PDA

View Full Version : Сваляне на волан на алфа 166



mian4o
24-04-2010, 22:59
Търсих но не намерих. Моля да ми обясните как се сваля волана и тънкостите защото не ми се изключват мигачите, а бялата пластмаса се сваля през волана.

Поздрави
Дамян

myrko
25-04-2010, 00:25
Здравей колега.Кората на волана с аербега и клаксона се сваля много лесно от задната старана на волана имаш три дупчици в които са ти винчетата ако не се лъжа бяха евреиски звезди.

EMo0o
25-04-2010, 07:47
Здравей колега.Кората на волана с аербега и клаксона се сваля много лесно от задната старана на волана имаш три дупчици в които са ти винчетата ако не се лъжа бяха евреиски звезди.

Лъжеш се - с кръстата отверка, иначе точно от там се сваля ;) После като свалиш кората ще видиш там 1 ли беше 2 ли бяха болтове.. абее като махнеш еърбега ще ти стане ясно :) Само го прави когато гумите са изправени и гледай да не объркаш шлиците като слагаш волана после.

emil georgiev
25-04-2010, 12:48
Търсих но не намерих. Моля да ми обясните как се сваля волана и тънкостите защото не ми се изключват мигачите, а бялата пластмаса се сваля през волана.

Поздрави
Дамян
то всичките имаме този проблем, търсих 2 години нов превключвател , но так и не намерих, свиквай на ръчно изключване

mian4o
25-04-2010, 12:55
Аз рових в тези дупки но нищо не видях но ще погледна по обстойно. Относно неработенето ще го ремонтирам и ще пиша защото много ме дразни като не се изключват.

Поздрави
Дамян

EMo0o
25-04-2010, 12:55
Аз го нямам този проблем ;)

nvladev
25-04-2010, 22:48
Лъжеш се - с кръстата отверка, иначе точно от там се сваля ;) После като свалиш кората ще видиш там 1 ли беше 2 ли бяха болтове.. абее като махнеш еърбега ще ти стане ясно :) Само го прави когато гумите са изправени и гледай да не объркаш шлиците като слагаш волана после.

Емо, лъжеш се с евреска звезда е. Иначе като махнеш еър бега ще се ориентираш. Принципно се използва скоба, но може и без нея. По добре откачи акумулатора за да не стане някой гаф. Колега имаше тема за ремонта на изключването, ако не се лъжа беше от чужд форум, но някой беше дал линк към него.

EMo0o
26-04-2010, 07:01
Емо, лъжеш се с евреска звезда е. Иначе като махнеш еър бега ще се ориентираш. Принципно се използва скоба, но може и без нея. По добре откачи акумулатора за да не стане някой гаф. Колега имаше тема за ремонта на изключването, ако не се лъжа беше от чужд форум, но някой беше дал линк към него.

Ами не знам .. при мен не е с еврейска звезда :)

mian4o
18-06-2010, 13:54
Да, с еврейска звезда е и си оправих мигачите но е много сложно за обяснение. Просто с времето някои пласмаси са се поизносили и се наложи да се оберат някои луфтове и пружинките са отслабнали и те така но сега всичко си работи и e готино без да се дразня.


Поздрави

sanata
18-06-2010, 20:14
Колега,а като си правил тази (гимнастика),я кажи за волана-лесно ли го демонтира и монтира,че и аз съм замислил да го свалям за разни базикни.

mian4o
19-06-2010, 13:40
Нищо сложно само си бележи волана и оста защото аз го свалях и качвах 5 пъти докато го наместя иначе както са писали и колегите отзад има три дупки на волана и вътре са болтовете на аирбега но си откачи акумулатора защото отчита грешка после и като го свалиш всичко ше ти се изясни. Гайката на волана е 24 после дърпаш смело. Това е в общи линии.

Поздрави

sanata
19-06-2010, 19:23
Мерси колега.

KARTaL
11-05-2018, 11:58
Наложи ми се да свалям волана за да сменя лостчето за мигачите и да сменя airbaga, защото ми излизаше грешка на таблото. Сега при връзването като включа акумулатора почва веднага да свири клаксуна. Мислех си че съм стегнал много болтовете за airbagа, но не е така, защото клаксуна свири и при свален аirbag? Къде съм допуснал грешка и от какво се получава клаксуна да свири постоянно?

ecotronic
11-05-2018, 12:14
Пружиниращата част от волана (бутона на клаксона). трябва да е електрически изолирана от шаси и към нея да е свързан управляващия проводник за клаксона. Сега по някаква причина тази част не е изолирана и поради това клаксонът свири постоянно. Огледай внимателно - най вероятно си пропуснал някоя изолационна втулка или шайба.

KARTaL
12-05-2018, 09:52
А има ли бушон, който да се изключи ?

ecotronic
12-05-2018, 12:13
Бушонът и релето за клаксона се намират в модула на предния ляв калник:

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1526116285d.jpg

Откачи минусовата клема на акумулатора, демонтирай модула от калника и тогава го овори и махни бушона или релето.

iveli
21-02-2021, 22:47
Може ли да се смени мултиволана на кола преди фейса с такъв фейсливтов

iveli
27-02-2021, 09:01
Никой ли не е запознат

Tasho
28-02-2021, 10:48
Никой ли не е запознат

Не знам, колега, но си мисля, че няма да има проблем. Ако е с бутони не знам дали ще работи и дали ще трябва да се подменят лентови кабели и прочие.