View Full Version : Чарколяк!
Въобще не сравнявам 33-ка с 156-ца..Това са различни поколения коли.Всяка с времето си....Аз същото мога да кажа за 33-ката и опела 2007г....:scherzkeks:
Имам си и 33-ки, 2 бр все още. Имам вече и Опел. Имам и 156-ца, само дето не я карам аз, а баща ми. Аз само я ремонтирам, което е най-лошо.
Но по-здраво куче от 33-ката няма. И няма и да има тепърва.
В Габрово намерих една 33ка която не изглежда зле.
Черна, маи е 1,4 , няма особенни външни забележки. Хората я продават цялата,не на части .Щели да я бракуват.
0896145440
juventinets
30-06-2016, 00:00
Ми то като цяло колите от 90-те години са по-кучета от 2000г нататък....
boris037
02-07-2016, 19:44
Някой има ли представа какъв е размерът на семеринга, който е около оста за превключване на скоростите?
Малкият семеринг в задния край на кутията.
Благодаря предварително!
Gosheto30v6
05-07-2016, 08:49
Мисля беше 16.24.7 поне на 99% съм сигурен
boris037
05-07-2016, 11:09
Мисля беше 16.24.7 поне на 99% съм сигурен
16х24 премерих и аз с шублера, но дебелината не можах да хвана, благодаря много!
Gosheto30v6
05-07-2016, 16:14
Колега ей сега намерих една свалена стара в сервиза,размерът е същия както ти казах
Аз я сменя ама ме ги помня ама като се чудя такива неща гледам във fiatEper
boris037
22-07-2016, 19:34
Беше станало въпрос за вакуум регулатора на запалване Магнет Марели и да спомена как си реших проблема - поръчах си го от ибея, излезна 35$ с доставката.
bobi1997
19-08-2016, 19:15
Извинявам се предварително, понеже не е тука мястото за тоя въпрос...Ама дали някой форумец прилапа черната варненска Имола?
Извинявам се предварително, понеже не е тука мястото за тоя въпрос...Ама дали някой форумец прилапа черната варненска Имола?
Търсиш си 33-ка ли ?
bobi1997
19-08-2016, 23:13
Ами аз вече си взех един боксер, но на 146, само че май няма да мирясам докато не взема 33 :biggrin:
Та да, оглеждам се за 33-ка. Ти май продаваше ама честно казано, откскоро следя форума и представа си нямам каква е, така че ако офертата още е валидна ще се радвам на повече информация... :drunk:
Продавам я, да.
Едната от 2-те.
93-та година е, 1.7 8 клапана.
Има газ, работи и на бензин и на газ без проблеми. Има дребни подобрения по нея. По-големи спирачки, по-силен алтернатор и други дреболии. Има винетка до края на годината, гражданска и преглед до 2017-та април. Гледана кола е е като цяло, но има и забележки. Бяла на цвят. Ако те интересува повече инфо, това ми е телефона: 0899 803312 - Боби се казвам.
bobi1997
20-08-2016, 08:11
ОК, ще ти се обадя в скоро време да се уговорим да я видя, само не знам кой точно ден, че имам малко задачи, а и пак се води в ума ми вечния спор между боксер и турбо бензин :crazy: , второто не в купето на 33 разбира се, но пък виж ако Алфа имаха боксер-турбо бензин тогавааа... :BIGsmile:
Ами то кефа от 33 е не просто заради това, че е боксар, по-скоро колата е различна от всичко останало. Смея да твърдя, че моята 33-ка е доста нормална и прилична за каране, беше ми ежедневката допреди 2 месеца.
Иначе живея в Люлин. Звъни, когато имаш време ще дойдеш да я огледаш, оттам нататък ще преценяваш.
bobi1997
20-08-2016, 17:15
Ха и аз съм в Люлин :respect: Еми тогава още утре следобед може би ще ти се обадя ако си свободен, понеже преди това трябва да отскочиме до селото...
Човече познавам Боби и колата му от доста време Не те навивам но ако търсех класика това щеше да е Автомобила е много запазен много подържан и се движи всекидневно поне до преди 2 месеца Много ме кефи и ако нямах и аз класика щях да я карам вече
bobi1997
22-08-2016, 10:29
Гледах я вчера, колата е добра наистина. Ние сме се разбрали с него и ако реша нещо окончателно ще се свържа с него пак.
На Боби алфата е една от най-стегнатите 33ки които съм карал, а през мен минаха доста последните години.
На Боби алфата е една от най-стегнатите 33ки които съм карал, а през мен минаха доста последните години.
И затова ли я продава, че ти си минал през нея?:rotfl:
Аз я знам още от времето, кога работеше за специалиста Лисан
М/у другото, имам една плочка за дебитомер
И затова ли я продава, че ти си минал през нея?:rotfl:
Аз я знам още от времето, кога работеше за специалиста Лисан
М/у другото, имам една плочка за дебитомер
Много знаеш, ма нищо не знаеш.
Още едно такова изказване, и отлиташ от раздела, защото пишеш глупости. Кога си виждал преди 10 години да карам 33-ка бяла, 3-та генерация 93-та година?
Защо я продавам, писал съм по-нагоре.
Цецо, на мен тия хапливи постове не ми минават. Ако нещо те тормози, не е мястото тук да сереш и мяташ лайна без да знаеш защо го правиш. Ако държиш да присъстваш в раздела, ще пишеш нормално, без заяждане, независимо дали става дума за твоя кола или на друг.
След като не познаваш колата, е редно да не се изказваш неподготвен. Ако нещо имаш да кажеш на мен, го пишеш на ЛС и така.
Помисли се за Господ,този сладур.
-----------
Пай сеее ...
coca-cola
23-08-2016, 23:07
Я па иам неколко ко искаш ти пратя
Боби, направо режеш. Без обяснения.
Няма смисъл от приказки, както е и безмислено съществуването на такива хора по форумите.
Тези методи работят доста успешно в моя форум и всички редовни ползватели са доволни.
Много знаеш, ма нищо не знаеш.
Още едно такова изказване, и отлиташ от раздела, защото пишеш глупости. Кога си виждал преди 10 години да карам 33-ка бяла, 3-та генерация 93-та година?
Защо я продавам, писал съм по-нагоре.
Цецо, на мен тия хапливи постове не ми минават. Ако нещо те тормози, не е мястото тук да сереш и мяташ лайна без да знаеш защо го правиш. Ако държиш да присъстваш в раздела, ще пишеш нормално, без заяждане, независимо дали става дума за твоя кола или на друг.
След като не познаваш колата, е редно да не се изказваш неподготвен. Ако нещо имаш да кажеш на мен, го пишеш на ЛС и така.
Боби, изобщо няма за какво да се заяждам с теб. Аз от теб лошо не съм видял. Виждал съм те с бялата 33, но явно не помня кога е било. Може да е било по времето на Екстрийм. Знам само, че беше манияк на тема 33 според мен.
И нищо лошо не съм казал за колата ти. Ти си гледаше колите така, както аз се грижех и грижа за моите. А това означава, че са добре поддържани.
Сори, че не си ме разбрал.
Колкото до плочката - навремето знам, че бяха кът. Намираха се все такива, дето бяха протъркани здраво. Забравих да я дам на Иво (мордохай) когато взе от мен всичко, което ми беше останало от 33-те ми.
А, сега си спомних, отказах да ти продам фаровете ми на времето. Както и да е.
Колкото до останалите злостни постове с/у мен - ще ги подмина с мълчание
Боби, изобщо няма за какво да се заяждам с теб. Аз от теб лошо не съм видял. Виждал съм те с бялата 33, но явно не помня кога е било. Може да е било по времето на Екстрийм. Знам само, че беше манияк на тема 33 според мен.
И нищо лошо не съм казал за колата ти. Ти си гледаше колите така, както аз се грижех и грижа за моите. А това означава, че са добре поддържани.
Сори, че не си ме разбрал.
Колкото до плочката - навремето знам, че бяха кът. Намираха се все такива, дето бяха протъркани здраво. Забравих да я дам на Иво (мордохай) когато взе от мен всичко, което ми беше останало от 33-те ми.
А, сега си спомних, отказах да ти продам фаровете ми на времето. Както и да е.
Колкото до останалите злостни постове с/у мен - ще ги подмина с мълчание
Тази бяла 33-ка, която си виждал в Екстрийм беше комбито ми. Няма я вече от доста време. Претопена е отдавна. За друга бяла 33--ка става въпрос.
Иначе плочка за дебитомер не ми трябва, защото моята е с Bosch Motronic MP3.1 който се управлява по МАП, не с дебитомер.
Тази бяла 33-ка, която си виждал в Екстрийм беше комбито ми. Няма я вече от доста време. Претопена е отдавна. За друга бяла 33--ка става въпрос.
Иначе плочка за дебитомер не ми трябва, защото моята е с Bosch Motronic MP3.1 който се управлява по МАП, не с дебитомер.
Не бе, за някой, който му трябва ми е думата щото има още хляб в нея
Не бе, за някой, който му трябва ми е думата щото има още хляб в нея
Не се сещам в момента. Не знам дали останаха живи 16V 33-ки тук в София.
Не се сещам в момента. Не знам дали останаха живи 16V 33-ки тук в София.
Моята все още е жива, но в окаяно състояние. И оня и иска 1200лв.
boris037
25-08-2016, 23:03
Здравейте,
Бих искал да попитам някой има ли представа къде мога да намеря пълнители за амортисьори. Чух се с Руди 96, но и той скоро не е получавал пълнители Кони и не успя да ми каже дали има нещо подходящо. Така че приемам всякакви предложения - рециклиране, пълнители или каквото и да било.
Последният вариант, до който не искам да стигам е да минавам на външни дискове и стандартни амортисьори за 33, мисля че само имолата беше с различни.
А ако някой може да ми каже, че при Руди ще намеря нещо подходящо и на това ще съм благодарен.
Боре и аз си търся пълнители кони.За нашите модели няма,затова ще се напасва.Намерил съм едни червени кони маслени пълнители от нисан,като размер ще паснат,само захвата трябва да се измисли.Още размислям,но трябва да си взема.Ако знаеш размерите на амартесъорите,напиши ги,не знам дали са като на 33ките.
Амортисьорите за вътрешни дискове са различни, Белчо!
Един приятел има комплект стари такива амортисьори, но едва ли ще свършат работа.
На мен ми "посадиха" Кони в оригиналното тяло на 33ковия амортисьор, но е мъчна работа.
Не знам дали ще му се занимава отново на майстора.
boris037
26-08-2016, 17:50
Боре и аз си търся пълнители кони.За нашите модели няма,затова ще се напасва.Намерил съм едни червени кони маслени пълнители от нисан,като размер ще паснат,само захвата трябва да се измисли.Още размислям,но трябва да си взема.Ако знаеш размерите на амартесъорите,напиши ги,не знам дали са като на 33ките.
Работата с присаждането не е толкова мъчна - реже се стеблото, маха се стария "пълнител" слага се новия и тук идва трудната част - заварява се тапа с резба на тялото, и с гайка се стяга.
Питаш ме за размер - имам два комплекта (изтървали) предни амортисьори за спринт и двата комплекта са с еднакво захващане, но стеблата са с различен диаметър, съответно и пълнителите ще са различни. Така че единственият начин да си сигурен е да отвориш стеблото и да премериш вътрешния диаметър.
А колкото за това Кони, което е от Нисан и аз го гледах, по принцип е регулируемо, но само единият пълнител се регулира, другият превърта когато се върти и се усеща тропане, когато го разклатиш.
Амортисьорите за вътрешни дискове са различни, Белчо!
Един приятел има комплект стари такива амортисьори, но едва ли ще свършат работа.
На мен ми "посадиха" Кони в оригиналното тяло на 33ковия амортисьор, но е мъчна работа.
Не знам дали ще му се занимава отново на майстора.
Ти само кажи аз от къде да си намеря такова Кони за "посаждане", че аз със земеделието не съм много скаран и хамалогията ще си я оправя :)
А това, което наистина би ми свършило работа е малко повече информация за твоя приятел с амортисьорите за вътрешни дискове. Ще съм много благодарен!
Комплекта на моя човек са от Сринта от Болярци.
Ясно ти е какво им е състоянието предполагам :)
Евентуално за донор нещо....
При мен конито не е напълнител.
Човека отряза чисто ново червено Кони от някаква си Мазда, извади му карантиите и ги монтира в тялото на Алфовия амортисьор. Отделно, направи и подложки в амортисьора защото Алфовите тела са много дълги, отделно капачка с резба и после заваряване.
Човека се намира в Асеновград и ако искаш мога да те свържа с него.
boris037
26-08-2016, 18:49
Комплекта на моя човек са от Сринта от Болярци.
Ясно ти е какво им е състоянието предполагам :)
Евентуално за донор нещо....
При мен конито не е напълнител.
Човека отряза чисто ново червено Кони от някаква си Мазда, извади му карантиите и ги монтира в тялото на Алфовия амортисьор. Отделно, направи и подложки в амортисьора защото Алфовите тела са много дълги, отделно капачка с резба и после заваряване.
Човека се намира в Асеновград и ако искаш мога да те свържа с него.
Разбрах!
И такава манипулация става, но за едно грешиш - на колегата от Болярци спринта беше с външни дискове :)
И амортисьорите бяха блокирали :)
Ще се преправя от нещо, но ще видя от какво е ще бъде.
[QUOTE=boris037;1491853]Работата с присаждането не е толкова мъчна -
А колкото за това Кони, което е от Нисан и аз го гледах, по принцип е регулируемо, но само единият пълнител се регулира, другият превърта когато се върти и се усеща тропане, когато го разклатиш.
Супер,значи трябва да взема подходящи пълнители и да идвам да чиракувам.
Тези който гледах ми казаха че са нерегулеруеми,задни от някакъв стар нисан,но нови от кутия.
Митко,как е сега спринта с предни конита?Гледам на снимки е по–нисък,заради амортесьора ли е само или...?
По-нисък е заради пружините, но не съм го довършил.
Иска ремонт и на задницата + по-ниски пружини.
От няколко месеца съм извън БГ и като се върна ще го продължа.
---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:54 ----------
Спринта от Болярци аз го разглобявах, така, че .... :)
С вътрешни дискове беше, гаранция!
Ей това успях да спася от един скраб. Главите и блокът също са налични. Карбураторите са 38 мм. Има и читаво казанче за чистачките. Останалото е ръжда и боклук. А. И таблото за бушоните е налице. По принчип има предна греда и предно стъкло здраво.
На някой да му се намира оранжев преден /от шофьорската страна/мигач или два бели?Че моя го счупиха и сега съм без един.
На някой да му се намира оранжев преден /от шофьорската страна/мигач или два бели?Че моя го счупиха и сега съм без един.
В олх маи имаше
оранжеви по 5 лв.
В олх маи имаше
оранжеви по 5 лв.
Мерси,намерих от един приятел.
От къде може да се намери свясно задно гърне за 3 серия 33ка , ако може и ново.
И дали на спортвагона задното гърне е същото както на седана.
Бл. предварително
Последното читаво май го взех аз, преди две години. Ако са ти здрави тръбите взимай нещо подобно и ....
намерих ново от Косер , марка Полмостроу за 57лв с отстъпката.
Като го докарат ще напиша коментар относно качеството.
Отлична цена. Тръбата същата ли е, защото на мене ми се налижи да правя преходник.
На полтроу не ми хареса и не го взех,днес си чакам на Аспо и ще пиша как е.
Тия дни си прегледах спирачките, че нещо си нямах работа и се оказа, че супорта на предно ляво колело се е..... Петурата, на която се надява долното гумено уплътнение се е скапала, маншончето не държи, водачът е клеясъл и те ти булка спасов ден.
Трябва ми читав супорт. Имам апарати от вентилирани дискове, но там е съвсем различна работа.
Ако някой има да свирка.
Трлефонът ми е същия.
Благодаря!
Тия дни си прегледах спирачките, че нещо си нямах работа и се оказа, че супорта на предно ляво колело се е..... Петурата, на която се надява долното гумено уплътнение се е скапала, маншончето не държи, водачът е клеясъл и те ти булка спасов ден.
Трябва ми читав супорт. Имам апарати от вентилирани дискове, но там е съвсем различна работа.
Ако някой има да свирка.
Трлефонът ми е същия.
Благодаря!
Ма ти упорито държиш да имаш най-скапаните спирачки възможни. Тия с плаващите водачи просто за нищо не стават. Това е знак свише, че е време да минеш на по-големи и по-ефективни спирачки.
Дисковете са нови и намам оплаквания от тях. Иначе ще се наложи да слагам тия от 4х4. Там обаче дисковете не са съвсем наред.
Дисковете са нови и намам оплаквания от тях. Иначе ще се наложи да слагам тия от 4х4. Там обаче дисковете не са съвсем наред.
При диск с диаметър 240 мм всичко е пълен ташак. Например от 10 години не се произвежда автомобил с такива дискове, който да излиза от завода. Последната кола с 240 мм диск , за която се сещам е Фиат Пунто 2, но това има за задача да спре купе с тегло под това на 33-ката и е само при мора с 60 к.с. мощност.
Та всеки да си направи извода дали това нещо става въобще за спирачна система при нашите коли.
При диск с диаметър 240 мм всичко е пълен ташак. Например от 10 години не се произвежда автомобил с такива дискове, който да излиза от завода. Последната кола с 240 мм диск , за която се сещам е Фиат Пунто 2, но това има за задача да спре купе с тегло под това на 33-ката и е само при мора с 60 к.с. мощност.
Та всеки да си направи извода дали това нещо става въобще за спирачна система при нашите коли.
Ревизирах апаратите и сложих нови вентилирани дискове и нямам оплакване от спирачките.
Друг обаче ми е дерта. Май задните амортесьори са си заминали. Някой ако има излишни да свирка.
Аз имам 2 ... ма тряба ги намеря ... звънни по някое време през деня да ме подсетиш да ти ги изпратя.
boris037
05-03-2018, 21:41
Някой може ли да даде акъл от къде да намеря маншони за цилиндърчетата на спирачните апарати?
Някой може ли да даде акъл от къде да намеря маншони за цилиндърчетата на спирачните апарати?
Питай тук http://www.dbk-dimitrov.com/авточасти/спирачна-система/гумички-и-маншончета-в-спирачната-система
boris037
06-03-2018, 12:28
Днес звъннах, казаха че утре ще дойдат, ще видим какво ще стане.
Благодарско.
Между другото разкарах сервото и сложих по-голяма помпа. В края на месеца като я запаля ще пиша отзиви, за момента положението е следното:
Чак пък и да дойдат,тези пичове ще да са фенове та дрънкат,да знайш.Приготви им две оки от мавруда!
Днес звъннах, казаха че утре ще дойдат, ще видим какво ще стане.
Благодарско.
Между другото разкарах сервото и сложих по-голяма помпа. В края на месеца като я запаля ще пиша отзиви, за момента положението е следното:
Е педалът ще стане камък, все едно Жигула караш, ако не и по-зле. При такава схема е редно да сложиш по-малка помпа, не по-голяма. По-голяма слагаш, ако сложиш и по-големи апарати с по-големи работни цилиндри.
boris037
07-03-2018, 16:36
Е педалът ще стане камък, все едно Жигула караш, ако не и по-зле. При такава схема е редно да сложиш по-малка помпа, не по-голяма. По-голяма слагаш, ако сложиш и по-големи апарати с по-големи работни цилиндри.
По-голямата помпа я сложих заради по-големия дебит. Ако работите са много зле винаги мога да променя стойката за по-малка, но първо ми се иска да я пробвам на Калояново как ще се държи с тази и след това да мисля дали ще се преправя нещо.
Между другото на 01.04.2018 ще има състезание само за стари коли там и някой ако иска да отсрами сектата ще е интересно, че миналата година бях само аз с италианска кола, която се счупи на втората обиколка и резилът беше голям...
Е педалът ще стане камък, все едно Жигула караш, ако не и по-зле. При такава схема е редно да сложиш по-малка помпа, не по-голяма. По-голяма слагаш, ако сложиш и по-големи апарати с по-големи работни цилиндри.
Нема как да го о..ера Боби. Просто е прав.:heavy_cry:
boris037
09-03-2018, 22:36
Първо по темата:
Абсурдно на всички очаквания фирмата, която беше спомената тук, учудващо достави прахоуловителите и другите уплътнения за спирачните апарати на Спринта в рамките на един работен ден! За мен това беше изненада, не вярвах, че ще се обадя по телефона, онези ще ми намерят колата по каталог и ще ми кажат какъв диаметър са цилиндрите на задните апарати при това на цена от 15 лева за уплътнения за колело. Не знам дали това е много или малко.
Второ:
След като успях да получа идентични мнения по въпроса какво ще се случи ако сложа по-голяма спирачна помпа от хората, които винаги са на контра, значи може би съм на прав път!
П.С.
А и в крайна сметка педалът на Жигули не е чак толкова зле, все пак руснаците са нация техническа и не вярвам да използват нещо, което не е тествано предварително.
Абе без серво е тегаво,ма пробвай,тъй или иначе вече си я набутал новата помпа. Иначе колегите принципно са прави,с по-малък диаметър ще имаш повече налягане върху буталцата и съответно ще натискаш не чак толкова зверски на педала. Жигулките бяха без серво навремето,но пък се нуждаеха от редовно обезвъздушаване,че и реглаж на задните спирачки.Последно преди двайсе години правих спирачките на такава кошница и беше голям филм докато почне да сурка и четирите колелета еднакво.
Първо по темата:
Абсурдно на всички очаквания фирмата, която беше спомената тук, учудващо достави прахоуловителите и другите уплътнения за спирачните апарати на Спринта в рамките на един работен ден! За мен това беше изненада, не вярвах, че ще се обадя по телефона, онези ще ми намерят колата по каталог и ще ми кажат какъв диаметър са цилиндрите на задните апарати при това на цена от 15 лева за уплътнения за колело. Не знам дали това е много или малко.
Второ:
След като успях да получа идентични мнения по въпроса какво ще се случи ако сложа по-голяма спирачна помпа от хората, които винаги са на контра, значи може би съм на прав път!
П.С.
А и в крайна сметка педалът на Жигули не е чак толкова зле, все пак руснаците са нация техническа и не вярвам да използват нещо, което не е тествано предварително.
Жигулката не беше зле, ма за нея си, пък Лада-та имаше серво. А и динамиката на ЖИгата некак не може да се сравнява с тая на Спринта.
Адаш , а всъщност защо махаш сервото? Питам от любопитство. Понеже не правиш съвсем пистова кола, за да си заслужава компромиса. А и кола, която да става за ежедневието. Та в тоя ред на мисли, аз каквото съм правил досега по моя кош, е било винаги с цел, да я доблиа повече до съвременните коли като усещане и управление. Та ми е неясна концепцията, затова питам.
boris037
10-03-2018, 19:39
Жигулката не беше зле, ма за нея си, пък Лада-та имаше серво. А и динамиката на ЖИгата некак не може да се сравнява с тая на Спринта.
Адаш , а всъщност защо махаш сервото? Питам от любопитство. Понеже не правиш съвсем пистова кола, за да си заслужава компромиса. А и кола, която да става за ежедневието. Та в тоя ред на мисли, аз каквото съм правил досега по моя кош, е било винаги с цел, да я доблиа повече до съвременните коли като усещане и управление. Та ми е неясна концепцията, затова питам.
Първоначалната идея беше наистина да е кола, която да може да се кара ежедневно, но след като сложих мотора, събрахме я и навъртях 2000-3000км, основно по разходки, се оказа, че е малко трудно това вече да бъде ежедневен автомобил.
Не на последно място е и уточнението, че до сега беше зацепена да отваря доста късно. Всмукателните клапани бяха направени да отварят съвсем малко преди горна мъртва и това с цел малко да ограничим високите обороти. Сега я презацепихме и издърпахме отварянето може би с 15'тина градуса, и това също ще се отрази. То и за това свалихме мотора - да я презацепим и да оправим спирачните апарати, че бяха зле. А като подкарахме апаратите, имаше предложение да сменим и помпа и серво, което предложение се прие радушно погледнато през призмата, че вече автомобилът ще се кара 3-4 пъти в годината, така че нямаше какво да се мисли толкова много.
А концепцията е следната - максимално близък външен вид с оригиналния, като малко разгърнем потенциала за по-голямо удоволствие от карането.
А и аз бих искал да те попитам за нещо, което на мен ми изглежда странно: монтира карбуратори на трийсет и тройката, за да я доближиш до съвременните автомобили като усещане и управление? :)
Това без сервото го правих на москвича на времето и се оказа пълен провал.
Горещо те съветвам първо да я пробваш някъде без коли и да видиш как спира с по-висока скорост!
boris037
11-03-2018, 13:35
Снощи съм писал в не много адекватно състояние, 4 градуса издърпахме отварянето напред.
Първоначалната идея беше наистина да е кола, която да може да се кара ежедневно, но след като сложих мотора, събрахме я и навъртях 2000-3000км, основно по разходки, се оказа, че е малко трудно това вече да бъде ежедневен автомобил.
Не на последно място е и уточнението, че до сега беше зацепена да отваря доста късно. Всмукателните клапани бяха направени да отварят съвсем малко преди горна мъртва и това с цел малко да ограничим високите обороти. Сега я презацепихме и издърпахме отварянето може би с 15'тина градуса, и това също ще се отрази. То и за това свалихме мотора - да я презацепим и да оправим спирачните апарати, че бяха зле. А като подкарахме апаратите, имаше предложение да сменим и помпа и серво, което предложение се прие радушно погледнато през призмата, че вече автомобилът ще се кара 3-4 пъти в годината, така че нямаше какво да се мисли толкова много.
А концепцията е следната - максимално близък външен вид с оригиналния, като малко разгърнем потенциала за по-голямо удоволствие от карането.
А и аз бих искал да те попитам за нещо, което на мен ми изглежда странно: монтира карбуратори на трийсет и тройката, за да я доближиш до съвременните автомобили като усещане и управление? :)
E това с карбураторите беше отдавна. Тогава и сега също много ме привлича звука от тях, специфичен е. А тогава (реално бях го замислил това още 2004-2005 та година) трудно можеше да се намери добре работещ инжекцион за тоя мотор, а също така спортните електроники тогава бяха безумно скъпи и нямаше кой да ги ностройва. Което обаче решение не прави колата по-трудно упраляема в никакъв случай. По отношение на управлението аз внесох промени, които за мен са фабрични недостатъци на модела, или въобще за времето си. Затова сложих по-голями спирачки, дискове отзад от по-сърременна кола и човешки главини вместо глупавите конусни лагери, които не издържат широки гуми. Като в момента имам и перфектна ръчна спирачка. И усещането в педала при спиране е коренно различно, вдъхва увереност при спиране с всякакви скорости. Та затова те питах за концепцията, при условие, че оставаш с фабричните спирачки, които за моите разбирания са тотална издънка от завода още.
Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва. :)
boris037
12-03-2018, 11:50
E това с карбураторите беше отдавна. Тогава и сега също много ме привлича звука от тях, специфичен е. А тогава (реално бях го замислил това още 2004-2005 та година) трудно можеше да се намери добре работещ инжекцион за тоя мотор, а също така спортните електроники тогава бяха безумно скъпи и нямаше кой да ги ностройва. Което обаче решение не прави колата по-трудно упраляема в никакъв случай. По отношение на управлението аз внесох промени, които за мен са фабрични недостатъци на модела, или въобще за времето си. Затова сложих по-голями спирачки, дискове отзад от по-сърременна кола и човешки главини вместо глупавите конусни лагери, които не издържат широки гуми. Като в момента имам и перфектна ръчна спирачка. И усещането в педала при спиране е коренно различно, вдъхва увереност при спиране с всякакви скорости. Та затова те питах за концепцията, при условие, че оставаш с фабричните спирачки, които за моите разбирания са тотална издънка от завода още.
Разбирам идеята ти за подобряване на пътното поведение, но причините поради които не бих искал да сменям дискове и апарати са няколко,
Първо трябва да преправям на ново предницата. А специално амортисьорите, с които съм в момента не ми се махат, друго е че вчера теглих една ролетка на дисковете и тя показа 256мм. а апаратите все пак са двубутални, така че не е кой знае колко зле положението. Отзад също е с дискове и двубутални апарати, така че останаха само конусните главини, които поне при мен са все още заводските, а през по-голямата част от времето е карана с гуми 205.
На първи се надявам да тестваме, ако всичко е нормално и на нашето каране ще се включа.
Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва. :)
Скоростната кутия как е?
Ако не хъркат много първа и втора си я заплювам.
Нямам представа.
Купих ги свалени от автомобила
boris037
14-03-2018, 22:49
Господа, изгубил съм осите, с които се фиксират пластините на задните спирачни апарати (онези пласини които пречат на накладките да паднат!)
Ако някой има идея какви други коли карат с такива апарати, или какво друго мога да ползвам, ще съм безкрайно благодарен!
Привет,
Проявявам интерес към двигателя:
Originally Posted by Speeder View Post
Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва.
Ще ти се обадя по телефона за повече инфо.
Господа, изгубил съм осите, с които се фиксират пластините на задните спирачни апарати (онези пласини които пречат на накладките да паднат!)
Ако някой има идея какви други коли карат с такива апарати, или какво друго мога да ползвам, ще съм безкрайно благодарен!
Като на 33-ка ли са с по една пружина в средата?
boris037
30-03-2018, 13:21
Като на 33-ка ли са с по една пружина в средата?
Завих по една 4мм ос с гайки :)
la squadra azzurra
06-04-2018, 22:57
На някой да му се намира спирачен апарат/ляв/ от 33-ка, първа серия? Трябва ми за Арната, ама нали са 1 към 1...
boris037
07-05-2018, 19:24
На някой да му се намира бутало 87мм. 1бр. за 1.7 8 клапана?
Или да даде акъл от къде да си купя.
Plamen33
19-06-2018, 09:39
Здравейте , някои да има за продаване читави гърнета за 16в.
След дъждовете отново ми изпрегна алтернатора. Търся нещо читаво, втора употреба, че смяната е доста тегава. 145, 1.4, 16V, TS . От София съм, и колата ще ми трябва тия дни, така че, ако може по-бързо да намеря тел. - 0886/650424(Пламен)! Благодаря !
Писах за моята, ама да кажа пак, че цялата е за продан и не само това. Има много части трупани за в бъдеще, като комплекти джунджурии за задни накладки, всякакви гуми за предни цилиндри и антифриз за мерцедес :)
Предни амортесьори Монрое Рефлекс, карета за АБС, комп за 4Х4, АБС .... Преден мост със стабилизираща щанга, заден мост...кардан и скоростна кутия за 4х4....два двигателя 1.4, както и два перфектни 1.7...
boris037
30-08-2018, 10:58
Колеги, търся бял десен мигач за 33 и жило за газта.
Предварително благодаря!
Не знам дали са бели, но жило за газ имам.
la squadra azzurra
04-12-2018, 15:52
Предна и задна пластмасова броня от Спринта гледам са ми останали/благодарение на колегата Борис037:)/ Ако на някой му трябват, подарявам!
Трябват ми предни пружини за амортесъори,по възможност някакви усилени,спортни.
Търся и по сайтове,айбах примерно,но повечето не са налични или са скъпички.
Трябват ми предни пружини за амортесъори,по възможност някакви усилени,спортни.
Търся и по сайтове,айбах примерно,но повечето не са налични или са скъпички.
Какви бе!? Имам стандртни
О теб те забравих!Търся по дебели от стандартните.Ако не открия,твойте може да спасят положението.
За хората в района на София-днес минах през Екометал Инжинеринг в кв. Кремиковци.Има много запазена 33 SW 1.3Я,първия фейслифт от 1985.Отделил съм си салона и таблото,ако някой се интересува-има обява в bazar.За съжаление обаче не продават цели коли.
vesselin777
18-01-2019, 13:00
Обявата със синьото комби ли е?
Обявата със синьото комби ли е?
Комби,но е черно.Обявата е публикувана от CARCO.
vesselin777
18-01-2019, 17:14
Днес ходих там. Скъсаха ми се нервите. Искат 60 лв за полуизгорелите огледала.Други дреболии си взех от 907А 1.7 бордо седан, която също е в таличност. Всичко отпред си стои -
двигател, рейка, макферсони.... Има и алфа контрол. Дори плафона при огледалото за обратно виждане беше здрав и го взех. По-голямата задна кора също не е рязана и е здрава. Казанчето за антифриз е с нивомер и не беше пробито.Общо взето има какво да се обере, но отговорника им отношението му там ме остави без думи.
ivan_petkov_stz
19-01-2019, 10:51
Днес ходих там. Скъсаха ми се нервите. Искат 60 лв за полуизгорелите огледала.Други дреболии си взех от 907А 1.7 бордо седан, която също е в таличност. Всичко отпред си стои -
двигател, рейка, макферсони.... Има и алфа контрол. Дори плафона при огледалото за обратно виждане беше здрав и го взех. По-голямата задна кора също не е рязана и е здрава. Казанчето за антифриз е с нивомер и не беше пробито.Общо взето има какво да се обере, но отговорника им отношението му там ме остави без думи.
Как са уплътненията на черната колега? Кофти е че работят само делнични дни до 17 часа. Иначе един стоп бях поръчал и е ок. И цената беше ок. Нещо около 20тина лв. Явно е каквото им дойде на ум.
vesselin777
19-01-2019, 15:32
Как са уплътненията на черната колега? Кофти е че работят само делнични дни до 17 часа. Иначе един стоп бях поръчал и е ок. И цената беше ок. Нещо около 20тина лв. Явно е каквото им дойде на ум.
Или който се уцели на смяна. Две много млади момчета те разнасят с таратайки и здраво дрифтят, докато си вътре в колата, измежду натоварена със скраб движеща се техника из огромно поле от бракувани коли . Не дават да разглеждаш други докато работят и свалят от някоя. Пръснати 155-ци, 164-рки и други ценни екземпляри....... Изядох се! За всяка част питат за цена по телефона отговорника, който не минаги вдига и постоянно вика по тях. После ми заявиха, че нямат право да имат пари в тях и или им давам точно, или не мога да платя и взема частите. Явно номера е само с поръчка по телефона.
Уплътненията на комбито не погледнах, но на седана не бяха зле.
За съжаление по-новата 33-ка е в доста лошо състояние,става предимно за донор на ходовата част,не е останал здрав панел по нея,салона е зле.Аз я огледах с идеята да взема мотора,но се оказа 1.7 8V,а не 16V.
Ако искаш мотор за каране, 8 В е по-добрият вариант. До сега не знам нито една 16в да се кара постоянно. 16В е таралеж в задника. Цитирам един знаещ човек. Ако ти е за гъзария е отделен въпрос. Но за ежедневно каране 8В е по-добър.
Не виждам причина 16V да е лош ежедневен мотор.То е ясно,че и двата не блестят с въртящ момент,но 33-ката определено е много лека за мястото,което предлага.Иначе не планирам да я ползвам за ежедневка,но не се знае дали няма да се окаже достатъчно практична за целта.
Излезе една 146ца с боксер 16в мотор, в olx.bg
Проверявайте и там.
boris037
21-01-2019, 11:55
Ако моторът се ревизира старателно преди да се постави в колата, няма никакво значение дали е 8 или 16 клапана от гледна точка на надеждността. (мое мнение)
Ако моторът се ревизира старателно преди да се постави в колата, няма никакво значение дали е 8 или 16 клапана от гледна точка на надеждността. (мое мнение)
Абсолютно си прав!
Обаче практиката показва, че 16В на 33ката бива скапвана много бързо. Чиста статистика. На 145/6 пък е вече скопена тесла.
Като сметнем, че обслужването на 8В е под 20 лв за ролки и ремъци, а на 16В само ремъците са около 90-100.......
Свещи делка, палци и прочие простотии.....
То не, че 8В ги няма, но много лесно му насаждаш един Марели инжекцион и колата става вече съвсем друга.
Но, това е мое мнение! :drunk:
Давай да я видим тази статистика!
Тия цени също са малко нереални, Иво.
Ето какво съм плащал при ремонта на моя 1.7 16в мотор на Спринта :
Ангренажен ремък Dayco 2бр - 42 лева
Ангренажни рокли INA 4бр - 106 лева
Да не говорим, че пак в ОЛХ в момента има мнооого по-евтин вариант за ангренаж.
coca-cola
21-01-2019, 18:55
На някой да му се намира здраво табло за 3-та серия и читави вентилирани дискове.Зора е голям и започвам да губя търпение :wallbash: бати таралежа :crybaby:
boris037
21-01-2019, 21:48
Абсолютно си прав!
Обаче практиката показва, че 16В на 33ката бива скапвана много бързо. Чиста статистика. На 145/6 пък е вече скопена тесла.
Като сметнем, че обслужването на 8В е под 20 лв за ролки и ремъци, а на 16В само ремъците са около 90-100.......
Свещи делка, палци и прочие простотии.....
То не, че 8В ги няма, но много лесно му насаждаш един Марели инжекцион и колата става вече съвсем друга.
Но, това е мое мнение! :drunk:
А пък на 16 клапановия ако се насади не Марели а карбуратор, е тогава става звяр! :)
На някой да му се намира здраво табло за 3-та серия и читави вентилирани дискове.Зора е голям и започвам да губя търпение :wallbash: бати таралежа :crybaby:
Ооо бат' Васко, ще намерим всичко, чакай да дойде лято, че не мога да се обърна от работа.
Щом не мога да намеря време да сменя маслото, а доливам старо-прави сметка :)
Стига с това че 16v са ненадежни-глупости!
Моята си бе ежедневка,никакви ядове.Хем и бях студент,тоест и парите ми стигаха за подръжка.
А лично знам за една 16v-на Свилен-която в продължение на 10 и повече години се караше всеки ден между 30 и 100км. и си пътуваше редовно из България и чужбина.
Спрете с тези измислени приказки!
На някой да му се намира здраво табло за 3-та серия и читави вентилирани дискове.Зора е голям и започвам да губя търпение :wallbash: бати таралежа :crybaby:
Имам!
---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 20:09 ----------
Давай да я видим тази статистика!
Тия цени също са малко нереални, Иво.
Ето какво съм плащал при ремонта на моя 1.7 16в мотор на Спринта :
Ангренажен ремък Dayco 2бр - 42 лева
Ангренажни рокли INA 4бр - 106 лева
Да не говорим, че пак в ОЛХ в момента има мнооого по-евтин вариант за ангренаж.
Сам не си вярваш, а си го написал. 148 лева за ангренаж. Сега не искам да злорадствам, ама 106 лева за четири ролки, при положение, че струват 16....
Ето ти и за 8В Пак Дайко 14 лв за двата ремъка и по 3.50 за двете ролки. С отстъпка стават още по-евтини.
Разбирам , какво веднага ще възразиш, но ако знаеш ще си вземеш само лягера с ролката, а не целия комплект.
Боби има неговата с карбуратори, ама кой знае защо не я кара, защото харчи над 12-14 на сто. Това е бутиков автомобил.
А за карбураторите пак си с делко.
Дайте да не бъркаме клисаря с първосвещеника.
Още повече, че има хора, които са карали моята 1.7 8В с Марели инжекцион и знаят за какво става въпрос.
Но, това е мое мнение!
Няма нужда да се спори за такива неща.За мен около 150 за ангренажен комплект не са никак много,при положение,че много съвременни коли изискват няколко пъти по толкова за същата процедура.Да използвам случая-Митко наистина ми помогна,като ми уреди един комплект за доста под тези пари.
Нищо, трябва да има спор! :ritter:
Иво, това за смяна само на лагерите го знам, но не мисля, че си струва риска.
33ките отдавна са излезли от масова употреба и само си говорим тука, но пък е добре да се знае.
И все пак, ремъците на 16в не са 90-100 лева! :Topic-is-closed-bg:
boris037
23-01-2019, 10:05
https://autoprofi.bg/angrenazhen-remak-za-alfa-romeo-33-(905)-17-8250.html
https://autoprofi.bg/angrenazhen-remak-za-alfa-romeo-145-(930)-17-ie-16v-3820.html
Първи сайт, който намерих, ако модератор реши, че е реклама, може да ми трие поста своевременно.
coca-cola
23-01-2019, 22:41
Уха :duel:табло дискове:starwars:въйййййй проблем :naughty: трее се работи.:th_up: Благодарско Иво ( Mordohy ).И НАЗДРАВЕ
Нищо, трябва да има спор! :ritter:
Иво, това за смяна само на лагерите го знам, но не мисля, че си струва риска.
33ките отдавна са излезли от масова употреба и само си говорим тука, но пък е добре да се знае.
И все пак, ремъците на 16в не са 90-100 лева! :Topic-is-closed-bg:
Абе такива ми ги сведоха цените. Уплаших се, благодарих на съдбата, че карам осемклапанов и в тая връзка си сипах още една ракия-добавъчно.
А сега сериозно!
Явно така се е случвало, но само един път ми предложиха целия обтегач, който наистина е между 16 и 48 лева, зависи от марката. Даже има и с пружината в комплекта.
Купувах само ролката с лагера вътре. Даже съм си направил две ролки, на които може да се сменява лагера. Разбира се, трябва да се внимава и да се слагат не обикновени, а за високи обороти. Не виждам къде е риска. Направих ги от инженерна пластмаса с една зегерка.
Здравейте, Колеги, търся си спойлер за 3-та серия 32-ка?
Ще се радвам, ако можете да ми помогнете.
Хубав и успешен ден!
[QUOTE=TS;1561681]Здравейте, Колеги, търся си спойлер за 3-та серия 32-ка?
Ще се радвам, ако можете да ми помогнете.
Хубав и успешен ден![/QUOTEИма
Имам даже два! :crybaby:
имам едно спойлерче за легенда 55ца на зендер с трети стоп на него, за 50 камъка мога да го дам ако някои иска да и разкраси дупарата на 155 цата :headbang:
Ако някой има нужда от много запазен бежов салон от 33 Sport Wagon,да казва.Осигурих си оригинално Recaro и този ми е излишен.Иначе е много запазен-няма скъсано,протрито и избеляло,трябва само да се изпере.Налични са и оригиналните кори.Освен това имам и излишен окомплектован заден мост с дискове,за реновиране.
Заден мост с дискове определено ще зарадва някой!
Човека вече отнесе шенкелите и главините,когато им свали ръждата вероятно ще го радват.Намират ми се още и резервоар,има доста повърхностна ръжда,но отвътре изглежда изненадващо лъскав.Естествено в комплект с поплавък.Имам и заден люк + крило,за съжаление те са далеч от перфектни,така че мога да ги дам на символична цена (но ще си оставя стъклото).За мъкнене по куриери не стават,така че ще е удобно само за хората от района на София/Ботевград/Елин Пелин.
75TwinSpark
09-06-2019, 14:27
Здравейте ,някой има ли копчета за ел.стъклата?Имат ли разлика копчетата при различните поколения 33-ки?Може ли някой да качи снимки на копчетата?Благодаря.
Имам! Като питаш давай име и адрес! :)
75TwinSpark
18-07-2019, 15:10
Още търся копчета за ел. стъкла от първа серия.
Тези който стоят до скоростния лост.
Понеже намирането на оригинален Recaro салон за сега ми се вижда невъзможно-някой пробвал ли е да монтира седалки от Alfa 145/146 или Lancia Delta 2?
Да. Имам ги направени. За жалост след удара на шофьорската и стана нещо и падна назад. Иначе са много по-удобни от които и да било на 33-ка.
Само с нови отвори на шините ли мина,или и с допълнителни плоски шини отдолу?
Присаждаш шините от 33-ката на новите седалки.
Ясно,благодаря ;)
Предполагам, че ти е "ясно", че трябва да внимаваш да не ги запалиш с каквото ги заваряваш, да им слагаш мокри парцали.....:)
Ако се стигне до заваряване-да.Предпочитам да ползвам разглобяеми съединения за такива места.Но когато взема седалките ще видим.
:D
Още не съм ги взел,появиха се други разходи извън колата.Когато стане,ще пусна и снимки.
Ами ела вземи моите! Те са ми подарък и пари за тях не искам. За труда по тях ще пием по едно узо! :)
Много благодаря за предложението ;) Смисъла от упражнението по присаждане на шини оправдавам с това,че от доста време в ОЛХ се търкалят едни предни Recaro с бежова алкантара от Delta 2.Аз иначе си имам и салон от базова 33-ка в перфектно състояние,и QV салон за претапициране,но най-удобни са ми тези със сериозно изнесени бордове.Предполагам твоите са кожа?
Кожените отхвърчаха. Останаха само задните и салона. От 145 са.
Нищо,пази ги,може да ти влезнат в употреба ;)
На някой да му се намират свободни 15ки джанти,да ми услужи с тях за Калояново на 6ти 9ти?Взех едни гуми и искам да ги пробвам.Търся да си купя и джанти,но незнам дали ще успея да си харесам и купя до споменатата дата.
Предполагам търсиш комплект от 4?
Жалко,имам само комплект от две (RH Alurad R15x6J).
boris037
19-09-2019, 11:47
Бях писал, ама гледам че мнението ми е изтрито, затова пиша пак:
Имам боксер 1.5, 105 коня за продаване, без заден капак и маслена помпа. Заден капак имам но е от 1.7, 8 клапанов мотор.
Двигателят е в доста добро състояние като бутала, биели, лагери, цилиндри. Има гумички на клапаните за смяна.
За хората с 33-ки,изгнили около капачката на резервоара.Успях да намеря панела в avto.bim.bg (номер 190176 ).В петък трябва да е при мен,и ще пусна снимка.За тези пари според мен е предпочитан избор пред рязане на калници от коли за скрап.
Пристигна по-рано,ей го на.
170565
Както се оказа,леко са объркали описанието,и целия панел става само на първа и втора серия.При трета серия долната и дясната страна (от снимката) са под по-прав ъгъл,и не пасва директно.Естествено,отвора е същия,и ще ми свърши екстра работа.
Ако някой си търси оригиналните джанти за Permanent4,имам комплект за продаване.Ще минавам на 284mm дискове отпред,и няма да ми вършат работа.Намират се на 20 километра от София.
JORDANGT
22-10-2019, 23:45
Ако някой си търси оригиналните джанти за Permanent4,имам комплект за продаване.Ще минавам на 284mm дискове отпред,и няма да ми вършат работа.Намират се на 20 километра от София.
А нещо снимки, актуално състояние,цена.
За боя са,външните бордове са поиздраскани,нямат очевидни кривини или заварки.Мисля,че на една или две капачките бяха загубени.На една пише Speedline,на останалите три Parkfield-ако някой може да ме светне дали е OEM производител,не можах да намеря информация.Търсят се примерно 200 лева,за по-малко пари не ми се дават,и просто ще ги прибера на склад.Ако имаш интерес,пиши ми ЛС и ще ти ги снимам.
boris037
05-01-2020, 19:21
На някой да му се намират двойни карбуратори излишни?
coca-cola
16-01-2020, 21:18
МММ даааа на мен
boris037
17-01-2020, 17:47
Значи, ще трябва да се видим тия дни :)
bobi1997
17-01-2020, 19:06
Колеги, днеска минавах през базата на Надин в Нови Искър и видях, че са докарали една 33-ка 1.7 i.e. 2-ра серия. Ако случайно на някой му трябва нещо, изглеждаше доста читава като купе и интериор и всички части си бяха по нея все още.
Забелязах,че в Carco в Кремиковци са докарали един SportWagon ,трета серия, 1.4 4х4.колата изглежда в трагично състояние,но може би става за донор на под и компоненти за конверсия към 4х4.
Както се оказа,направих една грешка.Преди няколко месеца имах шенкели за дискове на задния мост,тогава не ми трябваха и ги продадох.На някой да му се намира комплект за продаване?
Още ми трябват здрави жила за багажник и здрави жила за смукач за моделите с два броя DRLA40.
Търси се здраво делко за 1.3, Bosch с комутатор.Няма значение дали има капак и палец,важно е устройството на комутатора да е здраво и да не е пипано от "майстори".
Утре ще ти кажа! Но мисля, че имам и то почти ново! :)
la squadra azzurra
22-03-2021, 19:34
Днес забелязах, че едната предна пружина на Арната е счупена! На някой да му е останала от някоя 33-ка?
На някой да му се намират задни долни носачи за трета серия? Мислех че имам, ама нейсе. Тампоните ясно че няма да се невероятни, но поне да ги има.
bobi1997
16-11-2021, 12:39
Аз писах преди време в раздел 155 за един магазин в София - ХМ Ауто на ул. Веслец 70, тел. 0887-274-791, там имат доста части за старите италиански и френски коли, преди време като ходих даже имаха прословутия тампон на мотора за Алфа 33. Така че може там да провериш, не го приемайте като реклама.
boris037
16-01-2022, 16:23
Аз само да попитам - на някой да му се намира бобина с алуминиевия блок отдолу и по възможност и делко за 33 или Спринт/Суд?
Аз само да попитам - на някой да му се намира бобина с алуминиевия блок отдолу и по възможност и делко за 33 или Спринт/Суд?Ще проверя!Трябва да имам.
boris037
20-02-2022, 22:44
Благодаря предварително!
Здравейте, търся двойния бутон за прозорците за Алфа Ромео 33 16V, 1992г. (907). Бих взел и целия подлакътник на шофьорската врата, на за момента най-важно ми е бутонът за стъклата, както и всяка информация за това къде бих намерил. Благодаря предварително.
Аз ще погледна през уикенда, за поне едното от двете.
Благодаря, ще чакам инфо.
За съжаление имам само един комплект за проекта. Но имам и още неизровени части, ако изникне ще ти пиша на лично.
OK, надявам се да излезе нещо.
Здравейте, пак съм аз. Този път търся читаво моторче за празен ход за колата от подписа. Знам че ново е най-добре, но в момента правят основен ремонт на двигателя и работата отива към 2+К, а новите моторчета са към 300 лв. та гледам ако може да мина по-тънко. Като гледам май само аз останах с такава 33-ка.
coca-cola
27-06-2022, 21:37
Здравейте, пак съм аз. Този път търся читаво моторче за празен ход за колата от подписа. Знам че ново е най-добре, но в момента правят основен ремонт на двигателя и работата отива към 2+К, а новите моторчета са към 300 лв. та гледам ако може да мина по-тънко. Като гледам май само аз останах с такава 33-ка.
Нееее не си
Codemasters
18-07-2022, 16:10
Здравейте , търся си предни главини от 1ва или 2ра серия ,
също имам една 3та серия 1.7 8v за части като имам почти всичко ,
Здравейте , търся си предни главини от 1ва или 2ра серия ,
също имам една 3та серия 1.7 8v за части като имам почти всичко ,
Търся предна лява вътрешна (шофьорската) дръжка, по възможност с двойния бутон за стъклата. Моята е 16V, но мисля че в случая това няма значение. Ако я имаш можеш ли да пуснеш една снимка и да кажеш цената? Благодаря. P.S. Коя година на производство е колата?
la squadra azzurra
27-04-2023, 17:08
Колеги, търся предния тампон на двигателя на Арната! Давам номер за да видите на снимки как изглежда и дали е същият на 33-ката, но предполагам, че да! IMP28478, на OCAP e 1225591, а оригиналният номер е 60501321. Нов не мога да намеря, ако някъде прашасва запазен такъв употребяван, направо го взимам!
tenio hf
11-07-2023, 19:22
търся бутони заел стъкладва броя. Ако някой има да каже.
Търся използвани/ приключили курса преди амортисьори Spica за 33 първа серия. Имам пълнители Koni за тях, но пасват само на Spica.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.