View Full Version : Проблем 155 2.0 16V SUPER
alfaromeo155
22-04-2010, 21:11
Аде сега да видим кой колега си е блъскал главата най-много с подобен проблем.
Колата е сас обикновено АГУ,няма мощност до 2500оборота и на бензин и на газ.С газов инжекцион беше същата работа.Забележете това го прави и на газ и на бензин при потегляне се чува едно глъхнене все едно не и достига въздух или е твърде много.
На бензин съм сменил бензинова помпа:мерил съм налягане 2,7-3,2бара както го дават така си е,чистил съм дюзите многократно всичките съм ги тествал пръскат перфектно.Дебитомери съм сменил поне 4-броя който трябва да са за 2.0 16V.Компютъра е сменен Motronic M2.10.4 който по принцип го дават за тази кола.Температурен датчик-сменен.Правил съм основен ремонт смених 8клапана който не ставаха и повдигачите също както и нови гумички на клапаните,пуснал съм нови сегменти защото гореше масло.Счупих без да искам датчика на разпределителния вал и него си го купих но кур тате кравата мъжка.Имам KTS като я закачам не ми вади никакви грешки освен ламбда сонда и нея я смених купих си универсална сега работи със нея без да дава грешки компютъра.Правил съм центровка сас пети и часовник за 1,8-2.0 16V всичко там си е точно.На газ реших да я пробвам с друг изпарител тъй като имам под ръка сложих BRC(моят е LOVATO) и пак същата работа вартяхме центровката на предварение , на закъснение както и колкото може нема оправия.Скоростната кутия я бях счупил сега е с друга скоростна кутия пак от 2.0 16 -същата работа.Пробвах да махна плочката на газовата уредба която е пред дроселната клапа и да запуша дупките -пак така.Горивен филтър и въздушен филтър съм сменил не е от тях.Сменял съм бубините и свещите и от тях не е.И пак казвам това го прави и на бензин и на газ.
Ако някой знае що е то да пише деба писна ми цяла година се мъча с тоз проблем.
thecleaner
22-04-2010, 21:20
Скоро имаше подобен проблем, след сменени кабели и почистена МПХ нещата се оправиха. В твоя случай си прегледай кабелите и естествено да нямаш някой скъсан маркуч и да дърпа въздух от там. И да не си сложил некои свещи ментаци и те да те ебават.
Petronii
23-04-2010, 09:35
Не е зацепен вала управляван ат вариатора правилно
alfaromeo155
23-04-2010, 18:05
thecleaner (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=1145):колега чистил сам го моторчето даже и то е сменено ако е то проблема ще се форсирва мотора като е по енерция колата или ще задържа обороти този е перфектен.Както вече писах "сменил съм бубините и съответно с тях и лулите" не са парва хубост но ако е от тях колата ще гърми на газ като я карам я тя не гърми.Нямам скъсан маркуч ако смуче ваздух двигателят почва да претриса и оборотите падат чувстително,а що се отнася до свещите са NJK в аутодата пише модела им сега не го помня бкр 6екпа май бяха точно тези с който трябва да си е колата
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Petronii (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=2636):нещо май не четете внимателно колеги писах вече че центровката съм я правил със пети за разпределителни валове които са за двигатели 1.8 и 2.0 16V няма как да не е зацепен вала ако не е зацепен като отвори вариатора ще набие клапаните вече видях такъв случай сас фиат браво 2.0 20клапановия мотор как наби клапаните като нямахме петите за зацепване на валовете
датчика на дросела проверен ли е
и глъхненето отпреди да смениш скоростите или след това. и как по-точно глъхне в смисъл тръгва да гасне или няма мощност и изведнъж се отпушва
Petronii
23-04-2010, 22:14
thecleaner (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=1145):колега чистил сам го моторчето даже и то е сменено ако е то проблема ще се форсирва мотора като е по енерция колата или ще задържа обороти този е перфектен.Както вече писах "сменил съм бубините и съответно с тях и лулите" не са парва хубост но ако е от тях колата ще гърми на газ като я карам я тя не гърми.Нямам скъсан маркуч ако смуче ваздух двигателят почва да претриса и оборотите падат чувстително,а що се отнася до свещите са NJK в аутодата пише модела им сега не го помня бкр 6екпа май бяха точно тези с който трябва да си е колата
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Petronii (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=2636):нещо май не четете внимателно колеги писах вече че центровката съм я правил със пети за разпределителни валове които са за двигатели 1.8 и 2.0 16V няма как да не е зацепен вала ако не е зацепен като отвори вариатора ще набие клапаните вече видях такъв случай сас фиат браво 2.0 20клапановия мотор как наби клапаните като нямахме петите за зацепване на валовете
Извинявай, че пак ще коментирам ама ти само джантите и стоповете не си сменил. Правил си диагностика, сменил си абсолютно всички важни възли в автомобила, сигурен си в това което си правил и ефект няма. Извинявай пак ама няма как да стане. А това за зацепването без пети няма да го коментирам, както няма да коментирам и зацепването ти и с пети. Там само ти си знаеш как си го направил. Пожелавам ти успех. Лично мен темата много ме жегна щото това което казваш и с това което си направил е трябвало да има ефект.
Ilko Ivanov
23-04-2010, 22:46
....няма мощност до 2500оборота и на бензин и на газ.С газов инжекцион беше същата работа....
С риск да те засегна, ама ти други Алфи карал ли си?
Щото аз не се сещам за Т.С. дето да върви преди 2500 об/мин.
Ако всичко което си сменил е здраво и колата си върви по същия начин, значи нямаш проблем... просто такъв си е този мотор.
thecleaner
23-04-2010, 22:57
Когато имаш път към София инвестираш едни 30лв. за кадърна диагностика и ти се решава проблема.
arieca155
23-04-2010, 23:01
С риск да те засегна, ама ти други Алфи карал ли си?
Щото аз не се сещам за Т.С. дето да върви преди 2500 об/мин.
Ако всичко което си сменил е здраво и колата си върви по същия начин, значи нямаш проблем... просто такъв си е този мотор.
най-близо до истината засега!
не е лошо да се качиш на друга със същия мотор да придобиеш впечатления.не разбрах,преди така ли беше колата,ако не след каква повреда и какво бърника че се случи това?
alfaromeo155
24-04-2010, 22:03
да уточня днеска си замерих датчика на дросела сас мултимер и няма отклонения мерих датчика на хол и нещо не схващам в аутодата пише че трябва е от 480-596 ома мисля някаде там пишеше а моя датчик вади 863ома говорих с един колега и той вика не вярвай на аутодата той го проверил на някаква негова програма не питах каква е и каза че на неговата му излиза че трябва да е на 900 ома и сега се обърках нещо щото аз всичко което досега сам измервал по аутодата ми излиза със същите стойности на програмата дето са само това не излиза така.Този проблем го има и преди да си сменя кутията и неможе да е нормално при положение че като потеглям нормално се чува супер изтормозен звук все едно като асматик неможе каточели да си вземе ваздух
---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:55 ----------
thecleaner (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=1145):ти под кадърна диагностика кво разбираш искаш да ми кажеш че софтуер на BOSCH KTS 540 дето е безжичен модела и е най-новия на пазара е некадърна диагностиката с него така ли?Щото досега не съм чувал някой да ми каже че софт. на BOSCH не е добър.
Ilko Ivanov (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=4714):Питаш дали съм карал други карал съм около 20 алфи
тази ми е 4-тата алфа,преди това има 3 33-ки 2 от тях бяха 1.7 16V а другата беше 1.7 8V и като гледам и най-слабата кола ще ме драпне на старта не е нормално това колеги досега не съм се сблъсквал с такъв изхакан проблем да го еба.
thecleaner
24-04-2010, 23:14
да уточня днеска си замерих датчика на дросела сас мултимер и няма отклонения мерих датчика на хол и нещо не схващам в аутодата пише че трябва е от 480-596 ома мисля някаде там пишеше а моя датчик вади 863ома говорих с един колега и той вика не вярвай на аутодата той го проверил на някаква негова програма не питах каква е и каза че на неговата му излиза че трябва да е на 900 ома и сега се обърках нещо щото аз всичко което досега сам измервал по аутодата ми излиза със същите стойности на програмата дето са само това не излиза така.Този проблем го има и преди да си сменя кутията и неможе да е нормално при положение че като потеглям нормално се чува супер изтормозен звук все едно като асматик неможе каточели да си вземе ваздух
---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:55 ----------
thecleaner (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=1145):ти под кадърна диагностика кво разбираш искаш да ми кажеш че софтуер на BOSCH KTS 540 дето е безжичен модела и е най-новия на пазара е некадърна диагностиката с него така ли?Щото досега не съм чувал някой да ми каже че софт. на BOSCH не е добър.
Ilko Ivanov (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=4714):Питаш дали съм карал други карал съм около 20 алфи
тази ми е 4-тата алфа,преди това има 3 33-ки 2 от тях бяха 1.7 16V а другата беше 1.7 8V и като гледам и най-слабата кола ще ме драпне на старта не е нормално това колеги досега не съм се сблъсквал с такъв изхакан проблем да го еба.
Имам предвид да се довериш на професионалистите, сам като не можеш да си решиш проблема отиваш при някои които прави Алфи, за софиенските майстери имам наблюдения затова ти ги пропоръчвам и ти оправят колата.
alfaromeo155
24-04-2010, 23:39
Тука нещо се обърка не виждам смисъл да дам 100лв за пътни до София пък и предполагам все някой може да помогне да даде някое козче от форума тука макарче 99% от всички тук да го кажа по културно неграмотни откъм ремонти и диагностика по италиански бегачки
Тука нещо се обърка не виждам смисъл да дам 100лв за пътни до София пък и предполагам все някой може да помогне да даде някое козче от форума тука макарче 99% от всички тук да го кажа по културно неграмотни откъм ремонти и диагностика по италиански бегачки
Ние затова не се обаждаме.
А ти вземи си оправи езика и правописа, че почва да ми писва да ти чета публикациите по пет пъти.
arieca155
25-04-2010, 13:42
пак да питам защото само на мен не си отговорил,не разбрах,преди така ли беше колата,ако не след каква повреда и какво бърника че се случи това?
и какво означава че си карал 28 алфи,та те са като жените!една с една не си приличат.
Ilko Ivanov
25-04-2010, 16:49
arieca155
Ако всичко е изправно по колата няма причина да не си приличат една с друга Алфите.... Като оставим настрани форумния фолклор.
alfaromeo155 Ако правилно работиш с диагностиката няма нужда да мериш с омметъра TPS-a. Като попитах други Алфи карал ли си имах предвид със същия двигател, но точно същия 2.0 16v. T.S. 150к.с., а не 155к.с.
И пак продължавам да смятам, че ако всички ремонти дето си описал са извършени с качествени части и правилно - няма причина колата да не върви.
Успех.
alfaromeo155
25-04-2010, 21:07
Там е проблема че не върви и преди като я купих беше такава и колкото хора са я гледали всеки казва че не е наред нещо с двигателят мисля че има некакъв малък проблем наи-вероятно щото всичко съм проверил мамкаму а колата си е все същата без промяна неможе да ми кажеш че 5коня имат кой знае каква разлика при положение че става въпрос за почти еднакви купета говоря за 156 2.0 16 155к и 155 2.0 16 150 коня карал съм 156 2-ка и моята в сравнение с нея е 1.0 двигател .
Petronii
25-04-2010, 21:45
Тука нещо се обърка не виждам смисъл да дам 100лв за пътни до София пък и предполагам все някой може да помогне да даде някое козче от форума тука макарче 99% от всички тук да го кажа по културно неграмотни откъм ремонти и диагностика по италиански бегачки
Слушам и не вярвам на очите си! Искаш мнение от хората които са се сблъсквали с подобни проблеми а казваш, че не са компетентни. Дават ти съвети а ти казваш - това съм го направил. Е хубаво. Ако се погледнеш отстрани ще видиш колко съмнителни изглеждат нещата които си правил по колата си. Щото пак го казвам - твърдиш, че си сменил, прегледал, огледал, забелязал, чул и пр. по всички възли по двигателя, скоростната кутия та и даже диференциала, което смешно и за 99% от всички тук. И един съвет, когато коментираш отговорите на твоите въпроси от съфорумците си имай си на ум, че някои от тях са можеби в този 1% който пропускаш (несъм аз от тях). Ако наистина си карал 156 2.0 16V и нормална 155 2.0 16V, то си забелязал че разликата във вървежа е незабележима ане все едно караш panda. Според мен имаш две бутала по-малккоо.
и как ако не е тайна се "мери" датчика на хол...... и да е 900ома?
става дума за магнито-индукционния предполагам.
хол-а трудно се измерва с омметър
А и какво като КТС-а е последен модел....безжичен..... ако няма кой да си говори с него ;-)
Интересно..при толкова смени да не върви тая кола...колега пропускаш нещо...Както казаха колегите по-горе, направи читава диагностика и тогава давай пари
а с катализатор ли си.
и на 2ра до колко км/ч стигаш - сериозно питам - ако е сменяван преди тебе диференциал и/или кутията да не би дса са оплескани предавките.
интерсна загадка
mimouzunov
26-04-2010, 17:46
а с катализатор ли си.
и на 2ра до колко км/ч стигаш - сериозно питам - ако е сменяван преди тебе диференциал и/или кутията да не би дса са оплескани предавките.
интерсна загадка
Премерете и една компресия примерно...
Нищо ,че сте правили двигателя...
alfaromeo155
26-04-2010, 21:23
Май някои колеги не са наясно казах за ктс-а защото аз се занимавам с автодиагностика не съм много опитен по автоел. проблеми но със софтуер се занимавам от 10години .
Относно колежката дето попита за датчик хол,дебитомер,датчик разпределителен вал,датчик за температура на засмукания въздух и другите датчици съм замерил с един мултимер който е професионален цената му е почти хилядарка който мери също така ламба сонда и още много други работи напр. за лабдата ако нямаш диагностичен хардуер пак може да се замери с него просто си показва LOW или HIGH ако не работи 0.45 волта дава всичките тези стойности също така ги има в много програми и мануали аз например черпя информация от аутодата там си има диагностики на датчиците и са записани какво трябва да е съпр. на съотв. датчик.
Скоро се консултирах с колега който се занимава много с алфи и като му споделих всичко което съм пробвал въпреки че и той е казвал че тази кола не е наред нещо сподели че друг човек искал да я купи преди мен но не я взел именно заради това че нещо няма вътак.Та засега доколкото разбрах от него тои каза че се съмнява коляновиат вал или целият блок с коляновият вал да са от друг мотор който не е 2.0 и да се получава това.Преди време същият човек ми даде съвет да си проверя центровката защото има вероятност разпределителните валове да са от 1.6 и ако са става такаче гърбиците на валовете не натискат повдигачите както трябва и от там да се получава това спъване но след като проверих се оказа че са точно така смятам да отида тези дни и да я разгледам с този колега тъй като той има много повече опит и с това си вади хляба малко повечко от сервиза кадето работя аз но това няма значение .
---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
mimouzunov (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=4321):Между другото това не съм го правил деба може да пробвам дето викаш нищо че всичко е сменено може да излезе там проблема ако излезе там със сигурност работата отива на колянов вал тъй като клапаните нямаха проблеми както и сегменти и всичко останало :) Утре вечер може да пробвам :)
---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:20 ----------
alf (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=28):По принцип имаше катализатор ама го изкормих сега е кухо гарнето ватре няма нищо в него.Преди 2 дни пробвах със свалени гърнете за да видя да не би нещо да има задръстване в тях ама немаше подобрение
Ilko Ivanov
26-04-2010, 21:46
Ако си сменял сегмети щеше да разбереш, ако кол. вал не е от 2 литра защото недохода ще е сериозен... Ако се съмняваш за 1,6 - това го оставям без коментар...
Разпределителните валове на 1.8 и 2.0 са еднакви, ако е от 1.6 и си го зацепвал с пети за двойка - просто няма как да стане. Не искам да те обидя, ама или не всичко от това дето си изредил си го правил или и ти си от тези цитирани от теб
99%...
П.П. Относно скъпите мултимери - на тази кола датчиците можеш да ги мериш и с такъв от 5лв. Стига да знаеш какво правиш.
Rider_alfa155
27-04-2010, 13:52
Ако си сменял сегмети щеше да разбереш, ако кол. вал не е от 2 литра защото недохода ще е сериозен... Ако се съмняваш за 1,6 - това го оставям без коментар...
Разпределителните валове на 1.8 и 2.0 са еднакви, ако е от 1.6 и си го зацепвал с пети за двойка - просто няма как да стане. Не искам да те обидя, ама или не всичко от това дето си изредил си го правил или и ти си от тези цитирани от теб
99%...
П.П. Относно скъпите мултимери - на тази кола датчиците можеш да ги мериш и с такъв от 5лв. Стига да знаеш какво правиш.
колега това за мен е най верния отговор до сега просто или момчето се престарава и търси под вола теле или найстина има някъкъв проблем, само че такъв дето не е хващал нито една друга 155-ца ... странно ако яз бях направил такъв ремонт първо щях да се гръмна за похарчените пари, и ако случаино оцелея ... е щях да се гръмна пак
ама тая кола да не тръгне??!!! :rotfl:
не знам абе колега
най лесно знаш ли кво да не береш ядове купи си нова и толкова ти явно имаш парички за толкова мащабни ремонти ми да си беше взел още една кола бе брат ми, не искам да те обиждам или нещо такова, просто ми се струва малко ... смешно цялата тази работа по прости сметки ремонта ти излиза близо 2 бона ... за колко я взе тая кола само да питам???
не се заяждам ....ама много се кефя на такива изказвания: аз разбирам от диагностика, не разбирам от авто-електо :-)
BTW.... не е колежката , а съпруга
WhitePower
28-04-2010, 14:28
има и един друг проблем
когато бях с запушена генерация го имах този проблем
виш случйно дали некой от гърнетата да не е игоряло от отвътре да са паднали преградите така че да не може да изкара въздуха
другото което се сещам е вариатора как е жив ли е или ?? да не е заварен че бях видял в форума един дето го бяха парнали с електрожена
alfaromeo155
28-04-2010, 16:58
Писах достатъчно много аде ще помоля всеки който реши да пише по темата да прочете парво преди да пише вече споменал че съм свалял гарнетата и пак е същата работа съответно да кажа само за колегата Rider_alfa155 (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=5591) дето много го гони агония колко пари съм дал еми дал съм 450-500 лв. за всичко което съм сменял което вкл. гарнитура на глава,клапани 8бр.гумички на клапаните сегменти семеринги за рапределителните валове и за коляновия вал това се сещам че купувах.Пари за труд не съм давал ако колегата дава то аз не съм дал пари за труд понеже си я правя сам с колегите.
WhitePower (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=9):аде стига така маняче си ама това изказване за вариатора няма нищо общо прочети малко маслен вариатор не работи на ниски обороти тръгва след 2500 -2700 оборота такаче той не е проблема.
Ilko Ivanov (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=4714):Ако си прочел по обстойно ще видиш че съм писал "правил съм центр. с пети за 1.8,2.0" знам че са еднакви именно затова реших да сложа по малките пети от 1.6 ако пасват идеално значи валовете са от 1.6 те са еднакви и по принцип е вазможно да се сложат но гърбиците са по-малки но и там не е проблема.
alfaromeo155
28-04-2010, 17:27
gallena (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=3995):незнам със какво се занимаваш но аз се занимавах 10год. с компютри кое според теб е трудното ?Никога не съм се занимавал с автоел. затова казах така.Колата на ктс-а не вади никакви грешки гледал съм действителни стойности и всичко си го вади в нормите.
Rider_alfa155
30-04-2010, 21:34
само да ти кажа колега не ме гони никва агония ама как да е, ти казваш че си сменял датчици, бензинови помпи дебитомери бобини и какво ли още не а сега ми каваш само клапани добре де може да си ги намерил на занем лошо няма и все пак не, ти и направи на тази кола основен ремонт през аспуха едва ли не, видя всяко болтче и всяка гайка по твоите думи и колата пак не върви
и само да питам щото пишеш че от 10 години се занимаваш с диагностики, това на колко ще рече че си започнал на 16 ??? и как да е ако имаше проблем щеше да е решен при този ремонт.... остават ти два вариянта или наистина те гони параноя че на колата и има нещо или направо си смени колата както казах, по добре ще е и за теб и за нея, айде като намериш проблема(ако има такъв) да го споделиш с нас та ако някой хване такава неизлечима болест да те споменава с добро
айде брат със здраве и успех с начинанието
П.С. ако питаш мен не мъчи повече колата ами си купи някое голфе :kicking:
Ilko Ivanov
30-04-2010, 23:09
Наистина ще чакам с нетърпение решението на проблема на тази кола.
Дано колегата го сподели с нас...
alfaromeo155
30-04-2010, 23:13
Rider_alfa155 (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=5591):Нещо не си ме разбрал казах че се занимавам се с компютри от 10 години не със диагностика от 1год. и половина работя като автомонтъор и се занимавам от 1год. с диагностика.
---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:10 ----------
Ilko Ivanov (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=4714):сега като сабера мангизи за една винетка се мятам в поморие при радо да я гледаме той и без това отдавна ми казва че иска да я види защо така прави понеже аз кореспондирам често с него какво съм правил по колата и се съветвам от време на време с майсторчета като него самоче финансовата криза ме удря яко в кръста все още немога да отделя пари за винетка :(
сега като сабера мангизи за една винетка се мятам ........самоче финансовата криза ме удря яко в кръста все още немога да отделя пари за винетка :(
ми купи си евтина винетка за 1 седмица....:spiteful:
virusalfa
05-05-2010, 11:14
thecleaner (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=1145):колега чистил сам го моторчето даже и то е сменено ако е то проблема ще се форсирва мотора като е по енерция колата или ще задържа обороти този е перфектен.Както вече писах "сменил съм бубините и съответно с тях и лулите" не са парва хубост но ако е от тях колата ще гърми на газ като я карам я тя не гърми.Нямам скъсан маркуч ако смуче ваздух двигателят почва да претриса и оборотите падат чувстително,а що се отнася до свещите са NJK в аутодата пише модела им сега не го помня бкр 6екпа май бяха точно тези с който трябва да си е колата
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Petronii (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=2636):нещо май не четете внимателно колеги писах вече че центровката съм я правил със пети за разпределителни валове които са за двигатели 1.8 и 2.0 16V няма как да не е зацепен вала ако не е зацепен като отвори вариатора ще набие клапаните вече видях такъв случай сас фиат браво 2.0 20клапановия мотор как наби клапаните като нямахме петите за зацепване на валовете
Петите за 1,8 не са ли малко по-различни от тези за 2,0?И аз като неграмотен питам...
---------- Post added at 08:14 ---------- Previous post was at 08:11 ----------
и как ако не е тайна се "мери" датчика на хол...... и да е 900ома?
става дума за магнито-индукционния предполагам.
хол-а трудно се измерва с омметър
А и какво като КТС-а е последен модел....безжичен..... ако няма кой да си говори с него ;-)
КТС е пълна порнография!!!!!От първия до последния модел!!!Аз съм с BOSCH MSA6-"не може да установи комуникация с компютъра".Поредната немска недомислица.Просто германчетата не си ги умеят да ги работят електрониките.
thecleaner
05-05-2010, 16:24
Петите за 1,8 не са ли малко по-различни от тези за 2,0?И аз като неграмотен питам...
Не еднакви са.
alfaromeo155
10-05-2010, 20:18
Колеги проблема си го открих но още не съм го отстранил.
Компютъра на колата е от 1.6 Т.С. и от там идва различно време на запалване и на впръскване на дюзите общо взето доста неща са по-различни.На ктс-а излиза номерчето на компа 0261 204 772 и като чукна в гугала ми излиза че това е за 156 1.6 т.с. а моя стария му се беше прецакал имоб. и го сменихме с този той беше с номер 0261 204 422 по принцип разликите са само в последните 3 цифри инак и двата се водят Мотроник М 2.10.4.Но още се чудя като си бачкаше колата със старият защо беше същата работа предполагам че компютъра е имал некви грешки или нещо не е работело по-колата и след осн. ремонт като го направихме пак беше така със стария комп. надявам се че ще трагне с другият който намерих той е от 145 2.0 16 двигателят е същият като моя дано с него да проработи или ще мъча да си оправям старият
Браво Христо:flex:
Най-после да тръгне как си трябва.
alfaromeo155
12-05-2010, 19:41
Все още не е тръгнала щото сега пък немам кинти да я оправям :(
За да сложа другиа копм. ми треат кинти да се махне имоб.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.