View Full Version : питане отнсно ангренажната верига
joro 155
20-02-2010, 18:39
колеги закъсах го карам 155 1,7тс и замина гарнитурата на главата тръгнах да я свалям но ни мога да махна ангренажната верига разглобява ли се незнам моля ви ако някои знае как се сваля нека ми пише
krasisashkov
20-02-2010, 19:09
Na веригата има сектор които се разглобява и чрез него тя се разделя на две,трябва много внимателно да е превърташ и ще го видиш,тои е по различен от другите .
Разкопчава се. Има звено, което се разглобява.
joro 155
20-02-2010, 20:58
мерси момци а нещо да ме насочите за зацепването
Furious 155
21-02-2010, 00:29
мерси момци а нещо да ме насочите за зацепването
има белези на валовете и преди да свалиш главата. докарайте коляновия вал на ГМТ мисля беше на първи цилиндър! Нека някой колега го потвърди все пак, но това са ми спомените на мен като свалях главата... мисля има и белег на коляновия вал, ама аз лично не съм го виждал :)
ето така стояха буталата при мен на вече свалена глава
-http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=7975&d=1232095933
gkalinov
21-02-2010, 10:00
Колега,като докараш валовете на белезите,съединителното звено на веригата обикновено се пада в горната част,около разпределителните валове и е удобно за разглобяване.Преди да разглобиш звеното на веригата,запуши отвора към блока на двигателя с някакъв парцал,за да не попаднат части от разглобеното звено в картера на двигателя.Желателно е да се извърши пълно обслужване на главата,преди да се постави новата гарнитура,за да нямаш проблеми после.Под обслужване имам превид следното :проверка за пукнатини по главата чрез водна проба,да се провери дали е права и да се шлайфа,да се проверят водачите на клапаните за хлабини,шлайфане и припасване на клапаните към леглата,смяна на гумичките на клапаните,проверка и регулиране на разстоянието между гърбиците на разпределителните валове и повдигачите.Всичко това е желателно да се направи за да си сигурен,че ще монтираш изправна глава и няма да имаш проблеми след това.Преди слагането на гарнитурата,повърноста на блока на двигателя трябва да бъде много добре почистена от остатъци от старата гарнитура и прегледана за неравности.При за зепването на веригата след това трябва да внимаваш да не прескочиш зъб и хубаво да обтегнеш веригата.Работата е много деликатна и е добре в най-лошия случай да се обърнеш за помощ към познат,който е наясно и може да те посъветва на място,за да не допуснеш грешка.Пиша ти това от опит и не искам да те плаша а да бъда полезен.Упех и поздрави.
joro 155
21-02-2010, 20:00
мерси за помощта и изчерпателните отговори стискаите палци утре ще опитам да я сваля
Furious 155
21-02-2010, 21:58
мерси за помощта и изчерпателните отговори стискаите палци утре ще опитам да я сваля
гледай да не изпуснаш в картера звеното, както и веригата да не се изниже!
alfatras
26-02-2010, 17:49
мерси за помощта и изчерпателните отговори стискаите палци утре ще опитам да я сваля
Колега защо не потърсиш от някой който е наблизо помощ?Внимавай да не влезнеш в филм после:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.