Log in

View Full Version : Новият VW Touareg



blacksnoopy
11-02-2010, 16:37
Volkswagen публикува официална информация за новото поколение на своя SUV модел Touareg.
Световната премиера пред широка публика ще бъде през март в Женева. Това, което става известно сега е, че новият VW Touareg е с 40 мм по-дълъг (дължина 4758 мм) и с 20 мм по-нисък от своя предшественик.

http://news.automedia.bg/images/news/body/01(6).jpg

В същото време втората генерация се е „вталила”, като има с 208 кг. по-ниско собствено тегло от своя предшественик.

http://news.automedia.bg/images/news/body/03(4).jpg

Първоначално VW Touareg ще се предлага на пазарите в Европа с три двигателя – два дизелови с обем 3.0 и 4.2 литра и мощност съответно 237 и 335 к.с. и хибридна система, включваща бензинов двигател с механичен компресор и 6 цилиндъра с мощност 329 к.с. и електродвигател с мощност 46 к.с. Така с обща мощност 374 к.с. хибридният Touareg ускорява от място до 100 км/час за 6.5 секунди, една впечатляваща за голям SUV модел динамика.

http://news.automedia.bg/images/news/body/06(3).jpg

Само с електродвигателя автомобилът ще може да се движи със скорост до 45 км/час. Още в базисната си версия второто поколение на VW Touareg ще получи новата автоматична трансмисия с осем предавки Aisin. Колата ще бъде с адаптиращо се окачване, система stop-start, система предупреждаваща за непреднамерено напускане на лентата за движение и др.

http://news.automedia.bg/images/news/body/09(1).jpg

Системата 4х4 при VW Touareg не се променя принципно и както преди е постоянно действаща и комбинирана с диференциал Torsen. Разликата е, че блокирането на централния и на задния междуколесен диференциал ще бъде възможно само с пакет в който влиза автоматична трансмисия с 6 предавки и различни предавателни числа. В същия пакет ще се предлага и системата за кръгов обзор Area View.

http://news.automedia.bg/images/news/body/10(6).jpg

Източник: automedia.bg

Снимки с голяма резолюция:

http://www.imageplace.eu/thumbs/1.jpg (http://www.imageplace.eu/?v=1.jpg) http://imageplace.eu/thumbs/2vov.jpg (http://imageplace.eu/?v=2vov.jpg) http://imageplace.eu/thumbs/3.jpg (http://imageplace.eu/?v=3.jpg) http://imageplace.eu/thumbs/4.jpg (http://imageplace.eu/?v=4.jpg)

---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 16:35 ----------

Лично на мен много ми харесва :wub:

VFTI
11-02-2010, 16:44
И аз не съм вярвал, че ще го кажа, но на пръв поглед многоо ми харесва...Нито външни, нито вътрешни забележки виждам:) Голям симпатяга, а по принцип първите ми мнения са винаги много критични:):) Сега остава само цената да не е много по-различна от предходния модел и ще се пласира супер:)

Kuku
11-02-2010, 16:46
Епа, добре е.... на вид, на думи и на снимки ;)

koolio
11-02-2010, 16:46
Централната конзола никак не ме кефи ...

Speeder
11-02-2010, 16:51
Сигурни ли сте, че не е фейслифт ? :lol_sign:

Stoyan Georgiev
11-02-2010, 16:52
интериора и предницата ми харесват много :)

tanatos
11-02-2010, 17:31
Приличен е, не изглежда зле.Интериора с карбон ще ми хареса повече.

П.П. Според мнението на една дама, нестава и за повръщане :D

sen7
11-02-2010, 17:36
Я , я питай дали става за друго. ;) ;)
Иначе на снимки те и на хартия изглежда добре.

Бобби
11-02-2010, 17:38
Най лесно е да коментираш.....:screwy:
Друго е да го сътвориш......:baby:

tanatos
11-02-2010, 18:00
Край , автомобилните списания и предавания останаха без работа.. Ей ся ще им пратя писмо гласящо GAME OVER...


Я , я питай дали става за друго.
Иначе на снимки те и на хартия изглежда добре.

За нищо не ставал :):):)

RPWWD
11-02-2010, 18:06
Явно предницата на последния голф продължава да се мултиплицира не само при Поло. Ако е с качеството на първият Туарег само бих казал "не, благодаря" ;-)

Бобби
11-02-2010, 18:09
Хибридите ще превземат пазара и няма да има дим...:lol_sign:
какво са там 45км/ч...и без туй се стремим към безопасно движение...и за града е добре дошло, омръзна ми да ги гледам тия горски дето ходят на пазар в мола с V8...

AR147
11-02-2010, 18:14
На мен ми прилича на Голям голф на пръв поглед,стария не го свързам с Голфа.
Като цяло сдържан дизайн с акцент към някой детайли,готин е но някак си не си се представям в него ........

Бобби
11-02-2010, 18:18
В крайна сметка всичко опира до ГоУфа...:)))

ReLeFNIQ
11-02-2010, 18:22
Нямам чувството че това е нещо ново, изглежда му нормална физиономията,стария вдъхва повече респект :)

Dodo 155
11-02-2010, 18:27
За разлика от първия Тюфлег, този изглежда много прилично :flirt:
Вътре все още има спартанските черти на 1-ва серия, но има подобрение :-)
Дано да е по-пъргав с тези 208 км по-малко, че първият с този V6 само пушеше по улиците :butt: :lol_sign:

ves_v8
11-02-2010, 18:41
аз мисля че е страхотен. на мен Туарег винаги ми е бил слабост, но като излезе фейслифта на първият бях много разочарован. с две думи колата е жестока. интериора много се доближава до Audi Q7, освен това и са имплементирали 4.2 TDI мотора и в Туарег. май ще пожъне успехи, за разлика от Тигана

tokata_pz_flex
11-02-2010, 18:53
Страхотен е ... стария също ми харесваше ... дори и с най-малкия мотор , съм го карал с високо вдигната глава . Кеф е ...

pinko
11-02-2010, 18:54
май ще пожъне успехи, за разлика от Тигана

Колкото и да ми е неприятно да го призная, Тигана е луд пазарен успех. Само в Германия през 2009 г. независимо от кризата са продадени над 62 000 Тигуана (докато Туарезите са 29 000 бройки в ЦЕЛИЯ СВЯТ).

Тигуан е бестселър в сегмента на компактните СУВ-ове вече 2-ра година и измести от първото място бившия лидер БМВ Х3. Ще видим как ще се намеси новото Х1 - мнооо е добро.

Pastora
11-02-2010, 18:54
Според мен интериора е много слаб на фона на други марки от класа, но спрямо предния е еволюция. Външно си е голф, но просто надут с компресора. Фейслифта повече ми харесваше. Дори с италиански дизайнер, пак нещата са суховати и клиширани. Има едно предимство, все пак е Таурег.

tokata_pz_flex
11-02-2010, 18:55
На мен ми се струва , че Х1 ще задмине Тигуана по продажби ... може и да греша ( така мислех и за Q5 но май сгреших ).

pinko
11-02-2010, 18:56
все пак е Таурег.

Анджък де, най-некачествения СУВ на всички времена. 4 години поред Златна малинка или лимон в САЩ или как се казваше там наградата за най-калпав продукт.

ves_v8
11-02-2010, 19:05
Колкото и да ми е неприятно да го призная, Тигана е луд пазарен успех. Само в Германия през 2009 г. независимо от кризата са продадени над 62 000 Тигуана (докато Туарезите са 29 000 бройки в ЦЕЛИЯ СВЯТ).

Тигуан е бестселър в сегмента на компактните СУВ-ове вече 2-ра година и измести от първото място бившия лидер БМВ Х3. Ще видим как ще се намеси новото Х1 - мнооо е добро.

Много се продава, но от към дизайн не е много успешен, особено интериора. (мое мнение) От Аутобилд си го превъзнасят и до ден днешен. в България предимно съм виждал бабета да го карат, дори веднъж имах кавга с една такава, дето си беше повярвала. Но ми бледнее много Тигуана. Любопитно ми е дали този Туарег има екстрата да паркира сам.

TishO
11-02-2010, 19:32
Задните стопове не са ли на ауди Q7 има и други елементи и имам чувството че са съчетали 2-та модела в едно........

santo_traficante
11-02-2010, 20:14
За първи път нещо на Фолксваген да ми хареса на вид:flirt: Един приятел си купи Тигуан и не ми хареса.

pinko
11-02-2010, 20:18
Задните стопове не са ли на ауди Q7 има и други елементи и имам чувството че са съчетали 2-та модела в едно........

Мчи те Алди Ку7, Туарег и Кайен са на практика една и съща кола и се правят на една и съща поточна линия в Братислава.

Само дето Кайен като почти гола каросерия го качват на влака и отива в Цуфенхаузен, а там вече истински германци (в заводите на Порше не работят турци, сърби и прочее) му дозатягат гайките, правят истински качествен контрол, монтират се двигателите и въобще се докарва до нивото на Порше. Докато Ку7 и Туарег си се правят 100% от словенци, а двигателите идват от заводите на Алди в Гьор-Унгария.

DiStefano
11-02-2010, 20:25
убаф е Турега .. стария за мен специално пак е добър .. някак си ме привлича ...

Jivko7777
11-02-2010, 20:39
Абе хубав е! То коя ли нова кола не е, но само ме изнервят тези диодни светлини където взеха да ги слагат на всички...

blacksnoopy
11-02-2010, 20:42
А новият Nissan Juke е голяма смешка..

http://img31.imageshack.us/img31/6514/2421944.jpg

http://img.worldcarfans.com/2010/2/large/2421944.jpg

Ivanov_
11-02-2010, 21:31
Стария ми харесва много повече... наистина предницата е на новия голф, интериора с тоя махагон.... ужас... според мен новия Туарег е излагация...! :Silent:

Flame
11-02-2010, 21:55
Отвън е симпатичен,но отвътре не знам,а иначе доста ми мяза на Кайен:online2long:

RPWWD
11-02-2010, 22:30
Отвън е симпатичен,но отвътре не знам,а иначе доста ми мяза на Кайен:online2long:

Какъв Кайен бе човече, тва си е раздут Голф 6 !?!

Alfoso
12-02-2010, 00:15
Никога не са ме кефили Туарезите...новият прилича на разкрасена,силно гримирана селянка...стария си е по-скучен и някак по-немски,по си му приляга вида...

DJ Vladic
12-02-2010, 00:27
Мене много ме грабна.Според мен на живо, външния му вид ще е внушителен. Нека видим първите екземпляри на пътя :) Може би съм пристрастен щото откакто излезе тоя сегмент на Фау ве-СУв съм пристастен към Туарега и винаги ми е харесвал мноого :)

v1play3r
12-02-2010, 00:41
Първия модел повече ми харесва .. :zzz:

DJ Vladic
12-02-2010, 12:43
Загледах се в снимките. И ми се струва че има повечко фарове за мъгла. Или е нещо друго втората дупка... моля компетентните да се изкажат ;)

vankata_ll
12-02-2010, 15:36
Типичното VW. Има хубави пропорции, радва окото без да блести с нищо. Интериорът, като за марката, си е направо "разчупен" :-D

Stoyan Georgiev
12-02-2010, 17:17
интериора не ви харесва, защото не се заглеждате в детайлите, а го гледате цялостно - при италианците дизайна ми е направило впечатление, че е изключително цялостно ориентиран и понякога детайлите издишат, докато при немците, понякога цялостната форма не е толкова впечатляваща, но пък детайлите и стила са доста добри :)

на мен ми харесва начина, по който са направени въздуховодите, дръжките на вратите, долната част на централната конзола (около скоростния лост)... като цяло ми харесва колко е изпипан, с изключение на екрана, който изглежда като лепнат в последния момент :)

не се връзвайте за дървото, ще има поне 10 опции за интериора :)

Pastora
12-02-2010, 17:49
Това за дизайна е вярно, но скуката си е скука, като се пенсионирам ще си взема един ;)

detelazurno
13-02-2010, 12:20
Като изключим елементите, по които наподобява Q7, ми харесва. В интериора и мен ме дразни дисплея. Стария седеше по-добре. Иначе интериора си е все същия. Просто тук таме са променили някоя друга форма. Най-променена е централната конзола с дисплея и волана който сега е досущ като на BMW

Pastora
13-02-2010, 12:27
Волана си е направо взет от Широко :)

nikolaaaay
13-02-2010, 14:48
интериора не ви харесва, защото не се заглеждате в детайлите, а го гледате цялостно - при италианците дизайна ми е направило впечатление, че е изключително цялостно ориентиран и понякога детайлите издишат, докато при немците, понякога цялостната форма не е толкова впечатляваща, но пък детайлите и стила са доста добри :)

на мен ми харесва начина, по който са направени въздуховодите, дръжките на вратите, долната част на централната конзола (около скоростния лост)... като цяло ми харесва колко е изпипан, с изключение на екрана, който изглежда като лепнат в последния момент :)

не се връзвайте за дървото, ще има поне 10 опции за интериора :)
Мен пък точно този стил изобщо не ми харесва, даже ме дразни. Клапите за въздуха все едно идват от миналото особено с тия грозни врътки под тях. Дисплеят е като лепнат от друга кола и изобщо не се връзва с останалите детайли. Екстериорът е по-зле от стария Туарег, който също не беше нещо особено, но поне изглеждаше като масивна голяма кола, пък тва прилича на комби. Абе, не знам какъв стил виждате в тоя дизайн, за мен се целят в бабите с него.
Между другото, Тигуан ми харесва на външен вид, доста по-симпатичен е.

Stoyan Georgiev
13-02-2010, 14:56
Мен пък точно този стил изобщо не ми харесва, даже ме дразни. Клапите за въздуха все едно идват от миналото особено с тия грозни врътки под тях. Дисплеят е като лепнат от друга кола и изобщо не се връзва с останалите детайли. Екстериорът е по-зле от стария Туарег, който също не беше нещо особено, но поне изглеждаше като масивна голяма кола, пък тва прилича на комби. Абе, не знам какъв стил виждате в тоя дизайн, за мен се целят в бабите с него.
Между другото, Тигуан ми харесва на външен вид, доста по-симпатичен е.

тигуан е супер небалансиран, интериора му е ужаст... въобще не мога да разбера как може да ги сравняваш

а иначе по едни снимки не можеш да разбереш колко е масивна една кола, особено в тоя светъл цвят ;)

за екрана съм съгласен но иначе другото бие на ретро-футуризъм и мен това ме кефи ;)

Pastora
13-02-2010, 16:03
Общо взето, ако те кефи последния голф, то и тази ще ти хареса, защото разлики почти няма, ДОри прилича на голф + .

Stoyan Georgiev
13-02-2010, 16:14
не ме кефи, не е грозен, но като го погледна не казвам УАУ

както и с турега... не е нужно да си влюбен в нещо за да го харесваш и оценяваш ;)

Gh0stRider
13-02-2010, 19:57
интериора не ви харесва, защото не се заглеждате в детайлите, а го гледате цялостно - при италианците дизайна ми е направило впечатление, че е изключително цялостно ориентиран и понякога детайлите издишат, докато при немците, понякога цялостната форма не е толкова впечатляваща, но пък детайлите и стила са доста добри :)


За един наистина добър дизайн не е достатъчно само да се изпипат отделните детайли...(както наистина немците обичат)- добра идея е да са в някакъв вид композиция...да имат обща идея... абе да си взаимодействат, да се вписват в цялостния интериор, а не да са въпреки него - колкото и да са изпипани самите те. Та между другото при Таурега до голяма степен си е точно така... просто цялостните линии са по-ръбати и грубовати, което според мен подхожда на имиджа и размера на колата... но не подхожда на вкуса на някои хора, включително и на мен :)

detelazurno
13-02-2010, 20:23
Ръбати в новия да, но в стария не виждам нищо ръбато! Така че не може да приравниш Туарега като цяло на новия му имидж

Gh0stRider
13-02-2010, 20:25
Честно стария дори не съм си направил труда да го потърся в google... просто коментирам новия ;)

Pastora
13-02-2010, 20:30
В стария ( до болка ми познат ) интериор няма почти никаква разлика с този на пасата от същите години(говоря за стил на оформление и взаимстване на цели детайли). Честно казано той беше цялостно по-добре оформен, въпреки мнението ми, че е правен в час по трудово.

koolio
13-02-2010, 20:36
Никой не може да ме убеди, че липсата на ергономия и изумителните решения като копчета в стил печка Раховец не са целенасочени при Фолксваген. Може би масата хора си внушават, че колкото по-неудобна и грозна е една кола, толкова е по-здрава и евтина за поддръжка. Не намирам друго логично обяснение за това как 25 години след като от СААБ са се сетили, че могат да обърнат арматурното табло към шофьора и да направят уредите така, че да имаш достъп до всички тях с показалец докато ръката ти е на лоста, да правят таблата така, че да е по-удобно за някой пътник от задната седалка с по-дълги ръце да борави с него, отколкото на шофьора.

Sunny
13-02-2010, 20:38
Еми пък ни ма кефи вътря .
Аз като ще си паля фаровете като на Опел Астра Ф да ти е*ем Туарега .
Кастифона - по недодялани врътки може да има само в Москвич .

Абе немска му работа .

detelazurno
13-02-2010, 20:49
В стария ( до болка ми познат ) интериор няма почти никаква разлика с този на пасата от същите години(говоря за стил на оформление и взаимстване на цели детайли). Честно казано той беше цялостно по-добре оформен, въпреки мнението ми, че е правен в час по трудово.

Има, има :) В Пастета копчелъка е по-малък :hump:
А градските SUV-та, които излизат напоследък, главно ме дразнят с наподобяващото уголемено комби купе. Типичен пример за което е Х3. При стария това липсваше ама явно става мода. Ще доживеем да го видим и този на живо и ще се разбере дали е с такава дълга предница и грозно издължено купе.

А копчелъка му е разположен по абсолютно класически начин. Съвсем традиционна, права (с лека чупка под дисплея) конзола и всичко натрупано върху нея. Аз лично в стария не съм срещал трудности в боравенето с конзолата и всички останали копчета, бутончета, лостчета и тем подобни.

Pastora
13-02-2010, 21:34
Дано новия Таурег да не е с излитащо антикрило, като половината от старите(изтеглиха ги да подменят болтовете), че кола с тази визия и подобни дефекти, И НАД 120 000 лева, а мерси !