PDA

View Full Version : Теч от радиатора на корабното парно 164



ivo 164
12-04-2010, 17:39
от около седмица тече радиатора на корабното парно.след като прочетох какво пише в добрия стар форум, реших да го сменям.обаче стигнах до моторчето за парното и след два часа ровене и светене се отказах.та ако някои знае как се маха тоа ш-бан мотор и не го мьрзи да пише, може да ме светне.пращам бира по еконт:wow::wow:.колата е бензинова суперка с климатроник.забравих да кажа че трьгнах да разглобявам от кьм кората зад двигатела.

VLADius
12-04-2010, 18:24
от около седмица тече радиатора на корабното парно.след като прочетох какво пише в добрия стар форум, реших да го сменям.обаче стигнах до моторчето за парното и след два часа ровене и светене се отказах.та ако някои знае как се маха тоа ш-бан мотор и не го мьрзи да пише, може да ме светне.пращам бира по еконт:wow::wow:.колата е бензинова суперка с климатроник.забравих да кажа че трьгнах да разглобявам от кьм кората зад двигатела.

Маха се доста шибано. На мойта го правих при Бобо, но не заради радиатора, а заради четки на моторчето на парното. Но виждайки колко е изклецано - реших, че по-добре да сменя и радиаторчето. Трябват ти много нерви. Ма като казвам много наистина имам предвид много. Общо взето трябва да изпосвалиш всичко (почти) между матора и жама. Не направих снимка тогава, че нямаше да е честно спрямо майсторите у сервиза... И все пак - мисля, че най-трудно беше да излезе "моторчето" (кво моторче, бати плондира си е дебиш свинята) на парното, за което ще е добре да има някой да опинья и да гледа за жици от другата страна. Оттам нататък е по-лесно.

Boby
12-04-2010, 23:45
Щипката която държи Наско държи кутията на вентилатора.От ляво ще я видиш на нивото на маркучите.От другата страна има на същото място щипка.Разкопчаваш ги тях и кутията се вади.Бърка се много трудно и е на много шибано място.

VLADius
12-04-2010, 23:55
При тебе почти нищо не е махано Боби. При мене беше изтърбушена половината.

164 td
13-04-2010, 01:20
Скоро го ядох и аз тоя.Ако бях учил за гинеколог щях да го извадя през аспуха това радиаторче.

Boby
13-04-2010, 13:50
При тебе почти нищо не е махано Боби. При мене беше изтърбушена половината.

Това е на Наско на колата 2.0ТС. При дизелите е още по-лесно.

ivo 164
13-04-2010, 18:37
боби като се видиме бирата е от мене.днеска го смених тоа радиатор.падна некоа кожа от прьстите ми ,но стьклата на алфата не се потат8)

Sunny
13-04-2010, 22:14
Спокойно във Варна в един сервиз (няма да казвам име) свалиха таблото за да стигнат до радиаторчето .
Като казвам сервиз - това е сервиз със около 40-50 а може би и повече служители и се поддържат и нови гаранционни коли и камиони - не е гаражно сервизче .

Boby
13-04-2010, 22:24
:beer: то при тези коли без кожа и кръвчица не минава никога!Иначе се едно ремонтираш някое голфче или прогнил опел.

Linkestis
19-05-2010, 16:44
Колеги здравейте,помагам на един приятел с въпросното радиаторче.Свалихме го успешно.Въпроса е следният:лепят ли го този радиатор някъде в София?
И има ли някои снимка на положението на клапата на радиатора и тази на климатика?
Нещо не се отдава да ги сложиме по подходящият начин.
Другото което искам да ви попитам е:
Някакъв майстор му е обяснил че климатика не му работи заради клапата на топъл и студен въздух.
Обаче когато пуснеш климатик или парно духа постоянно топло.
Дано сте ме разбрали.Благодаря

П.П Моторчето с клапата на климатика я пробвахме,работи

didod
19-05-2010, 16:51
По-добре нов. Не е много пари.
А на кое казваш клапа за климатика и на кое - на радиатора?

Linkestis
19-05-2010, 17:05
Ами тази с моторчето която седи в кутията с изпарителя и филтъра.металния/казвам яе е на климатика,а пък другата седи някакси до самия радиатор и е на две части.
За съжаление пиша с мобилен нет и е доста тегаво за снимки

didod
19-05-2010, 17:25
Тази при изпарителя е външен/вътрешен въздух. Тя не играе за топлото и студеното. Тази втората е за това. Движи я едно жило. Когато е към купето максимално - духа топло. Когато е към двигателя - студено.

Linkestis
19-05-2010, 17:38
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=47904&stc=1&d=1274279656

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=47906&stc=1&d=1274279656

Лошото в случая е че незнам как стои тази клапа,човека дръпна рязко цялата кутия :)
------------------------
Така така оказа се че жилото само се движи само около половин сантиметър,слад това машинката която го движи/тази в жабката/започва да трака.Като иму помогнеш излиза и се прибира.Някакви идеи това чудо дали се ремонтира или да се опитвам да смажа жилото и дали ще има ефект?

Linkestis
19-05-2010, 18:48
Това е проблема с клапата за топъл и студен въздух.
Изядено зъбно колело :(

47923 47924

didod
19-05-2010, 19:49
Еее, да. Голям проблем с тези редукторчета...

Boby
19-05-2010, 23:08
Това е проблема с клапата за топъл и студен въздух.
Изядено зъбно колело :(

47923 47924

Добре дошъл в клуба.:whistle: Единственото което бих те посъветвал да направиш със зъбните колела е да вземеш каноконлит и там където са изронени зъбите да ги запълниш с него.Слоя ще стане доста дебел и ще стяга много бавно.Има един момент в който каноконлита става пластичен и това е момента в който трябва да превъртиш зъбните колела, където са здрави.Така в/у слоя каноконлит ще се нарежат новите зъби на колелото.Разглобяваш го да не залепнат двете зъбни колела и оставяш да стегне добре лепилото.Пълниш редукторчето с техническа грес за пластмасови зъбни колела и се молиш да изкара поне година.Аз така направих и вече две години работи безотказно.
Другото което може да се направи е при каране на колата да не се поставя климатроника в крайните положения.LO и HI. Така ще се избегне износването на зъбите.Ако си забелязал са износени няколко зъба на голямото зъбно колело,а не цялото.Това се получава тъй като в крайните положение на клапата моторчето продължава да работи, а редукторчето е блокирано от клапата и усилието се поема от зъбните колела.Също така колелата трябва да се зацепят така, че в крайните положения на клапата да не попадат новите зъби изработени от каноконлита, тъй като не са много здрави и ще се изронят бързо.Има тема по въпроса и там съм качвал много снимки.Разрови се малко.

Успех!

Linkestis
22-05-2010, 19:55
Благодаря много за идеята :)

virusalfa
27-05-2010, 11:30
Абе отиваш в моргата и търсиш моторчета за климатроник от БМВ,присаждаш и излиташ,правил съм го!Тия по моргата ако разберат,че за алфа търсиш,ще те изчешат повече.

didod
21-12-2011, 12:36
Към всички сменили радиатори - парното ви по-добро ли е отпреди или не? При мен определено не, хем съм сложил Нисенс радиаторче. Нещо куца в топлообмена.

MaVrUt
21-12-2011, 19:33
аз не помня каква марка беше обаче е чудно, сега като смених термостата става баня за 4-5 километра каране и 3-4 мин на място :)