Log in

View Full Version : Alfa Romeo 155 студена-топла държи 2500 оборота



alfa_zlodeo
19-04-2010, 15:24
колата е на газ- паля на бензин и държи 2500rpm минавам на гас оправя се, след малко каране пак ги вдига и на газ стъпковото моторче изчистих с бензин няма промяна двигателя е 2.0 8v.Kато извадя буксата на стъпковото моторче сваля оборотите до нормални слагам я пак ги вдига

MUROMAN
19-04-2010, 15:59
Може да е заминало и чистенето да не е помогнало , защо не опиташ да намериш друго отнякъде и да пробваш с него.
Друго което се сещам за да мени оборотите е да смуче въздух отнякъде и да създава проблеми с вакумите.
Пре мен се беше извадило едно малко маркуче под колектора/смукателния/ и не държеше обороти,тресеще и ебаваше цялата кола.

Furious 155
19-04-2010, 17:20
високи обороти може да държи и от датчика за положение на дроселовата клапа! Сваля се, с контактен спрей се пръска да се позачисти и се връща. Държят го 2 болта на 7мм и да се внимава с уплътнението на датчика към оста на дроселовата клапа.
За по-лесно, първо пробвай с друго моторче за празния ход все пак!

Tonimir
19-04-2010, 17:59
Ламбда Сонда? Дебитометър? Провери дали са в ред тези два компунента.

mimouzunov
19-04-2010, 18:16
колата е на газ- паля на бензин и държи 2500rpm минавам на гас оправя се, след малко каране пак ги вдига и на газ стъпковото моторче изчистих с бензин няма промяна двигателя е 2.0 8v.Kато извадя буксата на стъпковото моторче сваля оборотите до нормални слагам я пак ги вдига


Ако си от София е лесно... Аз съм на линия...
Иначе главния заподозрян е "моторчето за ниските обороти" ама може и нещо друго да е!!!
Като го свалиш него и погледнеш навътре (гледаш моторчето) откъм отвора които влиза в колектора ,клапата трябва да е отворена към 2-3 милиметра ,това е без захранване и тн!!Ако дадеш колата на контакт тази междина трябва да изчезне ,клапата се затваря!!Това е по спомен при мен....

alfa_zlodeo
20-04-2010, 09:09
Ако си от София е лесно... Аз съм на линия...
Иначе главния заподозрян е "моторчето за ниските обороти" ама може и нещо друго да е!!!
Като го свалиш него и погледнеш навътре (гледаш моторчето) откъм отвора които влиза в колектора ,клапата трябва да е отворена към 2-3 милиметра ,това е без захранване и тн!!Ако дадеш колата на контакт тази междина трябва да изчезне ,клапата се затваря!!Това е по спомен при мен....

като го чистих точно толкова беше отвора, ще пробвам на контакт на къде се отваря от него щее защото като го чукна по корпуса и се пооправя за малко има и едно за проба днеска ще го пробвам да видим от него ли е-БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪВЕТИТЕ

robygas
21-04-2010, 23:17
ТPS :idea2:
Докато е на газ пръсни с шишенце гумените преходи на колекторите с бензин...Ако смуче от там ще загасне или ще промени яко работата си, но мисля, че е TPS.
П.П. Въпреки, че досега не съм виждал сдухан на тоя мотор.

alfa_zlodeo
26-04-2010, 18:22
Че да си отговоря сам за тия обороти гадния маркуч който излиза от голямата гумена тръба от долу към дроселовата клапа се беше охлабил случайно пипнах и се оправи затегнах скобата и е ок