Log in

View Full Version : До модераторите



156 m-jet
25-04-2006, 17:39
Здравеите

Както на всички ни е ясно, на 1.1.2007 сме в ЕС.От това проиЗлиzат доста нови ваzможности, едната от която е внос на нови коли от БГ кам Германия, така наречените тук ЕС автомобили, просто раЗликата в нето цената в двете страни е саобраЗена от автоконцерните с паЗара на дадената страна. Така, че имам интерес zа купуване на коли , преди всичко Панда и Пунто. Ако имате контакти с представителите на Фиат, ще се радвам да получа оферти За минимум 8коли/ тоест автовоЗ/,цена нето, баЗови, но с климатик и металик/син,сребарен,черен/, вратите нямат Значение.

:D

KGB
26-04-2006, 00:52
@ALFA33S16V

...внимавай къде какво пишеш...този форум се чете от страшно много хора и ако имаш малко мозък ще си редактираш мнението.

голямата риба
26-04-2006, 11:55
колега това което ти си мислиш да направиш е мислено и от други хора много преди теб

само искам да ти кажа, че автомобилите които може да караш в България, изобщо не отговарят на техническите изисквания на автомобилите които можеш да импортираш в Германия.
за това и разликата в цените им е такава, :wink:

ще ти дам само един пример, в България можеш да импортираш чисто нов автомобил който, не е с набден с АБС и въздушна възглавница, докато в Германия(това е на база на автомобили които са вкарвани втора употреба от там), са снабдени задължително с АБС а след '99 година и с по 4 възглавници

та моят съвет е първо да проучиш как седят точно нещата и то най-вече при теб, защото при нас все още си има корупция

KGB
26-04-2006, 12:04
колега това което ти си мислиш да направиш е мислено и от други хора много преди теб

само искам да ти кажа, че автомобилите които може да караш в България, изобщо не отговарят на техническите изисквания на автомобилите които можеш да импортираш в Германия.
за това и разликата в цените им е такава, :wink:

ще ти дам само един пример, в България можеш да импортираш чисто нов автомобил който, не е с набден с АБС и въздушна възглавница, докато в Германия(това е на база на автомобили които са вкарвани втора употреба от там), са снабдени задължително с АБС а след '99 година и с по 4 възглавници

та моят съвет е първо да проучиш как седят точно нещата и то най-вече при теб, защото при нас все още си има корупция

Да бе и сигурно тоя Китайския джип дето не издържа краш теста на АДАК е с 4 аърбега...както и всички коли които се продават с Германия :roll:

Еньо не забравяй, че всяка западно европеиска кола внасяна в БГрия е минала хомоголация в ЕС...от къде и тече и Българската хомоголация...

Проблеми може да има с коли от Турция,Азия и т.н. тоест произведени извън ЕС понеже една част от колите там не покриват Евро стандартите в момента действащи в ЕС...тоест ЕВРО4 за новите коли.

BatVas
26-04-2006, 13:32
Ами Вие от къде знаете кой е собственик(новия собственик) :?: :?: :?: (може би имате инфо за прехвърляне на дяловете в офшорни зони) :shock: - всичко води до една офшорна фирма(червената) - тя е собственик на цялата холдингова структура - може да видите дяловете и управителите на холдинга :

АВТО ЮНИОН ЕАД Булстат: 131361786
ГЕОРГИ ДИМИТРОВ ЯНЕВ ЕГН: 68..........
СОНЯ ГЕОРГИЕВА БОНОВА-ГАНЕВА ЕГН: 74.......
ЮЛИЯ ХАРАЛАМПИЕВА КОСТОВА ЕГН: 76..........
"АВТО ЮНИОН ХОЛДИНГ ЛИМИТИД" : , дял:100.00%

МИЛАНО МОТОРС ЕООД Булстат: 131417822
КАЛИНА ЛЮБОМИРОВА ХАЛАЧЕВА ЕГН: 80...........
АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

БУЛВАРИЯ ХОЛДИНГ АД Булстат: 030115485
ЮЛИЯ ХАРАЛАМПИЕВА КОСТОВА ЕИК: 76.........
БОРИСЛАВ ХРИСТОВ ДИОНИСИЕВ ЕГН: 47.........
ДИМИТЪР КОНСТАНТИНОВ СИМЕОНОВ ЕГН: 49..........
КАЛИНА ЛЮБОМИРОВА ХАЛАЧЕВА ЕГН: 80............
МИХАИЛ ЙОАНИС КУТЕЛИДАКИС ЛП: Т075.....
СОНЯ ГЕОРГИЕВА БОНОВА-ГАНЕВА ЕГН: 74..........
"АВТО ЮНИОН ХОЛДИНГ ЛИМИТИД" : , дял:61.329%
АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:21.094%
ООД "БУЛВАР ЕНТЕРПРАЙСИЗ" : , дял:17.577%

СТАР МОТОРС ЕООД Булстат: 130571835
МАРИО ИЛИЯНОВ СТАВРЕВ ЕГН: 76.........
АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

МОТОБУЛ ЕООД Булстат: 121424680
ПЕТЬО КРЪСТЕВ НАЛБАНТОВ ЕГН: 74..........
АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

Справка свързани лица с: "АВТО ЮНИОН ЕАД Булстат: 131361786"

EvgeniiM
26-04-2006, 13:45
Петко къде спиш та тая тема не е затрита

156 m-jet
26-04-2006, 13:51
МИЛАНО МОТОРС ЕООД Булстат: 131417822
КАЛИНА ЛЮБОМИРОВА ХАЛАЧЕВА ЕГН: 80........... :shock: :shock: :shock:
АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

Е, браво :D не сам и в санищата си предполагал, че е ваЗможно момиче на 26години да е собственик на автокаща :D

Браво все пак :!:

valjo
26-04-2006, 13:53
МИЛАНО МОТОРС ЕООД Булстат: 131417822
КАЛИНА ЛЮБОМИРОВА ХАЛАЧЕВА ЕГН: 80........... :shock: :shock: :shock:
АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

Е, браво :D не сам и в санищата си предполагал, че е ваЗможно момиче на 26години да е собственик на автокаща :D

Браво все пак :!:
това е управител по съдебно решение !
а собствеността е 100% на АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786

както е видно ;)

BatVas
26-04-2006, 14:00
Управител колега - срещу собствениците пише дял :!:
Няма собственик физическо лице в структурата - казал съм кой е собственик- фирмата в червено е баш собственика :idea: на всичко изброено.

156 m-jet
26-04-2006, 14:08
А , ясно :D

Kuku
26-04-2006, 14:17
....фирмата в червено е баш собственика :idea: на всичко изброено....
Което не пречи да има и подставени лица, мъкар, че се съмнявам, но не е невъзможно :roll: :idea:

valjo
26-04-2006, 14:26
подставени лица няма как да няма ;)

Kuku
26-04-2006, 14:29
Значи няма и нищо чудно :P
Само дето и аз си мисля, че този износ, дето го замисля колегата, няма да се получи... :roll:
Дано да греша :!:

lazy
26-04-2006, 15:09
Проблем при износа може да възникне от италианците. Ако в договора им с българските партньори пише, че тези автомобили са само за продажби на наша територия / и затова цената е преференциална /, това би причинило проблем. Дори и да се вкарат в Германия, има начини тамошните дилъри да научат и да стане проблем. Аз съм правил реекспорти за Франция напр, но винаги съм питал италианците дали мога да продам еди-къде си. Щото ако имат договор за екслузивитет с някоя фирма там и аз се набутам със същите стоки, тамошния дилър започва да реве веднага :)
Иначе в ЕС отдавна се дискутира какво ще стане с продажбите на автомобили при тези разлики в цените за отделните страни ...

156 m-jet
26-04-2006, 15:51
Да, така е както каЗваш, но сега
След влиЗането ни в ЕС, никакви договори не може да има и никои не може да реве, Защото аЗ много силно рева пред Европейския сад
Такав случай вече имаше с Ауди и Фолкс. и им траснаха глоба от 500.000.000 еуро, така че като ЕС гражданин мога да паzарувам кадето си искам и от които си искам и саответно да го продам на който намера За добре.
Затова например Мерцедес и БМВ имат единни нето цени в цяла Европа, но могат да си го поЗволат :!:
Сещате се, че ако Фиат решат да си продават творенията в БГ на цената в Германия, спокойно могат да пускат кепенците :D

Kuku
26-04-2006, 15:55
Сещате се, че ако Фиат решат да си продават творенията в БГ на цената в Германия, спокойно могат да пускат кепенците :D
Тогава, кой ще купува коли от Германия, респективно и други развити държави :roll: нещо не се връзва :!:
Всеки немец, французин, швейцарец и т.н., ще дойде веднъж на море в БГ и ще си тръгне с нова кола от тук :wink:
Няма логика :idea:

156 m-jet
26-04-2006, 16:04
Да, на теория е точно така :!:

Но на практика, не е :D
Дори има тук по списанията описани методи как да си купиш кола от Испания
Ноооооооо.......има доста танкости, сварzани с гаранцията, народопсихологията и раЗбирането 1000 еуро много или малко пари са :!:

Нали Затова, Занаят се учи далго и продалжително :D :D :D

lazy
26-04-2006, 17:17
И според мен цените за отделните държави ще се поизравнят / ако все още има разлики / и тогава теоретично всеки ще може да купува отвсякъде. И купувачът ще преценява доколко са значими за него допълнителните транспортни разходи, гаранция, сервиз и т.н. Отново за всеки влак ще има пътници :) Ще има значение и разбира се печалбата, с която ще работят различните дилъри в отделните държави ...

156 m-jet
26-04-2006, 18:20
Да, някога и това ще стане.
Но За сега и докато в една страна ДДС е 20процента а в друга 16, и стандартите а от там и краината, респективно нето цената са раЗлични, се получават раЗлики За един и сащ продукт , при цена над 10.000 еуро, За което си струва гимнастиката :D :D :D

Така, че докато може и е савсем Законно, що да не се пробваме :P

viki
27-04-2006, 10:19
Е, браво :D не сам и в санищата си предполагал, че е ваЗможно момиче на 26години да е собственик на автокаща :D



26 години си е една напълно зряла възраст :)Не виждам нищо странно в това,една млада и амбициозна мацка да управлява фирмата:)

KGB
27-04-2006, 11:17
Е, браво :D не сам и в санищата си предполагал, че е ваЗможно момиче на 26години да е собственик на автокаща :D



26 години си е една напълно зряла възраст :)Не виждам нищо странно в това,една млада и амбициозна мацка да управлява фирмата:)

Въпросната освен да пречи на фирмата да се развива друго не успява да направи.

virusalfa
27-04-2006, 12:31
Какво има общо заглавието на темата с нейния замисъл и съдържание с модераторите? :hmm: :boxed: :hmm:

Kuku
27-04-2006, 12:38
Е, браво :D не сам и в санищата си предполагал, че е ваЗможно момиче на 26години да е собственик на автокаща :D



26 години си е една напълно зряла възраст :)Не виждам нищо странно в това,една млада и амбициозна мацка да управлява фирмата:)

Въпросната освен да пречи на фирмата да се развива друго не успява да направи.
Както казах и по-горе, понякога има подставени лица :roll:


Какво има общо заглавието на темата с нейния замисъл и съдържание с модераторите? :hmm: :boxed: :hmm:
К'во ти пука :crazy: :Tease:

BatVas
27-04-2006, 13:29
То и при мене идват проекти за по 5-6 млн., където управители и съдружници са мацки на по 19-25 години, ама реално да казвам ли колко от тях съм виждал или чувал когато става въпрос за същински решения свързани с проблеми при проекта - нула. В най-добрия случай ми вдигат телефона и ми казват "Аз точно не съм запозната - сега ще Ви се обади по-запознат човек"

Aquila
02-05-2006, 05:38
Да, на теория е точно така :!:

Но на практика, не е :D
Дори има тук по списанията описани методи как да си купиш кола от Испания
Ноооооооо.......има доста танкости, сварzани с гаранцията, народопсихологията и раЗбирането 1000 еуро много или малко пари са :!:

Нали Затова, Занаят се учи далго и продалжително :D :D :D

Да, начин на мислене, гаранция, застраховки , такси при вкарване от чужбина... Бях писал една тема какви са условията за вкарване на автомобил във Франция от държава членака на ЕС ,като гледам законите в България стават подобни,в другите държави сигурно пак няма много разлика, но с две думи като платиш такса за това,че не се купува от държавата ,в която живееш , после като трябва да плащаш по-голяма застраховка и малко започваш да се замисляш дали си заслужава. Да не говорим при покупка на нов автомобил , където дилърите ти предлагат откупуване на старата кола , за новата подръжка няколко години или безпалтен бензин за определени километри , възможности за разсрочено плащане, или взимане под наем за дълъг период с опция за цялостно изплащане , която е с много ниска лихва, по-лесно отпускане на кредит от банките и т.н.
Всичко е измислено. Не,че не се внасят коли от други държави,но става въпрос за малко бройки.