View Full Version : Вакуумен регулатор
niko_iotov
06-04-2010, 15:11
Здравейте! Днес ходих до майстора на метана,че не ми работеше колата на метан и той видя едно маркуче,което беше извадено. Попита ме дали колата върви на бензин,понеже това маркуче било за вакуум и било свързано с вакумния регулатор! Казах му ,че си върви на бензин само че е мудна(проблем,който все оше не мога да разбера от къде идва),а той каза,че имам проблем защото без да е вкаран този маркуч колата вуобще не трябва да може да върви на бензин! Вярно ли е това и ако да какъв може да е проблема! И дали може от това да не ми върви добре колата! Благодаря предварително!!!
Според мен ако ръгнеш маркуча на мястото му , сам ще стигнеш до верния отговор.
Чак въобще да не върви,не,но ще ускоряваш като товарен влак.
niko_iotov
06-04-2010, 15:31
И с маркуча и без маркуча едно и също.Няма разлика
И с маркуча и без маркуча едно и също.Няма разлика
Което ще рече,че системата е магерена.
niko_iotov
06-04-2010, 15:46
?
Имало е "майсторско" включване по вакуумния регулатор.Просто е "скопен".
niko_iotov
06-04-2010, 16:33
А това оправя ли се или само с нов?
Намери сервиз,в който да разбират от нашите коли.Може само да е затапена системата.Големият въпрос обаче е защо са го направили?
ivan dimitrov
06-04-2010, 20:27
---
Ако е паднало само,трябва да му играят оборотите от въздуха дето ще тегли.Понеже колегата не спомена подобно нещо,смятам че е затапена нарочно системата.Ако беше проходима,при закачването на маркучето щеше да усети разликата.
niko_iotov
07-04-2010, 02:49
хора пробвах още няколко пъти да махна и сложа маркуча и осетих,че има разлика в работата на свободен ход на двигателя.И сега забелязах,че сякаш оборотите ми са нормални(до сега не бяха) утре ще пробвам пак със сигурност и ще видя като махна маркуча стойностите на обортомера и като го сложа как ще бъде!
ivan dimitrov
07-04-2010, 07:52
---
хора пробвах още няколко пъти да махна и сложа маркуча и осетих,че има разлика в работата на свободен ход на двигателя.И сега забелязах,че сякаш оборотите ми са нормални(до сега не бяха) утре ще пробвам пак със сигурност и ще видя като махна маркуча стойностите на обортомера и като го сложа как ще бъде!
Щом системата работи,продухай маркучето при свалено и от двете страни положение и щуцера към колектора.Закачи го и виж дали колата ще се изфорсира чисто при рязко подаване на газ и после бързо да задържи стабилни обороти.Ако това става,значи си готов.Ако не,най-вероятно ще трябва да се провери и центровката.
Разлика има, но е едва забележима. Без вакуум регулаторът поддържа по високо налягане в системата. Отворът който се освобождава във всмукателният колектор е сравнително малък и МПХ компенсира разликата(поне при мен) във количеството въздух. Така или иначе най голяма разлика би трябвало да се усети след като се засече колко гори.
Слагайте си маркучетата по местата и ги стягайте с нещо да не се измъкват. Аз ползвам "свински опашки".
И аз ползвам номерът със "свинските опашки".
niko_iotov
07-04-2010, 20:05
Има разлика на свободен ход без маркуча и със него,но само на свободен ход.
Иначе мерси много на всички,които се отзоваха толкова бързо! За сега оборотите ми се нормализираха.Сега почвам да търся от какво не върви като хората тая пущина :)!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.