View Full Version : Алфа 147 1.9 JTD vs Алфа 147 jtdm
Днес направихме 2 дръпки Алфа 147 1.9 JTD '03 vs Алфа 147 '06 jtdm.
JTD-то е 115 к.с с чип от КГБ,JTDM e сток 120 к.с.
Предположения ???
Dodo 155
18-04-2010, 00:20
Днес направихме 2 дръпки Алфа 147 1.9 JTD '03 vs Алфа 147 '06 jtdm.
JTD-то е 115 к.с с чип от КГБ,JTDM e сток 120 к.с.
Предположения ???
JTDm-a е бил колата с "чипа" :clap:
... нали?
thecleaner
18-04-2010, 00:21
Бил си го ако ти е в ред колата с много.
JTDm-a е бил колата с "чипа" :clap:
... нали?
Някой май имат медиумни способности...или може би го казват от горчив опит с въпросните чипове тип BlackAngels...?!? :calc:
Dodo 155
18-04-2010, 00:26
Бил си го ако ти е в ред колата с много.
Мисля, че бъркаш, но ... да видим дали от моя опит ще съм прав или не :yes:
---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:25 ----------
Някой май ... :tooth:
Нали карах 1 год. с такъв "чип" и знам как Е220 CDi ме минаваше като спрял ... сега поне C270 CDi ми гледа задния номер ;-)
Jivko7777
18-04-2010, 00:41
Днес направихме 2 дръпки Алфа 147 1.9 JTD '03 vs Алфа 147 '06 jtdm.
JTD-то е 115 к.с с чип от КГБ,JTDM e сток 120 к.с.
Предположения ???
Как да се изразя...разкъсал си го :)
Що задаваш тъпи въпроси естествено е че си го бил и то с доста ;)
Как да се изразя...разкъсал си го :)
Що задаваш тъпи въпроси естествено е че си го бил и то с доста ;)
Яяяяяя земи пробвай пак, а колега...?! :tooth:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=687628#post687628
Jivko7777
18-04-2010, 01:17
Няма какво да пробвам, колегата vovata да казва :duel:
Няма какво да пробвам, колегата vovata да казва :duel:
Ми кво им да казва бе колега, нали знаеш поговорката за фактите и мълчанието на Боговете...аре да не ставам банален ся... :tooth:
Jivko7777
18-04-2010, 01:26
Ми кво им да казва бе колега, нали знаеш поговорката за фактите и мълчанието на Боговете...аре да не ставам банален ся... :tooth:
Само да не излеза аз прав :hehehm: че тогава ще питам боговете ти какво ще казват :)
В линка към темата, пусната от колегата Змейчо се вижда, че Вовата ПАДА...Има го и документирано на видео...
Това ви е лошо при дизелите, че с тия турбини и " удряния" в седалката от рязкото тръгване на турбината, понякога човек психологически си мисли, че върви повече или много, а всъщност колата не е по-бърза и не върви кой знае колко...
Ииии аз направо не мога да повярвам, че чипнато 1.9 не може да се справи... Нещо не е наред...
Само да не излеза аз прав :hehehm: че тогава ще питам боговете ти какво ще казват :)
Би ли бил, така добър да ни удостоиш с честта всички ние да чуем твоите, така мъдри предположения за случилото се днес...?! :tooth:
Jivko7777
18-04-2010, 01:58
Би ли бил, така добър да ни удостоиш с честта всички ние да чуем твоите, така мъдри предположения за случилото се днес...?! :tooth:
Просто ти го казвам, а и ти самия знаеш че няма как чипната 115-ка да падне от 120 коньовата версия...Просто vovata има някакъв проблем ;)
Ииии аз направо не мога да повярвам, че чипнато 1.9 не може да се справи... Нещо не е наред...
Сега вече Петко може да затваря Бляк Йенджълс :)
Причината мисля, че е очеизбодна бе бат Венци ;)
Това ви е лошо при дизелите, че с тия турбини и " удряния" в седалката от рязкото тръгване на турбината, понякога човек психологически си мисли, че върви повече или много, а всъщност колата не е по-бърза и не върви кой знае колко...
Лекинко си в грешка :choice:
Колеги запазате добрия тон, моля.
Колата ми е в отлично техническо състояние !
И на двете дръпки jtdm-a ми взима старта както се вижда и от там на татък вървим заедно !
Ще отида на дино да вида аджеба какво имам под капака.
Dodo 155
18-04-2010, 09:03
Лекинко си в грешка :choice:
Не е в грешка ;)
Усещането от тягата на дизела дава чувството, че колата буквално казано - излита :)
Ако сравним каталожните данни на 147 FL 1.9 JTDm 16v и 147 FL 2.0 TS излиза, че и двете са еднакви като мощност, ускорение, макс. скорост и т.н.
Въпреки това, дизелът дава такова усещане за тръгване, което при бензина съм сигурен, че го няма - карал съм и бензинова 147-ца с този мотор.
В крайна сметка - мощността си е мощност и независимо дали има усещане за вървене или не, когато колата е технически изправна, тя се движи според възможностите си ;)
Дизелът не е гориво за състезания и почти никъде няма рейсинг ауспухови системи, интейк, валове и т.н. масово за дизели колкото за бензини, нека не се заблуждаваме в противното ;)
Колкото и да го пънеш един дизелов мотор, никога няма да извадиш мощност, ревалентна на тази при същия ЪП-грейд на бензинов :smartass: 2.0 TS с турбо, кулер и т.н. отива далеч над възможностите на 1.9 JTDm с турбо от 2.4 + N на брой още неща ;)
Хайде сега към темата, че тия чипове понякога дават още по-измамно усещане за мощност и вървене :lol_sign:
---------- Post added at 06:03 ---------- Previous post was at 05:55 ----------
Колеги запазате добрия тон, моля.
Колата ми е в отлично техническо състояние !
И на двете дръпки jtdm-a ми взима старта както се вижда и от там на татък вървим заедно !
Ще отида на дино да вида аджеба какво имам под капака.
На мен ми е много интересно какъв ще е резултатът с чипа, измерен на Дино.
Иначе съм сигурен, че колата ти е ОК ... прочети цялата тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=43253 и ще разбереш за какво споменавам по-горе ;)
Имаш усещането, че върви, а в същото време нещата са различни.
Темата съм я чел,със Змея сме приятели и той от много време ми говори,че не е наред този чип. Затова беше и тази сверка между двете коли. Ще си изкажа мнението след диното.Не ми се говори на сляпо.
Dodo 155
18-04-2010, 10:26
Темата съм я чел,със Змея сме приятели и той от много време ми говори,че не е наред този чип. Затова беше и тази сверка между двете коли. Ще си изкажа мнението след диното.Не ми се говори на сляпо.
Правилно!
Аз затова се изказах след другия ремап, когато имах база за сравнение - разход, вървеж и пушене ;)
haljscho
18-04-2010, 12:41
[QUOTE=VFTI;687644]
Това ви е лошо при дизелите, че с тия турбини и " удряния" в седалката от рязкото тръгване на турбината, понякога човек психологически си мисли, че върви повече или много, а всъщност колата не е по-бърза и не върви кой знае колко...
Бееее не е точно така.........
Щот то и при бензина има едно такова чувство, кат почне да се реже.......... ако има и спортен филтър....... се едно няма стигане...........
Не, че ги разбирам, ма между 115к. и 120к. едвали има кой знае каква разлика във вървенето?
Пък тоя чип колкото и да е куц се трябва да е 15-20к. отгоре............
Тааа, да не би и 120-то коня да е по-бутвана!!!!
radoslavp
18-04-2010, 12:54
Това ви е лошо при дизелите, че с тия турбини и " удряния" в седалката от рязкото тръгване на турбината, понякога човек психологически си мисли, че върви повече или много, а всъщност колата не е по-бърза и не върви кой знае колко...
Бееее не е точно така.........
Щот то и при бензина има едно такова чувство, кат почне да се реже.......... ако има и спортен филтър....... се едно няма стигане...........
Не, че ги разбирам, ма между 115к. и 120к. едвали има кой знае каква разлика във вървенето?
Пък тоя чип колкото и да е куц се трябва да е 15-20к. отгоре............
Тааа, да не би и 120-то коня да е по-бутвана!!!!
И двата мотора са 8 клапана, и при двата софтуерните подобрения докарват горе долу еднакви параметри +- минимални разлики които няма да забележиш. Та дори да предположим, че 120-те е чипната двете коли пак трябва да вървят на кантар, а не с такава разлика. Колегата каза, че 115-ката е в отлично здраве.
[QUOTE=VFTI;687644]
Това ви е лошо при дизелите, че с тия турбини и " удряния" в седалката от рязкото тръгване на турбината, понякога човек психологически си мисли, че върви повече или много, а всъщност колата не е по-бърза и не върви кой знае колко...
Бееее не е точно така.........
Щот то и при бензина има едно такова чувство, кат почне да се реже.......... ако има и спортен филтър....... се едно няма стигане...........
Не, че ги разбирам, ма между 115к. и 120к. едвали има кой знае каква разлика във вървенето?
Пък тоя чип колкото и да е куц се трябва да е 15-20к. отгоре............
Тааа, да не би и 120-то коня да е по-бутвана!!!!
И двата мотора са 8 клапана, и при двата софтуерните подобрения докарват горе долу еднакви параметри +- минимални разлики които няма да забележиш. Та дори да предположим, че 120-те е чипната двете коли пак трябва да вървят на кантар, а не с такава разлика. Колегата каза, че 115-ката е в отлично здраве.
Бе момчета, не че нещо ма вие четете ли озобщо...?! :roll:
1.Zmeycho 147 1.9 JTDm 8V Stock - 120 к.с. - черната
radoslavp
18-04-2010, 15:16
[QUOTE=haljscho;687751]
Бе момчета, не че нещо ма вие четете ли озобщо...?! :roll:
Майна четеме, казах дори да предположим че е чипната, отговаряики на въпроса на колегата haljscho. Жалко, но доказан факт на видео, че в днешно време коли се мапват едно към гиотера, няма дино, няма стендове, няма тестове ... давай парата, тя колата сама ще тръгне. Хубаво си направил като си овековечил работата на нашенски "професионалисти".
Извинете за питането ми, но с кой двигател е тази JTDm? Че не намирам такава 120 к.с.
tokata_pz_flex
18-04-2010, 17:04
[QUOTE=VFTI;687644]
Това ви е лошо при дизелите, че с тия турбини и " удряния" в седалката от рязкото тръгване на турбината, понякога човек психологически си мисли, че върви повече или много, а всъщност колата не е по-бърза и не върви кой знае колко...
Бееее не е точно така.........
Щот то и при бензина има едно такова чувство, кат почне да се реже.......... ако има и спортен филтър....... се едно няма стигане...........
Не, че ги разбирам, ма между 115к. и 120к. едвали има кой знае каква разлика във вървенето?
Пък тоя чип колкото и да е куц се трябва да е 15-20к. отгоре............
Тааа, да не би и 120-то коня да е по-бутвана!!!!
Не е така ... при лошо мапнато ЕКУ вероятността да се падне дори под заводските стойности за конски сили и въртящ момент е доста голяма .
Извинете за питането ми, но с кой двигател е тази JTDm? Че не намирам такава 120 к.с.
Това е 8 клапановия мултиджет, който е 120 коня, а 16 клапановия е 140 ;)
digitalundgrd
18-04-2010, 17:18
Не е така ... при лошо мапнато ЕКУ вероятността да се падне дори под заводските стойности за конски сили и въртящ момент е доста голяма .
Е добре де, след ре-мапа колегата не е ли усетил спад на мощността в такъв случай (при лошо "мапване") ?
tokata_pz_flex
18-04-2010, 17:27
Ами не знам , да каже Вовата .
Тя колата може и да тръгне , но да върви до определени обороти и после да спира ...
Аз говоря принципно , че след ремап може дори да върви по-зле от стокова такава кола . А може и да е усетил Вовата , че колата е тръгнала ... но не като за 30 кс. и 80-90 НМ повече :)
Все пак един добър чип има за цел плавна графика ... а не рязки покачвания , спадове и амплитуди на мощност и въртящ момент .
Dodo 155
18-04-2010, 17:40
Това е 8 клапановия мултиджет, който е 120 коня, а 16 клапановия е 140 ;)
и 150 к.с. - 937А5000 ... слага се само на FL ;)
При 147 - 140 к.с. се слага до 2004 год., т.е. преди FL.
При 156 - 140 к.с. се слага след FL.
А тази, черната Алфа, е 8v (120 к.с.) и лично съм й проверявал VIN-a.
Това е 8 клапановия мултиджет, който е 120 коня, а 16 клапановия е 140 ;)
150к.с е 16 клапановия мултиджет фейслифт! По темата не мога да се съглася, че една здрава чипната 115 коня не бие стокова 120к.с! Аз съм със 115к.с+ чип от Петко и сега бия 156 2.4 136 +чип от друга фирма не от форума, въпреки, че съединителя ми е за смяна! Не искам никой да коментира колко знам и колко разбирам, просто изказвам мнение и казвам как са нещата при мен!!!
digitalundgrd
18-04-2010, 18:39
Ами в такъв случай Вовата трябва да ходи за Ъпдейт на чипа :)
В интерес на истината единственото чипнато от Блек Ейнджълс ЖТД 115 коня, което съм виждал лично в действие е на колегата fnt. Не мога да си изкривя душата като кажа, че колата му не върви... Ей го и чистача (the_cleaner), gigi и souze могат да потвърдят, защото се пускаха с него ;) и тримата са с чип от друга фирма ;)
неска направихме пробно замерване на алфата
да я видим горе доло за ко стаа въпрос та :
0-100 10.8 май беше
400 м 17.. не помня вече
като бяхме аз и той в колата а пък аз оказвам бая влияние
120 кила съм а пък и колегата не е сеикнал
да кара в такъв стил по агресивно и от там малко куцат
нещата сега малко ще потренира и пак но
се видя г/д за какво става въпрос ......
haljscho
18-04-2010, 23:18
неска направихме пробно замерване на алфата
да я видим горе доло за ко стаа въпрос та :
0-100 10.8 май беше
400 м 17.. не помня вече
като бяхме аз и той в колата а пък аз оказвам бая влияние
120 кила съм а пък и колегата не е сеикнал
да кара в такъв стил по агресивно и от там малко куцат
нещата сега малко ще потренира и пак но
се видя г/д за какво става въпрос ......
Стига беее 10,8с.
Ми те фабрично е дават повече..........
За убав ремап 120килца не би трябвало да са къвто и да било проблем...............
BillyBoy`
18-04-2010, 23:32
Да ама май ще се окаже че тоя ремап ще се окаже кенеф:stumm:не исках да го казвам ама уреда си показа добре колко добър е ремапа,сега остава Вовата да я качи и стенда и тогава на 100% да се говори.
Е добре де, след ре-мапа колегата не е ли усетил спад на мощността в такъв случай (при лошо "мапване") ?
Ами не мога да кажа,защото като купих колата и веднага я закарах за чипване и нямам наблюдение как е вървяла.
Ами не мога да кажа,защото като купих колата и веднага я закарах за чипване и нямам наблюдение как е вървяла.
А колата ти в "добро здраве' ли е сега? Защото преди си бил доволен.
Вече над 30 000км съм с чип от КГБ (Петко), мога да кажа,че негативи няма ! Колата върви прилично и разхода е идеален. Препоръчвам чип !
Моята е със същия двигател и разлика определено има след намесата на KGB (BlackAngels). А и не съм с агресивен чип.:drive:
Както съм писал по-горе колата е в отлично здраве в момента. Все още нямам негативи вече 50 000км от чипа.
Съединителя държи турбото също.
Не ходя да се дърпам нагоре надоло.
Дръпката със стокова кола беше просто за сверка да видим какво прави този чип ! Змея три месеца ми надува главата,че този чип не става.
Ако съдим по дръпката моята кола върви като стокова. В горния пост Ники е показал и данни от вчера замерени с г-тек ,ако съдим по тях може спокоино да кажем че колата е СТОК.
Дали имам чип ?
Вместо да спорите излишно най-добре си виж колата и не слушай какво ти говори всеки...
А ако се окаже чипа - просто се обади на Петко и му кажи да си го оправи. Не мисли тунерите по света за безгрешни - и там и тук грешки стават и после се оправят. Няма смисъл да става от мухата слон, както и да даваш пари за други чипове щом като веднъж си дал.
BillyBoy`
19-04-2010, 15:38
Вместо да спорите излишно най-добре си виж колата и не слушай какво ти говори всеки...
А ако се окаже чипа - просто се обади на Петко и му кажи да си го оправи. Не мисли тунерите по света за безгрешни - и там и тук грешки стават и после се оправят. Няма смисъл да става от мухата слон, както и да даваш пари за други чипове щом като веднъж си дал.Сега че се случва някои някога да сгреши да съгласен съм спор няма:),лошото е когато грешките взимат да зачестяват там е проблема.
Абе... не мога да кажа колко зачестяват и какви са факторите около тях конкретно защото не съм свидетел на повечето - само от форума разбирам и от хора на лафче. Но едно мога да те уверя - грешките са еднакво много и от двете страни (или ако не еднакво много, то поне достатъчно и в двата лагера) за да няма очи ниой от лагерите да каже "аз съм прав, този не е"... но и двата лагера не го осъзнават това...
освен това имат някакво странно садомазо чувство в тях ( лично мнение) да се излагат сами себе си плюейки по другия... но това е тяхно си решение.
Нали се сещаш че ако някой нормален човек чете тези теми няма да си направи никога чип нито при Петко, нито при Бобо... независимо кой е прав... А все още нормланите са повече от ненормалните ( все още)...
mimouzunov
19-04-2010, 21:49
Ами не мога да кажа,защото като купих колата и веднага я закарах за чипване и нямам наблюдение как е вървяла.
Това много хора маи не са го прочели!!!!
Не разбирате ли ,че преди чип тунинга колата може да е била още по-зле!?
За можене може, но единствения начин да се знае е, да се мине на дино преди и след чипосването, което оскъпява и усложнява процедурата.
Всъщност това правил ли го е някой в тоя клуб да се види разликата?
За можене може, но единствения начин да се знае е, да се мине на дино преди и след чипосването, което оскъпява и усложнява процедурата.
Всъщност това правил ли го е някой в тоя клуб да се види разликата?
Къде, къде по-добър вариант, от това да се сравняват времената по пистите, където доста по-трудно би се дал обективен ефект:thumbup:
значи давам един прост пример :
преди години като чипнай мойта 164 ка
се чудих дали има някакъв ефект от този чип
та имам под ръка джи тек и си казах
чакай ся да отида да замеря колата
как ще се държи със стандартния чип и как
с тунинг чипа
та за атмсферен мотор бях предоволен
с норм чип ми даваше 16.1 16.2
с чипа падна под 16
15.8 някъде :thumbup:
mimouzunov
19-04-2010, 22:24
Изчетох цялата тема и ми се струва ,че е безмислено да се обсъжда каквото и да било!!!
Никои незнае колата как е вървяла преди чипосването!!!
Не желая в моята тема да се плюе по когото и да било !
Аз със Петко ще се видя на тракдея и ще обсъдим темата.
Не разбирате ли ,че преди чип тунинга колата може да е била още по-зле!?
Незнам какво имаш предвид под зле ?
Колата когато я копувах е прекарах на диагностика и бях очарован ,помпа ,дюзи,турбо даваха стоиности като на чисто нови.
От 156 1.8 минах на 147 1.9 и бях изумен от дизела как върви ! Сега ще кажете че бензиновата не е вървяла а това не е така. С две думи колата си беше добре.
tokata_pz_flex
20-04-2010, 09:22
Ей колата си беше супер . Вовата идва на една среща в Пазарджик и всичко беше наред .
Не желая в моята тема да се плюе по когото и да било !
Аз със Петко ще се видя на тракдея и ще обсъдим темата.
Да, това е най-правилното нещо което можеш да направиш, защото причините може да са всякакви и проблема ( ако има такъв) да е там където никой не очаква.
Лично аз четох пак темата и не ми е ясно много как сток кола ще те бие. Имам чувството че дори в час по трудово да се вдигне налягането на турбото пак ще трябва или да са равни или 8 клапановия да бие... ебаси, тука нали става дума за сток кола с 5 коня повече и евентуално по-нова електроника, а не за 150 коня jtdm..... Има нещо криво според мен и ще ми е много интересно какво е то.
Абе... не мога да кажа колко зачестяват и какви са факторите около тях конкретно защото не съм свидетел на повечето - само от форума разбирам и от хора на лафче. Но едно мога да те уверя - грешките са еднакво много и от двете страни (или ако не еднакво много, то поне достатъчно и в двата лагера) за да няма очи ниой от лагерите да каже "аз съм прав, този не е"... но и двата лагера не го осъзнават това...
освен това имат някакво странно садомазо чувство в тях ( лично мнение) да се излагат сами себе си плюейки по другия... но това е тяхно си решение.
Нали се сещаш че ако някой нормален човек чете тези теми няма да си направи никога чип нито при Петко, нито при Бобо... независимо кой е прав... А все още нормланите са повече от ненормалните ( все още)...
Маме само неможах да разбера,защо намесваш Бобо,той няма нищо общо с това :idea2::idea2::idea2::idea2:
---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 10:24 ----------
Аз със Петко ще се видя на тракдея и ще обсъдим темата.
На това не се надявай много много :idea2::idea2::idea2:
Имам чувството че дори в час по трудово да се вдигне налягането на турбото пак ще трябва или да са равни или 8 клапановия да бие... ебаси, тука нали става дума за сток кола с 5 коня повече и евентуално по-нова електроника, а не за 150 коня jtdm..... Има нещо криво според мен и ще ми е много интересно какво е то.
8 клапановия?
Че те и двете са 8 клапанови бе Григо, яяя погледни пак клипчето ;)
На скоро ми пратиха една мн.интересна Дино графика на която се вижда как преди ремап Голф 4 1.9 TDI е 110 коня, а след него 90...коя ли ще да е мапващата фирма ам...?!? :gruebel:
Иначе отговора на въпроса ти е точно пред теб ;)
Не напразно наш поназнайки доста сериозно нещата колега (и той пълноправен, вече хейтър разбира се) възползвал се от такъв чи(е)п на въпросната фирма го отсече съвсем кратко и ясно:
Сега вече Петко може да затваря Бляк Йенджълс :)
mimouzunov
20-04-2010, 11:08
Не желая в моята тема да се плюе по когото и да било !
Аз със Петко ще се видя на тракдея и ще обсъдим темата.
Незнам какво имаш предвид под зле ?
Колата когато я копувах е прекарах на диагностика и бях очарован ,помпа ,дюзи,турбо даваха стоиности като на чисто нови.
От 156 1.8 минах на 147 1.9 и бях изумен от дизела как върви ! Сега ще кажете че бензиновата не е вървяла а това не е така. С две думи колата си беше добре.
Ами не мога да кажа,защото като купих колата и веднага я закарах за чипване и нямам наблюдение как е вървяла.
Един път пишеш ,че колата веднага след като си я взел си я "чипосъл" сега пък пишеш ,че си бил изумен как върви...
При нас (при 155-те) има пак такива аномалии ,уш абсолютно изправна кола пада от същата и то с много!!!
(не говоря за моята ;-) )
никой не коментира моето мнение а то е :
може да се види разликата тъй като имам г-тек
със стандартния чип и със тунинг чипа
колко ще е ..
друго 100 процента съм сиг че ако вовата си усети колата как да я кара разликата с тая жтдм ще е по малка
Към автора на темата, този клип нищо не показва. Искам да те питам, има ли разлика към по-добър вървеж колата ти след чипването ? Не какво ти говори този и онзи, а ти как я усещаш.
mimouzunov
20-04-2010, 12:03
Към автора на темата, този клип нищо не показва. Искам да те питам, има ли разлика към по-добър вървеж колата ти след чипването ? Не какво ти говори този и онзи, а ти как я усещаш.
Малко по-нагоре не прочете ли какво съм написъл аз ,има даже и цитати от автора на темата....
Досега да съм прочел колата и видял софтуера, ако бях на твое място.
4 страници с догадки :laughing1:
решението според мен е :
мерим със стоковия чип колата
какво ускорение дава от 0-100
и 400метра
после слагаме тунинг чипа
и пак мерим 0-100 и 400 метра
да се види разликата
Един път пишеш ,че колата веднага след като си я взел си я "чипосъл" сега пък пишеш ,че си бил изумен как върви...
Ама ти кво си мислиш,че купувам колата и след сто метра ме чакат да ме чипират ?!?!
Естесвено че съм я карал но не съм я пържил,не съм се дърпал,не съм я мерил на г-тек или дино.
Всъщост ако имаш да ми кажеш нещо просто го кажи !!!
digitalundgrd
20-04-2010, 19:35
Темата малко придобива вида на една друга тема пусната от мен, в която аджеба се чудех защо коли, с които би трябвало да сме равностойни ме отвяха като пътен знак :)
Нещата се изнясниха де...Няма да се повтарям, за да не засегна пак някой колеги - "адвокати" от форума, които им е писнало да ми четат "негодуванията за буталата" хахах
Таа хора, съгласете се , че не може след всяко влизане в сервиз да тичаме до дино стенда, за да видим аджеба дали не са ни "тунинговали" колите, ама с отрицателен ефект :)
Вовата плаща и очаква всичко от отсрещната страна да е коректно. Още повече, платил е на хора, които не са известни от ден или два във форума...Тоест предполагам, че ни най-малко се е усъмнил в техните действия спрямо ЕКУ-то на МПС-то му ;) Или казано по друг начин - какво е виновен клиента след като си е платил исканата сума, колата му е в отлично здраве и в крайна сметка НЕ върви ??? Така, че колегата със 147-цата си е в пълното право да недоволства.
АКо някой може да помогне с разгадаването на "мистерията" защо колата с чип пада от 120 коньова сток да помага, ако не нека замълчи...
Най-добрия вариант е да се срещнат двете страни като след разговор да се достигне до позитивен резултат и за единия (колата му да тръгне, както трябва) и за другия ( да си изчисти репутацията) :)
haljscho
20-04-2010, 20:52
никой не коментира моето мнение а то е :
може да се види разликата тъй като имам г-тек
със стандартния чип и със тунинг чипа
колко ще е ..
друго 100 процента съм сиг че ако вовата си усети колата как да я кара разликата с тая жтдм ще е по малка
Ми премерете и другата Алфа 120к.с..............
Да не се окаже 8-9сек. до 100км. :coolio:
boyracer
21-04-2010, 09:33
Абе... не мога да кажа колко зачестяват и какви са факторите около тях конкретно защото не съм свидетел на повечето - само от форума разбирам и от хора на лафче. Но едно мога да те уверя - грешките са еднакво много и от двете страни (или ако не еднакво много, то поне достатъчно и в двата лагера) за да няма очи ниой от лагерите да каже "аз съм прав, този не е"... но и двата лагера не го осъзнават това...
освен това имат някакво странно садомазо чувство в тях ( лично мнение) да се излагат сами себе си плюейки по другия... но това е тяхно си решение.
Нали се сещаш че ако някой нормален човек чете тези теми няма да си направи никога чип нито при Петко, нито при Бобо... независимо кой е прав... А все още нормланите са повече от ненормалните ( все още)...
Много си прав колега. Аз се бях надъхал за чип но сега като чета тези теми се разубеждавам. Още повече че съм в Русе и не мога 4-5 пъти да ходя до София ако не съм доволен да си поправят грешката.
От известно време хвърлям поглед върху тея теми и се чудя как е възможно да се водят такива безмислени спорове.
Слагате на чертата две коли и гледате коя ще изпревари. Не се отчитат всички фактори от които зависи "спечелването на битката". Съвсем реално е в някои случаи по мощната кола да "загуби".
И аз да изкажа мнение, че да не остана назад. Тука почват да се обвиняват чиповете на определена фирма и тн. Хубаво е да си видите колите в какво състояние са. И има фактори, които диагностиката няма да ви покаже. Като зацапана геометрия на турбото или износен дебитомер който дава отклонения ( не тоталка, а ИЗНОСЕН ). Както и много други фактори за които даже и не подозирате.
И аз да изкажа мнение, че да не остана назад. Тука почват да се обвиняват чиповете на определена фирма и тн. Хубаво е да си видите колите в какво състояние са. И има фактори, които диагностиката няма да ви покаже. Като зацапана геометрия на турбото или износен дебитомер който дава отклонения ( не тоталка, а ИЗНОСЕН ). Както и много други фактори за които даже и не подозирате.
Абе мамин,я обясни какво означава ИЗНОСЕН дебитомер :cry::cry::cry::cry::cry: ,защото все си мисля,че дебитомер,който показва нереални стойности се хваща на диагностика. Да не говориме,че за да разбереш дали е блокирала геометрията не се изисква висше образование-демек и двете неща се хващат на диагностика-естествено ако се прави свястна диагностика :dunno::dunno::dunno::dunno::dunno::dunno:
Абе мамин,я обясни какво означава ИЗНОСЕН дебитомер :cry::cry::cry::cry::cry: ,защото все си мисля,че дебитомер,който показва нереални стойности се хваща на диагностика. Да не говориме,че за да разбереш дали е блокирала геометрията не се изисква висше образование-демек и двете неща се хващат на диагностика-естествено ако се прави свястна диагностика :dunno::dunno::dunno::dunno::dunno::dunno:
Ок маминото, ей сега ще ти обесня. Примерно моя дебитомер не е тоталка и още си върви колата с него, ама ми дава грешни стойности и не мери точно колко единици въздух влизат ( мери 800 от нужните 1200 ) и на при една обикновенна диагностика тази грешка не излиза, а трябва да се гледат тея неща в движение, та от там колата ми върви по-малко отколкото би трябвало да е. Повечето сервизи просто сканират за грешки на място и такава грешка за отклонение не излиза на повечето диагностични софтуери. Заяла геометрия никъде не съм писал, пак си съчиняваш някакви работи. Написах зацапана геометрия и съм минал през тоя път вече, понеже моята беше такава и си правеше проблеми на моменти, пренадуваше и така нататъка. Няма как да се хване тоя проблем, докато не го направи на момента по време на диагностиката, та проблема ескалира в по-голям и геометрията заяде накрая.
Ок маминото, ей сега ще ти обесня. Примерно моя дебитомер не е тоталка и още си върви колата с него, ама ми дава грешни стойности и не мери точно колко единици въздух влизат ( мери 800 от нужните 1200 ) и на при една обикновенна диагностика тази грешка не излиза, а трябва да се гледат тея неща в движение, та от там колата ми върви по-малко отколкото би трябвало да е. Повечето сервизи просто сканират за грешки на място и такава грешка за отклонение не излиза на повечето диагностични софтуери. Заяла геометрия никъде не съм писал, пак си съчиняваш някакви работи. Написах зацапана геометрия и съм минал през тоя път вече, понеже моята беше такава и си правеше проблеми на моменти, пренадуваше и така нататъка. Няма как да се хване тоя проблем, докато не го направи на момента по време на диагностиката, та проблема ескалира в по-голям и геометрията заяде накрая.
Като зацапана геометрия на турбото
А тва кво е бе мамин :innocent::innocent::innocent::innocent::innocent: разлика няма,започне ли да блокира край:humpx::humpx::humpx:
А тва кво е бе мамин :innocent::innocent::innocent::innocent::innocent: разлика няма,започне ли да блокира край:humpx::humpx::humpx:
Е па не е същото. Едното е начален стадий на другото и ако се усетиш на време може оправиш работите.
С риск да ме оплюете ще споделя,че открих причината за невървежа.
Закачихме колата на диагностика и излезна грешка "датчик вакум налягане" .
Едното маркуче на датчика се беше спукало точно където влиза ,след поправката от 2 мин. колата тръгна.
В неделя ще мерим !
Радвам се, че колата ти е пак на 100% :go:
С риск да ме оплюете ще споделя,че открих причината за невървежа.
Закачихме колата на диагностика и излезна грешка "датчик вакум налягане" .
Едното маркуче на датчика се беше спукало точно където влиза ,след поправката от 2 мин. колата тръгна.
В неделя ще мерим !
Редно е ,според мен, да замерите със същата кола,за да се види реалното състояние сега.Направете и клипче за доказателство.:-P
Радвам се че си открил проблема и че той не е сериозен. С интерес чакам да видя клипчето.
Jivko7777
23-04-2010, 11:52
Ето че Блек Анджелс не е бил проблема ;)
Ето че Блек Анджелс не е бил проблема ;)
Не бъди чак толкова сигурен!!! ;-)
Dodo 155
23-04-2010, 20:02
И аз чакам 2-рото клипче :big_heat:
Голям смях, станахте като сапунен сериал. На ви куклите дайте ми парцалките. Колата беше по добре от нова - плюене плюене и сега хоп имала малък проблем, за другата гонка махнете интеркулера та после пак да има ...олеее що е по бавна. Най смешно е че собственика не коментира много, а иначе 5-страници простотия. Станахме по зле от Алфаджии и от тунинг форума....................:stretcher::stretcher:
:comphits::comphits::comphits::comphits::comphits:
Имаше ли нова гонка?
Ако имаше до сега да съм я отразил... ;)
santo_traficante
28-04-2010, 19:15
Не бъди чак толкова сигурен!!! ;-)твойта кола да няма някой друг проблем та чак толкова да не върви с този чип дето си:evil:
твойта кола да няма някой друг проблем та чак толкова да не върви с този чип дето си:evil:
Надали... :beer:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.