PDA

View Full Version : Много шум в купето, след като ми правиха колата в един много як сервиз ...



XaBu4ko
02-04-2010, 12:27
Та значи след като ми правиха колата в един много як сервиз 1 месец след това ми падна двигателя :oops:, ( има хора запознати със случая ) това става преди около 6-7 месеца.
От тогава имам чувството че двигателя ще влезе при мен в купето. Чува се адски силно от към педалите самия двигател, гледах я и не виждам от къде може да е това.

Има ли някой с такива шумове или съм само аз.....

RoMeO_156_GTA
02-04-2010, 14:14
Мале колега ... на какви майстори си попаднал ! Да не би да са ти махнали оригиналната шумоизолация ? Звука на двигателя както преди ли е :)

borislav82
02-04-2010, 19:15
и моята си е доста шумна в сравнение с 166 като се има впредвид че отвън моят мотор не се чува заради ръмженето на 166 и тракането но вътре оная е супер грам звук не се чува а моята ужасТ незнам на какво се дължи даже се замислям да свалям корите на вратите и да слагам изолация и на тавана и на пода ама ще видим какво ще измисля

SandoOne
02-04-2010, 20:56
166 цата е по убешумена по принцип повозете и двете .

AlfaMan
02-04-2010, 22:31
Та значи след като ми правиха колата в един много як сервиз 1 месец след това ми падна двигателя :oops:, ( има хора запознати със случая ) това става преди около 6-7 месеца.
От тогава имам чувството че двигателя ще влезе при мен в купето. Чува се адски силно от към педалите самия двигател, гледах я и не виждам от къде може да е това.

Има ли някой с такива шумове или съм само аз.....

Малее колега, искрено ти съчувствам. Такива набедени майстори трябва да се разстрелват на място! Не е нормално да ти шуми така. Проблемите може да са от махната шумоизолация в двигателния отсек или скапани тампони. На двигателя тампоните задължително трябва да са оригинални, защото иначе водят именно до подобни проблеми.


и моята си е доста шумна в сравнение с 166 като се има впредвид че отвън моят мотор не се чува заради ръмженето на 166 и тракането но вътре оная е супер грам звук не се чува а моята ужасТ незнам на какво се дължи даже се замислям да свалям корите на вратите и да слагам изолация и на тавана и на пода ама ще видим какво ще измисля

Колега, не забравяй, че това е дизел все пак и то първо поколение комън рейл, който си е доста тракащ. 156-та далеч не е от най-добре обезшумените коли и с най-добре измисленото окачване на двигателя (като ефективност на тампоните) и като добавиш и не особено кроткия JTD мотор и нещата се нареждат. Това е парадокса при 156, че отвън колата е по-тиха отколкото вътре (докато при немските аналози е точно обратното). Все пак за да е в приемливи граници шума и да не те дразни толкова, тампоните трябва да са нови и оригинални - най-вече този на скоростната кутия, защото той най-силно предава вибрациите вътре в купето. А аналогията със 166 изобщо не е уместна, защото там в това отношение нещата са доста по-напред. Ти влез в една 159 jtdm, да видиш пък там за какво става дума - по-тиха и от бензиновите 156-ци, ама това вече са дизелови мотори за коли, а не за трактори.

ФЕРАРИСТ
03-04-2010, 14:27
Сори че правя отклонение, ама ми е любопитно какво точно е да ти падне двигателя....

XaBu4ko
11-04-2010, 03:42
Еми карам си ....... и от една малка уличка се включвам в главния път. Понеже зад мен имаше коли и дадох газ...... Точно след 2 секунди се чу ХЪРРР.... и колата спря. Аз си помислих че е скоростната кутия, защото не можеше да включва на 1-ва.

Както и да е дръпнахме я до едно сервизче ( то не бяха шумове вътре пукане, тракане ... ). Като я погледнахме от долу щях да припадна. Отзад има едно рамо което свързва двигателя и задния тампон. То е било хванато само с един не добре стегнат болт и се е счупило. Скоростната кутия беше отцепена близо 2 пръста от двигателя ( видях само един болт от долу който се е счупил ), другите липсваха.

Полуоските бяха се измъкнали от ск. кутия ( за това е спряла ), а външните карета бяха опряли в болтовете на носачите.

От там 3 нови тампона, малко аргон ...... и така...

GoPlay
11-04-2010, 04:43
Еми карам си ....... и от една малка уличка се включвам в главния път. Понеже зад мен имаше коли и дадох газ...... Точно след 2 секунди се чу ХЪРРР.... и колата спря. Аз си помислих че е скоростната кутия, защото не можеше да включва на 1-ва.

Както и да е дръпнахме я до едно сервизче ( то не бяха шумове вътре пукане, тракане ... ). Като я погледнахме от долу щях да припадна. Отзад има едно рамо което свързва двигателя и задния тампон. То е било хванато само с един не добре стегнат болт и се е счупило. Скоростната кутия беше отцепена близо 2 пръста от двигателя ( видях само един болт от долу който се е счупил ), другите липсваха.

Полуоските бяха се измъкнали от ск. кутия ( за това е спряла ), а външните карета бяха опряли в болтовете на носачите.

От там 3 нови тампона, малко аргон ...... и така...

Колега, виждам, че си от Бургас, вземи сподели в кой сервиз така качествено ти ремонтираха колата.

ФЕРАРИСТ
11-04-2010, 09:29
Като я погледнахме от долу щях да припадна.
Ако ще те успокой тва, все пак можеше и по зле да е....

me4o4ko
11-04-2010, 11:49
Колега,наистина,кажи наистина кой е сервиза.....:no: