PDA

View Full Version : Светнаха ми две лампи на 145-та.



bis145
26-03-2010, 20:12
Става въпрос за лампичката АВС-а и една червена, която наподобява на дюза.Мнения, от какво може да светят?

bobi_kz
26-03-2010, 20:18
значи абс свети защото явно има някъква грешка следователно не работи а колата пали ли?

bis145
26-03-2010, 20:24
Да пали, но смених 4-те малки свещи, а другите по-големите са добре.Чудя се при смяната да не сме объркали някой от кабелите на свещите и затова да свети червената лампа, защото преди това го нямаше.

tonov
26-03-2010, 21:18
Да не сте откачили нещо и да сте забравили да го сложите? От объркани кабели няма да светне.

bis145
26-03-2010, 21:53
Ами освен това е откачан и почистван дебитомера, акумулатора е изключван и включван и след почисването и смяната на свещите е сложен.Това са извършваните процедури след които светна червената лампа.А АВС светеше още като я взех.

tonov
26-03-2010, 22:07
От дебитомера е. Не е трябвало да го чистите. Може и да е свършил вече.
АБС-а свети ако има нередност в системата, на диагностика трябва да си каже кое не му харесва.

kibika88
26-03-2010, 22:08
АБС може да ти свети и от някои датчик и за тва да не ти работи сигорно е развален прегледаи ги

tonov
26-03-2010, 22:12
Е то в 80% от случаите е датчик/датчици. Ама как да разбере кой? Освен да липсва някой или да е зверски строшен. Иначе външно трудно се хваща. Затва най-добре е диагностика.

bis145
26-03-2010, 22:26
Ами ще я карам на диагностика тогава.И какво по точно може да му е станало на дебитомера от почистването?При форсиране на колата,отива до прекъсвач ако е дебитомера не трябва ли да има все пак проблем с форсирането?

tonov
26-03-2010, 22:54
Иди на диагностика. Щом свети лампата, компютъра е влязъл в авариен режим. Ако е от дебитомера, той го игнорира в случая и кара по усреднени стойности.
Ако сте го чистили с разтворители и четки може да сте повредили елемента вътре.

bis145
26-03-2010, 23:37
Чистен е само със спирт.

alex01
27-03-2010, 08:09
Значи тази лампа, която наподобява дюза свети при откачен или недействащ дебитомер или ламбда сонда. Ако не знаеш буксата за ламбда сондата е точно по средата под капака има един пластмасов капак като го вдигнеш и там има две букси едната е сондата.

Bobo
27-03-2010, 10:12
Значи тази лампа, която наподобява дюза свети при откачен или недействащ дебитомер или ламбда сонда. Ако не знаеш буксата за ламбда сондата е точно по средата под капака има един пластмасов капак като го вдигнеш и там има две букси едната е сондата.

С малката подробност че заради ламбдата НЕ свети ;)

Blade
27-03-2010, 12:12
ABS-a записва грешка, когато се извадят буксите по таблото при включен акумулатор, оправя се с диагностика. Може и да е от това (личен случай), а за дебитомера , ако е почистен само със спирт както трябва едва ли ще запише грешка.

bis145
29-03-2010, 21:02
Това със светещата лампа /наподобяваща дюза/ го оправихме, оказа се че сме разменили релетата, които са под волана и се съмнявам, че едно от релетата липсва.Някой има ли снимка на бушоните и релетата под волана.По точно по какъв ред са подредени релетата и кое за какво е?Защото нямам книжка, от която да погледна кое за какво е.Предварително благодаря.

tonov
29-03-2010, 22:24
Снимка нямам, но ето тук има описание на таблото с бушоните:
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203/Fusebox.PDF

bis145
31-03-2010, 10:11
Благодаря за ръководството, но за съжаление малко ми се оказа сложно за разгадаване.

ivan dimitrov
01-04-2010, 03:59
---