View Full Version : Няма студено а вън е лято
Още един проблем . не ми духа студено. помогнете какво да правя: да го зареждам ли или е друг проблема. А как се проверява.... :idea:
Dodo 155
26-04-2006, 22:32
Още един проблем . не ми духа студено. помогнете какво да правя: да го зареждам ли или е друг проблема. А как се проверява.... :idea:
Трябва да отидеш в сервиз за климатици, защото проблема може да е малък, но може и да е по-сериозен от зареждане :idea:
Нека колегите да предложат читав сервиз за климатици :roll:
п.с. Колега, използвай търсачката, защото има много теми за проблем с климатика :idea:
Колега, ако си с климатроник (или автоматичен климатик, както било по-коректно да се каже в нашия случай), нищо не ти коства да провериш и следния частен случай, преди да задълбаеш:
Пусни климатика на степен Lo (най-ниската възможна температура) - ако тогава задуха студ, а на всяка по-висока температура (дори с едн градус) духа топло, вероятно ти е зачезнал датчика за външната температура, който седи в шофьорското огледало. Най-честата причина е смяната на въпросното огледало. Също така погледни каква външна температура се показва на дисплея при натискане на съответното бутонче (едно малко, с термометър на него) - "-29" означава заминал/липсващ датчик.
при LO темп. ми показва 16 или 17 - абе май сам за сервиз най добре. Благодаря за съвета.
toni esprit
01-05-2006, 21:22
кадърни са в дунев и импас колега
ALFA33S16V
01-05-2006, 21:48
Емил - 0889933753 Но само той, никой от неговите ратаи
Благодаря ще званна да се чуем след няколко дни ...чакам заплата де....
Вече и аз имам същия проблем!
Днес обиколих 10 пъти Бургас,всички ме препращаха от сервиз в сервиз. Поне разбрах,че фреон има,компресора работи и до там.
Масторите толква можаха да кажат.
Всъщност как разбраха,че работи когато тои не върти :roll:
Датчика за външна темп. работи,бушоните за клим. били наред !
Ами сега :wallbash: ?????????
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ
П.П Ако някои знае,някои мастор в Бургас нека пише !
а как разбраха че фреона е достатъчен де . знам че се допълва или сменя . НАЙ ДОБРЕ Е В ХЛАДИЛЕН СЕРВИЗ . И мене там ме пратиха , те си знаят работата :wink:
В един от сервизите го замериха и е О.К. Пича вика: от електрониката е нещо бягаи в сервиз на Алфа.
О.К. търча в сервиза на Алфа,Фиат и Ланча и там ми заявяват най-демонстративно,че от електроника не разбират :death:
Интересно от какво ли разбират ???
ALFA33S16V
04-05-2006, 17:28
Абе да ти помогна, ама трябва много точно да ми опишеш като го включиш какво става, какво чуваш. Требе си майстор, ама си далеееч
Ами положението е такова: примерно вкючвам на темп. LOW позиция AUTO,вентилатора почва от второто деление да духа и постепенно увеличава до краи. Но проблема е,че не духа студено мисля,че вкарва само въздух от вънка. От LOW вкючвам на 18 някои път намаля вентилатора, понякога не.Но разлика в това което духа няма, темп. на въздуха която вкарва е едно и съща :roll:
ALFA33S16V
05-05-2006, 13:03
А дали компресорът ти работи, ще можеш да разбереш като пипнеш накрайника на маркуча за ниско налягане при компресора - той трябва да стане студен.
голямата риба
05-05-2006, 16:25
А дали компресорът ти работи, ще можеш да разбереш като пипнеш накрайника на маркуча за ниско налягане при компресора - той трябва да стане студен.
както казва Бобо ти си веселяк
иначе по въпроса, аз залагам на това, че са зацапани контактите на буксата на пресостата за високо и ниско налягане(при положение, че наистина системата е пълна)
ALFA33S16V
05-05-2006, 16:51
А дали компресорът ти работи, ще можеш да разбереш като пипнеш накрайника на маркуча за ниско налягане при компресора - той трябва да стане студен.
както казва Бобо ти си веселяк
иначе по въпроса, аз залагам на това, че са зацапани контактите на буксата на пресостата за високо и ниско налягане(при положение, че наистина системата е пълна)
Е па не е ли така най-елементарно да се разбере, а?
Колеги, проверих маркучите и не ми се виждат никак студени.
А къде са тези букси за пресостата ?
голямата риба
06-05-2006, 17:31
А дали компресорът ти работи, ще можеш да разбереш като пипнеш накрайника на маркуча за ниско налягане при компресора - той трябва да стане студен.
както казва Бобо ти си веселяк
иначе по въпроса, аз залагам на това, че са зацапани контактите на буксата на пресостата за високо и ниско налягане(при положение, че наистина системата е пълна)
Е па не е ли така най-елементарно да се разбере, а?
колега нали си поддържал алфи
отговори си сам :P
голямата риба
06-05-2006, 17:34
Колеги, проверих маркучите и не ми се виждат никак студени.
А къде са тези букси за пресостата ?
буксата е образно казано, между предният ляв фар(шофьорския) и радиатора
макар, че там е бая нагъчкано и има няколко куплунга
този се познава по това че е с 4 пина
но както казах и преди просто залагам, може проблема да е другаде
П.П. провери си и бушоните които се намират в кутията закрепена на маската и се намират в дясно над радиатора
ALFA33S16V
06-05-2006, 18:40
[quote=ALFA33S16V]А дали компресорът ти работи, ще можеш да разбереш като пипнеш накрайника на маркуча за ниско налягане при компресора - той трябва да стане студен.
както казва Бобо ти си веселяк
иначе по въпроса, аз залагам на това, че са зацапани контактите на буксата на пресостата за високо и ниско налягане(при положение, че наистина системата е пълна)
Е па не е ли така най-елементарно да се разбере, а?
колега нали си поддържал алфи
отговори си сам :P[/quote:1hxd7mi5]
Ми той написа, че компресорът му работи, а щом работи значи ... ;)
Друго е ако не се включва. Там съвет вече сте му дали - да го последва.
тази прословута кутийка до радиатора с бушони и релета трябва ли да е запълнена че на мене не ми е...... :roll:
тази прословута кутийка до радиатора с бушони и релета трябва ли да е запълнена че на мене не ми е......
Кутииката е пална според модела на колата.
Днес отново бях на мастор,
източи фреона и върна обратно, о.к. си е !
На релето до фара,сложи една жичка и като е включи на акомулатора и компресора работи и си духа студ.
Каква е вероятноста да е прекъсната масата към релето ?
Или някои датчик,но къде са тези датчици :?:
голямата риба
08-05-2006, 23:24
добре де колко пъти трябва да го повторя
маса до релето не идва защото контакта на пресостата за ниско налягане не е затворен
както казах и преди не е затворен защото или не е изправен самия пресостат или има проблеми с контакт в клемите(което е много често срещан проблем)
искам да го попиташ тоя твой мастор сега като работи системата добре, но ако налягането се вдигне много и системата не изключи(защото пресостата отговаря и за високото налягане) и гръмне кой ще носи отговорност тогава
П.П. доколкото си спомням си от София, отиди в ИМПАС 56 там ще ти помогнат
ALFA155Ts
16-05-2006, 15:51
И аз имам проблеми с климатика ..... още от миналото лято ама се отказах вече .... 1-во я закарах тука в бургас на един сменихме някакъв филтър по системата след това наляхме фреон .... след това сменихме филтър на купето ............. прачка .... след това сменихме КРАНЧЕТО НА ПАРНОТО ....... наи важно регулирахме клапата дето го отваря и затваря цял ден и .... отново прачка ... след това разглобихме жабки работи барчета ... от дясната страна на таблото и стигнахме до клапата за вътрешен външен въздух сменихме я и тя вече работи ...... и :evil: :evil: :evil: пак не духа ... наи много 12-13 градуса духа като го сложа на лоу и тва е отказах се !!!
И аз имам проблеми с климатика ..... още от миналото лято ама се отказах вече .... 1-во я закарах тука в бургас на един сменихме някакъв филтър по системата след това наляхме фреон .... след това сменихме филтър на купето ............. прачка .... след това сменихме КРАНЧЕТО НА ПАРНОТО ....... наи важно регулирахме клапата дето го отваря и затваря цял ден и .... отново прачка ... след това разглобихме жабки работи барчета ... от дясната страна на таблото и стигнахме до клапата за вътрешен външен въздух сменихме я и тя вече работи ...... и :evil: :evil: :evil: пак не духа ... наи много 12-13 градуса духа като го сложа на лоу и тва е отказах се !!!А ти колко градуса искаш да ти духа -5 ли :shock: :shock: 12-13 градуса даже мисля че са ниски за автоматичен климатик минимума не беше ли 16-17 но може и да бъркам :?: :?: :?:
А ти колко градуса искаш да ти духа -5 ли :shock: :shock: 12-13 градуса даже мисля че са ниски за автоматичен климатик минимума не беше ли 16-17 но може и да бъркам :?: :?: :?:
Бъркаш много има негласна горна граница и тя е 11 градуса, но добре направен климатик духа около 7-8 градуса :wink:
При мен на най-ниската степен (LO) ми замръзнаха ръцете на волана миналото лято. Имам чувството, че като е на LO се изключват секви автоматични регулации и охлажда с все силици :-)
Вече и аз имам същия проблем!
Днес обиколих 10 пъти Бургас,всички ме препращаха от сервиз в сервиз. Поне разбрах,че фреон има,компресора работи и до там.
Масторите толква можаха да кажат.
Всъщност как разбраха,че работи когато тои не върти :roll:
Датчика за външна темп. работи,бушоните за клим. били наред !
Ами сега :wallbash: ?????????
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ
П.П Ако някои знае,някои мастор в Бургас нека пише !
Колега и аз имам същия проблем и съм от Бургас. Ако намериш решение свиркай, плийз?
нямам време сега да се занимавам с това, но другата седмица смятам да се разшетам и аз, че го дават да удари 33 градуса. Пък и ако решиш звънни едно кафе да ударим :)
Неволята учи,като няма мастор си го правиш сам
Датчиците са два,намират се приблизително под акумолатора.
При мен в случая една от жичките на датчика се беше скъсала.
Как да направим бърза проверка на прсловутия датчик
С кръстата отверка сваляме тръбата за въздуха към въздушния филтър. Махаме мигача (на едно болтче и щипка е ),вече има видимост. С ключ 17 се отвива датчика и се откача от буксата.
Закачването да става по бързо иначе от игличката изпуска фреон (или там каквото е)
Аз почистих моито запоих жичката и го изолирах.
Климатроника си работи перфектно
Провери дали и при теб е същия прблем :?:
Ако е така ти трябва един поялник и 20 мин.
П.П.Krasib iмаш ЛС
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.