PDA

View Full Version : Нов роудстер - Alfa Romeo 4C



Pages : 1 2 3 [4]

italfen
24-10-2016, 14:39
Явно различни разбирания имаме относно лимитиран модел.
Лимитиран модел за мен е 8С, RZ, SZ например.
Напълно нормално е да продадат 15/20 хил бройки, не са много хората които имат възможноста да си купят толкова скъп и не функционален автомобил.
Един автомобил произведен 15-20хил пъти за мен не е бутиков, ако ще и на Марс да са му лепили карбона. :)
Според мен ще дойде момент в който ще му падне цената поне на половина от това, което е струвал...времето ще покаже.

Sm0k
25-10-2016, 01:15
Явно различни разбирания имаме относно лимитиран модел.

Нямаме, тва ти обяснявам. Не е лимитиран, но е рядък. Ще падне наполвина, ама няма да падне на 10% като на масовките по един милион бройки. И от дъното от 50% нататък, после ще започне пак да расте, след години. Просто с тия бройки движението на цените е друго. Все едно да чакаш 20-годиншна M5-ца да падне на проценти от началната си цена, колкото 20-годишно 520и ;)

Fear
25-10-2016, 08:13
Taка е.
Аз от доста време (откакто си продадой моето) следя цените на GTV-тата с 3.0/3.2 двигателите и мога да кажа, че след един минимум, който беше преди около 5-6 години грубо, оттогава цените само вървят нагоре.
А GTV e далеч по-масов автомобил, въпреки че основната маса продажби са с 4 цилиндрови двигатели, общата продадена бройка е малко над 80000 според уики.
Oт които с 3.0/3.2 двигатели са под 9000, още близо 7000 са тези с V6 турбо.
Бройката е обща за GTV/Spider

Bobi_33
25-10-2016, 19:32
Масова, или не чак толкова масова, тая кола е доста по-скъпо изработена от повечето коли. Цялата кола е от карбон, скъпичко е това за изработване, затова и колата като нова и на вторичния пазар ще е скъпа. Дано само ако някой се сдобие с такава примерно след 10 години, да си намира части и консумативи за тая кола, че то и сега е мъка за някои италианки с частите, пак за тая направо не ми се мисли. щото ако трябва да чакаш по 1-2 месеца за разни тъпотии, удоволствието от това да я притежаваш ще се вгорчи доста. А пък за нашето представителство на Алфа, просто е пълен ташак там.

dansguardian
26-10-2016, 20:48
Е кое и е толкова хубавото на тая 4С-ца? Я гледайте клипа на младия пъпчив янки, в който разказва за недомислиците и пак си помислете. Теснотия до шия, липса на видимост при паркиране, липса на ниши и други кухини, багажник при мотора, който няма да побере даже менте чантата Louis Vuitton на кифлата, купена от OLX за 25 лв.

https://www.youtube.com/watch?v=qyL-5WQzMQE

Bobi_33
26-10-2016, 21:58
Е кое и е толкова хубавото на тая 4С-ца? Я гледайте клипа на младия пъпчив янки, в който разказва за недомислиците и пак си помислете. Теснотия до шия, липса на видимост при паркиране, липса на ниши и други кухини, багажник при мотора, който няма да побере даже менте чантата Louis Vuitton на кифлата, купена от OLX за 25 лв.

https://www.youtube.com/watch?v=qyL-5WQzMQE

Че то това не е ежедневка. Това е кола за даване на газ и за удоволствие. Пък точно един тъп американец не може да ми бъде отправната точка за мнение за автомобил. То за тия идиоти е добрър автомобил само голям пикап. А и аз докато не седна в една кола, лечно да я пробвам, няма да си изградя на 100% мнението за нея. Отделно, че критиката е от тъп американец. А много други са пробвали колата и са я похвалили. Щом единодушно от 100 човека пробвали колата, не са се изказали всички, че е гадна, значи не е. Отделно, че тая кола не е за кифли. :bouncing_smiley:

dansguardian
27-10-2016, 08:07
Добре де, но поне едно серво на волана да бяха сложили, а то... малоумна работа. Може би като си купуваш колата ти дават карта за фитнес, протеин и аминокиселини, за да заякнеш в ръцете. :)

BO
27-10-2016, 10:11
Преди 20-на години масово карахме коли без серво, пък и фитнесите бяха кът и не си спомням някой да е купувал карта тогава, за да може да си кара колата. Едно защото картите бяха непонятни тогава, другото е защото явно сме били курназ момчета и момичета. :)

Fear
27-10-2016, 10:15
Добре де, но поне едно серво на волана да бяха сложили, а то... малоумна работа. Може би като си купуваш колата ти дават карта за фитнес, протеин и аминокиселини, за да заякнеш в ръцете. :)
Май никаква представа си нямаш, каква е идеята на този автомобил. :unsure:

dansguardian
27-10-2016, 10:46
Идеята на този автомобил е ясно каква е - да бъде максимално лек (заради това кокпита е карбонов), да я съзерцаваш нонстоп и през уикенда да се накефиш на скорост, ускорение и звук от мотора на писта "Дракон", с. Калояново. Познах ли?

Fear
27-10-2016, 10:50
Идеята на този автомобил е ясно каква е - да бъде максимално лек (заради това кокпита е карбонов), да я съзерцаваш нонстоп и през уикенда да се накефиш на скорост, ускорение и звук от мотора на писта "Дракон", с. Калояново. Познах ли?
И в такъв случай, за какво ти е серво? Да паркираш по-лесно пред Кауфланд ли? ;)

Bodom
27-10-2016, 11:17
Американското видео е направено с доста хумор и според мен много добре знаят че тази кола не е направена за ежедневка и не и е и работа да е добра в това.. Затова са изопачили по комичен начин доста неща, които наистина биха били дразнещи при ежедневна употреба..
Ето ви един британски младеж, който си купува 4C и в това видео обяснява какво е да караш 4C като ежедневка..
https://www.youtube.com/watch?v=91YsVTMyXJc
Еми споменава доста от нещата, които и американците :)
Но момчето казва и колко е влюбен в тази кола и каква радост му носи...
Не съм сигурен колко месеца е негова и после я продава. Има и видео за running costs на Алфата в Англия. Също и видео за причините да се раздели с нея. След 4C-то си купува Jaguar F-Type R.

dansguardian
27-10-2016, 11:37
Изводът е:
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde - ежедневка.
Alfa Romeo 4C Spider - За писта "Дракон" :)

italfen
27-10-2016, 14:07
Изводът е:
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde - ежедневка.
Alfa Romeo 4C Spider - За писта "Дракон" :)

А голфа за фики :yes:

dansguardian
27-10-2016, 14:37
Така е, голфа е за Фики. Последно играх на голф игрището на хотел RIU Правец през 2014 г.

P.S. Какъв italfen си ти ве, с тая баварка?

italfen
27-10-2016, 15:28
Така е, голфа е за Фики. Последно играх на голф игрището на хотел RIU Правец през 2014 г.

P.S. Какъв italfen си ти ве, с тая баварка?

Е кво като е баварка нали е вкарана от Италия? Къв ти е проблема? :unsure:

dansguardian
27-10-2016, 15:45
Проблем? Кое те кара да мислиш, че има проблем? По-лежерно го раздавай. ;)

А в BMW форума като bavarfen ли си се регистрирал? Просто ми е любопитно...

bobi1997
27-10-2016, 21:12
След като колата е със средно-разположен двигател и предницата е относително лека, не е ли най-логичното нещо да не се нуждае от серво и да е спестено с цел олекотяване...?

dhtj
28-10-2016, 01:04
Така си е. Който е карал разни стари дребни колици тип рено клио, пежо 205 и т.н. които имат сходно тегло като 4С, знае че въобще не ти липсва сервото.

Sm0k
29-10-2016, 14:59
Преди 20-на години масово карахме коли без серво, пък и фитнесите бяха кът и не си спомням някой да е купувал карта тогава, за да може да си кара колата. Едно защото картите бяха непонятни тогава, другото е защото явно сме били курназ момчета и момичета. :)

Нямала серво... Дори на мене първата ми кола беше серво на волана, па си я карах, даже на море ходех с нея, при положение, че имам книжка от само 13 години :)

Рали пилоти са ми казвали, че махат сервото не само на волана, ами и на спирачките, на някои от ралиджийките за по-добър контрол и по-добра обратна връзка :)

lordliness
29-10-2016, 16:31
Само че без сервото на спирачките оставаш буквално без спирачки.. Опитай.

BO
30-10-2016, 15:10
Само че без сервото на спирачките оставаш буквално без спирачки.. Опитай.
С тази разлика, че системите без серво не са такива, като тези със серво ама развалени и не могат да се съпоставят.

Защото колегата си мисли, че на 4Ц волана се върти все едно на нормална кола, ама с изгасен двигател (без серво подпомагане), а реалността е съвсем друга.

lordliness
30-10-2016, 15:35
С тази разлика, че системите без серво не са такива, като тези със серво ама развалени и не могат да се съпоставят.

Защото колегата си мисли, че на 4Ц волана се върти все едно на нормална кола, ама с изгасен двигател (без серво подпомагане), а реалността е съвсем друга.

Естествено че не са, но той говори за премахване.
Не знам как спират като я премахнат само. Достатъчно е да откачи маркуча на сервоусилвателя да се убеди :)

Bobi_33
30-10-2016, 18:52
Нямала серво... Дори на мене първата ми кола беше серво на волана, па си я карах, даже на море ходех с нея, при положение, че имам книжка от само 13 години :)

Рали пилоти са ми казвали, че махат сервото не само на волана, ами и на спирачките, на някои от ралиджийките за по-добър контрол и по-добра обратна връзка :)

Лъжат те. Всичко се прави с друга цел. Първо, няма серво, течности и т.н., няма още един потенциален проблем. Другото е, че се освобождава място, при евентуален ремонт се бърка по-лесно. И освен всичко друго, се олекотява. В моторспорта приоритетите са съвсем различни.

italfen
31-10-2016, 15:05
Проблем? Кое те кара да мислиш, че има проблем? По-лежерно го раздавай. ;)

А в BMW форума като bavarfen ли си се регистрирал? Просто ми е любопитно...

BMW-то не се чупи, затова не съм се регнал там :Р

И аз съм на мнение, че е по-добре 4С да е без серво, тамън след време ще цапа асфалта с масло по-малко :-)