kibika
12-03-2010, 21:19
Чета из форума, че доста колеги се сблъскват с проблема, който сполетя и на баща ми Алфата миналата година. Имахме много премеждия (отказваше да пали, а беше в провинцията) и се оказа, че имобилайзера е заминал. Накрая махнахме целия имобилайзер, но това което научих от цялата случка беше че има вариант колата да се пали без имобилайзера да взима кода от ключа. За целта обаче трябва да е налице код картата (баща ми за късмет има (2.0 ТS), но на моята (2.4 JTD) не пише нищо, празно картонче е). Как става самата процедура:
1. Дава се на контакт изчаква се да загаснат лампите за проверка.
2. Натиска се и се задържа педала на газта. След малко светва лампата за инжекциона и след още малко започва да мига бавно.
3. Следете всяко светкане защото така се въвежда кода. Когато светне толкова пъти колкото е първото число от код картата трябва да отпуснете педала на газта.
4. Изчаква се 2-3 секунди и пак се натиска педала на газта и ... светва лампата за инжекциона и после започва да мига ...когато светне колкото е второто число от код картата се отпуска педала.
5. Това се прави докато се въведат и четрите числа от кода.
6. После се пали двигателя (без да се изключва от контакт).
Давам и бръз пример ако не сте ме разбрали:
Ако кода ми е 5392 - давам контакт, изчаквам, натискам педала на газта и задържам, светва и започва да примигва лампата на инжекциона, отброявам 5 светвания и отпускам педала, изчаквам 2-3 сек. натискам и задържам пак, отброявам 3 святкания и отпускам, после пак натискам и отброявам 9 светвания, ... отпускам, натискам пак - 2 светвания - отпускам, върта ключа и паля!!!
Ако се загаси двигателя всичко трябва да се повтоти отново!
Понеже не съм повтарял процедурата от година и нещо, може да има някоя неточност и ако някой друг го е правил може да ме поправи няма да се сърдя :popesmiley:.
Надявам се да съм бил полезен и дано на никой не му се налага да го изпробва!:bg:
1. Дава се на контакт изчаква се да загаснат лампите за проверка.
2. Натиска се и се задържа педала на газта. След малко светва лампата за инжекциона и след още малко започва да мига бавно.
3. Следете всяко светкане защото така се въвежда кода. Когато светне толкова пъти колкото е първото число от код картата трябва да отпуснете педала на газта.
4. Изчаква се 2-3 секунди и пак се натиска педала на газта и ... светва лампата за инжекциона и после започва да мига ...когато светне колкото е второто число от код картата се отпуска педала.
5. Това се прави докато се въведат и четрите числа от кода.
6. После се пали двигателя (без да се изключва от контакт).
Давам и бръз пример ако не сте ме разбрали:
Ако кода ми е 5392 - давам контакт, изчаквам, натискам педала на газта и задържам, светва и започва да примигва лампата на инжекциона, отброявам 5 светвания и отпускам педала, изчаквам 2-3 сек. натискам и задържам пак, отброявам 3 святкания и отпускам, после пак натискам и отброявам 9 светвания, ... отпускам, натискам пак - 2 светвания - отпускам, върта ключа и паля!!!
Ако се загаси двигателя всичко трябва да се повтоти отново!
Понеже не съм повтарял процедурата от година и нещо, може да има някоя неточност и ако някой друг го е правил може да ме поправи няма да се сърдя :popesmiley:.
Надявам се да съм бил полезен и дано на никой не му се налага да го изпробва!:bg: