View Full Version : загрява ми колата
thecleaner
21-05-2006, 00:25
Моята Алфа 155 1.8 16V започна да загрява. Сменен е радиатора а преди 3 дни смених и термостата. 2 дни беше без проблем и пак отначало. Днес когато загря извадих кабела на температурния датчик на термостата и перката започна да върти по бързо. Дали да не сменя и него? Дайте съвет моля. Ако някой има други идеи моля да ги сподели. А помежду друго маркучите са супер меки. И още нещо като е включена климата загряваме по бързо и повече. Може ли уреда на таблото да е прецакан и колата да си е добре? Пишете моля защото като не ми е в ред по колата не мога да спя!!!
Възможно е уреда на таблото ти да не е наред ма не видях да казваш колко загрява каква температура държи ?
thecleaner
21-05-2006, 00:35
ами отива стрелката над 110 градуса и да кажа че маслото дига максимум 80 до 90 градуса
Ако при тази температура на таблото маркучите са меки значи уреда ти не показва вярно но е добре да се види какво показва и датчика на инжекциона :wink:
thecleaner
21-05-2006, 00:38
обясни моля какво трябва да показва датчика
Dodo 155
21-05-2006, 08:23
... Днес когато загря извадих кабела на температурния датчик на термостата и перката започна да върти по бързо...
Бобо, май датчика на термостата е проблем :roll:
... Днес когато загря извадих кабела на температурния датчик на термостата и перката започна да върти по бързо...
Бобо, май датчика на термостата е проблем :roll:
Според мен той вярно си показва ма тоя за таблото показва повече - при 110 градуса маркучите са надути определено което значи че градусите не са 110 :wink: Ма както казах да се види на диагностика колко показва датчика в термостата и тогава да се правят изводи :wink:
thecleaner
21-05-2006, 19:51
ами аз утре ще ходя да сменя датчика пък ще видим какво ще стане
да нети е останал въздух някъде по системата?? :?: :twisted: :roll: :evil:
Колега - до колкто знам 155 се само обезвъздушвава. така че едва ли е от това
Колега - до колкто знам 155 се само обезвъздушвава. така че едва ли е от това
сама ама не съвсем сама
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... 8%E0%E2%E0 (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=3317&highlight=%EE%E1%E5%E7%E2%FA%E7%E4%F3%F8%E0%E2%E0)
thecleaner
22-05-2006, 16:11
Смених датчика на термостата и сега температурата седи между 90 и следващото деление но повече е към 90. Най интересното е че не можах да открия както аз, така и от магазините на Александър ауто и на Стамболийски датчик за температура на радиатора, а по каталози излиза такъв . Така че смених този който го има. Карах около 30 мин. на 29градуса външна с пуснат яко климатроник и на пълна ръчка и за сега няма аномалии ,пък ще видим. Колко градуса държат ваште коли ? Знае ли някой колко и дават нормална температура на красавицата 1.8 16V .
Taka е добре около 90 :!: :idea: :wink:
Имай в предвид, че оригиналната водна помпа е с пластмасови лопатки-стареят и се трошат, оттам и по-слаба циркулация и загряване. Идват горещини - окото постоянно на термометъра.
помпите за ремонт са с метални лопатки/турбинка/
A трудно ли се сменя помпата :?: Че може и при мен да е такъв проблема!
Смених датчика на термостата и сега температурата седи между 90 и следващото деление но повече е към 90. Най интересното е че не можах да открия както аз, така и от магазините на Александър ауто и на Стамболийски датчик за температура на радиатора, а по каталози излиза такъв . Така че смених този който го има. Карах около 30 мин. на 29градуса външна с пуснат яко климатроник и на пълна ръчка и за сега няма аномалии ,пък ще видим. Колко градуса държат ваште коли ? Знае ли някой колко и дават нормална температура на красавицата 1.8 16V .
Аз си мисля че си в голяма заблуда :idea: Неможе да смениш датчика в термостата и колата да спре да загрява :idea: Колата ти държи около 90 градуса защото си пуснал климатроника не защото е оправена :wink: Това важи само ако обаче колата не с еокаже ненормално нова и мотроника ти да е 1.5.5 който наистина няма датчик в радиятора а се ориентира по тоя в термостата така че ако кажеш годината на колата и сложиш една снимка на мотора или пък най добре дадеш ВИН ще разгадаеме работата :wink:
Имай в предвид, че оригиналната водна помпа е с пластмасови лопатки-стареят и се трошат, оттам и по-слаба циркулация и загряване. Идват горещини - окото постоянно на термометъра.
помпите за ремонт са с метални лопатки/турбинка/
А в този пост имаш ли предвид че това е новия 16 клапановия мотор който нема нищо общо със стария :?:
O не съм видялл, че е 16 клапанна :roll:
thecleaner
28-05-2006, 21:06
ZAR16700001050726 дата пройзводство 09м.1996г.
thecleaner
28-05-2006, 21:23
И още нещо. От както съм купил колата имам проблем с таблото. Километража колкото време работи толкова и не. Датчика за температурата на маслото понякога заковаваше на максимум. Та в тази връзка след всичко което ви описах,преди два дни след като всичко мисля че се е оправило си карам по жълтите павета и колата ОТНОВО почна да зягрява. Полудях и таблото взе един тупаник. Километража почна да показва(временно). На втория токат стрелката за температурата на водата отиде на нула. При третия дойде на една идея преди 90. От тогава найстина не съм имал проблеми. Имам вътрешното чувство че всичко е било от таблото.
ZAR16700001050726 дата пройзводство 09м.1996г.
1.8 TS 16V
И още нещо. От както съм купил колата имам проблем с таблото. Километража колкото време работи толкова и не. Датчика за температурата на маслото понякога заковаваше на максимум. Та в тази връзка след всичко което ви описах,преди два дни след като всичко мисля че се е оправило си карам по жълтите павета и колата ОТНОВО почна да зягрява. Полудях и таблото взе един тупаник. Километража почна да показва(временно). На втория токат стрелката за температурата на водата отиде на нула. При третия дойде на една идея преди 90. От тогава найстина не съм имал проблеми. Имам вътрешното чувство че всичко е било от таблото.
Мдаа значи съм бил прав не е било от температурния датчик в термостата :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.