View Full Version : Настройка на карбуратори и кое е по добро ....
wenimont
17-03-2006, 20:57
става и върви повече от инжекцията но само с вебер 40
а каква е тази машинка за центровка на карбураторите ако не е тайна?
ALFA33S16V
15-04-2006, 23:15
четири живачни стълба
75 2.0 turbo
16-04-2006, 12:14
четири живачни стълба
хух ама как ги разбираш нещата :shock: дори мое вземете 4 термометъра от старите и да си регулирате наклоните на задния мост :lol: :lol: :lol:
четири живачни стълба
хух ама как ги разбираш нещата :shock: дори мое вземете 4 термометъра от старите и да си регулирате наклоните на задния мост :lol: :lol: :lol:
Абе не знам колко са меродавни тия "свръхтехнологични" живачни стълбове, ма съм виждал 33ка 1.5 след настройка с тям подобни глупости. Моторът щеше да излезне от предния кош. Без да съм разбирач, си поиграх с карбураторите докато ми харесат на звук. В крайна сметка моторът заработи на около 850-900 оборота (поне според оборотомера, ако е верен) без да трепва. Впоследствие се оказа че колата харчи съвсем нормално. Та не знам, защо непременно трябва да се центроват карбураторите със "свръхтехнологични" живачни стълбове.
ALFA33S16V
26-04-2006, 23:26
То не е важно само да ги имаш тия стълбове, а и как да настройваш карбураторите, т.е. майсторлък, колега. Но вярвай ми, с тях настройката е истинска!!! От опит - работил съм с тях в Италсервиз в/у моите Алфи
Mind_Control
02-05-2006, 20:45
Инжекцията са я измислили немците,щото не могат да правят карбуратори! Има случаи,в които с карбуратор върви повече и харчи по-малко,само на студено трябва да дърпаш смукач.
Да бе затова цял свят прави инжекциони, щото са по кофти... А пък това директната инжекция е все едно да си вкараш к..р в гъза.
Инжекцията са я измислили немците,щото не могат да правят карбуратори! Има случаи,в които с карбуратор върви повече и харчи по-малко,само на студено трябва да дърпаш смукач.
Да бе затова цял свят прави инжекциони, щото са по кофти... А пък това директната инжекция е все едно да си вкараш к..р в гъза.
Вируса е прав - ако искаш може да се пробваш с едно уно, на което са му махнали инжекцииката и са сложили карбуратор. Стандартно ако не греша уното за което говоря е 75 коня :wink:
Пък за другото - кой прави карбуратори - сети се за по известните фирми за карбуратори за бегачки и ще видиш кой прави добрите карбове :!: :idea:
НЕ МИ СПАМЕТЕ В ТЕМАТА АКО НЯМА КАКВО ДА КАЖЕТЕ ПО ВЪПРОСА
Mind_Control
03-05-2006, 13:53
А защо да попитам аз във Формула 1 не слагат карбуратори...?
А защо да попитам аз във Формула 1 не слагат карбуратори...?
Абе колега темата не за това кое е по добро, а може ли да се смени - то и аз се увлякох по предните постове и въобще не се съобразих с заглавието на темата. - за което се извинявам на колегата
Отговор на въпроса ти - щото по трудно се регулират с компютър- най грубо казано :wink:
ЗАЧИСТЕТЕ последните мнения към кошчето :oops: :!: :!:
Те сега си спорете кое е по-добро :idea: Само за справка това уно дет го спрягате беше моноинжекция а не инжекция :idea: Така че тия фенове на карбураторите да се осеферят малко и да помислят :!:
75 2.0 turbo
03-05-2006, 21:04
а според мен за наи мноо повер тряя 4х45 weber ма все пак е 21 век по добре е с инжекция ама да е поне с MOTEC :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.