PDA

View Full Version : Маслен отдушник, извеждане навън.



Vanco
16-04-2010, 20:19
Въпросът е дали ще се промени към лошо режимът на двигателя, ако изкарам навън маслените пари. Наложи се да сваля "U" образното съединение, свързващо възд. филтър с турбото и видях, че от масления отдушник, влизат по моему прекалено много лайна в турбото и нататък. Нормално ли е да има толкова лайна от отдушника, нещо да не е запушено? Ако е , как да разбера?

ФЕРАРИСТ
17-04-2010, 17:03
При бензина не е кофти, даже напротив, и на двете съм ги извел навънка......

BatGergi
17-04-2010, 20:29
Можеш ли да разясниш Ферарист ,ако може и със снимки за бензина става въпрос благодаря ти предварително.

oem
17-04-2010, 21:56
Лесно е, но мирише бее... като караш и като спреш на мясти си мирише на маслени испарение с бензин... гадно е. Трябва с кетчър да се прави това. Да се утаява в него и да не мирише толкова. Иначе веднага се усеща повечето свобода на двигателя, но... си мирише. И аз съм го махал, мотора почва да работи по-тихо, но като ми замириса и го върнах.

При бензина най-добре единия отвор да се запуши (този към колектора след дросела), а от другиа с маркуч към кетчъра и на изхода на кетчъра филтърче за картерни газове.

А отвора на колектора се свързва с друг маркуч към Т образното преди дросела.

krasy k
18-04-2010, 19:51
А при дизела къде се отвеждат ?

oem
18-04-2010, 19:55
А при дизела къде се отвеждат ?

Май пак така.

GoPlay
18-04-2010, 20:01
Вече около 500км навъртях така и не забелязвам проблем освен кофти миризмата когато колата е запалена и седи на едно място, но се засмислям дали този маркуч не е сложен преди турбото не само заради еко норми ами и има нужда от вакума които се създава за да извежда маслените пари по-бързо.
http://www.clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=44341&d=1270820083

Vanco
18-04-2010, 21:08
Сега смятам, да извеждам маслените пари е една медна тръба, нейде по-назад, за да не ми мирише. Може и с PVC, ще видя, кое е по-лесно, а в краен случай с един дъъъъълъг маркуч и ще си имам два ауспуха, да ми завиждат:metal:

krasy k
18-04-2010, 21:47
Направи и някоя снимка по време на работа

oem
18-04-2010, 21:51
Сега смятам, да извеждам маслените пари е една медна тръба, нейде по-назад, за да не ми мирише. Може и с PVC, ще видя, кое е по-лесно, а в краен случай с един дъъъъълъг маркуч и ще си имам два ауспуха, да ми завиждат:metal:

Пак ще ти мирише на място.

ФЕРАРИСТ
18-04-2010, 22:23
Аз мисля да двойката да ги запратя в горния ляв край на предния капак.....това е далече от филтъра за купето, и мисля че няма да влиза......

Derry
19-04-2010, 20:22
Ако обичате снимаите как стават нещата за бензинов мотор, мисля си, че разбрах какво трябва да направя ама за всеки случай да видя.

oem
01-05-2010, 20:55
Ето:

Преди задния отвор на капака не го бях запушвал а с един тройник го бях вкарал в дебелия маркуч, но като се позамислих тоия тройник е с тънки твори и дебита пак се намалява и го запуших и махнах тройника.

Derry
01-05-2010, 21:22
Мерси.

ФЕРАРИСТ
02-05-2010, 00:38
Преди няколко дена на 2.5 закарах с тройник всичко по един маркуч под колата някъде към средата и.....засега не мисля да го променям....

oem
02-05-2010, 00:49
Преди няколко дена на 2.5 закарах с тройник всичко по един маркуч под колата някъде към средата и.....засега не мисля да го променям....

И как е? Миризма има ли?

ФЕРАРИСТ
02-05-2010, 01:01
Ми на тоя етап няма......

BLUE1
02-05-2010, 06:54
Някой би ли обяснил това с каква идея се прави?

ФЕРАРИСТ
02-05-2010, 10:01
За да не влизат картерните газове обратно в вх колектори......

BLUE1
02-05-2010, 13:25
Това е ясно, но какъв ефект се гони с тази процедура? Каква е реалната полза от това?

oem
02-05-2010, 13:36
По-малък риск от детонационно горене, по-бързо и ефективно изгаряне, както и още други преимущества. Маслото само влошава горивната смес. Примерно ако сега си караш колата със 100 октана гориво теоритично след като махнеш маслото от входящия колектор със същия успех можеш да караш с 98. Няква такава разлика се явява. Поне теоритично е така.

Аз след като махнах маслото от смукателя мотора се усети веднага как му стана по-леко. Винаги е така. Единствения минус е, че намирисва леко но се търпи.

ФЕРАРИСТ
02-05-2010, 15:21
Това е ясно, но какъв ефект се гони с тази процедура? Каква е реалната полза от това?
Плюс това не чистиш дросел.....

BLUE1
02-05-2010, 16:21
Благодаря за отговорите. Ще пробвам и аз.

oem
02-05-2010, 18:53
Плюс това не чистиш дросел.....

Моя никога не се цапа така или иначе, но виж и това е плюс :)

spe4elist
02-05-2010, 19:01
Моя никога не се цапа така или иначе, но виж и това е плюс :)

Да умножа и аз спама - твоя що не се цапа?

mirchozo
02-05-2010, 19:19
Да умножа и аз спама - твоя що не се цапа?

Щото кара със спИцИалнУ маслУ, някаквУ рУскУ, когато всичко си е нормално не цапа дросела, а когато се изолира понамирисва леко, но скоро се очаква и това да отмине.
:spam_laser:
Пп Сори за спама, просто не се сдържах

oem
02-05-2010, 20:15
Ами незнам защо. Просто не ми цапа дросела. Още като я взех си имаше леко черничко по клапата и след чистенето не се е цапало повече.

Тогава клапанчето след дросела беше задръстено и след като го изчистих няма проблеми с дросела.[COLOR="Silver"]

---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 20:14 ----------


Щото кара със спИцИалнУ маслУ, някаквУ рУскУ, когато всичко си е нормално не цапа дросела, а когато се изолира понамирисва леко, но скоро се очаква и това да отмине.
:spam_laser:
Пп Сори за спама, просто не се сдържах

Нещо искаш да ми кажеш ли?

mirchozo
02-05-2010, 21:25
Нещо искаш да ми кажеш ли?

Не бре, споко, просто ми стана интересно как не цапа, пък мирише, значи все нещо излиза от там. Има и друг момент, че ако го чистиш всеки месец, няма как да намериш мръсотия, най-много да е малко омаслено от маслените пари.

AlfaMan
03-05-2010, 22:11
Оня ден видях на едно BMW E30 изкаран маркуч ,който върви до генерацията до края на задното гърне. Само, че не както на автобусите маркуча да е прикрепен до ауспуха, ами някой си е играл и преди изгода му е заварил малка тръба, която влиза в него, и в която се нанизва маркуча. Тоест всичко излиза от едно место. :new_Eyecrazy:

ФЕРАРИСТ
03-05-2010, 23:07
Добре ще е предполагам да е направено така че изпускат газове да увличат картерните газове, щото не знам дали пътя им до края на колата не става твърде дълъг......не знам дали има значение, но ми изглежда логично.....

oem
03-05-2010, 23:14
Това незнам дали е добра идея да влиза в ауспуха. Тъй като там има по-голямо налягане от колкото в картерните газове. Демек газовете от ауспуха ще окажат съпротива на тези от картера. И едно, че мотора ше види съпротивление по иначе дългия маркуч до отзад и друго, че отделно газовете от ауспуха ще тикат и в картерните и ще стане една много красива картинка.

Незнам, но аз така ги виждам нещата. Ако греша ме поправете.

ФЕРАРИСТ
03-05-2010, 23:18
Тъй като там има по-голямо налягане от колкото в картерните газове. Демек газовете от ауспуха ще окажат съпротива на тези от картера.
Зависи точно къде ще се свържат към края...пуловеризатора бачка на тоя принцип......

spe4elist
03-05-2010, 23:34
Взе ми го от от устата....

oem
03-05-2010, 23:44
Сигурни ли сте в това? Аз незнам наистина какво ще стане, но на края на маркуча и налягането на картерните газове ще е едва долувимо. Но пък скороста в ауспуха ще е визока... незнам... аз не бих рискувал да си дупча тръбите :) А и как ще разбера дали действа?

chavetoo
04-05-2010, 10:27
Тя идеята не е само екологична ами и разтоварваща за двигателя. Когато извадите маркуча се повишава налягането под буталата и от там има повече зор.

zdravio
04-05-2010, 12:11
Тя идеята не е само екологична ами и разтоварваща за двигателя. Когато извадите маркуча се повишава налягането под буталата и от там има повече зор.

Как с разкачането на маркуча на картерните газове повишаваш налягането в картера?

ФЕРАРИСТ
04-05-2010, 16:37
Тя идеята не е само екологична ами и разтоварваща за двигателя. Когато извадите маркуча се повишава налягането под буталата и от там има повече зор.
Колега, сещам се един пример да ти дам свързан с човешката физиология, ама мое да ме баннат......:rotfl::rotfl:

chavetoo
04-05-2010, 18:46
Налягането над буталата преминава покрай сегмента и така е от другата му страна-картера. Когато маркуча е закачен към смукателният колектор има вакум, този вакум се получава и в целият двигател. Затова когато е читав мотора и отвориш капачката за наливане на масло не духа. Когато откачите въпросният маркуч в двигателя се създава някакво налягане което се освобождава от въпросният маркуч, когато не успее само през маркуча да излиза въпросното налягане-протича мотора от където намери.

digitalundgrd
04-05-2010, 19:07
ТОва за духането е малко спорен въпроса...

Мога лично да ти демонстрирам двигатели, единия който духа, а другия, който смуче - и двата абсолютно читави :)

chavetoo
04-05-2010, 20:06
Ако двата двигателя са абсолютно еднакви нали се сещаш, че все пак има нещо.
По добре периодично да се почиства масленият сепаратор от колкото да се изважда маркуча. Да ако наистина можете да постигнете ефекта на увличане когато е в гърнето и там ще стане.
Ако може и някой да намали това което съм начертал ще стане по добре, нещо не ми се отдаде поставянето на Pic.
http://img228.imageshack.us/img228/9260/79924483.jpg (http://img228.imageshack.us/i/79924483.jpg/)

ФЕРАРИСТ
04-05-2010, 21:48
По добре периодично да се почиства масленият сепаратор от колкото да се изважда маркуча.

Съжалявам колега, не мога да се съглася с мнението ти, което все пак не значи че ти трябва да си го промениш.....:dunno:

chavetoo
04-05-2010, 22:43
Аз мнението няма да си променя докато някой не напише основателна причина този маркуч да виси извън двигателя.

oem
04-05-2010, 22:50
Аз мнението няма да си променя докато някой не напише основателна причина този маркуч да виси извън двигателя.

Няма какво да пишем. Изкарай го на вън и покарай колата няколко дни. Карай по маршрут по който караш. Ако не усетиш, че колата има повече тяга не го бутай :)

Сигурен съм обаче, че ако го направиш после ще пишеш в тази тема как си го извел и при теб. Разбира се тоа ще направиш ако си достатъчно откачалка като нас ;)

Аз днес промених леко системата и изведох филтърчето зад лявото магаре и вече не мирише и на място. И съм много доволен :)

ФЕРАРИСТ
04-05-2010, 23:22
Аз мнението няма да си променя докато някой не напише основателна причина този маркуч да виси извън двигателя.
Ок.....

chavetoo
05-05-2010, 07:51
Нормално е ако автомобила има дебитомер да почне да върви повече, все пак започва да минава по голямо количество през дебитомера и от там повече гориво.