Log in

View Full Version : Алфа 155? Мнения ...



Tasho
30-04-2010, 21:06
Колеги,привет.Едно приятелче си е харесало 155-ца,колата е от тези с веригите,обаче го наплашили много:

1.Подмяната на веригата била над 600лв.
2.Носачите били някакви баснословни суми и те.
3.И като цяло колата не била сполучлива.

Та ще ви моля ако дадете малко инфо за модела,има ли нещо вярно от това което са му казали и какъв автомобил е преди всичко.
Благодаря Ви!

Rider_alfa155
30-04-2010, 21:19
колега за смяната на веригата не знам колко струва ама знам че се сменя след 300 000 км и то пак зависи как е карана през този период колата, а носачите ако си търси оригинални части и водния му радиатор е 700 лева... но както всички тук ще ти кажат носачи се купуват предимно втора ръка и излизат по около 30 лв парчето аз лично имам такава и скоро сменях носачи така че... иначе колата има и плюсове и минуси както всяка друга, двигателя е малко по шумен от тази с ремъците но пък поддръжкат аи е малко по евтина до колкото може да се каже, купуваш един модел свещи а на както при ремъчните 4 малки и 4 големи
нямаш смяна на ремъци и ролки през н.. километри имаш 8 клапана което е за предпочитане пред 16 ако ти се наложи ремонт на глава и клапани и т.н. за динамичните характеристики на двата модела е много сложно да се спшори
по принцип колегите със 16-ките казват че са по пъргави техните но то е съвсем малко разхода им на гориво до колкото знам е малко по висок (говоря за 8 клапановите верижни ) спрямо 16-ките иначе всичко останало е почти еднакво като ходова част и интериор и т.н. и все пак сподели кой точно двигател е харесалк щото има 1.7, 1.8 и 2.0 а това е друга тема на разговор

robygas
30-04-2010, 21:19
Всичко изброено е вярно. Няма никакъв смисъл твоя приятел да си купува тая скапана кола. Направо му кажи да се насочи към друга марка или най-малкото модел.

Tasho
30-04-2010, 21:37
Двигателя е 1.8,127 коня мисля че каза,но не съм сигурен.

Rider_alfa155
30-04-2010, 21:39
еми 1.8 си е май най-добрия вариант
колега роби бива ли такива изказвания
айде ти кажи тогава твоите впечатления, момчето тука пита за плюсове и минуси а ти директно му подряза крилцата дай му инфо пък тои да си решава

toki4a
30-04-2010, 22:03
Всичко изброено е вярно. Няма никакъв смисъл твоя приятел да си купува тая скапана кола. Направо му кажи да се насочи към друга марка или най-малкото модел.

тооооооооооооо пааааааааааааааааааааа:disgust:
ко си пил бре??

---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 18:54 ----------

ГАЗ????

Grim
30-04-2010, 22:10
Всичко изброено е вярно. Няма никакъв смисъл твоя приятел да си купува тая скапана кола. Направо му кажи да се насочи към друга марка или най-малкото модел.

точно така е! колегата "robygas" е прав... тоя мъртвец не го купувай... притикан си отсякъде... земи си голф,вектра или нещо там квото видиш ;-) без лоши чувства.... пиис

toki4a
30-04-2010, 22:13
хахахаха нема по убаво от гоуууфф
малко утрепахме темата ама....
се не ЗДЪРЖАХ:tequilla:

Petronii
30-04-2010, 22:39
Всичко изброено е вярно. Няма никакъв смисъл твоя приятел да си купува тая скапана кола. Направо му кажи да се насочи към друга марка или най-малкото модел.

А стига бе! Сигурно има уловка! А, ............ да смени и форума:tequilla:

Alfa User
30-04-2010, 23:31
@ Tasho - Мотора с верига на 155 е един от най-сполучливите ... наследен е от 75, и е многократно доказан. Колата е като ръкавица - ако на твоя човек му "пасне", няма какво да се чуди.
Колкото до измислените цени, които се споменаха - ето тука може да се направи справка кое колко струва (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=1681) - при това не само втора ръка. По въпроса с "оригиналните" носачи ще кажа само, че такива просто не съществуват вече. Иначе - части + работа по подмяната на предните носачи с тампони и биалети излиза в най-лошия случай малко над 200лв (освен ако не попаднете на майстор-менте). За сравнение - само единия долен носач на 156 е почти на тази цена ... Отделно - моята кола е на 325 000 км, и веригата е без никакви забележки - без износване или провисване.
Още по темата за + и - при 155 (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47409).
Но 155 е кола колкото със голяма история, толкова и с главоболия по поддръжката, идващи най-вече от калпави части, кофти майстори и доброжелателни приятели. Напълно способна е да даде върховното удоволствие от шофирането, но за това си иска своето - много обич и добра поддръжка.
Винаги ми е било забавно като слушам неща като тези, които са му наговорили на твоя човек ...

dimo
01-05-2010, 00:04
малко приблизителни и усреднени цени -носачи нови за този модел са от 50 до 90 лева с поред марката и магазина биалети са по 9 лева тамоните за тях са п 2-3 лева кормилни накрайници по окол 20 приблизително средна цена, ремонтен комплект за заден носач под 40 лева ,верига 80-90 кинта накладки предни задни за под 100 лева с работата .
Новото купе е по хубаво и е за предпочитане .Aко е 1,7 е без вариатор -16v е с по скъпа подръжка по-безшумен и малко по динамичен .

Gosheto30v6
01-05-2010, 00:37
И аз подкрепям че,155 8в.е истински алфов корав мотор,на такьв тормоз сьм го подлагал моя и дьржи,надали щеше да е така ако беше някой 16в.или друг,пьк за поддрьжката на купето просто не виждам кое е скьпо ако трябва да правя сравнение с др. коли например,просто здрава кола:(

milenamr
01-05-2010, 12:15
И аз подкрепям че,155 8в.е истински алфов корав мотор,на такьв тормоз сьм го подлагал моя и дьржи,надали щеше да е така ако беше някой 16в.или друг,пьк за поддрьжката на купето просто не виждам кое е скьпо ако трябва да правя сравнение с др. коли например,просто здрава кола:(

Наистина 155 8в е железен мотор, а наличието на верига го прави "вечен", доколкото може да бъде вечна една кола :)(тази кола, като и всяка друга, си иска своето, но дава в пъти повече).
Колегите са написали много ясно какви са предимствата и пред много други марки, а и модели на алфа, та няма да ги повтарям същите.
Само ще добавя, че ако човека си търси просто някаква кола и по случайност се е спрял на 155, то по-скоро не бих му е препоръчала.
Но ако има специален афинитет към алфа и се е спрял на 155, то препоръчвам му я горещо.
Не познавам нито един разочарован собственик на 155.
А познавам десетки очаровани и пристрастени към модела, не случайно ни казват, че сме сектанти :clapping::respect:

Наско
01-05-2010, 18:54
Айде и аз като собственик на 155 с "верига" да се включа:
7 месеца - 10000 км. при това на газ (обикновена газова) - никви проблеми.
Носач смених като я взех и дадох точно 48 кинта от ЕВРО 07 (верно ментак ама не се е обадил повече) и понеже разглобявах си смених и маншоните на каретата понеже бяха скъсани (х 9-10 кинта бяха).

Относно тъй страшната "ВЕРИГА":От 60 до 200 кинта се намира нова при това няма никаква гаранция че тази от 200 ще е по добра от тази от 60!Смяната и може да се осъществи даже само с махане на капака на главата (да е удобно и да се вижда веригата).Скоро един познат я смени като старата е отвори понеже има звено от което се резделя и към старата закачи новата, превъртя мотора на ръка така че коляновия вал да направи точно 1 оборот и новата верига беше на мястото си.Без сваляне на глава и куп мъки....

Flame
01-05-2010, 22:03
При тая кола няма средно положение,или ти харесва или не-или се грижиш за нея или я трошиш.Аз карам втора,и добре че първата я продадох на един приятел,че още ми е мъчно за нея.:cry:

Tasho
02-05-2010, 10:40
Колеги мерси на всички за отговорите.Пича си я взема в понеделник много му харесала и единствения и проблем с изпуснал преден десен амортисьор!

nikkysix
02-05-2010, 18:09
може ли и аз да изкажа мъдрост? ако искаш 155 няма значение какви са минусите. купуваш я за да те кефи/и тя го може/. ако се търси кола за придвижване от точка А до точка Б не е това точния форум! съдейки по подписите ме разбирате добре

beili
02-05-2010, 18:54
Ако я сменям някога,пак ще 155-ца :)

Xman
05-05-2010, 08:15
..няма по-голям кеф да караш 155-ца...тая ми е 3-та и пак такава ще си купя..време ми е за 2.5

virusalfa
05-05-2010, 12:28
Веригата е много скъпа.Направо адски-20лв,от Москвич.Само броиш звената,махат се няколко.

Бобби
07-05-2010, 12:23
Да не се плаши твоето приятелче....:grandpa:
ядовете с която и да е кола идват след това;-)

RoMeO_156_GTA
07-05-2010, 14:08
ако се търси кола за придвижване от точка А до точка Б не е това точния форум! съдейки по подписите ме разбирате добре

Хората от Италия не случайно са измислили три модела :
155 - за хора със спортни наклонности
Темпра - за придвижване от точка А до точка Б
Дедра - за конфортно придвижване от точка А до точка Б
:afro:

wrc
07-05-2010, 16:18
:thumbup:,яко:-D

milenamr
07-05-2010, 20:34
Хората от Италия не случайно са измислили три модела :
155 - за хора със спортни наклонности
Темпра - за придвижване от точка А до точка Б
Дедра - за конфортно придвижване от точка А до точка Б
:afro:

Да, така е-3 модела на една и съща кола :)

Alfa User
07-05-2010, 21:50
А за самото Типо какво ще кажете - в коя от трите категории спада ?
Питам, щот очаквам сега някой да скокне кат ужилен, щот и трите модела са на базата на тая Типо-каляска ... почти ...

Както и да е - като обобщение на темата :
Алфа 155 сама избира собственика си - без значение кой какво ще каже или препоръча. Това се отнася за всички Алфи като цяло, но все пак - Ако носиш в сърцето си необходимото уважение и любов към тази кола, тя ще ти се отплати многократно. Ако нямаш тия неща в себе си - не се захващай, за да не се оплакваш наляво и надясно колко калпави коли са Алфите ... Имах 155 преди 4 години. След това имах две 33-ки ... Сега пак си взех 155 - защо ли ?!? Изобщо не искам да сравнявам разните модели, но в 155 има някакво болезнено очарование и уникално усещане. Като ти влезе под кожата веднъж - вече няма спасение. Като прибавим и здравите мотори на 8v-версиите, евтината поддръжка и добрия комфорт - какво повече му трябва на човека :)
Идеалния вариант за мене е мотор 2.0 8v в кожата на MY.95 Sport - красота и мощ в идеална комбинация ... :choice: И естествено за втора кола - 2.5 V6 :evil:

robygas
07-05-2010, 22:14
А за самото Типо какво ще кажете - в коя от трите категории спада ?
Питам, щот очаквам сега някой да скокне кат ужилен, щот и трите модела са на базата на тая Типо-каляска ... почти ...

Както и да е - като обобщение на темата :
Алфа 155 сама избира собственика си - без значение кой какво ще каже или препоръча. Това се отнася за всички Алфи като цяло, но все пак - Ако носиш в сърцето си необходимото уважение и любов към тази кола, тя ще ти се отплати многократно. Ако нямаш тия неща в себе си - не се захващай, за да не се оплакваш наляво и надясно колко калпави коли са Алфите ... Имах 155 преди 4 години. След това имах две 33-ки ... Сега пак си взех 155 - защо ли ?!? Изобщо не искам да сравнявам разните модели, но в 155 има някакво болезнено очарование и уникално усещане. Като ти влезе под кожата веднъж - вече няма спасение. Като прибавим и здравите мотори на 8v-версиите, евтината поддръжка и добрия комфорт - какво повече му трябва на човека :)
Идеалния вариант за мене е мотор 2.0 8v в кожата на MY.95 Sport - красота и мощ в идеална комбинация ... :choice: И естествено за втора кола - 2.5 V6 :evil:


Те за това в началото на темата казах : - Тоя дето е тръгнал първо да гледа цени на части, да разпитва глупости, /щото целия раздел е 155 и който го интересува ще чете/, няма никакъв смисъл да си купува такава кола. После само да мрънка - айде нема нужда.
Ако те кефи и те грабне - взимаш си брадата/многогодишната/ и си вадиш гребенчето.

toki4a
07-05-2010, 22:21
Те за това в началото на темата казах : - Тоя дето е тръгнал първо да гледа цени на части, да разпитва глупости, /щото целия раздел е 155 и който го интересува ще чете/, няма никакъв смисъл да си купува такава кола. После само да мрънка - айде нема нужда.
Ако те кефи и те грабне - взимаш си брадата/многогодишната/ и си вадиш гребенчето.

:punk:ей щеше да те черпа една ракия за това ама жалко ти не пиеш!:???:

milenamr
08-05-2010, 14:32
Ако носиш в сърцето си необходимото уважение и любов към тази кола, тя ще ти се отплати многократно. Ако нямаш тия неща в себе си - не се захващай, за да не се оплакваш наляво и надясно колко калпави коли са Алфите ...
Така, така , а тогава защо ритащ моята, като реши да прави номера, а :devil:? Ми нали трябва уважение, все пак и тя си иска своето http://www.pic4ever.com/images/devil.gif
Виж, като е в моите ръце и се отнасям с уважение и любов и тя се отнася така с мен и макар и куца акула в момента , пак те бих на къса отсечка оня ден http://www.pic4ever.com/images/eghfal.gif

Alfa User
08-05-2010, 16:27
:thumbup:
Колкото и да е куца, 2.0 на 14-ки е далеч по-добре от 1.8 на 16-ки джанти :) па и кат се сетя как шибнах прекъсвача на втора щот се загледах в тебе ... :blush:
Още малко тренировки, и те пускаме на драг-а на Калояново :devil:

Ма как засрахме темата ... не е истина :)

MUROMAN
09-05-2010, 00:11
:thumbup:
Колкото и да е куца, 2.0 на 14-ки е далеч по-добре от 1.8 на 16-ки джанти :) па и кат се сетя как шибнах прекъсвача на втора щот се загледах в тебе ... :blush:
Още малко тренировки, и те пускаме на драг-а на Калояново :devil:

Ма как засрахме темата ... не е истина :)

Е то модовете ако не се Окакат няма кой друг. :chair:
Надушвам семейни RACING войни. :)

Dimicha
31-01-2011, 13:16
Здравейте!Не се обръщам към вас с "колеги",щото още нямам Алфа,но се надявам скоро и това да стане.Точно за това ми е въпроса-изчетох доста неща из форума,спрял съм се на една 155-ца 2.0 8v Убеден съм вече,че това е най-удачният избор.Колата струва 1500 пари,та въпросът ми е какви разходи приблизително да очаквам по прехвърляне и изобщо докато я пусна на пътя-дали ще се вместя в 500 лв.Уточнявам,че говоря за административните разходи.Знам,че ми е малко тъп въпросът,но никога не съм имал кола,в семейството също не сме имали и не знам изобщо каква е процедурата и какви разходи има.Благодаря ви предварително!

qkimov
31-01-2011, 15:26
Здравейте!Не се обръщам към вас с "колеги",щото още нямам Алфа,но се надявам скоро и това да стане.Точно за това ми е въпроса-изчетох доста неща из форума,спрял съм се на една 155-ца 2.0 8v Убеден съм вече,че това е най-удачният избор.Колата струва 1500 пари,та въпросът ми е какви разходи приблизително да очаквам по прехвърляне и изобщо докато я пусна на пътя-дали ще се вместя в 500 лв.Уточнявам,че говоря за административните разходи.Знам,че ми е малко тъп въпросът,но никога не съм имал кола,в семейството също не сме имали и не знам изобщо каква е процедурата и какви разходи има.Благодаря ви предварително!
За 500 я вкарваш от РАЗ.:thumbup:
Трябват ти гражданска,технически,еко такса ако е с чужди номера и таксите в кат които са около 20-30лв.ако не се лъжа.
Гражданската ти е около 200 (може и на расрочено плащане)
Техническия ти е 25-30лв.
еко таксата ти ще е около 200


PS.Еко таксата ще я платиш само ако колата все още не е регистрирана с български номера.Иначе отпада от сметките.

Dimicha
31-01-2011, 15:48
Благодаря много!Колата е в Пловдив,с българска регистрация е,така че явно еко-такса няма да й плащам.Дано само излезе читава,като свърша работата ще се похваля.Иначе това за мен e най-красивата Алфа,дори по-хубава от 156-цата,направо като видя такава нещо ми става :D

Alfa User
31-01-2011, 21:15
А би ли споделил коя е колата - може да я знаем и да ти дадем още по-точна и пълна информация ?

Dimicha
13-02-2011, 23:22
Колеги,включвам се пак с въпрос-преди време ви бях питал за мнение за една Алфа 155.Обадих се на жената,която я продава.Та по това,което разбрах от думите й, колата има проблем с моторчето за празен ход,или както тя се изрази-колата е почнала в студено време да губи обороти на празен ход и да гасне.Поради това някакъв пишман майстори й е сложил "нещо като кранче", с което да си вдига ръчно оборотите на празен ход.Помолих я да ми прати снимки на двигателя и това е,което получих:
http://clubalfaromeo.com/forum/picture.php?albumid=888&pictureid=3128

http://clubalfaromeo.com/forum/picture.php?albumid=888&pictureid=3127

Има нещо много странно в целия всмукателен колектор-досега не съм виждал такъв.На всички 155-ци,на които съмм виждал на колектора пише twinspark май или Alfa Romeo. Самият въздуховод е различен,кажете ми-нормално ли е това,като се има предвид,че колата е от по-старите модификации-1994?Или е сменяно цялото нещо?

Pastora
13-02-2011, 23:32
Колеги,включвам се пак с въпрос-преди време ви бях питал за мнение за една Алфа 155.Обадих се на жената,която я продава.Та по това,което разбрах от думите й, колата има проблем с моторчето за празен ход,или както тя се изрази-колата е почнала в студено време да губи обороти на празен ход и да гасне.Поради това някакъв пишман майстори й е сложил "нещо като кранче", с което да си вдига ръчно оборотите на празен ход.Помолих я да ми прати снимки на двигателя и това е,което получих:
http://clubalfaromeo.com/forum/picture.php?albumid=888&pictureid=3128

http://clubalfaromeo.com/forum/picture.php?albumid=888&pictureid=3127

Има нещо много странно в целия всмукателен колектор-досега не съм виждал такъв.На всички 155-ци,на които съмм виждал на колектора пише twinspark май или Alfa Romeo. Самият въздуховод е различен,кажете ми-нормално ли е това,като се има предвид,че колата е от по-старите модификации-1994?Или е сменяно цялото нещо?
Еееегатти, само тел и тиксо няма. Виж маркуча преди дебитомера как е прегънат, това не ми прилича на колектор от ТС, но аз имах пластмасов, не си спомням металните как бяха, но не мисля да са такива.
Тоя "майстор" да не е бил водопроводчик, че е сложил ъглово сферично кранче за мивка ?

Dimicha
13-02-2011, 23:44
Еми не знам и аз това се чудя-то така като гледам,всичко й е различно.Дебитомерът изглежда различен,въздушния филтър,дори самият капак на главата ми изглежда някак по-заоблен...Как е възможно да се сложи колектор от друга кола?!

Gosheto30v6
13-02-2011, 23:45
На мен тоя колектор ми се вижда да е от 164/ка т.спарк,заедно с маншона м/у дросела и дебитомера,а степ мотора не е болка за умиране,вероятно е блокирал на отворено положение и затва е тоя кран ,да не дьржи високи обороти

Furious 155
13-02-2011, 23:47
А на мен тоя мотор хич не ми прилича на мотора слаган в 155... по-скоро е от по-стара алфа - 75 или 164.

Gosheto30v6
13-02-2011, 23:49
Еми за тея пари толкоз,вие кво очаквате,перфектна без забележки.Ама като се загледах добре,то не само маншона и см.колектор са от 164/ка ами изобщо целия мотор е от 164/ка 91/92год.,дето са с делката

Dimicha
13-02-2011, 23:54
А на мен тоя мотор хич не ми прилича на мотора слаган в 155... по-скоро е от по-стара алфа - 75 или 164.

Да,точно това си помислих и аз,но не мога да намеря снимка на двигателя 75,за да сравня. Гледах 164,но те са си с нормалния колектор и въздуховод,същите като на 155. Струва ми се,че наистина колата е с много стара модификация на тоя мотор,но няма как да разбера.

Gosheto30v6
13-02-2011, 23:59
Колега явно не си гледал 164/ки от 1990г.,моторьт е 1/1 с тоя на снимката

Dimicha
14-02-2011, 00:05
Ее,това е добре донякъде-значи не са правени експерименти с нея.Друг е въпросът дали е добре,че е с толкова стар вариант на мотора.Струва ми се,че иначе изглежда добре-не е мит моторът,няма омазано с маслаци и други странности.Дано да може да се оправят изцепките с МПХ лесно и без много разходи,че и то не е евтино да му се невиди. :D Благодаря ви на всички за бързия отговор. :)

Alexandrov70
14-02-2011, 00:11
на мен повече ми прилича на 75-ца, но не съм експерт.все пак странно ми излеждат тоя датчик и капаче откъм ангренажа

---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was at 00:11 ----------

не виждам и клапан за вариатор!

Pastora
14-02-2011, 00:21
Дам, нещо няма соленоид...., явно е страничното израстъче :)

nicola 59
14-02-2011, 00:21
[QUOTE=Gosheto30v6;843222]Колега явно не си гледал 164/ки от 1990г.,моторьт е 1/1 с тоя на снимката

Gosheto е супер прав това е мотор от 164 супер няма делка и вариатора е отстрани на мотора не отгоре и е 2.0 тс :Yoda:

Dimicha
14-02-2011, 01:09
Ясно..10х още веднъж,ако някой се сеща още нещо,ще съм му благодарен да го каже!

Alfa User
14-02-2011, 07:26
Ми след тия "присадки" под капака ... не знам какво да кажа ... В момента като я гледам вървене не очаквай - пречупения въздуховод ще скопява много качествено колата. Отделно от това, не виждам стабилизиращото рамо за мотора, което го имат всички 55-ци ... дали няма да се тресе цялата кола с тия проблеми на праен ход ?!?
Аз лично съм против такива интервенции, но ако се оправи въздуховода, и колата върви наистина добре и няма други забележки - може пък да си струва парите :)
Иначе аз бих предпочел да си изглежда както трябва мотора :

Dimicha
14-02-2011, 08:17
А къде се намира това стабилизиращо рамо и как изглежда?И най-важното-скъпо ли е :D

Pastora
14-02-2011, 08:27
А къде се намира това стабилизиращо рамо и как изглежда?И най-важното-скъпо ли е :D
66489

Предполагам ще си го намериш евтино втора ръка, но въпросът не е в това. Щом видимо са толкова побългарени нещата, представи си какво е сменяно и нагаждано по тази кола от пишман майстори, а и меката връзка след дебитомера е така прегъната, че колата сигурно върви като 1,1 - какъв трябва да си, за да ги направиш тези простотии се питам ?
п.с. Стъпковото моторче ще си го намериш работещо втора ръка за 30-40 лева и се сменя за 2-3 минути.

mdterziev
14-02-2011, 08:36
@Dimicha, съжалявам, че се намесвам, но моля те прати линка, от който си я харесал тази 155-ца. Преди около месец ходихме да гледаме подобна (ако не и същата алфа) за един приятел и имам някакви, макар и бегли впечатления.

Dimicha
14-02-2011, 10:53
@Dimicha, съжалявам, че се намесвам, но моля те прати линка, от който си я харесал тази 155-ца. Преди около месец ходихме да гледаме подобна (ако не и същата алфа) за един приятел и имам някакви, макар и бегли впечатления.

Колега това е колата,за която става въпрос,не знам дали се сещаш:

http://clubalfaromeo.com/forum/picture.php?albumid=889&pictureid=3129

Линк не давам,защото си контактувам с продавача по телефона и по мейла,а обявата може и да е свалена вече. Жената каза,че наистина е идвало някакво момче да я пита за колата,но го е срязала,защото почнал да се пазари за пари,искал винетка да има и т.н.Та жената му казала,че колата не я подарява.

MUROMAN
14-02-2011, 11:14
Dimicha бягай от тази кола,мотора не е нейн,кой зане още какви скрити изненади има,не е 94г /старата маска е /тази женица явно добре послъгва.
Не се набутвай излишно във филма. :bored:

Тази 100 пъти повече си заслужава.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57215

mdterziev
14-02-2011, 11:47
@Dimicha, точно това е колата.Жената е медицинска сестра, мъжът й е профи щофер.
Каза ми, че навремето той я е внасял от Италия. Както написаха по-горе двигателят й е сменян, оригиналният е бил 1.7 ТС, а сега е с 2.0 ТС, като обаче си стои регистрирана с по-малкия двигател.
Гледахме я малко време, покарахме я 3-4 км в града. Впечатленията-външен вид и салон почти отлични, съединител нов, спирачки - ще трябва да ги прегледаш обстойно следевентуална покупка, имат проблем. Колата върви, не прекъсва. МПХ-то е за смяна-държи 650-700 оборота. Имаше омазнено отстрани по блока. Гуми - всесезонни, има още хляб.
Дамата каза, че колата не се кара и съм склонен да й вярвам, защото си я гледам пркирана в болницата почти нон-стоп. Окачването ми се стори добро, сменяни амортисьори скоро. Имаше омаслено по блока, каза, че скоро е сменяно масло и филтри, та не съм сигурен дали не е олял майстора. След като я покарахме и погледнахме нямаше прясно масло.
Относно цената каза, че е склонна да плати разходите по прехвърлянето при нотариус, но не и да смъкне от цената.
Аз лично ако бях нямаше да се хвърлям точно на този екземпляр, въпреки че й трябват едни 500-600 лв още да я стегнеш, в това число и смяна на средно и задно гърне. е, те това е, което е само на пръв поглед. Иначе каза,че не е никакъв проблем да си я закараш на майстор преди евентуална покупка. Поздрави!

Момчетата с винетката не сме били ние

Dimicha
14-02-2011, 13:03
Пффф,баси филма-как може да тръгнат да й сменят двигател,ейй разочаровах се.Колата на снимките изглеждаше да е точно това, което търся. Кой знае тази смяна защо е предприета и колко кадърно е направена. Най-лошото е,че според собственичката километрите са 136 000 и съм склонен да вярвам това за колата,но двигателя не се знае на колко е....Но така или иначе то се обезсмисля големия мотор,щото предполагам,че не са сменили скоростната кутия и диференциала и гори повече от нормалните 2.0 155-ци.А би трябвало 2.0 да е най-икономичната модификация. И компютърът не са сменили сигурно,а предполагам, че на 1.7 е различен от на 2.0...станала е манджа с грозде да му се невиди. Сега не знам кво да права,а почти се бях навил да я вземам.

Pastora
14-02-2011, 14:10
Пффф,баси филма-как може да тръгнат да й сменят двигател,ейй разочаровах се.Колата на снимките изглеждаше да е точно това, което търся. Кой знае тази смяна защо е предприета и колко кадърно е направена. Най-лошото е,че според собственичката километрите са 136 000 и съм склонен да вярвам това за колата,но двигателя не се знае на колко е....Но така или иначе то се обезсмисля големия мотор,щото предполагам,че не са сменили скоростната кутия и диференциала и гори повече от нормалните 2.0 155-ци.А би трябвало 2.0 да е най-икономичната модификация. И компютърът не са сменили сигурно,а предполагам, че на 1.7 е различен от на 2.0...станала е манджа с грозде да му се невиди. Сега не знам кво да права,а почти се бях навил да я вземам.
Огледай се и взимай друга :)

Dimicha
14-02-2011, 14:48
mdterziev а колата тресеше ли поради липсата на стабилизиращо рамо,както се опасява колегата по-горе? Като цяло ако другите неща са толкова добре,колкото казваш,колата не е чак такава набутвация,но самият факт,че жената не ми каза,че е със сменян двигател говори много.

mdterziev
14-02-2011, 15:07
На нас специално още по телефона си ни каза, че двигателят е сменян. Не ми направи впечатление да иска да скрие нещо за колата, просто на много въпроси отговаряше с не знам. Личеше си, че не се е занимавала тя с нея, а по-скоро мъжът й. За тресенето - не, предвид района, където я покарахме (само павета).

Dimicha
15-02-2011, 03:02
На нас специално още по телефона си ни каза, че двигателят е сменян. Не ми направи впечатление да иска да скрие нещо за колата, просто на много въпроси отговаряше с не знам. Личеше си, че не се е занимавала тя с нея, а по-скоро мъжът й. За тресенето - не, предвид района, където я покарахме (само павета).

Благодаря ти много за подробната информация-ако не беше ми казал това за двигателя,сигурно щях да се хвърля да я взема. Не че съм се отказал,но остава като резервен вариант. А знаете ли нещо за тая ламя Спаска:

http://www.cars.bg/u282560

Изглежда много добре,но бих я взел само ако й смъкна от цената поне 200 лв

Alfa User
15-02-2011, 07:54
Отивай и гледай - на вид е добре. Провери мотора.
Пазарлък на място винаги става по-добре отколкото по телефона !

MUROMAN
15-02-2011, 13:40
Отивай и гледай - на вид е добре. Провери мотора.
Пазарлък на място винаги става по-добре отколкото по телефона !

А и е фейст лифтната. :)

Dimicha
19-02-2011, 20:57
Еми вече мога да ви кажа официално "колеги".Благодаря ви за съветите и че ме отказахте от пловдивската Алфа.Днес бяхме в София и купих другата,за която ви питах.Колата е много добра,нежели да е на много години.Остава да се науча да я карам като хората,щото си е голяма кола.Това е красавицата: http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=01297435926973964&avto=Alfa-romeo_155

Furious 155
19-02-2011, 21:07
Еми вече мога да ви кажа официално "колеги".Благодаря ви за съветите и че ме отказахте от пловдивската Алфа.Днес бяхме в София и купих другата,за която ви питах.Колата е много добра,нежели да е на много години.Остава да се науча да я карам като хората,щото си е голяма кола.Това е красавицата: http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=01297435926973964&avto=Alfa-romeo_155
Честито!!! И двойката си е двойка ;).

Dimicha
19-02-2011, 21:33
Честито!!! И двойката си е двойка ;).
Благодаря,благодаря! :) А за пловдивската Алфа,ако се интересува някой,говорих преди 2-3 дни със съпруга на жената,дето я продава.Потвърди,че е сменян двигателя,каза,че и скоростна кутия и диференциал са сменили-всичко е от 2.0 кола.Обаче като ми поясни,че тези неща са взети от коли,внесени на половинки,направо се хванах за главата.

RoMeO_156_GTA
20-02-2011, 09:05
Обаче като ми поясни,че тези неща са взети от коли,внесени на половинки,направо се хванах за главата.

Какво се учудваш . Доста от моргите процедират по този начин , защото се търсят части по предницата и така товарят повече коли . В нашия край също е така . Иначе честито градски и безаварийни :busted_cop:

Alfa User
20-02-2011, 10:58
Честито, добре дошъл сред нас !
Само радостни моменти с колата ти пожелавам, и да станеш част от сектата "155" !

Dimicha
21-02-2011, 00:06
Честито, добре дошъл сред нас !
Само радостни моменти с колата ти пожелавам, и да станеш част от сектата "155" !

Благодаря! Има някои неща, които са ми странни като карам красавицата, но не знам дали причината е в това, че не съм много опитен шофьор или че не съм свикнал на тази кола..или пък й има нещо. Например-не мога да свикна с газта-има известно замисляне както при подаване на газ, така и при връщане на газта. В смисъл-подавам газ- нищо,нищо,нищо и изведнъж отлепя и не усещам как се е засилила, та се налага да връщам рязко газта..И тя ест лашва. Мисля, че и при връщането на газта се замисля преди да й паднат оборотите и изведнъж падат рязко. Т.е. не мога да й контролирам плавно газта, винаги има известен лаг в реакцията, който трябва да предвиждам. Другото е супер-за контрола над колата кво да говоря-както каза приятелят, с който ходихме да я вземаме-тези коли са като картинг-мръдваш волана на милиметър и вече си се разходил по цялото платно. Окачването също няма общо с другите лодки, на които съм се возил и карал-дава информация за пътя, без да ме подхвърля...но само то си знае колко жестоки удари поема. Как минах днеска през легналите полицаи като таксиметров шофьор, не е истина. Чак после се усетих, че с друга кола там спирам и пълзя, а с тая не ги усетих.

DJ Vladic
21-02-2011, 01:10
Благодаря! Има някои неща, които са ми странни като карам красавицата, но не знам дали причината е в това, че не съм много опитен шофьор или че не съм свикнал на тази кола..или пък й има нещо. Например-не мога да свикна с газта-има известно замисляне както при подаване на газ, така и при връщане на газта. В смисъл-подавам газ- нищо,нищо,нищо и изведнъж отлепя и не усещам как се е засилила, та се налага да връщам рязко газта..И тя ест лашва. Мисля, че и при връщането на газта се замисля преди да й паднат оборотите и изведнъж падат рязко. Т.е. не мога да й контролирам плавно газта, винаги има известен лаг в реакцията, който трябва да предвиждам. Другото е супер-за контрола над колата кво да говоря-както каза приятелят, с който ходихме да я вземаме-тези коли са като картинг-мръдваш волана на милиметър и вече си се разходил по цялото платно. Окачването също няма общо с другите лодки, на които съм се возил и карал-дава информация за пътя, без да ме подхвърля...но само то си знае колко жестоки удари поема. Как минах днеска през легналите полицаи като таксиметров шофьор, не е истина. Чак после се усетих, че с друга кола там спирам и пълзя, а с тая не ги усетих.

Да, наистина е чувствителен педала на газта. Това си е хронично. Просто трябва да се начуиш равномерно да подаваш и да играеш с нея. Това е изкуство :) Както и цялата кола. Има доста неща с които иска свикване. Освен това, ако си забелязал че само когато е студен двигателя го прави този ЛАГ. След като загрее ляга почти изчезва. ВИнаги си има известно забавяне, но с малко каране всичко е '6'. И Внимавай, щото е добре вървяща и всичките АБФ-и и 320-ки са ''твои'' и служителите на реда не са лек проблем :) Много хубави моменти и безавариини километри ти желая. :)

Alfa User
21-02-2011, 09:18
Ако пък "замислянето" е сериозно и не изчезва на загрял мотор те съветвам да провериш моторчето за празния ход, свещите и системата дебитомер-дросел. Най-често нещата се подобряват чувствително с едно хубаво прочистване на споменатите неща (има хубави теми по тези въпроси в раздела). Виж и свещите какви са - ако има разлика в температурното число спрямо изискванията, пак ще има такива ефекти.
И последен съвет - колкото и да е стабилно окачването, внимавай с легнали полицаи, бордюри и трапове. Колата е по-ниска от другите на пътя, и стават "грешки" като не се внимава.

BatVas
21-02-2011, 09:36
Честито! Много да те радва колата!

П.П. Аз съм родом от Свищов, вярно , че се мяркам там веднъж на 2-3 месеца за по ден-два, но може да се видим на някое мое идване до Свищов (обикновенно събота и неделя или по празници си ходя)

Dimicha
21-02-2011, 11:54
Ако пък "замислянето" е сериозно и не изчезва на загрял мотор те съветвам да провериш моторчето за празния ход, свещите и системата дебитомер-дросел. Най-често нещата се подобряват чувствително с едно хубаво прочистване на споменатите неща (има хубави теми по тези въпроси в раздела). Виж и свещите какви са - ако има разлика в температурното число спрямо изискванията, пак ще има такива ефекти.
И последен съвет - колкото и да е стабилно окачването, внимавай с легнали полицаи, бордюри и трапове. Колата е по-ниска от другите на пътя, и стават "грешки" като не се внимава.

Като загрее моторът определено нещата са други.Но почистване ще има със сигурност,няма начин да не са набрали гадости.Все пак колата е на 19 години,а не личи нещо такова да е правено.Свещите каза,че ги е сменял човека,но не знам с какви,кабели дали са сменяни и т.н.Моторчето за празен ход работи,но като е пуснат климатика го озорва и направо си гаси колата.Вчера докато го разбера това нещо се ошашках.Студен мотор,климатроника беше пуснат,паля-тя гасне и така доста пъти.Спрях тъпия климатроник-1000 оборота празен ход-не знам дали е нормално.


Честито! Много да те радва колата!

П.П. Аз съм родом от Свищов, вярно , че се мяркам там веднъж на 2-3 месеца за по ден-два, но може да се видим на някое мое идване до Свищов (обикновенно събота и неделя или по празници си ходя)
Ами аз тука работя в академията,иначе съм от Търново,но трябва да си разменим координатите,да се видим. :)

Pastora
21-02-2011, 12:19
Не е нормално, възможно е да има отклонения стрелката от реалните показания, но не чак толкова. Другото - не трябва да ти падат толкова оборотите от климатика, че да се гаси. Явно имаш дребни проблемчета по стъпков мотор, кабели, свещи, може и други там някъде, но колегата по-горе ти каза от къде да започнеш :)

Dimicha
25-02-2011, 18:06
Еми колеги,вече имам и аз първите екстремни изживявания с красавицата.Не бяха по мое желание-не съм се правил на рацер.Но бяха по моя вина...За вас сигурно не е кой знае колко екстремно но аз спекох бая-въртях се няколко пъти на леда и разбрах кво значи лед и сняг и като цяло зимни условия.А вината ми е,че като последен идиот си забравих ръчната дръпната (да допълня,че отзад съм с всесезонни гуми) и тръгнах така по едно от най-стръмните надолнища в Търново-това от КАТ към болницата.Ако някой е минавал,ще му стане ясно...Слава на Бога,че ме опази и че опази другите около мене и най-накрая и колата.Та,ако някой неопитен като мен чете,дано се поучи от моя горчив опит и да се налага сам да се убеждава в тея неща-зимата и ледът не са шега работа.Пак казвам,слава на Бога,че гледа отгоре,и че се отървах само с уплаха,щото колата тръгваше да се върти на първа,просто не ми се мисли какво можеше да стане...И не бях аз единствения участник в това "фигурно пързаляне".Доста коли се носеха като кораби с попътния вятър :D

S_G_M
25-02-2011, 20:36
Това е Алфа http://www.youtube.com/watch?v=N3HMupSLmDk :strong:

RoMeO_156_GTA
25-02-2011, 20:52
Случват се и такива работи градски . Важното е , че си жив и здрав , пък и е хубаво че няма поражения :) Нашия град зимата си е доста кофти , а от ледовете няма спасение с каквито и гуми да си .
Аз също се въртях първата си зима по нанадолнището пред Кат няколко дена след като взех книжка. Бях тръгнал с едни летни гуми Максис отзад и в комбинация с леката задница и лигавото време се завъртя като по учебник . За щастие без поражения . Това ме направи по-внимателен шофьор и вероятно и на теб ще повлияе положително :strong:

BiTurbo
02-03-2011, 09:35
Мдаммм, аз пък по трудния начин разбрах какво са мокри условия. Както си се литках с 80 по път дето не е за 80 и светна червено, натиснах спирачката и ще кажеш, че дадох от 5та 3та, така се хлъзна, че се и засили даже :D От тогава съм много деликатен при дъжд. За зимата специално ходих на едно пусто място да си разигравам ситуации. Тогава пък разбрах, че само предни зимни е голяма греда, защото си като пергел, караш караш и задницата направи няколко оборота :D

А относно педала на газта - така е, доста е палав. Моя е супер мек и перце да кацне на него вече е на 6000 оборота. До ден днешен понякога тръгвам с баси оборотите, а втора ако не ми дръпне все едно имам книжка от вчера не става :) Но пък за сметка на това съединителя ми е... мани мани... избиват ти вените по краката като го натиснеш (ако успееш :D)

Dimicha
04-03-2011, 15:20
А относно педала на газта - така е, доста е палав. Моя е супер мек и перце да кацне на него вече е на 6000 оборота. До ден днешен понякога тръгвам с баси оборотите, а втора ако не ми дръпне все едно имам книжка от вчера не става :) Но пък за сметка на това съединителя ми е... мани мани... избиват ти вените по краката като го натиснеш (ако успееш :D)

Да,съединителят наистина е твърд и моя както си е заминал е съвсем твърд.Спирачките са супер леки,за сметка на това-почти никакво усилие не изискват,освен ако не съм на някой супер голям наклон.Обаче газта определено ми създава проблеми и мисля,че причината не е в това,което мислех преди-замислянето на самия двигател,а е в педала.Щото като си го бръмча от дросела,дори на студен двигател мога да го контролирам доста точно как да си променя оборотите.А като го правя от колата-педалът ми на газта е супер твърд и не става.Смазах жилото на газта с WD40,пръснах и на оная пружинка на дросела,после я пръснах и с малко препарат за развиване на запекли болтове,че беше много клеясала,пак смазах жилото и нещата се подобриха...но не напълно.И стигам до извода,че е прекалено твърда пружината на самия педал на газта.И се получава супер гадно несъответствие-самият двигател изисква супер прецизна работа с газта,а педала трябва да го натискам като тираджия...не знам как да я преборя тая пружинка,че да омекне малко...възможно ли е да е сменяна някога си с по-твърда?!

RAPTOR
22-12-2012, 20:19
Здравейте!
За да не пълня форума с теми реших да изтупам прахта от тази с няколко въпроса относно любимите Ви автомобили. Да започна от начало, в момента карам Опел Вектра Б 1.7ТД, но баща ми реши, че неговата кола вече е на годинки и е време за смяна. Взехме решение Опел-а да отиде при него, а аз да взема нещо друго, естествено с неговата финансова помощ, защото в момента съм студент. Та общо взето си търся дизелова кола (с бензина и газта не се харесваме) до 1998 година и до 100к.с., защото не ми се плащат грешни пари за данък на държавата и не ми се занимава със смяна на дюзи, проблеми с датчици и т.н.
Алфите винаги са ми харесвали на външен вид, за някои хора може да са ужасно грозни и ръбати, но на мен ми допадат. Преди 3-4г. бях тръгнал да си купувам 33-ка, но негативните коментари на "разбирачите" ме отказаха, за което сега съжалявам. В момента съм се спрял на няколко автомобила отговарящи на изискванията ми, като един от тях е точно Алфа Ромео 155 с 2.0ТД. През изминалите 2-3 дни разгледах набързо форума и разбрах, че двигателя е 1.9л Фиат, който е доработен от Алфа и за това носи означението 2.0.
1.Интересува ме дали създава проблеми (доколкото знам управлението на помпата и турбото е изцяло механично и отговаря точно на това, което търся) като до момента открих в една тема, че има проблеми с управлението на обогатителя на нафтата през зимата но така и не разбрах дали неговия ремонт (независимо дали е с жило или електронен датчик) е прекалено скъп или просто на никого не му се занимава? Също така ме интересува дали 1.2 бара е максималното допустимо налягане на което може да работи турбината без да има опастност за живота й (от завода мисля, че излиза на 0.6-0.7бара)? Как се справя с теглото на купето при изпреварване и изкачване на по-големи наклони, мъчи ли се или си дърпа добре като за 90коня?
2.Видях, че външните дръжки на вратите и огледалата се чупят лесно и вече са голям дефицит, има ли начин директно да се заменят без много преправяне с някой от другите модели на Алфа/Фиат/Ланчия?
3.Интересува ме и как е електрониката като цяло (фарове, стопове, мигачи, климатроник, ел. стъкла и т.н.), има ли малки дразнещи дефекти както да кажем при фиатите от средата на 90-те или всичко е наред?
4.Още един въпрос за климатроника, има ли датчик който да показва каква е външната температура? И има ли задни ел. стъкла или са само отпред?
Също така не разбрах какъв е проблема с предния прозорец?
Разгледах темата за ремонтите, но там предимно са писали хора с бензинови автомобили и почти няма такива с 2.0тд. От темата за разхода стигнах до заключението, че при смесен цикъл разхода е около 6-6,5л/100км. (както и при Опел-а ми). Ако има някъде тема само за този двигател моля да ми я покажете, защото аз не успях да я открия.
Като цяло не бързам с покупката, мога да изчакам до края на пролетта да изпадне нещо добро в мобилето или във форум-а.
Поздрави!

Alfa User
23-12-2012, 12:51
Така, вероятно на въпросите ти по-добре ще ти отговорят колегите с дизеловите автомобили, но някои неща от мен :
1. Няма вариант на 155 с мотор 2.0 ТД - такава модификация има 145/6 ... тука стандарта си е чист 1.9ТД - другата опция е 2.5, но не ти трябва.
Мотора по мнения на колеги е много здрав, не е капризен, и носи много. Пак по мое скромно мнение колата се движи достатъчно добре при всякакви наклони и режими.
2. Дръжки външни не пасват от други модели, но пък тук във форума има хора, които успешно ги правят от други, по-здрави, материали. Огледала съм виждал слагани от Типо/Темпра или от "мунинг"-магазините, но колата с тях изглежда меко казано ужасно...
3. Малките дразнещи проблеми с електрониката важат за всички италиански коли от средата на 90-те, че и след това - тука няма измъкване.
4. Климатроника има датчик за външна температура - намира се отдолу на лявото огледало. Задните ел-стъкла са в зависимост от типа оборудване на автомобила - може да има, може и да няма.

Пак да кажа - не твърдя, че мнението ми е меродавно на 100%, но се надявам да е поне някакъв ориентир. Ако попаднеш на здрава 155 1.9ТД - не се чуди - колата си струва всяка стотинка !

DJ
25-12-2012, 11:01
Здравейте!
За да не пълня форума с теми реших да изтупам прахта от тази с няколко въпроса относно любимите Ви автомобили. Да започна от начало, в момента карам Опел Вектра Б 1.7ТД, но баща ми реши, че неговата кола вече е на годинки и е време за смяна. Взехме решение Опел-а да отиде при него, а аз да взема нещо друго, естествено с неговата финансова помощ, защото в момента съм студент. Та общо взето си търся дизелова кола (с бензина и газта не се харесваме) до 1998 година и до 100к.с., защото не ми се плащат грешни пари за данък на държавата и не ми се занимава със смяна на дюзи, проблеми с датчици и т.н.
Алфите винаги са ми харесвали на външен вид, за някои хора може да са ужасно грозни и ръбати, но на мен ми допадат. Преди 3-4г. бях тръгнал да си купувам 33-ка, но негативните коментари на "разбирачите" ме отказаха, за което сега съжалявам. В момента съм се спрял на няколко автомобила отговарящи на изискванията ми, като един от тях е точно Алфа Ромео 155 с 2.0ТД. През изминалите 2-3 дни разгледах набързо форума и разбрах, че двигателя е 1.9л Фиат, който е доработен от Алфа и за това носи означението 2.0.
1.Интересува ме дали създава проблеми (доколкото знам управлението на помпата и турбото е изцяло механично и отговаря точно на това, което търся) като до момента открих в една тема, че има проблеми с управлението на обогатителя на нафтата през зимата но така и не разбрах дали неговия ремонт (независимо дали е с жило или електронен датчик) е прекалено скъп или просто на никого не му се занимава? Също така ме интересува дали 1.2 бара е максималното допустимо налягане на което може да работи турбината без да има опастност за живота й (от завода мисля, че излиза на 0.6-0.7бара)? Как се справя с теглото на купето при изпреварване и изкачване на по-големи наклони, мъчи ли се или си дърпа добре като за 90коня?
2.Видях, че външните дръжки на вратите и огледалата се чупят лесно и вече са голям дефицит, има ли начин директно да се заменят без много преправяне с някой от другите модели на Алфа/Фиат/Ланчия?
3.Интересува ме и как е електрониката като цяло (фарове, стопове, мигачи, климатроник, ел. стъкла и т.н.), има ли малки дразнещи дефекти както да кажем при фиатите от средата на 90-те или всичко е наред?
4.Още един въпрос за климатроника, има ли датчик който да показва каква е външната температура? И има ли задни ел. стъкла или са само отпред?
Също така не разбрах какъв е проблема с предния прозорец?
Разгледах темата за ремонтите, но там предимно са писали хора с бензинови автомобили и почти няма такива с 2.0тд. От темата за разхода стигнах до заключението, че при смесен цикъл разхода е около 6-6,5л/100км. (както и при Опел-а ми). Ако има някъде тема само за този двигател моля да ми я покажете, защото аз не успях да я открия.
Като цяло не бързам с покупката, мога да изчакам до края на пролетта да изпадне нещо добро в мобилето или във форум-а.
Поздрави!

Здравей, бях собственик на такава кола 3 години и трябва да ти кажа че е супер...мн. евтина за гледане елементарен е мотора без електроника...1.9-90коня с малкия данък върви прилично мен ми е харчила 6/100 изжън града и около 7/100 градско(не харчи 5/100...макар че сегашния собственик твърди че може да гори и 5:) явно крака ми тежи) С климатроника се влошава динамиката, но пълно щастие няма..иначе без климатроника спокойно можеш да потдържаш 150км/ч по магистрала да речем. Иначе мотора е старо поколение и е много шумен, но това вътре не се усеща толкова...зимата имаш ли хубав акумулатор и здрави подгревни свещи си 6+(не е имала случай моята кола да не запали). Пожелавам успех ид ано съм бил полезен :)

RAPTOR
26-12-2012, 23:48
Благодаря за отговорите, продължавам да се ровя в форума за повече информация, като междувременно следя и обявите в мобилето, но за момента там няма нищо което да си заслужава...чак толкова ли са редки 155-те с 1.9тд или просто в момента има някакъв застой?
И може би по-рано не се изразих както трябва, питането ми за климатроника беше дали някъде на дисплея му се изписва външната и евентуално вътрешната температура в момента?

DJ
27-12-2012, 08:04
Благодаря за отговорите, продължавам да се ровя в форума за повече информация, като междувременно следя и обявите в мобилето, но за момента там няма нищо което да си заслужава...чак толкова ли са редки 155-те с 1.9тд или просто в момента има някакъв застой?
И може би по-рано не се изразих както трябва, питането ми за климатроника беше дали някъде на дисплея му се изписва външната и евентуално вътрешната температура в момента?

Чрез датчика които се намира в дясното огледало за задно виждане можеш да следиш само външната температура и с едно натискане на конкретния бутон и на дисплея който показва градусите излзиа външната температура, дори показва градуси целзии:). По повод на това дали колата е рядка,ами да те дизеловите по принцип по рядко се срещат и двата варианта. :depressed:

endeavour
27-12-2012, 08:57
...чак толкова ли са редки 155-те с 1.9тд или просто в момента има някакъв застой? ...
Ами за пример ще ти кажа, че преди да взема моята година и половина търсих 1,9 ТД... и вече седем години карам туинспарк, щото така и не намерих :-D

forza_italia
27-12-2012, 19:03
Датчика за външна температура е в лявото огледало, а иначе е вярно че са рядко срещани дизеловите варианти,от тези за продаване в нета едва ли някоя си заслужава парите.

митака-пловдив
27-12-2012, 21:43
Колко пари си отделил за дизелова 155 1.9тд?

Колата е на 250 000 реални километра и забележки НЯМА!

Alfa User
27-12-2012, 21:57
Колко пари си отделил за дизелова 155 1.9тд?

Колата е на 250 000 реални километра и забележки НЯМА!

Потвърждавам ... макар да не разбирам Митака що иска да я дава (ако е неговата де...) ?!?

RAPTOR
27-12-2012, 22:36
Тавана ми е около 2000лв.

митака-пловдив
28-12-2012, 17:58
Потвърждавам ... макар да не разбирам Митака що иска да я дава (ако е неговата де...) ?!?



Моята е.Просто питам колко пари може да отдели за хубава кола.Или просто си търси каквато и да е 155.


А за 2.0 8 клапанова Super-ka с климатроник и абс,ел,огледала,фарове стъкла...Със салон от MY sport95,махагонов волан и топка Nardi Torino,джанти Speedline 15 с 205/50/15 Hankook Ventus Soprt и ...... не се сещам още какво да ти изброя. Кара ли ти се за 2000 лева?


А,и само да допълня,с годишна застраховка до ноември 2013,преглед и най-ВАЖНОТО зачислена с данък 38 лева? :)

Dimicha
28-12-2012, 18:36
Баа, колега, грабвай туинспарка, грехота е да изтървеш тоя мотор и тая кола като цяло! За какво ти е дизел, няма почти нищо от Алфа в 155-ца с дизелов мотор, а си е направо Фиат. Не че е лошо, но туинспарка ако е стегнат, какъвто смятам, че е в случая, няма да ти излиза кой знае колко по-скъп за каране. Тоя мотор е напълно способен да даде разход под 7, а вървежът е изцяло в полза на туинспарка, така смятам аз.

endeavour
28-12-2012, 18:48
... Тоя мотор е напълно способен да даде разход под 7...
Това при спускане или на буксир ?

Dimicha
28-12-2012, 18:55
Това при спускане или на буксир ?

Хахах, колега, това при нормално извънградско каране ;) Ако не си имал точно тая модификация, не се изказвай. Мойта каручка я карам Търново-Свищов и обратно (200 км с две градски) и ми дава разход около 7-8, а на места се движа със 160. Ако искаш сметни разхода-зареждам 40 лв, минавам 200 километра и не съм изгорил тоя бензин за 40 лв, който съм налял. Това са данни с цените на бензина от преди няколко седмици, когато беше 2.65 ;) А моята кола смятам е далеч от идеалното състояние, т.е. гори повече от нормалното.

Alfa User
28-12-2012, 18:58
Това при спускане или на буксир ?

Колега, 1.8 8v дава разход 8.2 извънградско, а 2.0 е по-икономична заради по-доброто съотношение мощност-тегло...
Под 7 няма да падне, но по спомени и по каталог трябва да е около 7.5/100 разхода при добър мотор.

И по темата - колата на Митака е подарък за тия 2 бона ... Няма толкова запазена 2.0 8v за тия пари !!!
Ако аз си търсех кола сега - това щеше да е избора ми със сигурност !!!

Dimicha
28-12-2012, 19:06
Да де, под 7 трудно, аз не казах, че ще гори под 7, просто, че е способна ;) Ест градско е малко по-висок разходът, но пак ти излиза по-евтино от такситата и по-удобно от автобусите, но това няма защо да се коментира. Присъединявам се към мнението, че за цена около 2000 лв е подарък тая кола!

RAPTOR
28-12-2012, 19:12
По принцип с бензина не се обичаме много, а и си намирам нафта на 2лв/л. и ако си купя бензинова кола, то задължително трябва да й сложа газ (тук сигурно вече ще ми теглите една дълга и ще ме изхвърлите от форума, но както казах по-горе все още съм студент, не работя и ще ми е неудобно да искам от родителите си пари за 10-12литра бензин). Но пък с платената гражданска до края на следващата година и този данък от 38лв. ми привлече вниманието доста силно. Ще трябва да си помисля малко а и следващите дни няма да съм в града и няма да имам достъп до интернет и за това ще пиша след нова година какво съм решил.
Само не разбрах дизеловата продаваш ли я все пак, какви екстри има и какви пари ще и искаш (може и на лично съобщение).

endeavour
28-12-2012, 19:29
Колега, 1.8 8v дава разход 8.2 извънградско, а 2.0 е по-икономична заради по-доброто съотношение мощност-тегло...
Под 7 няма да падне, но по спомени и по каталог трябва да е около 7.5/100 разхода при добър мотор.


Да-да, очаквах реакции от тоя тип. Само че в поста си колегата никъде не уточни,че става въпрос за извънградско и други подобни , а аз в такива случаи разбирам среден разход. И точно среден разход под 7 на 100 не вярвам че 2,0 8в ще го направи - нещо повече ,убеден съм от личен опит.

Dimicha
28-12-2012, 19:38
Абсолютно си прав, колега, приемам корекцията, средният разход е значително по-висок, което прави колата по-подходяща за извънградско каране. И все пак си струва 2-та бона ;)

митака-пловдив
28-12-2012, 21:17
Само не разбрах дизеловата продаваш ли я все пак, какви екстри има и какви пари ще и искаш (може и на лично съобщение).


Дизеловата просто сърце не ми дава да си помисля дори за продажба,само попитах.

Бензиновата забравих да кажа че е със алуминиеви задни апарати от 146,нови жила,дискове,накладки,спирачни маркучи.Предните са в същото състояние - нови.Единственото което има да се смени са два носача,които са купени но ми е студено да се дупя пред нас.Носачите са Текнорот.По мотора няма да изброявам всички реленца,маркучи,датчици,реостати свещи и т.н. и т.н.....всички сменени с нови,оригинални.

Само дето за 2 години е минала 3000км :)

face/off
28-12-2012, 22:55
аз съм правил 6.8 извънградско с 155цата от подписа!

Furious 155
28-12-2012, 23:52
Само дето за 2 години е минала 3000км :)
Я дай някоя снимка на тази кола!


аз съм правил 6.8 извънградско с 155цата от подписа!
Аз имам 6.6/100, постигнат само ВЕДНЪЖ и то на извънградско каране с до 90км/ч. ;)

митака-пловдив
29-12-2012, 01:48
Я дай някоя снимка на тази кола!

Ако има интерес ще ви я нащракам още утре.Със същите джанти е,но са боядисани в цвета на колата и е със голямото крило по багажника,което очаква да се боядиса също в цвета на колата.

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=58462&highlight=%EF%F0%EE%E4%E0%E2%E0%EC

endeavour
29-12-2012, 07:15
аз съм правил 6.8 извънградско с 155цата от подписа!
Въпреки,че карам същата(или може би точно затова), позволявам си да имам резерви към тоя резултат... Но и в случая 16-вентилови не се коментират, а те определено се хранят повечко.Ама нека не изпадаме във вечния спор :-)

s1kito
05-05-2015, 02:52
Здравейте колеги,искам да Ви задам един въпрос.Заслужава ли си да си купя ето тази Алфа
http://www.cars.bg/c808193

pace
05-05-2015, 06:20
Отиваш,гледаш и ако ти хареса купуваш....

kolchev
05-05-2015, 08:53
Точно тази стои повече от година и нещо за продан и още никой не я е отнесъл, а изглежда доста добре. Най добре оглед в сервиз и то при хора които разбират от Алфи.

nicola 59
05-05-2015, 09:09
Те всички 155 ци си стоят повече от година и никои не е купил нито една,просто този модел не се продава лесно.Аз зимата като търсих 155 ца да купя тази ми хареса много,не я взех поради други причини,а именно че е 1.8 а аз търсих 2.0 и понеже няма счек панел ,и ел стъкла отзад иначе колата е много свежа и не е карана много в БГ.

pyle
05-05-2015, 11:30
Преди година търсих да си взема 155 и тази ми беше хванала окото, звънях 3-4 пъти и всичките пъти ми казаха, че е продадена, а обявата така и остана.

vesk0
01-09-2015, 10:07
Здравейте колеги,искам да Ви задам един въпрос.Заслужава ли си да си купя ето тази Алфа
http://www.cars.bg/c808193

Не знам защо пише 120кс в обявата,след като по годината, купето с елипсовидни мигачи на калниците, както и 16v емблемата отзад може единствено да е 140кс.

Furious 155
01-09-2015, 10:22
Не знам защо пише 120кс в обявата,след като по годината, купето с елипсовидни мигачи на калниците, както и 16v емблемата отзад може единствено да е 140кс.
И ключа на таблото е като на 156, така че е 16в 100%!

Бобби
13-12-2015, 20:58
Ами ако е 1.6ТС ..16 винтила си е 120 к.с....нещо има сбъркано в обявата....:coolio:

MUROMAN
14-12-2015, 21:47
Момчета питайте Бобби, като по-дърт да ви обясни някой неща.:hehe:

pace
14-12-2015, 22:18
Момчета питайте Бобби, като по-дърт да ви обясни някой неща.:hehe:

е,с три месеца закъснение но пак е нещо :D

mimouzunov
15-12-2015, 18:05
е,с три месеца закъснение но пак е нещо :D

Недеи му се сърди... Тои откакто продаде 155-цата незнае ни къде е ни кога е.... :scherzkeks: :tooth:

pace
15-12-2015, 18:23
Недеи му се сърди... Тои откакто продаде 155-цата незнае ни къде е ни кога е.... :scherzkeks: :tooth:

па да си купи пак та да си дойде нAмeсто :D