View Full Version : Съединител
Забелязал съм колеги, че понякога педала на съединителят е много твърд и направо не се търпи и като покарам известно време извънградско или в града с повече ръчка омеква и става много приятен за каране ,някои забелязал ли е таова нещо при неговата Алфа и от какво може да е .Съединителят е на около 20000 км Валео.
Моя педал на съединителя си е все твърд, независимо колко е карана колата.Даже прискърцва понякога,чувствам че има нужда от някаква намеса, но за сега докато си върши работата няма да го пипам.
Christweil
28-03-2010, 09:59
Скоро си смених съединител и мога да ти кажа че след това имах чуство да карам нова кола... меко като масло :clap:
Преди да ми се развали и аз имах този проблем - много твърд след паленето и след като карах известно време ставаше по човешко.
При мен със сигурност съединител беше за смяна - претискателен диск и явно беше боксъвал така че направо комплект. Ти викаш че твои е само на 20хил км така че е се надяваме да не е това -> ти ли го смени или предишня собственик ? сигурен ли си за километраж ?
Може също да има и помпата замесена - там идеята че връска със колко време я караш няма но по скоро колко пъти натискаш педала. Всеки път помпваш и дигаш налягането. Направи тест сутринта, като палиш, натискай няколко пъти преди да тръгнеш а виж дали омекне.
При всеки случай отиди при Румен примерно да я погледне.
Колеги скоро ще го сменям със сигурност ,както и най -вероятно и маслената помпа защото като загрее се чуват много дразнещи звуци от мотора и даже почва да вибрира доста по-силно на загряла кола .+ тва се чува едно подрънкване от към маховика което е много дразнещо.
П.С . Колега откъде взе съединителя и колко мангизи е .
Christweil
28-03-2010, 23:46
Колега, щом викаш че съединител ти е на 20хил км, защо искаш да го смениш сус сигурност ?? или нещо не е сигурно във този километраж ?
По вапрос на съединител, има 2 избор : оригиналня или Валео. След като бях без кола оставих на Румен да го вземе така че не ми е ясно откаде идва - може би от Т&Н Кар.
Интересното обаче е че на Валео струва около 650кинта, а оригиналня около 550кинта. Аз взех оригиналня който се оказа че на кутията пише Ricambi Original но пък вътре е Валео... не ме питай какво има пък във Валеото тогава... да не кажат че кутията стува 100 лева повече...
Най-вероятно си взел боклука който пробутват за 166 а е за 156 JTD. Ако не я ръчкаш много става.
Колега, щом викаш че съединител ти е на 20хил км, защо искаш да го смениш сус сигурност ?? или нещо не е сигурно във този километраж ?
По вапрос на съединител, има 2 избор : оригиналня или Валео. След като бях без кола оставих на Румен да го вземе така че не ми е ясно откаде идва - може би от Т&Н Кар.
Интересното обаче е че на Валео струва около 650кинта, а оригиналня около 550кинта. Аз взех оригиналня който се оказа че на кутията пише Ricambi Original но пък вътре е Валео... не ме питай какво има пък във Валеото тогава... да не кажат че кутията стува 100 лева повече...
Двата съединителя са еднакви найстина. Разликата е че на единия има печат FIAT а на другия не. И двата са си за 166 и са усилени спрямо тези за 156, които се слагат масово защото са към 300лв, но изкарват малко.
Имайте предвид че твърдият съединител много често води и до скапване на помпите.
. Аз взех оригиналня който се оказа че на кутията пише Ricambi Original но пък вътре е Валео... не ме питай какво има пък във Валеото тогава... да не кажат че кутията стува 100 лева повече...
Fiat не произвежда съединители а ги купува и си ги продава в своя опаковка - Ricambi Originali както между впрочем стоят нещата с повечето части .Така е при повечето производители .
Ricambi Originali Вътре винаги е Valeo или АР за някои модели но дори и тогава когато е АР феродото им е Valeo защото те пък купуват феродото и не го произвеждат. Обикновено рикамбито е по-скъп в повечето случаи, но може да са от различни зареждания, правени по различно време, за различни цени .И двете фирми и АП и Валео имат официални заводи в Турция и качеството на турските е добро ,така че цените могат да варират дори и при еднакъв каталожен номер съединител .Считам че тази информация ще е полезна за тези които не знаят и ще им спести чуденето и съмненията при бъдеща покупка !
Така и така е отворена тази тема да поставя и аз едно питане.Преди няколко дена, пътувайки за София, преди последния тунел на Витиня на най стръмния участък ми се изфорсира двигателя 1-2 пъти.Скоростта ми беше около 140-150 км/ч,в колата бяхме само аз и жена ми и без багаж в багажника.На връщане след Горни Богров реших да я настъпя но и при 170-180 колата си дърпаше яко а проблема не се повтори,междувременно в колата вече имаше 4 човека и багажника беше препълнен.Не знам какво стана та се изфорсира,предполагам че е бил съединителя но ако някой знае някаква друга причина нека да сподели.
Така и така е отворена тази тема да поставя и аз едно питане.Преди няколко дена, пътувайки за София, преди последния тунел на Витиня на най стръмния участък ми се изфорсира двигателя 1-2 пъти.Скоростта ми беше около 140-150 км/ч,в колата бяхме само аз и жена ми и без багаж в багажника.На връщане след Горни Богров реших да я настъпя но и при 170-180 колата си дърпаше яко а проблема не се повтори,междувременно в колата вече имаше 4 човека и багажника беше препълнен.Не знам какво стана та се изфорсира,предполагам че е бил съединителя но ако някой знае някаква друга причина нека да сподели.
Колега, колкото и комично да звучи, на мен такова нещо ми се е случвало от заседнала под педала на газта стелка. Та първо виж да не е било това.
Двата съединителя са еднакви найстина. Разликата е че на единия има печат FIAT а на другия не. И двата са си за 166 и са усилени спрямо тези за 156, които се слагат масово защото са към 300лв, но изкарват малко.
Имайте предвид че твърдият съединител много често води и до скапване на помпите.:???:Говориш глупости!!! Усилени,неусилени.Прочети каталога на Валео и говори!! Там няма разлика,разликата я правят магазините за да продават дебело.:???:
:???:Говориш глупости!!! Усилени,неусилени.Прочети каталога на Валео и говори!! Там няма разлика,разликата я правят магазините за да продават дебело.:???:
Аз каталога съм го чел, но ти май не си. И я ми кажи ти колко коли си пробвал с различните съединители?? И защо на по силните коли тия дето масово се слагат за либра 1.9JTD издухват за нула време??? И ако искаш да ти снимам разликата в притискателя защото явно не си я виждал. А може би не си свалял ОРИГИНАЛЕН съединител от 166-ца та да видиш разликата......
И да ти кажа не е един случая в който заради минаване "тънко" по съвет на "разбирач" след 10 000км се налага пак смяна. :stumm::stumm::stumm:
Аз каталога съм го чел, но ти май не си. И я ми кажи ти колко коли си пробвал с различните съединители?? И защо на по силните коли тия дето масово се слагат за либра 1.9JTD издухват за нула време??? И ако искаш да ти снимам разликата в притискателя защото явно не си я виждал. А може би не си свалял ОРИГИНАЛЕН съединител от 166-ца та да видиш разликата......
И да ти кажа не е един случая в който заради минаване "тънко" по съвет на "разбирач" след 10 000км се налага пак смяна. :stumm::stumm::stumm::thumbup:Чети каталога,аз и ти кво сме виждали няма значение!! Отговора кой е виждал повече го знаеш сам. Не ми се водят глупави спорове!!
thecleaner
02-04-2010, 03:38
:???:Говориш глупости!!! Усилени,неусилени.Прочети каталога на Валео и говори!! Там няма разлика,разликата я правят магазините за да продават дебело.:???:
Ето малко снимки от каталога и понеже си вещ обясни на нас простосмъртните как го дава Валео и как го четеш (тълкуваш) ти. Аз го виждам така 821325 за 136 и 140 коня 166, 821324 за почти всички останали JTD та. Трябва да се прекрати спекулата с тия съединители веднъж завинаги, за да няма теми от рода на 15 000 новия ми 350 левов съединител на 166цата боксува. Ако имаш възражения обещавам след празниците да снимам притискателите на двата съединителя и да видим тогава какво ще кажеш. Може да си много добър майстор но тука си в голема заблуда повярвай. Успех.
Ето малко снимки от каталога и понеже си вещ обясни на нас простосмъртните как го дава Валео и как го четеш (тълкуваш) ти. Аз го виждам така 821325 за 136 и 140 коня 166, 821324 за почти всички останали JTD та. Трябва да се прекрати спекулата с тия съединители веднъж завинаги, за да няма теми от рода на 15 000 новия ми 350 левов съединител на 166цата боксува. Ако имаш възражения обещавам след празниците да снимам притискателите на двата съединителя и да видим тогава какво ще кажеш. Може да си много добър майстор но тука си в голема заблуда повярвай. Успех.:yes:Снимай и ми покажи разликите!!
thecleaner
02-04-2010, 12:29
:yes:Снимай и ми покажи разликите!!
Ще изнеса малко квалифицирана информация, дано ме съдят властите :prison: , продължаваме с открии разликите... Само да вметна че реалните снимки не са по различни от тези в каталоза. Сега какъв ще ти е коментара Сашо.
спора е безсмислен и Сашо добре ли след като правиш коли от сумати години да не знаеш каква е разликата и вместо да попиташ се заяждаш и обвиняваш магазините за мошейници.
Официалната средна цена на Валео за 325-та е 580 лева ;)
Този съединител се слага предимно на последните 166 и е нормално ако не си го виждал. На колко 166 от 150 коньовите си правил съединители?
Асенов-това че теб са те пре--ли сас кофти съединител не значи че и аз правя така с мойте клиенти - и на Кристоф и на Гиги и на много други съм сменял съединителите с това с което трябва. Ако си много отворен и много невярващ, давай, за всяка 145/146/156/166/159 или каквато си избереш кола от клиентските ми, по 150лв и ти свалям съединителя да се убедиш сам - няма да чакаш много време правя го бързо. Това че не ме познаваш, не ти дава право да правиш такива не на място коментари. Аз знам кой до скоро ти правеше Алфа-та, това не значи че обвинявам майстора защото си спомням че беше добър.
Колега ( Лисане ) не си прав за съединителите и за кат. им номера. Имам и частите свалени и каталозите с номерата на съединителите. Така че ако и на мене не повярваш ела до сервиза да ти ги покажа, таман ще се запознаем.
:zzz:Аз отивам на Банско,вие си спорете и се правете на майстори!!
:zzz:Аз отивам на Банско,вие си спорете и се правете на майстори!!
Да си жив и здрав и клиентите които имаш и те!
п.с. "лъжеца ако не лъже нарочно не е лъжец а глупак, а глупакът е непобедим" - народна мъдрост
Да си жив и здрав и клиентите които имаш и те!
п.с. "лъжеца ако не е лъже нарочно не е лъжец а глупак, а глупакът е непобедим" - народна мъдрост:wallbash::zzz::zzz:Благодаряяяяяяяяя,и твойте също,:crybaby: Пази си мъдростите за тебе,ако обичаш!:zzz:
thecleaner
02-04-2010, 18:10
:zzz:Аз отивам на Банско,вие си спорете и се правете на майстори!!
Е Сашо кажи има ли разлика или не, в съединителите?
И сега какво излезе кой говори глупости???А най лошото е че аз съм далеч от майстор. Демек става ясно че някой друг се прави на майстор а не му е ясна разликата. И освен теб друг никой не спори защото само ти на черното каза бяло, че и накрая се покри вместо да признаеш. Даже не отговори колко коли си пробвал с различните "еднакви" според теб съединители???
Няма проблем мен ми е все тая, който иска да слага евтиния варянт, но понеже съм го ял тоя реших да обясня за N-ти път. Като се върна може темата и важна да стане та да се знаят разликите. Избора всеки сам го прави според нуждите, но когато е правилно информиран няма изненади.
спора е безсмислен и Сашо добре ли след като правиш коли от сумати години да не знаеш каква е разликата и вместо да попиташ се заяждаш и обвиняваш магазините за мошейници.
Официалната средна цена на Валео за 325-та е 580 лева ;)
Този съединител се слага предимно на последните 166 и е нормално ако не си го виждал. На колко 166 от 150 коньовите си правил съединители?
Аз доколкото разбирам Сашо не обвинява магазините, а производителя (Валео), че продават един и същ съединител с различен каталожен номер. :shock: И всичко това само и само да ни прибират колкото се може повече пари. Ужас направо...
сори за спама ама блажени са вярващите,
как може след като се вижда ясно че са обсолютно различни да пишите глупости
Той Сашо че Ви отвори очите
И сега за моята 166JTD 136 коня излиза че трябва да сложа по скъпия или бъркам нещо.
И сега за моята 166JTD 136 коня излиза че трябва да сложа по скъпия или бъркам нещо.
Абсолютно си прав, колега. Всичко останало е компромис, който струва скъпооо. С една дума, що трябва да караш 15-20 000 км със съединител от 350лв и след това да дадеш още един труд и 650лв за съединител, само защото некой мозък казва че няма проблеми. Аз лично си смених съединителя преди 1000км и сложих от скъпите най-скъпия. Сори ако обиждам някой капацитет обаче за мен истината е една. :prescription:
А какво ще кажете за съединител от бензинова Капа 20v? Moщността и масата на двете коли са доста близки, даже капата е с някой кон отгоре :comphits:
thecleaner
03-04-2010, 11:43
А какво ще кажете за съединител от бензинова Капа 20v? Moщността и масата на двете коли са доста близки, даже капата е с някой кон отгоре :comphits:
821325 тоест 166цовия е същия като на Капа 2.0ie Turbo 20v. от бензиновите Ланчии.
Няма проблем мен ми е все тая, който иска да слага евтиния варянт, но понеже съм го ял тоя реших да обясня за N-ти път. Като се върна може темата и важна да стане та да се знаят разликите. Избора всеки сам го прави според нуждите, но когато е правилно информиран няма изненади.
Братчето ми глей кво пише в поста на Румен според него не си го бил ял сложил ти е къвто трябва :waving:
А Сашето го оставете той е на банско и кво му дреме да не му е за сефте да се изложи ;)
821325 тоест 166цовия е същия като на Капа 2.0ie Turbo 20v. от бензиновите Ланчии.
Не за турбото а за атмосверния петак
Ето малко снимки от каталога и понеже си вещ обясни на нас простосмъртните как го дава Валео и как го четеш (тълкуваш) ти. Аз го виждам така 821325 за 136 и 140 коня 166, 821324 за почти всички останали JTD та. Трябва да се прекрати спекулата с тия съединители веднъж завинаги, за да няма теми от рода на 15 000 новия ми 350 левов съединител на 166цата боксува. Ако имаш възражения обещавам след празниците да снимам притискателите на двата съединителя и да видим тогава какво ще кажеш. Може да си много добър майстор но тука си в голема заблуда повярвай. Успех.
Ми аз като гледам от това което е дадено в таблиците и 821324 и 821325 са дадени че стават за 166 (98>2003г.)
Ми аз като гледам от това което е дадено в таблиците и 821324 и 821325 са дадени че стават за 166 (98>2003г.)
И двата стават, само че 324 не е усилен и си заминава много бързо(после се пускат такива теми).... Заради това трябва да се слага 325 макар да е малко по-скъп защото е усилен и няма да се наложи след 10 хил км. пак 150лв. за труд и повече пари...166цата са си тежки коли и дори при нормално каране съединители са подложение под серизоно натоварване...
Тук отново може да видиш цените и разликите...дано вече си ни разбрал:static:
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=43548&d=1270200467
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=43549&d=1270200467
Братчето ми глей кво пише в поста на Румен според него не си го бил ял сложил ти е къвто трябва :waving:
А Сашето го оставете той е на банско и кво му дреме да не му е за сефте да се изложи ;)
какво да ми чете поста бре самия той си свали стария и си сложи новия:photo:
duronman
04-04-2010, 13:24
Така и не разбрах кой е същия, като на бензиновата капа ? Защото като съм гледал на колегите от ланча форума съединителите с труда са им около 500лв.
Christweil
04-04-2010, 13:26
Ми аз като гледам от това което е дадено в таблиците и 821324 и 821325 са дадени че стават за 166 (98>2003г.)
Аз избрах сигурноста и взех усуленя но не на валео но оригиналнят (но както обесних това се оказа валео също). Моета логика е че нямам време да се занимавам със това и искам да разчитам на колата си, а не да се чудя след всеки км дали съединител си замина или колко му остава.
Ако исках евтина кола за подръжка, щях да си карам още реното 19 :) но сега какъв кеф със коръба !!
thecleaner
04-04-2010, 17:06
Така и не разбрах кой е същия, като на бензиновата капа ? Защото като съм гледал на колегите от ланча форума съединителите с труда са им около 500лв.
Да не си прекалил с яйцата колега, аз пиша от каква Капа става и пак си знаеш твоето.
duronman
04-04-2010, 20:25
Аз питам, не казвам нищо и не си знам моето :) Това ми е първият пост в тази тема. Става дума за капите като моята - 5 цилиндрова 2000 кубика. И не съм твърдял нищо, а попитах...
П.П. Наистина прекалих с яйцата, но това няма нищо общо :-D
Така, ето един каталог.
http://www.teilesuche24.de/search?q=valeo&am=lancia&as=kappa-coupe-838,96&s=valeo
Номерата който търсите са 821324 и 821325. Както вече обсъдихме съединителите са взаймозаменяеми, като 325 е усилен (имам данни и за сила на притискане и т.н, но ще трябва сами да се потрудите и да ги намерите щото разни "майстори" твърдят разни неща пък за информация се плаща) Та на 156-ца с чип ще и е по добре с 325, а на 166 става 324, но до кога ще издържи???
Братчето ми глей кво пише в поста на Румен според него не си го бил ял сложил ти е къвто трябва :waving:
А Сашето го оставете той е на банско и кво му дреме да не му е за сефте да се изложи ;)
Добре бе брато след като знаеш ситуацията със съединителите и при мене и въобще, от къде измисли да направиш такова включване. Кому е нужно да се заяждаш с човека който ти помогна преди 2-седмици а и не му е за пръв път?? А и много хубаво знаеш че Румен е наясно къде какво се слага.
******. Хората трябва да бягат като дявол от тамян от тебе. Не за друго ами за това че при всичките доводи, снимки номерца и тн не написа и един ред "Объркал съм се" ами си държиш на своето.
----------------
Спазвайте добрият тон.
pr_00f
какво да ми чете поста бре самия той си свали стария и си сложи новия:photo:
Знам аз ма се прави на лили иванова :whistle: :)
---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:42 ----------
Така, ето един каталог.
http://www.teilesuche24.de/search?q=valeo&am=lancia&as=kappa-coupe-838,96&s=valeo
Номерата който търсите са 821324 и 821325. Както вече обсъдихме съединителите са взаймозаменяеми, като 325 е усилен (имам данни и за сила на притискане и т.н, но ще трябва сами да се потрудите и да ги намерите щото разни "майстори" твърдят разни неща пък за информация се плаща) Та на 156-ца с чип ще и е по добре с 325, а на 166 става 324, но до кога ще издържи???
Добре бе брато след като знаеш ситуацията със съединителите и при мене и въобще, от къде измисли да направиш такова включване. Кому е нужно да се заяждаш с човека който ти помогна преди 2-седмици а и не му е за пръв път?? А и много хубаво знаеш че Румен е наясно къде какво се слага.
Аве ти полудя ли бе? Кой се заяжда просто се ебавам с теб а не с него ;)
Знам аз ма се прави на лили иванова :whistle: :)
---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:42 ----------
Аве ти полудя ли бе? Кой се заяжда просто се ебавам с теб а не с него ;)
Е кат съм се ядосал, и в 1 часа така стаа не схващам бързо.....:kissy:
******. Хората трябва да бягат като дявол от тамян от тебе. Не за друго ами за това че при всичките доводи, снимки номерца и тн не написа и един ред "Объркал съм се" ами си държиш на своето.
----------------
Спазвайте добрият тон.
pr_00f
Искам да разбера от кой да бягат...
И според ТекДок 821325 става за 166 JTD, Kappa JTD и 2.0 20V Turbo. 821324 се монтира на 147, 156 1.9 и 2.4 JTD, 166 2.0 T. Spark и на някои модели Фиат и Ланча. Което е видно и в картинките от пост #14.
Колеги на някой известно ли му е колко са широки оригинално новите дискове на феродовия диск на съединителя
Имам впредвид дебелината на феродото
batsunny
27-05-2022, 11:19
https://kerbymethodconsulting.com/حقيقة-التداول-عبر-الانترنت-98454/https://starsone.site/سعر-الليرة-التركية-اليوم-مقابل-الدولا/https://advocatesnairobi.com/الوضع-الوبائي-في-الامارات/https://kerbymethodconsulting.com/تطبيق-بنك-أبوظبي-التجاري-98125/https://enjazalkhaleej.com/بحث-كامل-عن-النفط/
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.