Log in

View Full Version : студена и топла прекъсва и гасне



svetlioman
19-02-2010, 18:30
значи и студена и топла прекъсва и гасне как е примерно в три хиляди оборота изведнъж отива на нула и гасне (на газ) на бензина не съм я пробвал ай понякога гърми ,но рядко , бях на майстор отвара стъпковото моторче каза че няма да гасне вече но тя сега ми мени оборотите и пак си гасне ..

колата 1.4 8v 1994година

Bobi_33
19-02-2010, 19:03
значи и студена и топла прекъсва и гасне как е примерно в три хиляди оборота изведнъж отива на нула и гасне (на газ) на бензина не съм я пробвал ай понякога гърми ,но рядко , бях на майстор отвара стъпковото моторче каза че няма да гасне вече но тя сега ми мени оборотите и пак си гасне ..

колата 1.4 8v 1994година

Колега, пускането на темата е малко прибързано от твоя страна. Първото и най-важно е да разбереш дали изобщо работи на бензин, и дали създава същите ядове. Ако работи на бензин, значи си за газаджия, ако не, тогава вече може да се търси решение.

mordohy
20-02-2010, 01:06
Колега,първо добре дошъл,защото те засичам за първи път!
Боби -33 го каза правилно,но и аз съм бил новобранец тука,за това ще разширя въпроса.
Първо уточнявай за какъв модел и с какъв мотор е колата.После или преди това се поразрови и потърси сходни теми.Има обилен материал.Ако не намериш,каквото ти трябва,поне ще видиш, как се поднасят въпросите,за да те разберем и да ти помогнем.
В твоя случай дай още инфо и тогава ще се обадят и останалите и ще започнат да ти задават смислени въпроси за да се открие "белята"
Успех!
Мордохай!

svetlioman
15-03-2010, 18:00
проблема май се оказа от акумулатор умряла клетка досега карам с един малко по здрав каточели понамали доста гасенето ...

mordohy
15-03-2010, 19:09
А на мен ми се струва, че проблема ти е в клемите на акумулатора и като сте ги поочукали при смяната, се е пооправил проблема.
При тебе е задължително, да опресниш всички връзки и клеми.Както плюсови, така и масите!
И още извън темата, но много важно!


Това , че двама модератори са ти сръмжали да даваш повече информация, не означава, че трябва да се гипсираш!Отговаряли сме ти като колеги и юзери!То тука има и по-големи дзверове!:crazy:
Питай смело и давай инфо!Колкото и да е шантаво!
Успех!

Kostadin`
15-03-2010, 19:17
зачисти си клемите с шкурка и ги намажи с грес

McNicko
15-03-2010, 19:53
Е сефте пък чувам с грес точно да се мажат клемите... С масълце съм ги мазал в спешни ситуации ама с грес никога не съм и пробвал...
И за да не съм офтопик съвсем, струва ми се по-скоро на проблем с газовата, тя и моята от време на време почва да гасне след стабилно каране по паветата. Просто изпарителя се разцентрова, едно леко врътване на болта за оборотите и всичко влиза в нормата.

Kostadin`
15-03-2010, 19:59
Мажат се,на една червена барака с 1.7 мотор съм ги мазал и на транспортера ми да не окислява...........за по-добър контакт на акумулаторната клема и латун съм слагал.

firedragon
15-03-2010, 20:19
Ако е графитна грес още по добре.Почистване на клемите със шкурка и контактен спрей обаче си мисля аз.