View Full Version : много е ниска - 146 1.8 ТС
joroslav
23-04-2006, 20:08
здр. не съм много запознат с частите на alfaromeo и ме интересува има ли някакъв начин малко да се вдигне защото е много ниска и постоянно и се удря картера?
EvgeniiM
23-04-2006, 20:37
Бат Валее, търсят те
ами сложи си по-високи предни пружини :)
примерно от 155ца
и така, аз така направих и не удрям вече нищо ;)
EvgeniiM
23-04-2006, 21:33
А колко картера залепи преди тая манипулация :pfbbt:
1 нов
и 1 път изливане на нов;)
...
викам да нема нужда повече...
EvgeniiM
23-04-2006, 21:49
Кънтри рулззз
Инак пазене му е майката.... дип че вчера се вдигна една плочка и ме задра леко. Това тротоарите ни с тия незалепени плочки са си е*але майкята. Още ме е страх, да мисля, кво е задрала, като я настъпих с предна лява гума. Най-лошия случай скоростна кутия. Късмет че се влачих с нема и 2км/ч, сякаш усещах, че там не е за мен... ма то и с това усещане се свиква 8)
Инак пазене му е майката.... дип че вчера се вдигна една плочка и ме задра леко. Това тротоарите ни с тия незалепени плочки са си е*але майкята. Още ме е страх, да мисля, кво е задрала, като я настъпих с предна лява гума. Най-лошия случай скоростна кутия. Късмет че се влачих с нема и 2км/ч, сякаш усещах, че там не е за мен... ма то и с това усещане се свиква 8)
тоя "късмет" е до време....
и аз така 2-3 пъти "леко" я жулвах, и тя почна да си капе
така се беше нацепил отдолу картера.... и тва нов, на 1 година
а стига ми толко ;)
ALFA33S16V
24-04-2006, 07:03
здр. не съм много запознат с частите на alfaromeo и ме интересува има ли някакъв начин малко да се вдигне защото е много ниска и постоянно и се удря картера?
А каква е Алфата, че не разбрах нещо? За моята знам - пружини му е лечението, че омекват.
joroslav
24-04-2006, 10:04
alfa 146 1.8 twinspark, а сигурна ли е работата че от друга алфа ще станат пружините,да не е само да ги купя и да си останат за мене?
joroslav
24-04-2006, 10:06
колко се повдигна с тези пружини? и дали стабилноста се е проминила?
ами при мен станаха, значи и при теб ще станат
за стабилността кво да ти кажа....
прецени си, колата като стане по-висока и на магистрала със страничен вятър е по-зле ама ... няма две добри :)
аз проблема със стабилността си го реших като я качих на 16 цола и 205/50 16 гуми и сега е хем висока хем стабилна и кефи;)
а той и фасона се разваля като я вдигнеш,ама .... няма начин
joroslav
24-04-2006, 21:00
ок,мерси ще пробвам
Може да си сложиш и нормални прожини за 145 и се вдига - аз бях с едни червени Ейбах и бях много нисък - после сложих оригиналните и сега съм ок.
Аз пък моята съм решил да я свалям, че като сложих тези 15 ки и сега съм като някоя джипка!!! Тука ме бъзикат, че трябва да си сложа гума от джип отзад на багажника. Като я сваля, ще има по-добър вид и ще е по-устойчива, ама сигурно ще задирам навсякъде! А и като се натовари сигурно ще стане още по-лошо, ама незнам!
Аз пък моята съм решил да я свалям, че като сложих тези 15 ки и сега съм като някоя джипка!!! Тука ме бъзикат, че трябва да си сложа гума от джип отзад на багажника. Като я сваля, ще има по-добър вид и ще е по-устойчива, ама сигурно ще задирам навсякъде! А и като се натовари сигурно ще стане още по-лошо, ама незнам!
е то на боксера картера не му е най-ниската точка ... май
докато при ТС-а е .... майка плаче
Да така е! Ама се чудя какво да правя!
Crusader
25-04-2006, 22:04
Що бе колега, аз съм със 195/50/15 /нормално окачване/ и съм си ОК макар да не съм задирал никъде още, колата все пак е достатъчно ниска та да изглежда добре!
Пък и между 185/60/14 и 195/50/15 почти няма разлика в диаметъра.
Да така е! Но около мен (приятелите-манияци) всички са със спортно окачване и са по-ниски и от тревата, и в сравнение с тях съм доста висок, и само това е причината да си мислия, че колата е висока! А добре няма ли начин да се смъкне, но не много-например рязане на пружини-малко :roll:
Crusader
26-04-2006, 11:37
Да така е! Но около мен (приятелите-манияци) всички са със спортно окачване и са по-ниски и от тревата, и в сравнение с тях съм доста висок, и само това е причината да си мислия, че колата е висока! А добре няма ли начин да се смъкне, но не много-например рязане на пружини-малко :roll:
Ами що не направите бартер с колегата дето му е ниска колата, той нали е ТS, пък ти си с boxer, на който картера не е токова ниско и хем той че е доволен - хем и ти :wink:
Само не знам на 145 и 146 дали са еднакви пружините!
А добре няма ли начин да се смъкне, но не много-например рязане на пружини-малко :roll:
РЯЗАНЕТО НА ПРУЖИНИ Е НАЙ-ГОЛЯМАТА ПРОСТОТИЯ!!!
Четох Шокса беше писал за някакви допустими норми на рязане и затова! А да съм казал че ще ги режа! А да съм казал че е УМНОТИЯ!!!
Колегата Crusader предложи най-смисления вариянт! :wink:
Само не знам на 145 и 146 дали са еднакви пружините!
Абе те на 145 и 146 са еднакви ама на ТС и на боксера са различни :idea:
Само не знам на 145 и 146 дали са еднакви пружините!
Абе те на 145 и 146 са еднакви ама на ТС и на боксера са различни :idea:
Лошо :roll:
joroslav
29-04-2006, 00:26
ами ти хубаво ще я свалиш ама знаеш ли колко струва един картер-около 500лв,но при боксера е друго,там няма прблем
ами ти хубаво ще я свалиш ама знаеш ли колко струва един картер-около 500лв
ако си в София, имаме цяр.
Драго ги "лее" за 50-60лв алуминиевите картери на Твин Спарк-а
но маслото, монтаж демонтаж ....
дебелина е
joroslav
29-04-2006, 00:33
то и при мене ги завариат ама когато ти падат парчета тогава е лошо или като го завариш 5-6 пъти
то и при мене ги завариат ама когато ти падат парчета тогава е лошо или като го завариш 5-6 пъти
абе Драго ги прави по рамката с дупките бре!
дося не е казал - това нема да стане
Евгени Генчев
01-05-2006, 23:37
Ако манхете решетката, която "пази" колекторните тръби нещата ще станат по- поносими. Тя е най-честата причина за чупене на картера. Развивате четери гайки и махате шпилките две от шпилките са хванати за картера и при удар го чупят. Успех!
Ако манхете решетката, която "пази" колекторните тръби нещата ще станат по- поносими. Тя е най-честата причина за чупене на картера. Развивате четери гайки и махате шпилките две от шпилките са хванати за картера и при удар го чупят. Успех!
е това се прави преди първата смяна на масло дето се казва;)
аз моя първия път точно така го строших
оттогава ни планки ни дай боже
Ако манхете решетката, която "пази" колекторните тръби нещата ще станат по- поносими. Тя е най-честата причина за чупене на картера. Развивате четери гайки и махате шпилките две от шпилките са хванати за картера и при удар го чупят. Успех!
е това се прави преди първата смяна на масло дето се казва;)
аз моя първия път точно така го строших
оттогава ни планки ни дай боже
Хахаха открихте топлата вода :lol:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.