View Full Version : Сваляне на волан на алфа 166
Търсих но не намерих. Моля да ми обясните как се сваля волана и тънкостите защото не ми се изключват мигачите, а бялата пластмаса се сваля през волана.
Поздрави
Дамян
Здравей колега.Кората на волана с аербега и клаксона се сваля много лесно от задната старана на волана имаш три дупчици в които са ти винчетата ако не се лъжа бяха евреиски звезди.
Здравей колега.Кората на волана с аербега и клаксона се сваля много лесно от задната старана на волана имаш три дупчици в които са ти винчетата ако не се лъжа бяха евреиски звезди.
Лъжеш се - с кръстата отверка, иначе точно от там се сваля ;) После като свалиш кората ще видиш там 1 ли беше 2 ли бяха болтове.. абее като махнеш еърбега ще ти стане ясно :) Само го прави когато гумите са изправени и гледай да не объркаш шлиците като слагаш волана после.
emil georgiev
25-04-2010, 12:48
Търсих но не намерих. Моля да ми обясните как се сваля волана и тънкостите защото не ми се изключват мигачите, а бялата пластмаса се сваля през волана.
Поздрави
Дамян
то всичките имаме този проблем, търсих 2 години нов превключвател , но так и не намерих, свиквай на ръчно изключване
Аз рових в тези дупки но нищо не видях но ще погледна по обстойно. Относно неработенето ще го ремонтирам и ще пиша защото много ме дразни като не се изключват.
Поздрави
Дамян
Аз го нямам този проблем ;)
Лъжеш се - с кръстата отверка, иначе точно от там се сваля ;) После като свалиш кората ще видиш там 1 ли беше 2 ли бяха болтове.. абее като махнеш еърбега ще ти стане ясно :) Само го прави когато гумите са изправени и гледай да не объркаш шлиците като слагаш волана после.
Емо, лъжеш се с евреска звезда е. Иначе като махнеш еър бега ще се ориентираш. Принципно се използва скоба, но може и без нея. По добре откачи акумулатора за да не стане някой гаф. Колега имаше тема за ремонта на изключването, ако не се лъжа беше от чужд форум, но някой беше дал линк към него.
Емо, лъжеш се с евреска звезда е. Иначе като махнеш еър бега ще се ориентираш. Принципно се използва скоба, но може и без нея. По добре откачи акумулатора за да не стане някой гаф. Колега имаше тема за ремонта на изключването, ако не се лъжа беше от чужд форум, но някой беше дал линк към него.
Ами не знам .. при мен не е с еврейска звезда :)
Да, с еврейска звезда е и си оправих мигачите но е много сложно за обяснение. Просто с времето някои пласмаси са се поизносили и се наложи да се оберат някои луфтове и пружинките са отслабнали и те така но сега всичко си работи и e готино без да се дразня.
Поздрави
Колега,а като си правил тази (гимнастика),я кажи за волана-лесно ли го демонтира и монтира,че и аз съм замислил да го свалям за разни базикни.
Нищо сложно само си бележи волана и оста защото аз го свалях и качвах 5 пъти докато го наместя иначе както са писали и колегите отзад има три дупки на волана и вътре са болтовете на аирбега но си откачи акумулатора защото отчита грешка после и като го свалиш всичко ше ти се изясни. Гайката на волана е 24 после дърпаш смело. Това е в общи линии.
Поздрави
Наложи ми се да свалям волана за да сменя лостчето за мигачите и да сменя airbaga, защото ми излизаше грешка на таблото. Сега при връзването като включа акумулатора почва веднага да свири клаксуна. Мислех си че съм стегнал много болтовете за airbagа, но не е така, защото клаксуна свири и при свален аirbag? Къде съм допуснал грешка и от какво се получава клаксуна да свири постоянно?
ecotronic
11-05-2018, 12:14
Пружиниращата част от волана (бутона на клаксона). трябва да е електрически изолирана от шаси и към нея да е свързан управляващия проводник за клаксона. Сега по някаква причина тази част не е изолирана и поради това клаксонът свири постоянно. Огледай внимателно - най вероятно си пропуснал някоя изолационна втулка или шайба.
А има ли бушон, който да се изключи ?
ecotronic
12-05-2018, 12:13
Бушонът и релето за клаксона се намират в модула на предния ляв калник:
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1526116285d.jpg
Откачи минусовата клема на акумулатора, демонтирай модула от калника и тогава го овори и махни бушона или релето.
Може ли да се смени мултиволана на кола преди фейса с такъв фейсливтов
Никой ли не е запознат
Не знам, колега, но си мисля, че няма да има проблем. Ако е с бутони не знам дали ще работи и дали ще трябва да се подменят лентови кабели и прочие.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.