View Full Version : Eл.инсталация - Спешна помощ
Колеги спешно ми са необходими :
1. номер на предпазител във веригата на бензиновата помпа.
2. Номер на реле / по таблото/
Трябват ми за да се ориентирам по-бързо къде ми е проблемът.
А той е - спря помпата - до днес виеше , придърпа ми на 2 пъти като се опита да загасне. След като загасна колата не чувам помпата .
Отивам да свалям кората в багажника и да меря дали има напрежение до помпата, но , ако няма ще ми трябват номерата на релето и предпазителя. Нямам книжка на колата.
Благодаря предварително
П.С. До помпата не отива напрежение. При подаване с доп. кабелипомпата заработва и вдига гориво.
Mamka му релето за помпата се намира под дебитомера :twisted:
Но до него не отива напрежение.
Като му подадох 12 В принудително на извода на който трябва да има 12В и на извода на който превключва двигателя запали.
Трябва да има някъде предшазител ама ??? :frown:
Хайде бе хора помагайте да вдигна самолета във въздуха, че съм бесен вече.
голямата риба
02-05-2006, 22:55
друго реле или предпазител няма
за това си провери алармата или контактният ключ
Малее утре ще се хвърля алармата май.
Dodo 155
02-05-2006, 23:46
друго реле или предпазител няма
за това си провери алармата или контактният ключ
Има :wink:
Провери кутията с бушоните зад преден десен фар :idea:
Ако ти е изпукал бушонът на ЕКУ-то (той се намира там) няма да измъцка никога :wink: Само върти ще върти на стартер и толкова. Провери дали имаш ток на свещите, защото ако няма това е проблемът на 100% :wink: Дори и да имаш, пак провери нея кутийка.
Поне при мен седяха така нещата :roll:
УСПЕХ!
Додо е прав провери и там :wink: Ако не е от това помпата спира при липсващ сигнал от датчика на хол при някой коли и от загуба на сигнала на дебитомера при други :wink: Но определено си мисля че е от реле не от предпазител :wink: Освен това помпата работи на стартер! само на контакт не върти :!:
Додо е прав провери и там :wink: Ако не е от това помпата спира при липсващ сигнал от датчика на хол при някой коли и от загуба на сигнала на дебитомера при други :wink: Но определено си мисля че е от реле не от предпазител :wink: Освен това помпата работи на стартер! само на контакт не върти :!:
Аз си мисля, че още като се подаде контакт и помпата прави няколко оборота... или поне при мен се чува как работи за около няма и 1 сек и спира... След това тръгва пак, когато вече се завърти стартера...
Аз си мисля, че още като се подаде контакт и помпата прави няколко оборота... или поне при мен се чува как работи за около няма и 1 сек и спира... След това тръгва пак, когато вече се завърти стартера...[/quote]
Прави така докато вдигне налягане в магистралата.
[quote="голямата риба":32gvc7mj]друго реле или предпазител няма
за това си провери алармата или контактният ключ
Има :wink:
Провери кутията с бушоните зад преден десен фар :idea:
Ако ти е изпукал бушонът на ЕКУ-то (той се намира там) няма да измъцка никога :wink: Само върти ще върти на стартер и толкова. Провери дали имаш ток на свещите, защото ако няма това е проблемът на 100% :wink: Дори и да имаш, пак провери нея кутийка.
Поне при мен седяха така нещата :roll:
УСПЕХ![/quote:32gvc7mj]
Като подадох 12В на извода на релето на което трябва да имдва 12в и на извода на който при сработване на релето се подава това напрежение колата запали , работи форсира се .Значи ене е в електрониката -или предпазител, който не мога да намеря или може би прекъснат кабел. Сега се захващам да свалям дебитомера , за да мога спокойно да измервам и проследя къде отива този проводник.
Ще проверя и кутията зад преден десен фар.
Благодаря на всички .
Прави така докато вдигне налягане в магистралата.
Нема такова нещо :idea: Просто завърта за секунда и тва е никъде няма измерител на налягане в системата :!:
Kostadin
03-05-2006, 10:39
а пък мойта помпа работи постоянно на контакт, т.е. не изключва, ама мисля, че тва не е голям проблем тъй като паля веднага, но все пак мисля, че не е нормално да е така, ама като неразбирам от токове и жици си трая и тва е :lol:
Прави така докато вдигне налягане в магистралата.
Нема такова нещо :idea: Просто завърта за секунда и тва е никъде няма измерител на налягане в системата :!:
аха
има реле за време
коце провери го него - най вероятно е запекло :roll:
Kostadin
03-05-2006, 10:47
аха
има реле за време
коце провери го него - най вероятно е запекло :roll:
е то убаво, че има ама къде се намира :roll:
и как се проверява :roll:
аха
има реле за време
коце провери го него - най вероятно е запекло :roll:
е то убаво, че има ама къде се намира :roll:
и как се проверява :roll:
Намира се под дебитомера навряно надолу.Там намерих и 1 15А предазител изгорял но не е от него.
Намира се под дебитомера навряно надолу.Там намерих и 1 15А предазител изгорял но не е от него.
а ти провери ли окабеляването дали е наред?
Готово може да се заключва темата.
Проверил съм и кабелите смъкнах кората около волана, отляво на волана , под жабката.Резнах и кабелите на алармата под волата. :frown:
Проблема се реши . Бил е изгорял предпазител - червен . На стойка под дебитомера са 3 предпазители средният е за помпата, но не беше той изгорял а друг, който така и не зрабрах за какво е.
Снощи по тъмното след като я запалих принудително , взех че смених 1 реле . Уж има същата номерация и означение като щатното но явно не е така. Сам съм се прекарал да разглобявам.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.