PDA

View Full Version : Покупка на 145 -ца



kolio78
15-02-2010, 10:00
Здравейте , тези дни ще оглеждам една 145- ца
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11263278437226683&f1=details
освен обичайните неща има ли нещо по - специфично , което трябва да се гледа при алфите .
Благодаря предварително .

tokata_pz_flex
15-02-2010, 10:47
Имаш ЛС колега , написал съм ти основното .

Pastora
15-02-2010, 10:57
Единствения съвет, който мога да ти дам, е да не си купуваш 1,4 двигател ако си фен на динамиката. Разликата във вървежа между него и 2,0 е огромна, а разхода пренебрежим. Все пак колата е 1150-1240 килограма като порядък. Предполагам другото колегата ти го е написал на лично.

tokata_pz_flex
15-02-2010, 10:59
Да , точно това написах , и за това е на лично . Не искам колегите с 1.4 да писнат " как може така да плюя по 1.4 мотора " :)

Raiko0
15-02-2010, 11:18
Колеги неискам да се меся ама 55000 км не ви ли се струват малко? Май колата е въртяна според мене. :-| Ама иначе колата изглежда доста добре =]

Pastora
15-02-2010, 11:48
То не знам да има непревъртяна, гаранция е над 150к колата.

dimo
15-02-2010, 12:05
Не е за пренебрегване и факта че цената на техническо обслужване:ремъци ,ролки , масла ,филтри на 1,4 и 2.0 е почти идентична .....

Pastora
15-02-2010, 12:08
Дам, единствено идва разликата в дисковете и накладките, но 2.0 е с предимство, все пак скъпото обслужване е гаранция за по-добро спиране в случая. Предполагам има разлика и при дебитомер и т.н.

v1play3r
15-02-2010, 12:10
Незнам за колегите с 1.4 ама мен вече ме лови малко яд на моята 1.6 .. но като се размисля за годишния данък и ми олеква малко
едно за сметка на друго :boo:

markoff
15-02-2010, 12:42
Според мен, вероятността на двигателя 2.0 да му е скъсан г.за, от каране е доста по-голяма от на 1.4.
На снимките автомобила изглежда доста запазен.
Покарай малко колата, ако те кефи я взимай.
Приготви си още 3000 лв., да си сигурен че ще стигнат да оправиш всички неизправности и пали гумите.

kolio78
15-02-2010, 12:58
Благодаря за отговорите . Тези дни ще отида да я огледам и ще пиша пак .....а иначе за километрите в никакъв случай не вярвам да са реални .

Pinky
15-02-2010, 13:05
Дам, единствено идва разликата в дисковете и накладките, но 2.0 е с предимство, все пак скъпото обслужване е гаранция за по-добро спиране в случая. Предполагам има разлика и при дебитомер и т.н.

Има, на 2.0 е по-евтин дебитомера :)

Pastora
15-02-2010, 13:49
Колега, добре е да прегледаш и обявите тук, ако се спреш на някоя колица питай. Гледам на Събев си е изгодно GTV-то, има и други колици. Има и една 145 светлосин металик, която изглежда супер.

hristiqn
15-02-2010, 14:37
Ако си се спрял на 145 най-добре е да я вземеш с жтд мотора , ако държиш да е бензин гледай да е поне 1.8 . За т.с-ка трябва да знаеш ,че има мн . скъпа подръжка и голям разход . Ако мислиш да минаваш повечко километри дизелче с чип е най-добре , естествено след пълно сервизиране .

dimo
15-02-2010, 14:38
Според мен, вероятността на двигателя 2.0 да му е скъсан г.за, от каране е доста по-голяма от на 1.4.
На снимките автомобила изглежда доста запазен.
Покарай малко колата, ако те кефи я взимай.
Приготви си още 3000 лв., да си сигурен че ще стигнат да оправиш всички неизправности и пали гумите.

Тук колега си в много голяма заблуда защото 1.4 за да върви се кара предимно на 70 % и нагоре от мощноста си а 2 .0 на 30 % постига същия резултат ...с две думи има много повече издухани малолитражки отколкото големи мотори ...дори 1,6 дава по голям разход от 2.0 компромисен вариант е 1.8 обаче тук разликата в данъка е минимална така че като ще е гарга да е рошава.....

vanko
15-02-2010, 15:25
Ако си се спрял на 145 най-добре е да я вземеш с жтд мотора , ако държиш да е бензин гледай да е поне 1.8 . За т.с-ка трябва да знаеш ,че има мн . скъпа подръжка и голям разход . Ако мислиш да минаваш повечко километри дизелче с чип е най-добре , естествено след пълно сервизиране .
съгласен съм с теб колега,мисля че това е доста добра оферта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11264052969588866&f1=details

Pastora
15-02-2010, 15:32
Като видя калъвки по седалките и се обривам чак, но може и добра да е.

hristiqn
15-02-2010, 18:22
съгласен съм с теб колега,мисля че това е доста добра оферта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11264052969588866&f1=details

Еми тази по снимките не изглежда толкова зле . Ако ти я даде под 2500 и не е в лошо състояние мотора не е никак лош избор има и оз :coolio:

zatopol
15-02-2010, 21:28
аз сум напулно съгласен че 1.6 е мн добро с леки промени:go:

Колега, моля пиши на кирилица!
tonov

AntiLuuP
15-02-2010, 22:42
Аз съм с 1.6 т.с. и мога да кажа че по добрия вариант е 1.9JTD особено ако колата се кара градско.... Кефя се на бензина ама вече изнемогвам със захранката ....

Raiko0
15-02-2010, 22:55
Кефя се на бензина ама вече изнемогвам със захранката .... Колега вече няма голяма разлика между дизела и бензина само 3 стотинки, ама все пак JTD-то харчи по малко както и да го погледнеш. Има и нещо друго дали ще попаднеш на кола ;) Мойта в момента е на около 210 000 километра нищо че на таблото показва 166 000 това го разбрах от лепенката на вратата която хората от автокъщата явно са пропуснали да махнат :smackbum:но двигателчето няма грешка :coolio:

Emil Aleksandrov
15-02-2010, 23:04
бива я на ваншен вид пробва ли я как е като ока4ване .проблемни места са ламдасонда,дибитомер,слабо ока4ване проблеми с бензинова помпа от време на време куца електрониката а 1.4 е мноо слаби4ка ,но решението си е тво е ако имаш излишни пари за подрашка поне на всеки 3 месеца взимаи я.Но ако е от 1.7 на горе вси4кото това се покрива от идеалното дарпане на моторите което е целта на алфистите и специфи4ния звук на моторите.

Колега,първо -Добре дошъл!
Второ-Пиши на кирилица,а не на шльокавица!
Има букви Ч,Ш Щ Ь и тн.
Ако не ги намираш,пиши на лично и ще ти помогна!
Мордохай!

Abar7h
16-02-2010, 18:37
Най-добре според мен е дизелчето, но ако държиш да е бензин наистина е най-добре да е поне 1.6!! А това че харчи чак толкова много бензина не е съвсем така....аз съм с 1.6 и градско при това в София си ми гори 9/100 със нормално каране - мисля че не е много! ОБАЧЕ колата си е купих от първия собственик в Италия, който е набор на баща ми и си беше на реални 125300км! Затова вече 5000км нищо не съм пипнал по нея освен един термостат за 60лв...и затова върви добре и харчи малко! Според мен преди всичко трябва да гледаш състоянието на колата, след това дали ти харесва! Аз когато си търсех кола Alfa Romeo ми беше последната мисъл...исках 318is но всички които гледах бяха в отчайващо състояние, затова се примирих с алфата въпреки че си мислех че върви слабо и харчи много - после се оказа точно обратното! :rockon:

hristiqn
16-02-2010, 19:21
Виж тази ;)
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=99&t=159556

vanko
16-02-2010, 21:11
:th_up: прекрасен екземпляр!

abart_
17-02-2010, 01:07
:th_up: прекрасен екземпляр!

наистина,много добре изглежда ;)
а и може да се поговори по-обстойно с колега който я продава-ето
я обявата във форума : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=646391#post646391

drajko145
17-02-2010, 14:04
наистина,много добре изглежда ;)
а и може да се поговори по-обстойно с колега който я продава-ето
я обявата във форума : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=646391#post646391



http://clubalfaromeo.com/forum/showt...391#post646391 (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=646391#post646391)
Колата е страшна !!!

kolev
17-02-2010, 15:33
наистина,много добре изглежда ;)
а и може да се поговори по-обстойно с колега който я продава-ето
я обявата във форума : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=646391#post646391

абе поне на снимките боята и изглежда малко плоска и има разни тунинг изпълнения по нея, докато тая която си е харесал колегата изглежда съвсем оригинална, даже и касетофона и е там. може пък да иска бензинова малолитражка.
колега като я гледаш, натискай да ти свалят цената и я закарай на сервиз и диагностика да я проверят. общо взето на Т.С.-ите дебитомера и вариатора дават проблеми. трябва хубаво масло да слагаш и да внимаваш с дупките че картера е ниско.

hristiqn
17-02-2010, 18:33
абе поне на снимките боята и изглежда малко плоска и има разни тунинг изпълнения по нея, докато тая която си е харесал колегата изглежда съвсем оригинална, даже и касетофона и е там. може пък да иска бензинова малолитражка.
колега като я гледаш, натискай да ти свалят цената и я закарай на сервиз и диагностика да я проверят. общо взето на Т.С.-ите дебитомера и вариатора дават проблеми. трябва хубаво масло да слагаш и да внимаваш с дупките че картера е ниско.
Колата си е оригинално куве , само са и сменени задните стопове. Естествено ,че ще има забележки ама как ги видя на тия снимки :gruebel:

drajko145
17-02-2010, 18:57
Колата си е оригинално куве , само са и сменени задните стопове. Естествено ,че ще има забележки ама как ги видя на тия снимки :gruebel:



Абсолютно никакви забележки няма.

alfonco147GTA
17-02-2010, 19:10
Здравейте , тези дни ще оглеждам една 145- ца
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11263278437226683&f1=details
освен обичайните неща има ли нещо по - специфично , което трябва да се гледа при алфите .
Благодаря предварително .


колега тази кола е в една авто къща до в близост до мен, мога утре да и хварля едно око...ще се опитам да дам поробно описание, ако не възразяваш разбира се.
Поздрави

junior
17-02-2010, 23:42
Колега другите ти предложиха още два избора. Ако аз си копувах кола сега щях да зема ку-ве не 1,4, ма сичко опира до това за какво ще ползваш колата. С поред мен нисък разход в комбинация с приличен вървей жтд е най добрия вариант. Пък 1.4, ако е в перфектно състояние я зимай. Успех!

Sm0k
18-02-2010, 02:33
Тук колега си в много голяма заблуда защото 1.4 за да върви се кара предимно на 70 % и нагоре от мощноста си а 2 .0 на 30 % постига същия резултат ...

Напълно вярно... ако си караш колата само по магистралата ;) Иначе в града, ако е карана тая 1.4 не виждам причина някой постоянно да и е давал 70-те процента, за да получи същия въреж като при 30% на 2.0, при положение, че след малко е следващия светофар :)

Факт е, че 145 1.4 е по-динамична отколкото очакваш от хечбек с 1.4 мотор (от други марки), но не върви много на фона по-големите мотори на 145. Пък и аз също смятам, че от малките мотори (1.4 и 1.6), можеш да намериш по-лесно кола, която е карана ежедневно и не е издухана, отколкото при 2.0, но и от големите можеш да си намерш добра бройка с повече търсене.

В края на краищата зависи какво предпочиташ - добра кола или много добра кола ;) Аз лично не съжалявам за мойта 1.4, ама ако сега си купувах пак такава бих търсил при по-големите мотори, че тоя на моменти не ми стига, въпреки че си харесвам доста колата ;)

dimo
18-02-2010, 14:23
Не кубатурата е показател за техническото състояние на колата.Ако трябва да избирам грохнала кола с голяма кубатура и същата в добро състояние с по-малка кубатура не бих се колебал да взема по-стегнатата,
а не по-мощната .

StarChild
18-02-2010, 15:02
Колеги неискам да се меся ама 55000 км не ви ли се струват малко? Май колата е въртяна според мене. :-| Ама иначе колата изглежда доста добре =]

Може и да не е.... моято когато я докарах от италия и слезе от автовоза в BG беше точно на толкова! Колега може и да имаш късмет:-D

M.Gruev
18-02-2010, 15:36
Незнам как са бензинките, аз съм горд собственик на 1.9 JTD. За от 7-те месеца от както я закупих съм навъртял 21 000 км, което по мое мнение хич не е малко. По двигателя не съм сменял абсолютно нищо (изключвам консумативите като масло, филтри и други, които се сменят след определени километри). Този мотор е просто железен. Частите не са проблем тъй като се слага и в Fiat Bravo, Brava, Marea, Multipla, Lancia Lybra. Взимай такава и няма да имаш проблеми. Километрите не ги гледай, пишат каквото им хрумне, а и това си е 10-тина годишен автомобил. Баща ми кара най-новия С5 който в момента е на година и половина като за това време лично му е направил 120 000 км. :D В тази графа всичко е на късмет, може да е на 50 000 може да е и на 300 000 км. Освен в Горубляне там всичките са на под 150 000 км :D

Daniel-Atanasov
09-03-2010, 16:10
На тази дето уж е на 55000 салона и е по- зле от моя на 150000. Е разликата е ,че моята е със сервизна книжка и знам какво е сменяно до последно. А и е карана в пъти по- цивилизована държава от Италия. Cъветa ми е за 2.0 куб ts но аз съм пристрастен.