PDA

View Full Version : изгасна и не запали



genko1982
16-03-2010, 20:13
изгасна в движение и повече не иска да запали,ремъка си е там.Знам че ще трябва диагностика,но все пак некви идей за проблема,благодаря

balev64
17-03-2010, 08:01
Гориво има ли?Виж филтър гориво,помпа гориво и т.н.Мой приятел на скоро се прибра с автовоз заради проблем с горивен филтър,смени го и колата си тръгна(ауди А6).

genko1982
17-03-2010, 17:09
нафта да те удавим,сменил сам и филтъра и пак нечееее,а нафта идва до дюзите,в сервиза ми обясняват че компа не пускал нафтата през дюзите,възможно ли е.На диагностиката няма грешки

pr_00f
17-03-2010, 17:13
А от кой град си ?

genko1982
17-03-2010, 17:18
от софия

pr_00f
17-03-2010, 17:22
Чудесно :)

http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=51

п.с И си напиши в профила то къде си за да не си задаваме излишни въпроси,

genko1982
17-03-2010, 17:31
на там отиват нещата,макар че много не искам да я тегла,благодаря ти

Christweil
17-03-2010, 17:55
изгасна в движение и повече не иска да запали,ремъка си е там.Знам че ще трябва диагностика,но все пак некви идей за проблема,благодаря

Ама вобще не пали и дури нищо на таблото не свети или върти върти но нищо се става ??
На не би да е проблем със ключ/код ? изгаси ли се по таблото след няколко секунди като даваш контакт ?

robkobg
17-03-2010, 18:00
Помпата за високо налягане вероятно е финито. Виж, все пак да не е запушено някое гърне.

genko1982
17-03-2010, 18:11
всичко си светва и гасне както трябва,после си завърта но не пали

---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:08 ----------

помпата не е ли преди дюзите,че до тях има нафта

robkobg
17-03-2010, 18:15
Да, помпата е преди дюзите. Но трябва да направи необходимото пробивно налягане, за да запали.

genko1982
17-03-2010, 18:20
на диагностиката момчето ми обясни че некво налягане достига до 350 и е добре но некво друго не марда докато върти и от там бил проблема,

genko1982
17-03-2010, 18:44
ти знаеш ли че като я мъчехме не изкара никакав пушек от аспуха,което не е нормално за моята красавица

Christweil
17-03-2010, 23:02
Нафта излиза ли от дюзите ?
ако да, свещите работят ли?
Аз пък ти саветвам при Румен в диянабад да ходиш.

genko1982
20-03-2010, 22:49
колеги голяма грешка направих,че не я закарах при някои от доказаните майстори на алфа.След много предположениа на майстора мисля че стигна почти до верния проблем,каза че е гнп,обаче мен ми се иска да провери датчика първо преди да ми свали помпата и да каже че не е от нея защото бил сигурен на 90 процента не на 100,а като го питах каде се намира датчика ми показа регулатора.Може ли да ми обясните каде се намира точно датчика и дали трябва да се свали помпата за да смениш датчика.А най лошото е че в момента нямам никакво време и с тоя кадърен майстор се обясняваме само по телефона

Bobo
20-03-2010, 23:35
колеги голяма грешка направих,че не я закарах при някои от доказаните майстори на алфа.След много предположениа на майстора мисля че стигна почти до верния проблем,каза че е гнп,обаче мен ми се иска да провери датчика първо преди да ми свали помпата и да каже че не е от нея защото бил сигурен на 90 процента не на 100,а като го питах каде се намира датчика ми показа регулатора.Може ли да ми обясните каде се намира точно датчика и дали трябва да се свали помпата за да смениш датчика.А най лошото е че в момента нямам никакво време и с тоя кадърен майстор се обясняваме само по телефона

Първо със сигурност не е от датчика! Датчика се намира на рейката за високо налягане. Регулатора се намира на помпата и двата възела се свалят без да се маха помпата ;) Озадачен съм от това че по-горе пишеше че колата вдига 350 бара налягане и не пали което ако е вярно означава че проблема съвсем не е в нафтата ;) Смятам че е наложително преди някой да се научи как се прави на твой гръб да бягаш с 200 от там :)

specialista
24-03-2010, 19:59
Кофти случка приятел,но ми се струва че търсите в грешна посока проблема.Първо колата е огаснала в движение.От това следва че или няма гориво или подаването му от доставната помпа е спряло или датчика на коляновия вал не подава коректен сигнал.Второ някъде в темата писа че помпата вдигала 350 бара.Ако е така значи ,че подкачващата помпа е изправна и също так и ГНП-то е изпаравно.Това изключва също така проблем в дюзи и регулатор.Остава да се търси електрически проблем.Всички тези предположения ги правя на основание прочетеното в темата.Ако има информация която е неточна или спестена значи и аз мисля в различната посока.
Поздрави!!!

genko1982
26-03-2010, 22:29
запали след много нерви и смяна на 4 дюзи,никога не стъпвайте в сервиза до Бриколаж в Люлин с емблемите на зк Армеец

nvladev
27-03-2010, 13:51
никога не стъпвайте в сервиза до Бриколаж в Люлин с емблемите на зк Армеец

Колега дай малко повече подробности за тях, та да не сгреши и някой друг!!!

moniiii
27-03-2010, 14:59
Колега как така смени цели 4 дюзи бре ?Даи повече инфо

genko1982
30-03-2010, 18:03
закарах я с ласото до сервиза и викам за диагностика,ок няма проблем имали програмата и 40лв щяло да струва,до тук добре но на компютъра няма грешки,тоя идиот свали компютара на колата че била с чип и тои не давал да запали а по принцип колата е без чип,сложи друг и пак не става после сложил друг клапан за високо налягане и започнала да припалва.Обажда ми се и вика сменяме гнп и клапан и колата ще запали,намерил ги за 400лв,питам сигурно ли е да сигурно е,обаче аз си купих частите от Никола и ги занесох,на другиа ден ми се обажда и ми казва че са запалили колата но са сменили и дюзите и те били 400лв,полудех,накарах го да ми сложи моите си дюзи взе ми 220лв за работа да му еба ....... Тоя проблем нямало как да се разбере ако не сменяш едно по едно ПЪЛЕН НЕЩАСТНИК.А 4 дюзи защото толкова имаше за 80лв ги взех всички от 1,9jtd