PDA

View Full Version : Помощ за съединител



hunter1989
25-03-2010, 09:56
Колеги помагайте !!! Та с две думи - нямам съединител . Сменявахме лагер на на съединителя сглобихме всичко , имахме самнение за помпа на съединител , но и нея оправихме (май). Сабрахме колата , запалихме я , но съединителя не работи :small_cry: .Вече не знам как да оправя тази кола , а ако отида на маистор поне 400 лв ще ми отидат , а в момента не мога да ги дам. Става вапрос за Алфа Ромео 145 1.3 боксер. Та ако някой е имал същият проблем моля да помогне , защото ми се къса сърцето да я гледам колицата в гаража. А и вече ми се подиграват , казват ми че съм си купил Алфа Умрело :heavy_cry:

kolev
25-03-2010, 10:03
какво значи "не работи" съединителя.

myato
25-03-2010, 10:19
Ако сте монтирали всичко правилно,единственото,което остава е да не е обезвъздушена системата.

detelazurno
25-03-2010, 11:12
Може просто да сте попаднали на дефектна бройка. Играчка е, но, за да разбереш трябва да повторите цялата процедура и да идеш в магазина да го смениш. При мен се беше получило точно това, а уж на майстор я правих. Нови част това, онова ама колата не работи. Сменихме съединителя с друг и всичко заспа. Причините може да са още хиляди разбира се, но просто ти казвам и този вариант, за да не не го изключваш като възможност

dimo
25-03-2010, 12:51
Колеги помагайте !!! Та с две думи - нямам съединител . Сменявахме лагер на на съединителя сглобихме всичко , имахме самнение за помпа на съединител , но и нея оправихме (май). Сабрахме колата , запалихме я , но съединителя не работи :small_cry: .Вече не знам как да оправя тази кола , а ако отида на маистор поне 400 лв ще ми отидат , а в момента не мога да ги дам. Става вапрос за Алфа Ромео 145 1.3 боксер. Та ако някой е имал същият проблем моля да помогне , защото ми се къса сърцето да я гледам колицата в гаража. А и вече ми се подиграват , казват ми че съм си купил Алфа Умрело :heavy_cry:

ти пък от къде ги измисли тези 400 лв обади ли се да питаш поне. Има съединители комплекти за тази кола по 150-160 лева и още стотина за работа да ти вземат ...

hunter1989
25-03-2010, 18:31
ти пък от къде ги измисли тези 400 лв обади ли се да питаш поне. Има съединители комплекти за тази кола по 150-160 лева и още стотина за работа да ти вземат ...

Колега 150 ми е смяната на съединител , говорим за труд. 170 съединител. Като сложим демонтаж и монтаж на помпа на съединител (като се има в предвид на какво място е и колко клеясало е всичко , а и колко пари струва помпата ) те си станаха доста парички , а в момента ги нямам. Интересното е че помпата я обезвъздучихме и като се натисне буталото всичко работи , а като монтирахме педала той пропада. Пробвах на запалена кола ръчно да натисна педала и да включа на скорост ,но уви нищо не става скоростире изхрупаха и не влезе . А докато обезвъздушавахме пробвахме помпата и палчето което тя мести се местеше нормално, а селед като сложихме педала не се поместваше достатъчно. Не знам какво да я правя. Чакам едно момче което се е занимавало с колата преди да я купя, да дойде да я погледне и да каже дали ще може да я оправи . Ако не става ще трябва да намеря отнякаде пари и в сервиз. Кофтито е че толкова исках тази кола , а сега не мога да я оправя , направо ми се реве. Но все някога ще се оправи и ще я подкарам с удоволствие.

ves_v8
25-03-2010, 18:47
Колега 150 ми е смяната на съединител , говорим за труд. 170 съединител. Като сложим демонтаж и монтаж на помпа на съединител (като се има в предвид на какво място е и колко клеясало е всичко , а и колко пари струва помпата ) те си станаха доста парички , а в момента ги нямам. Интересното е че помпата я обезвъздучихме и като се натисне буталото всичко работи , а като монтирахме педала той пропада. Пробвах на запалена кола ръчно да натисна педала и да включа на скорост ,но уви нищо не става скоростире изхрупаха и не влезе . А докато обезвъздушавахме пробвахме помпата и палчето което тя мести се местеше нормално, а селед като сложихме педала не се поместваше достатъчно. Не знам какво да я правя. Чакам едно момче което се е занимавало с колата преди да я купя, да дойде да я погледне и да каже дали ще може да я оправи . Ако не става ще трябва да намеря отнякаде пари и в сервиз. Кофтито е че толкова исках тази кола , а сега не мога да я оправя , направо ми се реве. Но все някога ще се оправи и ще я подкарам с удоволствие.
май не стана ясно дали като натиснеш педала той се връща или остава в натиснато положение?!?! ако педала работи коректно т.е. има подобаваща твърдост, прави нормалн ход и не остава натиснат то тогава трябва един човек да натиска педала и един да гледа отпред в двигателният отсег дали вилката на съединителя се движи. ако вилката се движи, тогава трябва й се измери колко е разстоянието между натиснато положение и отпуснато. при този вид мотори трябва да бъде от порядъка на 16,12 - 18,2 мм.
Така ще разбреш дали проблема ти е в хидравличната част от съединителя. ако вилката се движи нормално значи помпата и педала работят коректно и трябва да тъпсиш проблема вътре при самият съединител. Успех и дано е малкият дявол, че да сваляш наново скоростите си е голям гърч

hunter1989
25-03-2010, 19:54
май не стана ясно дали като натиснеш педала той се връща или остава в натиснато положение?!?! ако педала работи коректно т.е. има подобаваща твърдост, прави нормалн ход и не остава натиснат то тогава трябва един човек да натиска педала и един да гледа отпред в двигателният отсег дали вилката на съединителя се движи. ако вилката се движи, тогава трябва й се измери колко е разстоянието между натиснато положение и отпуснато. при този вид мотори трябва да бъде от порядъка на 16,12 - 18,2 мм.
Така ще разбреш дали проблема ти е в хидравличната част от съединителя. ако вилката се движи нормално значи помпата и педала работят коректно и трябва да тъпсиш проблема вътре при самият съединител. Успех и дано е малкият дявол, че да сваляш наново скоростите си е голям гърч

Еми когато обезвъздушавахме помпата , вилката се движеше нормално, но след време като сложихме педала той пропадаше. Като го поразръчках малко да видя дали е сложен правилно нещо му стана и педала не пропадаше , но беше много мек , нямаше много съпротивление. А само да попитам , за да сваля помпата на педала трябва да махна педалите и тази планка която е за спирачката , че го гледах и не намерих начин да я сваля .

Italia75
25-03-2010, 20:22
МОЖЕ ДА Е ОТ МНОГО НЕЩА КАКЪВ Е ТОЧНО ПРОБЛЕМА

---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:16 ----------

МОЖЕ ДА РЕШИМ ПРОБЛЕМА:flirt:

Xtrime7
25-03-2010, 23:04
МОЖЕ ДА Е ОТ МНОГО НЕЩА КАКЪВ Е ТОЧНО ПРОБЛЕМА

---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:16 ----------

МОЖЕ ДА РЕШИМ ПРОБЛЕМА:flirt:

Не е нужно да е с главни букви,вижда се доста добре.

---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:02 ----------


Еми когато обезвъздушавахме помпата , вилката се движеше нормално, но след време като сложихме педала той пропадаше. Като го поразръчках малко да видя дали е сложен правилно нещо му стана и педала не пропадаше , но беше много мек , нямаше много съпротивление. А само да попитам , за да сваля помпата на педала трябва да махна педалите и тази планка която е за спирачката , че го гледах и не намерих начин да я сваля .

По този начин както обясняваш ми прилича на някоя от помпите,но така малко трудно се диагностицира.

YORDAN alfa maniac
26-03-2010, 01:04
и аз смятам, че е най – вероятно проблема в някоя помпа или теч, но по-добре първо наблегни на обезвъздушаването пак, пък после всякакви други мерки....
Защото доста гадничко се обезвъздушава, т.е. доста помпене му е майката, докато дойде педала и най - добре вземи някой да ти съдейства при процедурата...
Ако всичко е наред там, вече е ясно:throw:ще се берат ядове... Успех!!!

hunter1989
26-03-2010, 01:19
Благодаря за помоща колеги. Сега говорих с едно момче и му казах как стоят нещата. Казах му че сме обезвъздушили помпата и че след това работи и вилката се измества , а след 10 - 15 мин пак не работи и той ми каза че някои семеринг сигурно е изпуснал и губи налягане. Утре ще сменя помпата на педала и ще видя дали ще има разлика. Дано успея защото съм на ръба да се откажа . Много е кофти да мечтаеш за Алфа Ромео толкова години и накрая да я гледаш в гаража и да си безсилен да направиш каквото и да било. Просто в момента нямам финансовата вазможност да я закарам в сервиз и ще трябва сам да се оправям. Пожелайте ми успех и се надявам утре да изгоря малко бензин с нея . Поздрави.

YORDAN alfa maniac
26-03-2010, 01:41
относно семерингите не искам да те разочаровам, но сигурно трудно ще намериш, ремонтни комплекти за хидравличните помпи не се продават, а в специализираните магазини за семеринги и гумички нямаше такива, аз си купувах помпа, нова.
Ще намериш и на добри цени, защото има помпи и от порядъка на 100+лв. хайде със здраве и утре да имаш добри новини...:online2long::flirt:

Xtrime7
26-03-2010, 07:21
относно семерингите не искам да те разочаровам, но сигурно трудно ще намериш, ремонтни комплекти за хидравличните помпи не се продават, а в специализираните магазини за семеринги и гумички нямаше такива, аз си купувах помпа, нова.
Ще намериш и на добри цени, защото има помпи и от порядъка на 100+лв. хайде със здраве и утре да имаш добри новини...:online2long::flirt:

Аз когато правих такава намерих по размер комплектче и за мое голямо учудване помпата стана.Вече 5 месеца някъде няма проблеми.Все пак всичко си проличава като се свали,а иначе ново е по-добре.

dimo
26-03-2010, 11:23
Изглежда или иска още обезвъздушаване или има пропуск от някъде и взема въздух свен помпата огледай за теч всички връзки по трасето успех.

hunter1989
26-03-2010, 19:23
Изглежда или иска още обезвъздушаване или има пропуск от някъде и взема въздух свен помпата огледай за теч всички връзки по трасето успех.

Сменихме с 300 зора помпата и сега работи без проблем. Но проблема е в съединителя , вилката не е както трябва, мести се навсякаде. А и като я карам без съединител и като дам гас тои боксува . С две думи нов съединител. Ще гледам да спестя парички и в близките дни да я закарам на майстор . Защото нас явно не нибива в това . Благодаря колеги за помоща , като я оправя ще пиша. Поздрави

dimo
29-03-2010, 15:15
Дано да се справиш колега ,пиши после каква е била точно причината и как сте я отстранили .

hunter1989
29-03-2010, 19:00
Проблема е "Домашен Майстор" :tooth: Не сме монтирали правилно лагера и от там идва проблема с включването на скоростите. След като я карах малко без съединител разбрах , че и той е заминал (боксува). Сега чакам еврофондовете и отивам в сервиз :D . Като я оправя ще пиша. А осетих , че и спирачките нещо не са в ред . Педала ми е много твърд , сигурно и помпа за спирачките трябва да сменям, също и рейката малко ме съмнява :D .Малко се набих с тази кола , но имам мерак и ще я оправя.

dimo
30-03-2010, 10:04
Проблема е "Домашен Майстор" :tooth: Не сме монтирали правилно лагера и от там идва проблема с включването на скоростите. След като я карах малко без съединител разбрах , че и той е заминал (боксува). Сега чакам еврофондовете и отивам в сервиз :D . Като я оправя ще пиша. А осетих , че и спирачките нещо не са в ред . Педала ми е много твърд , сигурно и помпа за спирачките трябва да сменям, също и рейката малко ме съмнява :D .Малко се набих с тази кола , но имам мерак и ще я оправя.

Провери първо сервото и маркучите ,помпата ако няма течове или капка като стиснеш маншочето значи си е наред .Ако е сервото изобщо не търси ново защото няма по магазините а и струва колкото колата потърси втора употреба .

hunter1989
30-03-2010, 16:25
Провери първо сервото и маркучите ,помпата ако няма течове или капка като стиснеш маншочето значи си е наред .Ако е сервото изобщо не търси ново защото няма по магазините а и струва колкото колата потърси втора употреба .

Маншоните на рейката са почти разрушени и от казанчето май тече .

PesoglaveC
31-03-2010, 08:47
Здравейте пичове.
А да питам някой да има подробна схема на съединител на АР 145? Значи проблема е че отпуска много нависоко, и по някой път едвам катери баир и супер много мирише на феродо. Ся ша кажете че тряа нов.. е да ама тва го прави само когато то си хареса.. кат е на кеф вари на пушка по баири и не го бърка.. и понеже с такива хидравлични системи работа не сме си имали не им разбирам нищо та за това ако някой има такава схемичка много ще съм благодарен! :balloon:
Аа значи намерих няква схема, искам да попитам само има ли значение защото доста схеми намерих за моя модел точно няма. Тази която гледам е за 145 1400 но 16в, и е за ТС, а моята е боксер и е 8в.

myato
31-03-2010, 10:37
Здравейте пичове.
А да питам някой да има подробна схема на съединител на АР 145? Значи проблема е че отпуска много нависоко, и по някой път едвам катери баир и супер много мирише на феродо. Ся ша кажете че тряа нов.. е да ама тва го прави само когато то си хареса.. кат е на кеф вари на пушка по баири и не го бърка.. и понеже с такива хидравлични системи работа не сме си имали не им разбирам нищо та за това ако някой има такава схемичка много ще съм благодарен! :balloon:
Аа значи намерих няква схема, искам да попитам само има ли значение защото доста схеми намерих за моя модел точно няма. Тази която гледам е за 145 1400 но 16в, и е за ТС, а моята е боксер и е 8в.

Високо отделяне и липса на мощност в баир + мирис на феродо = на съединител си заминал.Хидравличният привод няма никакво отношиние.Пробвай евентуално да регулираш на вилката,ако е пренапрегнат,но едва ли.

kolev
31-03-2010, 10:46
разлика има,но принципа е същия. иначе за боксера схемата е тук от стр7 до 13
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%201/Engine/clutch.PDF

hunter1989
31-03-2010, 20:22
Здравейте колеги , някой да има представа колко парички струва нов съединител за моята количка (1.3 боксер 145) . Проверих в axm-auto , но ми идват малко скъпичко 285 лв. Та ако някой е сменял и някаде е на по-нормална цена да каже , ако въобще има нормална цена :D:D:D

tonov
31-03-2010, 20:25
Скъпо, евтино - тва е. Хубав съединител е горе-долу толкова. Ся има и такива по 150, ама не ти ги препоръчвам. Освен ако не си решил да го сменяш на всеки 10-15К км.
Провери и по други сайтове, кат не ти харесва цената в ахм. Но те съветвам да си търсиш валео.

hunter1989
31-03-2010, 21:35
Скъпо, евтино - тва е. Хубав съединител е горе-долу толкова. Ся има и такива по 150, ама не ти ги препоръчвам. Освен ако не си решил да го сменяш на всеки 10-15К км.
Провери и по други сайтове, кат не ти харесва цената в ахм. Но те съветвам да си търсиш валео.

То колегата Дани- кучето ми каза да взема 2-ра употреба , защото шанса да е читав е по голям отколкото чисто нов за 150 лв. Нo ще видим. След празниците ще я карам при едно момче, което се занимава с алфи и казват че доста разбира от работата си и ще видя какво ще каже. Но по добре да е качествен, за да знам поне, че няма да го правя в близката 1 година .

kolev
01-04-2010, 10:27
колега, на боксера за смяна на съединител се свалят изпускателните колектори и ауспуха и скоростната. по-добре си сложи нов качествен, освен ако не ти се прави упражнението няколко пъти.

dimo
01-04-2010, 15:40
По евтино е ако притескателя е добър дасе подмени само феродовия и лагера.
Най евтиния вариант е с наковаване на феродо излиза между 20 ,30 (двайсет,трийсет ) лева знам че се га веднага ще го обявите за ерес но не е .
В Пловдив близо до работата ми има един сервиз с един майстор, (умишлено спестявам имена за да не правя реклама ) който от години (поне 20 )само това прави -кове съединители на коли ,камиони и автобуси работи много качествено използва немско и турско феродо по желание на клиента.Такситата знаете как се карат душмански, са му чести клиенти-изкарват по 80-100 хиляди км пробег със неговото феродо !
Това може да е е един бюджетен вариант по врем на криза особенно подходящ за по стари коли нищо че съм го виждал да прави и на значително по нови.

hunter1989
01-04-2010, 18:03
Трябва и притискател защото слънцето е искривено ( там кадето седи лагера) нов ще е няма как. Сега чакам да ми кажат цена за съединител и я почваме .

ves_v8
02-04-2010, 13:24
Трябва и притискател защото слънцето е искривено ( там кадето седи лагера) нов ще е няма как. Сега чакам да ми кажат цена за съединител и я почваме .
Както ти каза Тонов се оглеждай за ментета. Търси си Валео, защото тези другите са големи боклуци. Мекарм не взимай за нищо на света. Изкарва по-малко от маслото. разбирай 10-15 000 км. Валеото е по-скъпо, но има смисъл. Не взимай части от където и да е. Обърни се за помощ към форумните сервизи. Успех :)

hunter1989
13-04-2010, 16:25
Колеги филма стана много голям . Проблема е във вилката . Много се е изял отвора на вилката и не може да мести лагера както трябва ( мести го само от едната срана) и така лагера го чупи за 1-2 мин (и съединителя не работи) Намерих една единствена вилка за която ми искат 70 лв (чисто нова ) и ми идват множко ,така че ще правим старата .Ще се заварява , ще се испилва и преправя , няма начин. Другото което е, че оста на която се държи въпросната вилка е заминала . Намерихме такава ос (от резервната кутия :D ) НО не може да се извади оста от кутията на колата , явно е доста деформнирана и се налага сваляне на кутията . Та се надяваме след доста пот- от страна на майсторите и нерви- от моя, колата утре да е в движение . Е и доста парички за труд , но другият вариант беше нова скоростна кутия, а така вече паричките идват двойно . Но това е вирусът на Алфа Ромео... много е заразен и трудно лечим.Да се надяваме да нямам повече проблеми с колата и най-накрая да испитам удоволствието от карането и .