ако не се бях подпрял без да искам с ръка на него ,така нямаше и да го раздера,а почти вече бях разглобил половината кола...... оправих го като разпробих обувката ф6 надянах един ''коларски'' с четириграм М6,стегнах и забравих вече за проблема:gayfight:
Утре пак ще се правя на майстор значи.Мерси за бързите отговори.
lulin racing
11-02-2010, 07:29
Като ти прочетох първия пост се сетих за мойте мъки преди 2 седмици :machinegunner: все едно за мойта слушам.... Имаше гръмнала бобина,ламбда сонда и т.н. Гасненето при мене беше от бобината! А това тъпо цъкане и сега си го има и ми казаха,че стартера в скоро време ще си отиде.Дано при тебе да е нещо по-малко
Какъв стартер, какви пет лева...това "цък" ще се окаже хлабава клема в по лошият случай шалтерче....
mimouzunov
11-02-2010, 08:56
Здравейте колеги,от няколко дена имам доста неприятен проблем.Като тръгвам да паля се чува едно цъкане като все едно е заминал стратера.След няколко опита си пали и подържа стабилни обороти.Като тръгна след 10-тина минути започва да гасне и много трудно пали и така няколко пъти и после сама се оправя.Най-странното ,е че като пътувам към центъра и се движа по Цариградско шосе на светофара на Орлов мост като тръгва да намалявам гасне.Там ми го прави редовно тоя номер.Каква може да бъде причината?
Значи вчера теб съм видял от тролея (ти беше на авариики преди Орлов мост)
От това което прочитам оставам с впечатлението ,че имаш два проблема!!!Първия е проблем със стартера а втория проблем с работата на двигателя (грубо казано)!!!
Естествено проблема може да е само един ,но да се проявяват повече симптоми!!!
Казваи къде може да те намеря да я погледна ,че одавна несъм правил токове и тн!!!! Венци имаше такъв проблем по едно време пали и си гасне когато си иска..
Гледам ,че си Младост3!!!Аз работя в Младост1 пиши на лични да се разберем (пари не взимам ;) )
Значи вчера теб съм видял от тролея (ти беше на авариики преди Орлов мост)
От това което прочитам оставам с впечатлението ,че имаш два проблема!!!Първия е проблем със стартера а втория проблем с работата на двигателя (грубо казано)!!!
Естествено проблема може да е само един ,но да се проявяват повече симптоми!!!
Казваи къде може да те намеря да я погледна ,че одавна несъм правил токове и тн!!!! Венци имаше такъв проблем по едно време пали и си гасне когато си иска..
Гледам ,че си Младост3!!!Аз работя в Младост1 пиши на лични да се разберем (пари не взимам ;) )
Дааамм при мен работеше и спираче когато си поиска.... Проблема беше едно реленце за 20лв.. Ей виж се с Мимо той да я барне:)
The_Game
14-02-2010, 00:16
Дааамм при мен работеше и спираче когато си поиска.... Проблема беше едно реленце за 20лв.. Ей виж се с Мимо той да я барне:)
Дааа и аз съм го имал този проблем. Реленце под дебитомера.
Точно в Дианабад ме изостави и скъсах стартера от въртене. Направо му ебах майката. Щракна тук пипна там въртене. Откача тая букса откача оная въртене.
Интересното беше че нямаше абсолютно никакъв ток на нито една свещ. Бензин си имаше. Един колега с Фиат Типо спря и много ми помогна. Дръпна ме до 1-ви блок. Накрая нито студена бира нито кафе не искаше :disgust:.
Е след още 15-тина минути пред 1-ви блок и проверка на всяко едно реле директно на акумулатора с кабелче се оказа, че едно реле цъка "бъгаво". Извадих едно от жабката боднах го и колата запали както си трябва.
Днеска mimouzunov я ръчка и излезна скъсан въздуховод и една букса под дебитомера не искаше да влиза и се оказа,че има двойно уплътнение и затова запираше да влиза,гайката на акумулатора не беше много стегната и нея я оправи.Странното беше, че като дойде Мимо колата нито цъка нито тръгна да гасне!
mimouzunov
14-02-2010, 22:05
Правила ли е циркове след като я пипахме!?
В смисъл сега как е!?
Правила ли е циркове след като я пипахме!?
В смисъл сега как е!?
На път за Самоков изгасна по едно време,запали отраз и после само настъпване и никакви ядове.Без въздушния филтър днеска и навъртех 200 км и си представям после какво ме чака...
ALiGaToR
15-02-2010, 10:55
.........Без въздушния филтър днеска и навъртех 200 км и си представям после какво ме чака...
Ако не е тайна колега, каква е причината да я караш толкова километри без филтър? Какъв е смисъла и ползата от това упражнение? :-|
mimouzunov
15-02-2010, 11:59
Ако не е тайна колега, каква е причината да я караш толкова километри без филтър? Какъв е смисъла и ползата от това упражнение? :-|
Причината да я кара без филтър е ,че вчера го махнахме понеже беше задръстен!!!Защо обаче собственика не го е сменил вече незнам... можеби защото му харесва звука на колата като е без филтъра... Да взима нов и да слага ,че после ядове....:shutup:
Furious 155
15-02-2010, 13:19
моята оригиналната тръба от деботимер-а до дросела и при мен беше ако сцепена. Въстановил съм в състояние в което може да се кара без проблем, но не е първа красота, ако искаш през деня съм в Младост 3 може да я го взема с мен утре!
моята оригиналната тръба от деботимер-а до дросела и при мен беше ако сцепена. Въстановил съм в състояние в което може да се кара без проблем, но не е първа красота, ако искаш през деня съм в Младост 3 може да я го взема с мен утре!
Няма проблем,може да се уговориме на лично.Днеска тъкмо тръгнах към магазина за спортен филтър и колата запали,но не иска да крепи оборотите.Тея дни нов филтър и въздуховодода да залепиме и ще видиме как е.
Още един въпрос-може ли причината да бъде в бензиновата помпа(слабо налягане или горивен филтър)?:dunno:
hr.rusev
15-02-2010, 18:57
Здравейте!
От както има тази 155-ца,досега 3 пъти не е искала да запали,модела е 155 2.0 v16 TS 150hp. на метан и бензин.
След такъв случай си пали все едно че нищо не е било.
Не мога за сега да си намеря майстор който да каже откаде е проблема.Аз съм от В.Търново.
който може да помогне ще съм благодарен.
Petronii
19-02-2010, 21:23
От това което разбирам по приказките ти проблема е в захранването на превключвателя газ-бензин.
От това което разбирам по приказките ти проблема е в захранването на превключвателя газ-бензин.
Нямам газ.Днеска си смених свещите и тествах колата и не ми изгасна никъде.Две от свещите си бяха заминали.Изглежда в това е бил проблема.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.