PDA

View Full Version : Проблем с километража!!!



Boxer_Power
28-04-2010, 19:16
Колеги нещо си прецаках километража като го свалях да му сменям крушките,и сега показва с 20км повече когато карам на място стрелката си е на мястото долу.Някой знае ли как мога да го оправя че ме дразни много!!!

ivan dimitrov
28-04-2010, 21:28
---

mordohy
28-04-2010, 23:11
Колега, за малко да опраскам Ванката, ама е прав!
Не става ясно какъв ти е проблема!
"Като карам на място"... нищо не ни говори!
Пробвай пак и дай инфо!
При тебе не е стария познат ел.магнитен механизъм,а са селсимни мотори.
Може да не си напъхал добре щекерите на таблото!
Успех!

ivan dimitrov
28-04-2010, 23:40
---

drajko145
29-04-2010, 01:08
Даже и това не е. И спидометърът и километража се управляват от ECU. Всъщност за километражът не съм на 100 процента сигурен. Така или инак - на място и двете няма какво да показват (освен колко и какво сме си наляли). Дано колегата има чувство за хумор и не ми се сърди. В противен случаи - ИЗВИНЯВАМ СЕ!
п.п Май тук е мястото да попитам - някой може ли да постне снимка на маховикът на боксер 1.4/1.6 . По точно - интересува ме венецът определящ позицията на коляновият вал. Оказва се че това - 60 - 2 зъба е много разтегливо понятие.
Опитвам да правя ТАП за Алфа и ако успея ще споделя резултатите.


Аз "спидометър" не знам да има такава дума! Може да е скоростомер :bravo:

Boxer_Power
29-04-2010, 07:01
Добре де малко грешно си формолирах въпроса,извинявам се.Ще поясня за тези които не ме разбраха "скоростомера" демек стрелката която показва с колко километра в час карам ми показва с 20 повече,не като карам на "място" а в движение,а когато съм спрял си показва нормално най-долу на 20.

ivan dimitrov
29-04-2010, 19:26
---

Boxer_Power
29-04-2010, 20:37
Сега е добре да кажете какво точно сте правили. Предполагам смяната на крушките не е съпътствано със смяна на гумите. По принцип системата е честотомер.
Възможно е да се е прецакал стабилизатор на напрежение който допускам че има на платката на таблото. Друг вариянт е да сте бърникали по самата стрелкова система.

Смяната на гумите друг проблем за който не ми се говори.А километража като го свалих направих грешката да дам на контакт,и от тогава ми свети лампата на айрбега и стана това със скоростомера?

ivan dimitrov
29-04-2010, 21:34
---

mordohy
29-04-2010, 23:27
Даже и това не е. И спидометърът и километража се управляват от ECU. Всъщност за километражът не съм на 100 процента сигурен. Така или инак - на място и двете няма какво да показват (освен колко и какво сме си наляли). Дано колегата има чувство за хумор и не ми се сърди. В противен случаи - ИЗВИНЯВАМ СЕ!
п.п Май тук е мястото да попитам - някой може ли да постне снимка на маховикът на боксер 1.4/1.6 . По точно - интересува ме венецът определящ позицията на коляновият вал. Оказва се че това - 60 - 2 зъба е много разтегливо понятие.
Опитвам да правя ТАП за Алфа и ако успея ще споделя резултатите.
Като махнеш тапата, завърташ маховика и на горна мъртва точка има едно "Т".Това е белега на боксерите.По принцип е доста голям, но с тънки линии и понякога е нужно зачистване, за да се види.
За селсимни мотори имах впредвид Уредите, а не командването!От датчик или от компа е все тая по принцип!
А това със стабилизатора е добро попадение!

ivan dimitrov
30-04-2010, 00:01
---

Boxer_Power
30-04-2010, 06:48
Така или иначе трябва някой да я погледне защото ас сам не мога да се справя,и като стана въпрос за диагностика ,къде във варна е най-добре да я направя?

mordohy
30-04-2010, 19:58
Белезите са ясни. Интересува ме зъбният венец как е направен. Тоя който се чете от датчикът. По точно частта където е ГМТ. При Рено са голям зъб и голямо междузъбие. Тука пишат - 2 липсващи зъба ама .... . Днеска си намерих огледалцето - вероатно ще мина и без снимка. Осцилографът ми пак е за ремонт и това ми прави животът труден :brickwall:
Упс! Леко съм поизлъгал! Не се управляват от ECU, сигналат от датчикът отива паралелно в компа и на таблото. Май така и така ще ходите на диагностика за възглавниците ..... . А ако държите да се сборите самосиндикално с проблемът - в събота или неделя може да се видим, и да го видим :smile:. Стана ми интересно нещо... .
Остави го датчика!
Референтната точка се намира по принцип на 90 градуса преди ГМТ.
Срам не срам, не съм се заглеждал на нашите къде е точно,но там е по принцип.Потърси я! Няма как да я сбъркаш!