PDA

View Full Version : Как да палим, ако имобилайзера не разпознава ключа!



kibika
12-03-2010, 21:19
Чета из форума, че доста колеги се сблъскват с проблема, който сполетя и на баща ми Алфата миналата година. Имахме много премеждия (отказваше да пали, а беше в провинцията) и се оказа, че имобилайзера е заминал. Накрая махнахме целия имобилайзер, но това което научих от цялата случка беше че има вариант колата да се пали без имобилайзера да взима кода от ключа. За целта обаче трябва да е налице код картата (баща ми за късмет има (2.0 ТS), но на моята (2.4 JTD) не пише нищо, празно картонче е). Как става самата процедура:
1. Дава се на контакт изчаква се да загаснат лампите за проверка.
2. Натиска се и се задържа педала на газта. След малко светва лампата за инжекциона и след още малко започва да мига бавно.
3. Следете всяко светкане защото така се въвежда кода. Когато светне толкова пъти колкото е първото число от код картата трябва да отпуснете педала на газта.
4. Изчаква се 2-3 секунди и пак се натиска педала на газта и ... светва лампата за инжекциона и после започва да мига ...когато светне колкото е второто число от код картата се отпуска педала.
5. Това се прави докато се въведат и четрите числа от кода.
6. После се пали двигателя (без да се изключва от контакт).
Давам и бръз пример ако не сте ме разбрали:
Ако кода ми е 5392 - давам контакт, изчаквам, натискам педала на газта и задържам, светва и започва да примигва лампата на инжекциона, отброявам 5 светвания и отпускам педала, изчаквам 2-3 сек. натискам и задържам пак, отброявам 3 святкания и отпускам, после пак натискам и отброявам 9 светвания, ... отпускам, натискам пак - 2 светвания - отпускам, върта ключа и паля!!!
Ако се загаси двигателя всичко трябва да се повтоти отново!

Понеже не съм повтарял процедурата от година и нещо, може да има някоя неточност и ако някой друг го е правил може да ме поправи няма да се сърдя :popesmiley:.
Надявам се да съм бил полезен и дано на никой не му се налага да го изпробва!:bg:

Bobo
13-03-2010, 21:12
Нямаш грешка колега точно това е процедурата за механично вкарване на кода ;)

Jivko7777
28-05-2010, 23:01
Така след четене на доста теми за имобилайзера и почистването му, си отстраних проблема да чукна на дърво вече 2 ден никакъв проблем :)
Та реших да снимам да има материал за колегите, на тези които тепърва им предстои :)

1. Първо има един болт който малко е заврян:
http://picbg.net/u/50942/34905/436940.jpg

2. След това се махат и тези двата:
http://picbg.net/u/50942/34905/436941.jpg

3. Това е графитения ринга около контактния ключ, който прави връзката с имобилайзера!
http://picbg.net/u/50942/34905/436942.jpg

4. Махате капака и ви се открива хубава гледка :) ! Това което държа в ръката си е кабелчето което започва от ринга около контактния ключ и приключва с букса в една черна кутия, а именно самия имобилайзер!
http://picbg.net/u/50942/34905/436943.jpg

Така какво направих още при първото раздвижване на кабелчето кода бе приет! Но само веднъж :) Та проследих кабелчето и то стига някъде над бушоните, където е тази букса, която влиза в кутийката на имобилайзера, извадих я и я почистих и от тогава вече приема кода всеки път! Това е!

ПП: За да стигнете до буксата трябва да се свали една кора която се намира вляво от педалите и от там вече спокойно можете да бръкнете и да стигнете до тази букса!
Ако решат админите могат да сложат мнението в темата "Как да палим, ако имобилайзера не разпознава ключа", та да се вижда от всеки с този проблем:) тъй като е имало тема със снимки, но е изчезнала при хакването на форума :)
Това е, на мен ми помогна като се надявам и на повечето от вас!