View Full Version : Разглобяване на кормилна рейка с амортисор (164 супер) и смяна на Оринг и прочие
на Моята Алфа рейката си е добре засега но ми трябваше занималка и аз реших да взема 2 ръка рейка модел 1991 но е също като моя , и да я направя като чиста нова посредством ремонтен кит, в същото време се заинтригувах от други web страници кедето правят същата ревизия,
1 взех рейката ,
2 взех ремонтния кит,
3 снабдих се с ключове
Снимай какво съдържа комплекта
,и почнах
1 махнах маншоните , големия маншон малко озорва но става , гледайте само шестограна да е качествен ,след туй със две водпроводни ключа демонтирах накрайниците,
след туй:flirt: гледах за да не направя грешка е тази http://www.alfabb.com/bb/forums/164-168-1991-1995/49292-rosso-rescue-project-steering-rack-update-2.html
и така продължих от там все гледах наум не го направих ,
И малко с ума симислих и толкоз
на последната снимка лагера е с номер 6201 но моятя си беше добра не я смених
Снимай какво съдържа комплекта
окей горе снимах
смених тез части в долната снимка
утре ше я събирам :online2long:
Чудесно.
Направи я и като стане - идвай направо в София да направим и мойта :bravo:
Чудесно.
Направи я и като стане - идвай направо в София да направим и мойта :bravo:
:beer: :beer:[ :beer:[ :beer:[
virusalfa
24-03-2010, 21:42
:beer: :beer:[ :beer:[ :beer:[да ти приготвят сто и два-трийсе летра бензин и заминавай!А там да те чака добре подредена и заредена маса!:big_beer:
Само да уточня, че това отгоре на рейката не е амортисьор
Само да уточня, че това отгоре на рейката не е амортисьор
що е то :online2long:
днес ка монтирах ги , за подготовка преди боядисване
като се демонтират и монтират има една тънка работа
която я показвам в 1 и 2 снимка , цилиндричния чарк се върти за да влезе блокиращия тел вътре според това
дали се монтира или демонтира
утре като изсъхне боята ще ги събера
забравих да кажа долния линк също много го разглеждах преди да почна ревизиятя
http://www.alfabb.com/bb/forums/164-168-1991-1995/52556-steering-rack-exploded-view.html
що е то :online2long:
Вътре има пружини, идеята на които е да връщат волана в средно положение. Затова е трудно да задържиш волана навит в крайно положение.
да ти приготвят сто и два-трийсе летра бензин и заминавай!А там да те чака добре подредена и заредена маса!:big_beer:
И примерно 120-130 литра бира... Примерно. Таман за седмица ще ни стигне. :big_beer:
[QUOTE=didod;672449]Вътре има пружини, идеята на които е да връщат волана в средно положение. Затова е трудно да задържиш волана навит в крайно положение.[/QUOTE
:) благодаря за отговора
MILEN 76
27-03-2010, 09:52
Да ти е идвало наум да я подариш...:hehehm: Шега,браво добър материал излезе...:big_bow_down:
Да ти е идвало наум да я подариш...:hehehm: Шега,браво добър материал излезе...:big_bow_down:
Едва ли... Но може да му пращаме рейки за рециклиране. :big_whoops:
Едва ли... Но може да му пращаме рейки за рециклиране. :big_whoops:
Колеги аз тез снимки ги сложих за да се научите сами да си ремонтирате хидравликата , а тази горната остава в резерва ми ако стане нещо с мойта сменям я направо , дано съм бил полезен ,,,:neutral::?
В София да знаете моята рейка за 164 Супер 2.0ТС, кой може да я рециклира, че в момента губя хидравлична течност. За месец изхабих близо литър - всяка седмица доливам.
П.П. Матеряла е добър, но нямам гараж и съм с вързани ръце!
В девети блок на Техническия университет. Там докато ходех на лекции постоянно носеха рейки, а и моята мина от там, но само за проверка.
iv4oto_77@abv.bg
24-06-2010, 21:55
на кръстовичето на бул. Сливница и ул . Антон кецкаров също ги правят и дават година гаранция - това си намира от орион посока околовръстното
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.