PDA

View Full Version : Проблем с алфа 155



tzarq
26-04-2010, 22:29
Здравеите колеги имам алфа155 2.0 8в сверигата и имам следния проблем колата прекусва от 1500 до 3000 оборота няма я никаква пука пляка и неще да изчисти понякое време се оправи за малко и пак започва откачам темп. датчик на инжекциона на термостата и се оправя пее карам я малко без датчик и пак започва да гюбри закачам го пак се оправя сменях три датчика нови и няма подобрение ако някои колега е имал същия проблем да каже помогнете а и при прекъсване на 1500 2000 оборота се чува някакво чукане някъде в клапаните се чува само като прекъсва като заработи колата изчезва помогнете моля благодаря предварително.:no:

Alfa User
27-04-2010, 06:15
Не съм квалифициран майстор, и надали ще ти помогна по въпроса с колата. Но ако вземеш да си оправиш това, дето си изписал, със сигурност ще те разберат добре повече хора, и някой ще помогне със съвет !

Rider_alfa155
27-04-2010, 13:46
не съм много сигурен дали ще е от това ама дали нямаш проблем с някоя от бубините или комутаторите и то по точно на първата двойка свещи, ако не се лъжа след 3000 оборота се включват втория комплект и т.н. та идеята ми е дали не е от това колата ти прекъсва а чукането е от това че някой цилиндър не ти работи ... изобщо и се получава такова чукане
нека колегите ме поправят ако греша

pr_00f
28-04-2010, 17:47
Колата си пали дори и да откачиш едната бубина.
Това за 3000 оборота не е вярно.

А теста за бубина е точно такъв.
Откачаш захранването едната и палиш, ако запали - следиш за равномерна работа и прочие.
После я закачаш и откачаш другата.

vaklinator
29-04-2010, 13:49
Първо си прегледай клемите на акумуатора и си смени бензиновия филтър и откачи ламбдата:smile:

Petronii
29-04-2010, 20:27
не съм много сигурен дали ще е от това ама дали нямаш проблем с някоя от бубините или комутаторите и то по точно на първата двойка свещи, ако не се лъжа след 3000 оборота се включват втория комплект и т.н. та идеята ми е дали не е от това колата ти прекъсва а чукането е от това че някой цилиндър не ти работи ... изобщо и се получава такова чукане
нека колегите ме поправят ако греша

Виж какво колега, имаш зад гърба си 400 мнения и ако всички са толкова глупави и подвеждащи то мястото ти е в рубриката "дърабъра". Не съм аз този който трябва да ти даде оценка ама не се сдържах.

vaklinator
30-04-2010, 20:31
Виж какво колега, имаш зад гърба си 400 мнения и ако всички са толкова глупави и подвеждащи то мястото ти е в рубриката "дърабъра". Не съм аз този който трябва да ти даде оценка ама не се сдържах.

Колега, моля те, не така.
Не може всички да сме разбирачи, нито пък тези които са създали колата са. Тяхната издънка са бош. Нима мерседес използват бош в колите си? може би да , но не и на отговорни неща. Пример - мерседес С220CDI е с помпа бош, но Мade in ITALY хехехе. Обзалагам се.

Rider_alfa155
30-04-2010, 21:43
Виж какво колега, имаш зад гърба си 400 мнения и ако всички са толкова глупави и подвеждащи то мястото ти е в рубриката "дърабъра". Не съм аз този който трябва да ти даде оценка ама не се сдържах.
колега за това най отдолу на поста казах да ме поправите ако греша, просто изказах предположение а не конкретно мнение ама как да емерси все пак за забележката

toki4a
30-04-2010, 21:52
Виж какво колега, имаш зад гърба си 400 мнения и ако всички са толкова глупави и подвеждащи то мястото ти е в рубриката "дърабъра". Не съм аз този който трябва да ти даде оценка ама не се сдържах.

ти па ся сдържай се малко де!!:kicking:

Petronii
30-04-2010, 22:31
Не се сдържах наистина. Разкайвам се, много ми дойде и в сервиза. Наистина беше грубо от моя страна Rider_Alfa 155. Свикнал съм когато давам мнение по тема или проблем да бъда максимално обективен от гледна точка на опита. Би било добре всеки да дава мнение или коментира проблем с ясното съзнание, че тезата му е вярна. Например аз съм член на много форуми за електроника и техника, в които дори грешно да зададеш въпроса темата си я намираш в кошчето. Там наистина нещата са строго професионални и е допустимо. Тук разбира се дано това да не се случи, щото форума ще стане също толкова скучен.
На ясно съм със забележката и не би се повторила.

toki4a
30-04-2010, 22:41
:paddle:
Не се сдържах наистина. Разкайвам се, много ми дойде и в сервиза. Наистина беше грубо от моя страна Rider_Alfa 155. Свикнал съм когато давам мнение по тема или проблем да бъда максимално обективен от гледна точка на опита. Би било добре всеки да дава мнение или коментира проблем с ясното съзнание, че тезата му е вярна. Например аз съм член на много форуми за електроника и техника, в които дори грешно да зададеш въпроса темата си я намираш в кошчето. Там наистина нещата са строго професионални и е допустимо. Тук разбира се дано това да не се случи, щото форума ще стане също толкова скучен.
На ясно съм със забележката и не би се повторила.

:paddle:добре ,че се осъзна:hehehm:ти бая така на вътре взе нещата май!!!:cheers:ще ходиш на срещата с 155 ците нали да се видим мое да ударим по някоя салата ;)

Petronii
30-04-2010, 22:48
Удоволствие ще е за мен:big_beer:

alfaromeo155
01-05-2010, 00:33
tzarq (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=9782):според мен имаш проблем с дюзите предполагам са задръстени защото като изкл. температурния датчик компютъра прави по богата сместа и след като загрее колата тази богата смес вече ти идва много според мен тва е главно проблема закарай ги на ултразвук да ги почистят а относно чукането нещо ме съмнява да е в клапаните ако е там може да е хидравличен повдигач някой да ти прави проблеми докато се напълни да чука.Ако имаш газова уредба и чука така на бензин нямам как да е бубина защото при прекъсване на тоците на газ колата ще почне да гърми да изкачат разни съединения да избиват бубините една по една.Ако караш на газ е важно свещите и бубините да са ти изрядни в смисъл че неможе да караш повече от 35-40000км на газ със свещи на NJK при мене толкоз даржат поне макар че са каквито ги дават по книжка :)

tzarq
01-05-2010, 15:18
Колега и аз си помислих за това но не бях сигурен значи колата е на бензин няма газ а преди това кои знае защото мъркуча на дросела е бязан и имаше кихалка явно е имала газ а относно чукането го прави на студен мотор като загрее спира само вариаторчето се чува не е биелен лагер сам сигурен защото ако е лагер ще се чува и на студен и на топъл мотор в диапазон 1500 3000 оборота

Наско
01-05-2010, 19:10
Провери ТПС.Може оттам да изскочи нещо.

alfaromeo155
01-05-2010, 21:04
tzarq (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=9782):не казах че е биелен лагер казах ти хидравличен повдигач може би.И щом е имала газова уредба почти на 100% ти казвам че и дюзите и ще искат чистене може от там да ти идва проблема :)

vaklinator
01-05-2010, 22:34
tzarq (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=9782):не казах че е биелен лагер казах ти хидравличен повдигач може би.И щом е имала газова уредба почти на 100% ти казвам че и дюзите и ще искат чистене може от там да ти идва проблема :)

Колега, този двигател няма хидравлични повдигачи:chair:

TS
02-05-2010, 14:17
Щом стигнахме до хидравличните повдигачи......... :naughty: Ходи да ти направят една диагностика.

tzarq
02-05-2010, 19:50
Колега имаш ли нещо впредвид каде по точно.

TS
02-05-2010, 21:04
Виж в техническия раздел.Има няколко сервиза,изборът си е твой.

milenamr
03-05-2010, 00:26
Ако може да се включа и аз малко в тази тема с проблем по моята 155 2.0 8в.
Днес тотално отказа да пали на бензин, помислих да не е изгорял бушон за бензиновата помпа (понеже с такъв проблем съм се сблъсквала и при смяна се е оправяла)или някое от 4-те релета под маркуча за въздух и дебитомера, но и това не е, защото като им размених местата по няколко начина, пак нищо не се промени и накрая остана евентуално да е от бензиновата помпа, но мисля, че я чувам да бръмчи.
И се чудя, дали може проблема ми да има връзка с това, което казва Ваклин, понеже и аз натам насочвам мислите си?

Първо си прегледай клемите на акумуатора и си смени бензиновия филтър и откачи ламбдата:smile:
Пропуснах да кажа, че след 2-3 ч . упорит отказ да запали на бензин, като я зарязах и постоя още 2ч . и се оправи от само себе си(както винаги):shocking::flex:

milenamr
03-05-2010, 19:03
Днес имах ново екшън изпълнение от по-различен характер.
Запали си сутринта алфата нормално(след вчерашния номер) и си отидох на работа безпроблемно.Но при тръгване на обратно, пак отказа да пали, но този път симптома е съвсен различен от вчера.
Акумулаторът изведнъж отказа, все едно е издърпана клемата, а при проверка видях, че по-здраво не може и да бъде затегната.А и акумулатора е пълен догоре.
Тоест, стана ми ясно, че причината е тотална загуба на ток, само дето не ми беше ясно от къде точно ;)
Използвах жокер"Обади се на приятел", тоест на Митко Брадата.
И той като дойде, след като видя, че клемите са здраво затегнати, предположи че може да са клеясали и точно така се оказа, като ги свали и поизчегърта и колата запали чакмак. А проблемът си остава неясен :calc:

Бобби
07-05-2010, 11:38
:comphits:..много глупости се изписаха в тая тема:-)
Ако тръгне момчето да си прави колата от дадените мнения...май ще задълбае яко:furious:
Много ни бива да гадаем......има си места за тази цел...сервизи, където по лесно ще решът проблема....е не винаги де!!!

wrc
07-05-2010, 19:22
А проблемът си остава неясен :calc:

Милена,имах проблем със симптоми подобни на твоите.Гаснеше когато си поиска и след известно време си пали пак...докато изгасне отново.При мен се оказа температурен датчик,по-точно беше се прекъснал кабела към буксата на датчика.Провери и това,въпреки,че може да са 100 други неща:???:

milenamr
07-05-2010, 20:32
Милена,имах проблем със симптоми подобни на твоите.Гаснеше когато си поиска и след известно време си пали пак...докато изгасне отново.При мен се оказа температурен датчик,по-точно беше се прекъснал кабела към буксата на датчика.Провери и това,въпреки,че може да са 100 други неща:???:

Благодаря ти, аз от поне 1г . съм убедена, че този датчик е причина за голяма част от проблемите на колата ми и настоявам да се смени, но все ме разубеждават.Явно трябва да се вслушвам повече в интуицията си и във вашите съвети:notworthy:

tzarq
08-05-2010, 10:00
Здавеите колеги значи относно проблема в темата значи паля колата на ниски работи перфектно изчаквам да по загрее малко и работи си нормално форсира се до прекъсвач после гася пак паля работи перфектно но като е студена и като и дам газ прекъсва но само като е студена от какво може да е това.

Бобби
26-05-2010, 20:47
Здавеите колеги значи относно проблема в темата значи паля колата на ниски работи перфектно изчаквам да по загрее малко и работи си нормално форсира се до прекъсвач после гася пак паля работи перфектно но като е студена и като и дам газ прекъсва но само като е студена от какво може да е това.
Пробвай с топлиният датчик....намира се на термостата отгоре!

---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:44 ----------


Благодаря ти, аз от поне 1г . съм убедена, че този датчик е причина за голяма част от проблемите на колата ми и настоявам да се смени, но все ме разубеждават.Явно трябва да се вслушвам повече в интуицията си и във вашите съвети:notworthy:
Този датчик влия главно на разхода на колата и може би да оказва някакво влияние докато е студена.....
п.п. като го смених и хоп 4 л. по малко разход..:notworthy:...а се бях видял в приключение ....

cobra_11
26-05-2010, 22:24
Мойта "карабинерка" го имаше тоя проблем откакто я взех. Разбира се почнах с екпериментите , обаче резултат йок. Временно бях решил проблема , като "натегнах" концентричната пружина на оста на дебитомера.Е съответно разхода се завиши с около 1.5-2 л/100км . Истината лъсна като свалих главата , заради ниска компресия на мотора . Такива язви имаше по клапаните ,все едно колата е карана в АМБ а не с бензин . Та това прекъсване си го обяснявам с неплътност на клапаните . Колега съветвам те да измериш компресия на студен двигател .