View Full Version : Най-накрая и аз с 33
А момци кажете реда за подреждане на гумичките и Опръстените по горивните дюзи на 1.7 8кл Жетроник,че моите маи нещо ми липсват и трябва да си ги понабавя отнякаде
Ето обещаните снимки,но фото техниката ми не е 1класна.
Колата определено има още много живот. Има линия и е жалко да отиде за скраб.
Все някои ден и това ще стане,но засега този ден е бая далечко,колицата ме слуша повече от колите които съм имал,
Вчера наказах една Астра с голяма бурия отзад дет мноо брамчи.
Мордохи снимал съм ти задницата специално за теб (хи хи),да видиш как стои празна някак си.
Колега Могата би ли прати там снимките на ауспусите ако обичаш.
Благодаря предварително.
Готини прагове :mrgreen: Крис знае ли че ги имаш :tooth::sex:
М да тои дори подчерта че го кефат мноо яко и си търси такива,и си е намерил
В Ловеч случаино намерих ето това,е не е алфа ама някои от Класиците сигурно търсят такива Фиатове а този е за чаркалаци,незнам каде да ги кача тея снимки и за тва тука.
Все някои ден и това ще стане,но засега този ден е бая далечко,колицата ме слуша повече от колите които съм имал,
Вчера наказах една Астра с голяма бурия отзад дет мноо брамчи.
Мордохи снимал съм ти задницата специално за теб (хи хи),да видиш как стои празна някак си.
Колега Могата би ли прати там снимките на ауспусите ако обичаш.
Благодаря предварително.
Аман от тебе!
Имаш го спойлера!
Просто се пошегувах,карал съм без споилер и ще карам без споилер.
Аз пък съм сериозен:machinegunner:
М да тои дори подчерта че го кефат мноо яко и си търси такива,и си е намерил
да само трябва да му ги пратя
Тои нали щеше да си ги взима от теб,ма ви си знаите де.
И да се похваля смених си изпарителя на Алфата и вс е ОК вече,хакнах и един БРЦ АТ90Е 100кв,ебати динамиката вади тоя изпарител,колата варви така леко и е готова да отговори винаги като смачкам педала на газта.
Браво!
Сега ще се кефиш не само на вървеж, а и на икономия.
Моята, много учудващо е много по-икономична от Алфи.
Така........и поредното проблемче може би.От вчера чувам ТПСа да чука като картечница а ако му измъкна буксата колата вдига около 200 оборота(това е на газ,на бенз незнам),ако извадя буксата широката на дебитомера(жетроник) ТПСа спира да трака и колата не променя оборотите,и си работи добре.
Даите мнение за какво иде на реч.
Благодаря предварително.
Така........и поредното проблемче може би.От вчера чувам ТПСа да чука като картечница а ако му измъкна буксата колата вдига около 200 оборота(това е на газ,на бенз незнам),ако извадя буксата широката на дебитомера(жетроник) ТПСа спира да трака и колата не променя оборотите,и си работи добре.
Даите мнение за какво иде на реч.
Благодаря предварително.
ТПС-трака? Ти ме уби. Много ми е странно как ще чука, при условие, че вътре има 1 микроключе и две прастини за фул тротъл. А на бензин, когато извадиш буксата на ТПС-а мотора би трябвало да се опитва да изгасне.
Боби 33 нямам си на идея за какво става на въпрос просто ми е скапан теефона и немога да ти снимам видео да видиш за какво става на въпрос.
Чукането е силно долувимо на ухо и е може би с 3 до 4 чукания в секунда.
Може да ви е смешно но това е истината.
май говориш за клапана за празния ход.
Колев говоря за това което е в началото на смукателния колектор
Някои би ли ми казал защо колата като загрее сваля бавно оборотите на газ м/у 1600 и 800 оборота.
Някои би ли ми казал защо колата като загрее сваля бавно оборотите на газ м/у 1600 и 800 оборота.
Щото дето вика , Боби, тъпанарските ни инжекциони няматм грам мозък. Там всичко е механично.
Сега по въпроса.
Ако ти трака клапата на дросела( тя клапа, а не ТПС, щото нямаш такъв, а само п;одобен щракалник) то е много вероятно да е от всмукателен, преебан клапан.
Тия мотори са известни с тая простотия
Маи си безобразно прев и трябва да търсим някои лек за тая глупост вече.
Тярся спешно изпускателни колектори за 1.7 8в 92г. че съм като трактор и ме е срам да я карам.
Маи си безобразно прев и трябва да търсим някои лек за тая глупост вече.
Тярся спешно изпускателни колектори за 1.7 8в 92г. че съм като трактор и ме е срам да я карам.
Какво точно ти трябва колега.Имам цялата генерация от 1.7 16v,без началото (четирицефката)там от където се съединяват всички тръби до края,плюс гърнето го имам.Не е в кои знае какво състояние,но няма ръжда и върши работа.Ако искаш да ти го подаря,кажи си адреса и го пращам по еконт.
Аз пък имам четирицевката
Крис покажи някоя снимка на това което имаш,от 16ка ли ти е.Колега Триптих ти до каде стигна с Жулиетата
http://img33.imageshack.us/img33/8871/sdc10388c.jpg
1.7 8v
Крис какво им е горе долу състоянието,че бая преправяне ще падне.Моята няма ламбда сонда,накраиника е друг и др.
ми, като цяло не много добро
Намерих в Ловеч уж нов с не доказано производство за 160лв,заслужава ли си
Ето го и моето предложение с малко закъснение...
Крис покажи някоя снимка на това което имаш,от 16ка ли ти е.Колега Триптих ти до каде стигна с Жулиетата
До кривата круша:bash:Колата запали,обаче после свалих главата за шлаиф и от тогава се опитвам да я запаля ама :not-fair:
не ви е срам да си снимате ръждивите четрицевки и да ги показвате в интернет :busted_cop::lol:
иначе на могата не е толкова зле колектора. една температуро устойчива боя и заспива.
Момчета имам едно газово за продан 1во тука пиша па после на другите става за някое по не претенциозно возило,ако някои му тряя на лични за 50 кинта е всичко комплект
колега колко литра и каква е бутилката ако я има в комплекта де
да имая 40л руска от последните 98година без паспорт и нивомер е.
Комлекта се състои от:Бутилка 40л руска(червена),вакумен изпарител Ловато(от ремонт),бензинов и газов клапан(италиански),троиник с маркучите,медна траба от багажника до изпарителя(готова за монтаж),пълначка за бутилката(монтирана).
Аиде и аз с нови джантета STILAUTO ANTARES,даите идеи и линкове на реновиране на алуминиеви джанти че солта е е......ла м........а на лака
Подскажете дали главите на 1.4 и 1.5 са взаимозаменяеми или поне повдигачите им да са еднакви,че маи ще разбутваме една такава.
Някои да има информация за Бургаската 33ка която се продава в Мобилето в момента и дали 94г е с защитеното от корозия купе.
Бл. предварително
Подскажете дали главите на 1.4 и 1.5 са взаимозаменяеми или поне повдигачите им да са еднакви,че маи ще разбутваме една такава.
Някои да има информация за Бургаската 33ка която се продава в Мобилето в момента и дали 94г е с защитеното от корозия купе.
Бл. предварително
Абсолютно са еднакви и взаимнозаменяеми техните части.
---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 20:05 ----------
Аиде и аз с нови джантета STILAUTO ANTARES,даите идеи и линкове на реновиране на алуминиеви джанти че солта е е......ла м........а на лака
При теб не знам как е положението, но тук в София има поне 15 места, където ги почистват песъкоструйно и ги боядисват прахово. Това, доказано е най-добрият метод и ефектът е смазващ. Обаче за 15-ки 4 бр. излиза около 110-120лв. (почистването и боядисването)
мерси колега ,направо сменяме главите
Ето как изглежда при мен джанта след манипулацията. Преди това на нищо не приличаха:
Всъщност снимката е скапана, но не съм ги снимал чисти досега тия джанти.
хм красиво е ,а моите джанти като са двуцветни как става.А за пясъка знам,идеята ми беше да направя нещо "home made",еи така за удоволствие наи вече
хм красиво е ,а моите джанти като са двуцветни как става.А за пясъка знам,идеята ми беше да направя нещо "home made",еи така за удоволствие наи вече
Двуцветни на прахово не могат да боядисват. Моите също бяха двуцветни или по-точно сребристи спици с полиран натурален борд. Но като ги видях готови забравих за 2-та цвята. За самоделно не знам, но поне песъкоструя е задължителен. Премахват се всичкеи гнусове от джантата, окиси на алуминия и т.н. После може да си ги боядисваш както искаш.
Окиса знам от едно време го махам с препарата за махане на блажни бои "Дунав",окиса кипва и се изпарява като дим.Но с остатъка от лака не е така ще пробвам с терминатора на Оргахим па тогава ще видим.
Окиса знам от едно време го махам с препарата за махане на блажни бои "Дунав",окиса кипва и се изпарява като дим.Но с остатъка от лака не е така ще пробвам с терминатора на Оргахим па тогава ще видим.
При мен ето това свърши доста добра работа. Махна и лак, и боя, и грунд.
Е този за 1ви път го виждам,може и да го пробвам,дано не е много скъп.
Преди време ми направи впечетление че генератора на Опел Кадет С е единтичен с този на 33ката 1 към 1,и си мислих дали и тои има тези проблеми защото не съм виждал Опел с проблеми в зареждането.И маи се оказах прав регулатора на опеловия генератор е коренно различен(инфото е от АУТОДАТА),та мисълта ми е че тези генератори ги има под път и над път и се монтира без промяна на стоики и др.
Това е лично мое наблюдение и мнение и не се ангажирам с него.
Аз ще пробвам.
Преди време ми направи впечетление че генератора на Опел Кадет С е единтичен с този на 33ката 1 към 1,и си мислих дали и тои има тези проблеми защото не съм виждал Опел с проблеми в зареждането.И маи се оказах прав регулатора на опеловия генератор е коренно различен(инфото е от АУТОДАТА),та мисълта ми е че тези генератори ги има под път и над път и се монтира без промяна на стоики и др.
Това е лично мое наблюдение и мнение и не се ангажирам с него.
Аз ще пробвам.
В АУТОДАТА няма значение какво дават. Там има много, много грешки. Ако алтернатора е Бош, значи, че и релето е същото, оттам и същите проблеми. Пробвай, но при цена на старо 30-40лв. на много по-съвременната техника при 145/6 (вярно, че пак е Бош) ме мисля, че има смисъл.
Боби имам приятел с такава Капка и ще видя как стоят нещата при него и ще докладвам,но до колкото знам Опел с такъв проблем не съществува
Боби имам приятел с такава Капка и ще видя как стоят нещата при него и ще докладвам,но до колкото знам Опел с такъв проблем не съществува
Братчето ми, повярвай ми, Опелджиите просто не ги интересуват такива неща. Докато им се движат легените не им обръщат внимание. Само ние Алфистите се задълбочаваме с такива неща. :yes::-D
ето го алтернатора на 33
http://emea.resource.bosch.com/AA/internet/enfinity/img/products/M0986036520.jpg
а ето го на кадет,където ъгъла е различен
http://seekpart24.com/parts_images?id=118981&view=M0986034660
като гледам каталозите, директна замяна може да стане с тия за фв евентуално
http://seekpart24.com/bosch/alternator-986031510?c=100350
http://seekpart24.com/bosch/alternator-986033210?c=100350
само че нищо не печелим, щото алтернатора си е същия.
при 33 проблемите са няколко
-крушката в таблото играе много важна роля за добрата работа на алтернатора
-лоши връзки по дебелите кабели
-най-вероятно смотана схема на регулатора на алтернатора
на брата на 33-ката след пълна ревизия на алтернатора-смяна диоден блок, смяна регулатор и нови четки - ефект нямаше. чак когато сменихме крушката с резистор, алтернатора почна да работи с тръгването на двигателя и да дава що-годе добри напрежения. скоро не сме го мерили, ма не се е оплаквал.
следващия път ако има проблеми, ще пробваме експериментално с външен електронен регулатор за лада, че ми се подмята един.
колев, би ли обяснил как крушката на таблото оказва влияние
бе аз май съм ти обяснявал ,ама ти си варненски и не слушаш :-D
през тая лампа ротора на алтернатора първоначално получава захранване за да може самия алтернатор да почне да генерира електричество.
много е важен тока към ротора, който зависи от съпротивлението на лампата. това съпротивление нараства значително когато лампата свети, от стареене на жичката на лампата също има покачване на това съпротивление. към това се прибавя също съпротивлението от старата ел. инсталация. колкото по-голямо е съпротивлението, толкова по-малък е тока през крушката и толкова по-бавно реагира алтернатора.
проблема се решава като се замени крушката с резистор с еквивалентно съпротивление и мощност 10вата. стойността я смятахме. за индикация се ползва червен светодиод с последователно свързано резисторче 680 до 820 ома и двете свързани успоредно на големия резистор.
Колеги, радвайте се, че Боби е мод на раздела , а не аз.
До сега са съм ви озлочестил половината.
Не защото не разбирате, а защото не четете и пак задавате тъпи въпроси. Ще дам и тъпи отговори.
Върнете се на теМата за динамото от раздела ни и после ми задайте въпроси.
ЩЕ отговоря на всичките, но за бога не дрънкайте глупости!
Сипах си и повече, ама пак не ми се услаждате.
П
исах бе келемета. Четете или ми ги изпратрете, та да ги оправя
бе аз май съм ти обяснявал ,ама ти си варненски и не слушаш :-D
през тая лампа ротора на алтернатора първоначално получава захранване за да може самия алтернатор да почне да генерира електричество.
много е важен тока към ротора, който зависи от съпротивлението на лампата. това съпротивление нараства значително когато лампата свети, от стареене на жичката на лампата също има покачване на това съпротивление. към това се прибавя също съпротивлението от старата ел. инсталация. колкото по-голямо е съпротивлението, толкова по-малък е тока през крушката и толкова по-бавно реагира алтернатора.
проблема се решава като се замени крушката с резистор с еквивалентно съпротивление и мощност 10вата. стойността я смятахме. за индикация се ползва червен светодиод с последователно свързано резисторче 680 до 820 ома и двете свързани успоредно на големия резистор.
нищо не разбрах, сутринта пак ще го чета .. лека
Аиде още една екстричка за каката,някои да сподели за карбоновото фолио дали става добре за споилери
нищо не разбрах, сутринта пак ще го чета .. лека
елементарно е. тая крушка има 3 задачи.
1. индикация
2. първоначално захранване на ротора
3. ограничаване на тока през ротора
по точки 2 и 3 тя не се справя особено добре, затова се заменя с резистор, а индикацията се прави със светодиод и токоограничаващо резисторче за светодиода, както е направено при 145.
ще питаш що му трябва ток на тоя алернатор.
при динамото имаш статор изграден от постоянен магнит и ротор който произвежда електричество . при него влиянието на оборотите на въртене е изключително важно за това какво ще се получи на изхода.
при алтернатора статора е от намотки и той е този който произвежда електричество. за тази цел му трябва въртящ се магнит. тази роля играе ротора който е ел. магнит. регулатора регулира тока през ел. магнита като по този начин алтернатора е много по-устойчив на промяната на оборотите. примерно при намаляне на оборотите , регулатора повишава тока в ротора и изхода се запазва равен.
понеже ротора е ел. магнит , в началото трябва да го захраним. е , това става през крушката на таблото.
па на мордохай ще му кажа да не ми се сърди че пак съм писал за алтернатори :tooth: , ами да вземе да събере всички мнения в нея.
стига си се наливал с алкохол, чакай първо да натрупа снега пък тогава вади свинското и винското 8-)
елементарно е. тая крушка има 3 задачи.
1. индикация
2. първоначално захранване на ротора
3. ограничаване на тока през ротора
по точки 2 и 3 тя не се справя особено добре, затова се заменя с резистор, а индикацията се прави със светодиод и токоограничаващо резисторче за светодиода, както е направено при 145.
ще питаш що му трябва ток на тоя алернатор.
при динамото имаш статор изграден от постоянен магнит и ротор който произвежда електричество . при него влиянието на оборотите на въртене е изключително важно за това какво ще се получи на изхода.
при алтернатора статора е от намотки и той е този който произвежда електричество. за тази цел му трябва въртящ се магнит. тази роля играе ротора който е ел. магнит. регулатора регулира тока през ел. магнита като по този начин алтернатора е много по-устойчив на промяната на оборотите. примерно при намаляне на оборотите , регулатора повишава тока в ротора и изхода се запазва равен.
понеже ротора е ел. магнит , в началото трябва да го захраним. е , това става през крушката на таблото.
па на мордохай ще му кажа да не ми се сърди че пак съм писал за алтернатори :tooth: , ами да вземе да събере всички мнения в нея.
стига си се наливал с алкохол, чакай първо да натрупа снега пък тогава вади свинското и винското 8-)
Аз пък ще ти кажа, че имаме поне по три поста, а и Фаде е писал доволно коректно по въпроса, а и още хора, ама явно трябва пак да направим един семинар, че им се чете в реално време.
За алкохол не ми говори, че само се правя на мъж от почти три месеца. Наливат ме с илачи за кокалите и ми дупчат задника и пия от време на време по една бира!
За това и съм киселяк!:hi_temerature:
айде бързо оздравяване тогава!
ей ти и един виц по темата
тая сутрин ставам и пих 2 бири на гладно за бъбреците, на обяд жулнах 3 големи водки за артериите, след обяд пих една бутилка червено вино за сърцето, айде сипи сега една ракия че аман от тия лекарства :tooth:
Колев даи една схемичка как да се монтира тоя резистор и диод в колата
ние свалихме таблото и сменихме всички крушки със светодиоди. ползват се резистори 0,125вата. за бял или син светодиод се ползват съпротивления 680ома или 750ома. за червен,оранжев,зелен 820ома или 750ома. издърпва се крушката от пластмасовото цокълче , запоява се последователно на светодиода едно съпротивление, така че то да може да влезе в цокъла. става все едно е крушка. ползват се 5мм високояркостни светодиоди с широк ъгъл. има значение на къде е светодиода.
мощния резистор за алтернатора се запоява за букса която е централно отзад на таблото. между буксата и капака на таблото има достатъчно място. трябва да се види по схемата коя е буксата и да се проследят кабелите.единия край на резистора се запоява на плюс от контакт, другия-на кабела от алтернатора за лампата.
по принцип можеш да не сваляш таблото, да оставиш крушката и да добавиш мощния резистор. сваляш капака на таблото, откачаш буксата и запояваш резистора.
ако брата се навие, може да щракнем снимки.
малко да се постопли и я застъпям,някои знае ли защо не мога да си проверя ВИН кода на Алфата а тои е ZAR90700005854745
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?CHASSIS_NO=ZAR90700005854745&PART_SEQ=&COUNTRY=012&SGRP_COD=&ITEMSRMV=&ALL_FIG=0&KEYPRESSED=&CURRENT_PAGE=&DRW_NUM=&SHOW_FAMILY_LIST=&MODIFIED_FIELD=CHASSIS_NO&ITEMSADD=&SRCWRFAM=&ESB_SORT_TYPE=&ADDSPECIAL=&SRCNEWPAR=&SBMK=R&PRINT_MODE=0&FABRICS_COD=&ESB_SUB_VALUE=&CDS_COD=&DEBUG_MODE=&GRP_COD=&SRCRECPAR=&PART_DSC=&PART=&MAX_ROW_NUMBER=&COMM_MODEL=&ESB_REVIEW=&PREVIOUS_KEY=HOME&IS_RELOAD=&LAST_SELECTED_PART=&GUI_LANG=3&MAKE=R&SB_CODE=-1&MANODOPERA=&PARENT_PART_COD=&SEARCH_TYPE=&CLICKED_PAGE_CHANGE=&DV=&SRCNEWFAM=&SELECTED_COLOR_COMB=&ID_MINISITE=&FRM_ELMLGT=22&ITEMSUPD=&CPDNUM=&CPDPRTCOD=&EPER_CAT=SP&SRCRECFAM=&CPDPRTSEQ=&ALL_LIST_PART=0&FAMILY=&RMODE=&BRANDS=&ITEMSCLR=&DRIVE=D&WINDOW_ID=1&FAM_DSC=&CPDPRTREF=&SRCWRPAR=&SGS_COD=&SOST_GRPNUM=&FL_PREF_LANGUAGE=&MAX_PAGE_NUMBER=&NEW_HTTP=&SUBSYSTEM=&CLICHE=&ADDNOTES=&PART_COD=&KEY=FORM&LANGUAGE=3&ESB_OPERATION=&SB_FULL=&ESB_ORDER_TYPE=&SENDFORAUTH=
така момчета, крушката на алтернатора май е била 2 вата, мощния резистор който сме сложили е със стойност 68ома 5вата - ей такъв
http://eshop.bg/eshop3/index.php?url=/eshop3/phps/addord.php&get_vars=11012237&get_keys=myid
може и 56ома да се сложи-ще минава малко повече ток,което може да компенсира по-лоша инсталация. ако има място за 10ватов, още по-добре.
замерихме напрежението и сега след като са се напаснали четките и резултата на празен ход е 14,41 , абсолютно всичко включено - 13,56 -това всичкото е на празен ход. изглежда това е максимума на който е способен тоя алтернатор с тоя регулатор. направи ми впечатление че регулатора не реагира достатъчно бързо на мигачите , което говори лошо за схемата му, но като цяло мисля че е перфе.
Ако му сложите кабел 10 квадрата, може и да се оправи и още въпреки, че още с полото реших проблема с външен руски регулатор и се родих. Под каквото и натоварване да е, регулатора кове напрежението на 14.2-14.4, в зависимост от конкретния екземпляр.
Схемата не е сложна!
да има ги по 10лв по магазините
няква идея защо колата върви по добре като ее студена и като подмине 60тя градуса малко е по спъната
Щото имаш богата смес!:evilsmiley:
nicola 59
26-12-2010, 18:50
честито колега да си я караш и да те води само към победи преди години имах 33 imola 16v беше невероятна стрела
честито колега да си я караш и да те води само към победи преди години имах 33 imola 16v беше невероятна стрела
Няма как да е била хем Имола, хем 16V
Имола е изпълнение с визията на QV и хубавия салон, но с най-малкия мотор, демек 1.3
Иначе добре дошъл в раздела ни. Скромничък е, но сме задружни.
Даваи някви бързи обяснения как да се справим това пРоблемче(става въпрос на газ),да не ме заварва новата година неизряден(ПАК)
Кажи поне какъв е изпарителя!
BRC AC90 маи беше 100киловатов,колата сега я засякох на градско 13 на 100 газ
Ако е стар изпарителя, никой не може да ти помогне, ако не смениш гумичките на клапаните. Струват стотинки, но правят голяма беля.
Първо пробвай с винта за качеството на сместа, ония големия, да намериш на загрял мотор, най-добрите обороти на празен ход.
После вдигаш на 2500-3000 оборота и застопоряваш там газта. Завиваш винта на маркуча така, че да започне да падат оборотите и започваш леко да отвиваш, до като започне да ги вдига и да се форсира нормално.
После пак се връщаш на винта за качеството на сместа и така няколко пъти.
После тест. Ако не ти харесва как върви, отвиваш 1/4 оборот винта на маркуча.
Провери и как загрява изпарителя!
Ако не загрява добре, пак ще си в преразход.
Важно е да се каже, че за тия с моторче за празен ход, преди тая регулация, трябва да сме запалили на бензин и когато са се стабилизирали оборотите на празен ход, да го изключиме, защото после при реглажа на газ ще ни се бърка и няма да направим нищо свястно.
nicola 59
27-12-2010, 18:56
Няма как да е била хем Имола, хем 16V
Имола е изпълнение с визията на QV и хубавия салон, но с най-малкия мотор, демек 1.3
Иначе добре дошъл в раздела ни. Скромничък е, но сме задружни.
Здравейте колеги благодаря ви за приемането 33 ката беше имола невероятно красива черен кожен салон клима прагове крилце джанти 16 клапана отзад пишеше имола купих я така от Шарлероа Белгия може да е била преправ но беше невероятна стрела:go:
единственото добро решение за моята кола е около 70% затворен входящ въздух и тогава мога да си я регулирам както хората,да пали,бяга,гори нормално 13 и аз да съм доволен.Ясно ми е че от някаде ми смуче въздух но така и не го открих с спрея.
Еи скрапери даите някакво решение за запотените и ледясали(вътре)прозорци на 33ките че изглежда парното не си върши работата маи.
Е не ти ли духа нормално да нямаш някъде вътре разкачени въздуховоди,аз примерно нямам проблеми с това е верно като има голям лед като вчера сутринта -паля 10 мин. на място и всичко е ок(чакам да поомекне леда-не съм фен на бруталното и принудително стъргане че много се драскат стъклата )
то си духа бая силно и горе долу топло но страничните и задни стакла немогат да се подсушат нормално.
проветрявай си колата повече от влага и виж да не ти изпараява антифриз от радиаторчето на парното ако е протекло,щото аз имах такъв проблем ,смених го и О чудо всичко е 6+.ново от магазина последно беше 133 лв.
Истината е, че нашите кошници нямат вентилационни отвори и за това хем нямаме парно в движение, без вентилатор, хем вътре бъка от влага и миризми.
Аз оставих двата отвора за задната броня отворени и определено е по-добре, но са неостатъчни.
За това трябва да помислим!
Как да оправиме тоя проблем?!
Ако не си беше изкърпил всички дупки по пода са щеше да е идеална вентилацията))))),шегичка
Какво стана с идеята ти за отдушници като на спринт , които искаше да слагаш и с ремаркето . Или са всичко е замръзнало до пролетта .
При мене нещата узряват по-бавно. Така избягвам някои простотии. Идеята за спринтовите отдушници не ми изглежда много добра. Влажния багажник е често срещан проблем. Ако ги сложа горе, въздуха няма да минава през него и ефекта няма да е голям. Сега в калта остава да видя къде са чистите зони зад задната броня и ще ги сложа там.Така въздуха ще минава и през задното стъкло.
А ремаркето си е замръзнало, както и всичко останало
мордохи как да свържа руското реле регулатор дали трябва да отсраня моето което е на генератора или дерекно след него
трябва да махнеш твоето.
ПП
ето на твоя алтернатор схемата
http://www.napravisam.bg/forum/download/file.php?id=22917
имаш :
DF- захранването на ротора
D+ - възбуждане на статора от лампата
D- - маса
ето схемите на лада
http://www.napravisam.bg/forum/download/file.php?id=22927
http://www.napravisam.bg/forum/download/file.php?id=22926
там имаш означени крака на релето :
67- захранване на ротора
15- възбуждане директно от + през контакт
корпус -маса
плюс това трябва да измислиш как ще свържеш лампата. аз ви се чудя как все по трудния път вървите. пробвай първо номера с резистора и ако не ти хареса как работи алтернатора, тогава прави такива модификации.
днес смених регулатора барабар с четко държатела,резултата е потресаващ 14.10 волта при запален мотор без консуматори,при включени такива за които се сетих пуснах(фарове,подгрев стъкло,авариини,мъгла и усилена музика) ми даде 13.60,като колата работеше само на обороти.Релето е някво Англииско и струва с четките 13лв
RUSEV-BGR
14-01-2011, 19:06
Ако марката му е мобилелтрон са много хубави-ама понякога изкарват само една седмица!
днес смених регулатора барабар с четко държатела,резултата е потресаващ 14.10 волта при запален мотор без консуматори,при включени такива за които се сетих пуснах(фарове,подгрев стъкло,авариини,мъгла и усилена музика) ми даде 13.60,като колата работеше само на обороти.Релето е някво Англииско и струва с четките 13лв
Това добре, но ако си извиеш пластината, която опира в регулатора, така че да не опира, а на регулатора там залепиш един кабел и го лепнеш на клема 87 на едно реле, а на клема 30 вземеш ток директно от акумулатора, клема 85 на маса , а клема 86 от някои от клемите 87 от главните релета, ще имаш 14.1-14.4 на всички режими, без оглед на това, колко консуматора ще влючиш:magic:
тази сутрин проверих еи така за мен си на загряла кола-14,25 до 14,30 без консуматори,след като напусках вси4ко и резултата е 13,85 до 13,95 вси4ко това е на обороти около 900.Ще видим може и една седмица да изкара,ще поживеем и ще видим за сега съм адски доволен имам си дори и ел.стъкла като хората,бягат като алфа нагоре надолу,но предварително напръсках с те4ен силикон рамките на вратата за по добро приплъзване на стъклото по улея на вратата.Ефекта е поразителен,препоря4вам.
аз също я ползвам -води се силиконова смазка и го дават за гумени оплатнения и т.н. нали? аз даже вътре минавам табло и всичко друго с нея и гумите на вратата и зимата няма проблем със замръзване.
да то4но такова е аз ползвам на Абро,много съм доволен от нея.
малко екстрички по колата
а така ве! смело напред, какви колони ще ползваш там
компонентна на Бошмен през усилвател Алпин,това за предна линия + оригиналните места с 10см Паинер за среда,задна линия Елипса 200ватова Магнат и някав суб 12.Ама още не съм копувал суб и усилвател,чудя се на една 12ка на МТХ,незнам.
нямам добро мнение за Бошмен, но щом си си играл да правиш обем според мен заслужава нещо по-добро
поиграй си малко със захващането на кората към вратата, от там винаги дрънчи като се пусне нещо през усилвател
бошмена е сериозна серия и очаквам нещо по сериозно от него,за захващането освен с видии което е грозно незнам по стабилно захващане
Абе, келеши!
Що не хванете да разглобите няколко плеъра от различни марки и да видите, че електрониката е една и съща!
Мина времето на Блаупунк и Кенууд.
Сега всички са едни и същи.
Тънкия момент е във входовете и изходите!
Как ще ги сфазирате!
Къде ще сложите филтрите и как ще е захранването!
Има и още!
Дерзайте!
Ама няма да стане, щото сътрин още се събуждате на 12 часа и си мислите само за :sex:
Абе, келеши!
Що не хванете да разглобите няколко плеъра от различни марки и да видите, че електрониката е една и съща!
Мина времето на Блаупунк и Кенууд.
Сега всички са едни и същи.
Тънкия момент е във входовете и изходите!
Как ще ги сфазирате!
Къде ще сложите филтрите и как ще е захранването!
Има и още!
Дерзайте!
Ама няма да стане, щото сътрин още се събуждате на 12 часа и си мислите само за :sex:
Като чета последното изречение и се сещам за Крис :rotfl:
компонентна на Бошмен през усилвател Алпин,това за предна линия + оригиналните места с 10см Паинер за среда,задна линия Елипса 200ватова Магнат и някав суб 12.Ама още не съм копувал суб и усилвател,чудя се на една 12ка на МТХ,незнам.
Защо така не си се ориентирал към Herz?Компонентите само ще са ти малко скъпи.
Истината е, че не налепите ли поне по тенекиите на вратите , тавана и задните калници нещо антивибриращо и шумозаглушаващо, каквито и системи да слагате, пак ще си дрънчат , като консервени кутии:crazy:.
Понеже още нямам време за тая операция, временно съм си задръстил багажника с две колони и един субуфер, та е поносимо, но като усиля над 1/3 и започвам да гоня из купето пепелници, алфаконтрола, капачката на бушоните и очаквам да се разпадне задния джам.
да су купя херц и паинер все едно да карам Голф 3,алфаджиите сме не стандартни хора и обичаме да експерементираме ----поне аз съм така.Бошмена го послушах за малко и вади бая добър саунд.
колега само да вметна
Алфаджия=Голфаджия
Ние трябва да сме Алфисти :sex:
да су купя херц и паинер все едно да карам Голф 3,алфаджиите сме не стандартни хора и обичаме да експерементираме ----поне аз съм така.Бошмена го послушах за малко и вади бая добър саунд.
ОК, само предлагам.Вземи си бошмен - доста по-добра марка са от Херц преполагам, а също защо не заложиш на Блаупункт или Респром да се отличаваш?
никаде не съм споменал че херца е по лош,по лоша му е цената.Всеки има право на избор и аз направих своя.
JORDANGT
30-01-2011, 20:27
Аз ползвам от 10г. Pioneer и съм много доволен,а относно корите на вратите имах едно 33-ка комби на която имаше изолация там и с някакви безименни говорители бумкаше доста по-различно от другите ми 33-ки.Изолацията беше залепена само на корите и ефекта беше много добър.Когато смених салона и корите с такива от имола(кожените)тогава разбрах,че говорителите наистина са куче-марка и тая изолация прави чудеса.
Успех нататък...
Аз ползвам от 10г. Pioneer и съм много доволен,а относно корите на вратите имах едно 33-ка комби на която имаше изолация там и с някакви безименни говорители бумкаше доста по-различно от другите ми 33-ки.Изолацията беше залепена само на корите и ефекта беше много добър.Когато смених салона и корите с такива от имола(кожените)тогава разбрах,че говорителите наистина са куче-марка и тая изолация прави чудеса.
Успех нататък...
Това комби да не е случайно сребристо на цвят?
За сега не казваме нищо!:bravo:
дано бутам в правилната посока
оф тая кола ме побърка смуче ми въздух мотора от някаде и няма оправия с тая газ,ходих на маистори и те казват "смуче от неиде,оправяисе търси го".Сега събота и неделя я застъпвам,ако някои познаива слаби места за този проблем да смига.
Виж да не е от сервото!
Нещо чува ли се?
не,според мен сервото работи добре и колата спира добре(така мисля де),как мога да го проверя дали не изпуска
Ами затапи изхода на колектора!
Виж и останалите маркучи!
Не са толкова много.
http://www.autohop.bg/авто-обява/1994-Alfa-Romeo-33-1.7ie-boxer-1001948.html?sid=62f5183caac19b5c0ccb336d81a12099
някои да познаива нещо за тая кола и как да се свържа с собственика,тела от обявате е не валиден.
Това мисля, че е колата на една колежка в Смолян.
Там се опитваха да я оправят, ама не слушат и май отиде за скраб.
ако е така ше е жалко бая донорство имаше в нея,дано не са я намачкали.
Абе хора вие луди ли сте? За този кенеф тия пари? С блокирал мотор? Ми идвайте и взимайте моето комби за тия пари. Поне мотор и скорости са на 6.
rasho 33 imola
19-02-2011, 18:43
Колата беше в Пирдоп,на една от снимките е и моя кош.Това преди около година,момчето каза че заминава за чужбина и колата вероятно е на капачки вече.
можеше бая 4асти да ползвам от нея,ама неисе
---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:05 ----------
Боби даи малко инфо и за твоето комби
Ами моето комби има ръжда по пода. В краката на пасажера има дупки (те се кърпят много лесно) има обаче и позагнили прагове. Има кофти външен вид, поучукана е колата отвсъкъде. За сметка на това технически е доста добре. Няма нищо неработещо в цялата кола. Мотора е на на 20 000 след основен ремонт (не пипа масло), има идеален съединител и доста добри скорости. Здрава и нетечаща, нетракаща рейка. Въобще кола на ключ. Аз и в момента си се движа с нея.
Просто си купих 145-ца боксерче 16В със всичко за модела и вече се замислям да се разделя с комбито, че ми станаха в повече колите и разходите по тях.
Колата беше в Пирдоп,на една от снимките е и моя кош.Това преди около година,момчето каза че заминава за чужбина и колата вероятно е на капачки вече.
отзад с дискове ли е?
rasho 33 imola
19-02-2011, 20:45
отзад с дискове ли е?
Да имаше и АБС,а за задните шенкели искаше към 200 кинта на бройка :boxed:
Ти си търсиш дискове за отзад ли?
само шенкелите попринцип, но и цял мост ме устройва
на мен идеята ми е за кола-донор,а тази залената беше едно към едно с моита.
на мен идеята ми е за кола-донор,а тази залената беше едно към едно с моита.
А на теб какво всъщност ти трябва?
изпускателен колектор,радиатор,врати(зелени по възможност),предни седалки и др. дреболии
изпускателен колектор,радиатор,врати(зелени по възможност),предни седалки и др. дреболии
Ами ако започна да я разглобявам на части ще ти пиша, защото от изброените части само врати нямам които да ти свършат работа.
за газов хладилник да разбирам че е има климатик и газова наредба.
за газов хладилник да разбирам че е има климатик и газова наредба.
Хладилник идва от това, че е цвят хладилник - бял. Климатик и АБС няма. И халогени няма.
колектор и врати намерени,намерих радиатор нов турски за 105лв някои има ли наблюдение върху тях.
колектор и врати намерени,намерих радиатор нов турски за 105лв някои има ли наблюдение върху тях.
Ако е турски е добре, само да не е китайски, че китайчетата стават само за 1 сезон.
значи на другара заплата се сменя,че тая малко ми натежаха частите + термостат BERH(made in Itali) голям касмет.
Днес се прибирам и както си карам без да я форсам,мотора почна да хлопа на желязо,почнаха да лопат ауспусите,загуби мощност,подкара на 2ли на 3ли цилиндъра незнам ............и угасна.Ха познаите от 3 пъти какво стана.
След няколко опита колата запали на почти 4 цилиндъра но с средно силно силно чукане от към моторния отсек.При първи оглед за 2 минути в гаража чукането се чува от картера или съединителя,направо ме е страх да я отворя.Но колата пали добре и върви почти нормално,поне така ми се струва.
Даите моля някакви мнения за какво иде на въпрос,дали си отидоха лагерите.
Започвам с най-лесното.
Сваляш картерчето на съединителя и с щангата го разклати, да видиш маховика как е.
После се насочваш към картера.
Свали го и прегледай там нещата как са.
Може нещо да се е охлабило.
Ако и там нещата са в ред, на ред е: мАторо на двОро и основен преглед.
Не казваш в каква честота е хлопането.
Ако до тука не си го открил и е по-малка от тая на мотора, май-вероятно ти е прескочил зъб на ангренажа и чука някой клапан.
На 90% си за сваляне на двигателя!
Кофти, ама това е!
ами маховика не дава никаккви отклонения смятам че не е тои,чукането го оприличавам на силно стабилно чукане,проверих ремъците през отворите не е прескочила зъб.Утре ще сваля масления картер да видя и там какво е положението и така.
ех мамка му не ни върви на 33-ки :(
Ами биелен лагер или скъсан клапан!:baby_bringin:
мордохи как да разбера дали е клапан или превъртял лагер,че нещо ма нерви и маи ще върви по дяволите тая кола(на части демек)
мордохи как да разбера дали е клапан или превъртял лагер,че нещо ма нерви и маи ще върви по дяволите тая кола(на части демек)
Ами свали картера, бе!
Скъсан клапан е рядко срещано явление!
Сигурно е биела. Ако не са я затегнали правилно, така се получава.
Като го свалиш първо прегледай биелните лагери!
Всъщност може и да не сваляш картера.
Сваляш свещите и започваш!
Бъркаш седна отверка и слагаш цилиндъра на Горна Мъртва Точка- ГМТ.
После врътваш малко коляновия вал и с отверката натискаш буталото!
Ако има луфт, ще се чуе едно чук, тоест буталото ще пропадне . Това в много малки граници.
Като го направиш няколко пъти с всичките бутала, ще набереш опит и ще видиш кое е или по-точно коя биела.
Ако всичките се държат по един и същи начин, тоест не тропат, когато ги поведеш малко надолу, а после ги натиснеш, то значи ,че може и другаде да е проблема.
Примерно запекла скоростна кутия!
По-добре влез в скайпа, а после да поснеме нещата, че така оспамваме раздела.
За това и търсачката не работи!
Колата се разпродава цяла или на части на които му трябва нещо да се обажда 0896218282 Илиян
ееее и тая 33-ка ли ще заминава. какво се оказа.
морти, праговете?
съжалявам за колата
сега ако се окаже че си с дискове отзад, направо ще те разкъсат :) :) :)
на вала има ли му нещо, що не я направиш или ти писна вече.
колата е с жетроник имам 2 дебитомера и 2 компа,чисто нов термостат Бер,нов въз.филтър и всичко по колата е налично и работещо има и климатик в процес на ремонт.Газова уредба с изпарител БРЦ почти нова с 30л бутилка без евро клапан,с паспорт.
Скаип:morrty1
Сега си седни малко на задника, удари няко0лко:tequilla: и чак тогава започвай със секирата.
Биелен лагер - това все още не е основание за паника.
Още повече, че тия валове не са като на германска кочина и се търкат много трудно. Още повече, че е станало изведнъж и то за кратко време.
На вала може и нищо да му няма или поне да е в допустимите граници.
Една смяна само на лагера и може да се оправи с козметичен ремонт.
Пак огледай нещата и не бързай!
Лесно ще я нарежеш на скраб.
Няма да е първата кола с разбит биелен лагер!
Цялата операция е за 30-35 лева. Все едно да си смениш свещите.
Даже по-лесно!
Колега послушай Иво няма смисал за толкова дребно нещо да съсипваш колицата а ако не я искаш по добре я продаи на някои които ще си я поддържа!!!!!!!!
Колега, понякога дявола не е чак толкова черен:thumbup:
хъм мноо сте обедителни еи
трябва да вземаме пример от Perdaha Тошката наля толкова пари в нея и не се отказва недеи и ти да се отказваш от нея като гледам тя не се е отказала от теб :)
в почивните дни ще им направя по обстоен преглед и ще преценя тогава
За сега на колата им се размина страшната съдба.Свалени са биелните лагери и ще бъдат подменени с нови.Вала се оказа девствен и не надран,лагерите са поели цялата щета.
а браво. ти изправи ли си картера.
колкото можах ама там кадето влиза помпата не можах много добре,едно немога да разбера почистих картера от маслената кал,покарах с масло за промивка 1000км почистих пак картера,сега гледам пак има маслена кал в картера(маслото е Манол 10в40)
Ами поизмил си мотора с новото масло:haha:
дали да сменя пак маслото то сега е на 5000км
май е по-добре да го смениш,ама нека да е друго масло
някоя препоръка за масло за мотор на 220 000км,уж не го харчи ма знам ли.
Селения Голд!:rtfm:
Браво!!! С това златно лайно ще му излезе "златен" мотора. Дори и да мразй някой, пак не бих му препоръчал това масло. На 90 градуса голда има свойствата на вода.
ЗАБРАВЕТЕ ЧЕ СЪЩЕСТВУВА ГОЛД. За тия мотори само от 20 К нагоре. Дори Selenia HPX е в пъти по-добре от от Gold.
колата я запалих с новите лагери и масалце 15в40 Тотал,интересното е че чукането остана но е доста по слабо,направи ми впечетление че колата като е студена чукането е по осезаемо.
Здравеите колата е официално подкарана на части,на които му трябва нещо да свирка.Може и цяла ако иска някои,колата е регестрирана с малък мотор демек малък данък(17лв).Колата пали и върви но си пречуква мотора.
Здравеите колата е официално подкарана на части,на които му трябва нещо да свирка.Може и цяла ако иска някои,колата е регестрирана с малък мотор демек малък данък(17лв).Колата пали и върви но си пречуква мотора.
Странно е това, че чука мотора. А като му смени лагерите, сигурен ли си, че си сложил правилно петите? Ако ги обърнеш, петата няма да легне и ще отволи луфт от 5-6 десети от милиметъра. И ще чука яко.
да сигурен съм или поне така мисля следил съм цифрите да си отговаря една към друга ,пък и то си има едни зъпчета които подсказват.Колата като е студена като че ли не чука а като загрее на 80 градуса су чука доста по осезаемо.Сигурно проблема не е голям ама не ми се прави, а и си намерих друго боксерче и тряят парички на него.
Малии тоя раздел 33 направо замря,аиде да го съживя малко.
Отново съм собственик на 33ка с редица проблеми които смятам по малко да отстраня.
Колата е 3та серия спортвагон 1.7 мотроник с хладилник за лятото.Сега е ред малко да постегна мотра че имам малко ядове с него за който Боби е наясно и се надявам на съветите му и такаааа........
проблемите са почти решени с мотора,сега обаче има едно глъхнене и незнам как да го локализирам.Студена,топла се глъхне , изфорсирва се мудно.
проблемите са почти решени с мотора,сега обаче има едно глъхнене и незнам как да го локализирам.Студена,топла се глъхне , изфорсирва се мудно.
Най-вероятно ниско налягане на бензина. Но може и другаде да е проблема. По принцип на този инжекцион, МАП сензора седи в ЕКУ-то, а вакуумът от колектора до ЕКУ-то е към метър и половина, прегледай някъде шлаухът да не е протрит или сплескан/прегънат. Може и друго да е, но това е първото което ми хрумна.
juventinets
05-10-2014, 06:51
Малииии,честито!
Явно тази болест "33" май не се лекува и трябваше да пуснеш нова тема "пак съм болен":scherzkeks:
За глъхненето се хващаме за кабелите или свещите,защото при форсиране направо си работи на 3 цилиндъра.
И един въпрос:Възможно ли е този мотор 1,7 да подържа по-нисък режим на работа при градусите?Перката на радиатора се включва на 85 градуса,а и скалата на отчитане е доста странна - от 30 до 110 градуса. Моята,1.4 работи при нормални обстоятелства на 95 градуса,а перката му се включва още по-късно.Аз всъщност заради това си и направих копче за принудително включване.
То при теб сигурно е от датчика на радиатора.Предложете ми някакви кабели за 33 1.7 105кс
То при теб сигурно е от датчика на радиатора.Предложете ми някакви кабели за 33 1.7 105кс
Беру и Тесла стават. В никакъв случай Шампион или Бош.
Ясно за кабелите ще са на Тесла.На колата има една монтирана аларма от Италия,алармата е работеща но незнам как действа,ще се радвам на малко инфо за това как да я ползвам.Алармата е работеща.
Марка:Alpine line, единственото което имам за нея е 2 ключа (секретни) с които се включва и изключва от монтирана ключалка на самата нея.
Кабелите са сменени но колата все така не заработва като хората.Най вероятно виновника е регулатора на бензина,ще се сменя с такъв от 145 1.3 бокс.
Днес направихме диагностика на мотора и се оказа че ТПСа дава грешка и intake air flou,грешките са изчистени и както че ли има разлика.
Днес направихме диагностика на мотора и се оказа че ТПСа дава грешка и intake air flou,грешките са изчистени и както че ли има разлика.
По принцип 2-рата решка е за повреден или некоректно работещ дебитомер, който обаче колата няма. Сигурни ли сте, че сте я прочели правилно? А иначе чистенето на грешката помага, докато проблемният възел запише отново тази грешка. Та трябва да се види дали отново записва тая грешка. А ТПС-а е много важен за този инжекцион, без него просто няма как да работи.
Колата я прочетохме единствено като 145 1.7 16в Мотроник и 155 1.7 8в Мотроник,програмата на майстора е лицензирана и е на Фиат ауто с.п.а.Но в програмата няма алфа 33 1.7 105к.с. само 1.3L. След изчистването палихме колата множество пъти и повече грешки не записа.Майстора каза че този комп записва грешка при всяко махане на букса по време на работа на мотора,демек ако се правят ремонти да се маха +кабел.
Колата я прочетохме единствено като 145 1.7 16в Мотроник и 155 1.7 8в Мотроник,програмата на майстора е лицензирана и е на Фиат ауто с.п.а.Но в програмата няма алфа 33 1.7 105к.с. само 1.3L. След изчистването палихме колата множество пъти и повече грешки не записа.Майстора каза че този комп записва грешка при всяко махане на букса по време на работа на мотора,демек ако се правят ремонти да се маха +кабел.
Да, ама и през 2-те коли, през които сте влезли, инжекционите им имат дебитомер. Твоята няма.
Та не се знае какво всъщност вижда или не тая диагностика.
Наи вероятно е така ,но като няма друг вариант.Днес смених свещите с нови БОШ ,ефект почти няма.Колата си се задушава в ниските и това е.
Бош не е най добрият избор трябваше njk да си вземеш а компресия мерихте ли най вече на 4-ти цилиндър
juventinets
09-10-2014, 20:56
А бе то е ясно,че Боша не е най-доброто.Но такива имахме в наличност при това чисто нови.Все пак ако проблема беше в свещите,трябваше да има някаква разлика...
Не не сме мерили компресия,и това ще стане някои ден.Ще монтираме газово 1во да видим как ще е и тогава.
то за да ти се настрой газовата както трябва е хубаво на бензин да си работи добре
Така е,но на тоя етап нямам избор
Дали мога да сместя предни седалки от 156 в 33ката,някой дали се е мъчил.
juventinets
12-10-2014, 11:19
Преди малко палих колата на morrty,определено продължава да работи на 3 цилиндъра.С нови свещи и кабели остава вариантът с пикаеща дюза.С обикновена газова уредба проблемът би трябвало да се реши,а дюзите ще почакат да им дойде реда.
За какво са ти тези седалки от 156,на твоите какво им е? Като нови са.....
Събират се предни седалки от 156.Стоят малко по високо естествено,но поне по-лесно се влиза и излиза. :biggrin: Проблема е ,че дупките са на различно място и при мен момчето което ги слага е надупчило пода за да ги хване:shoot:, та има играчка, но кожени седалки в 33 е нещо специално.:firstprize:
Повози се малко нали,ах тииии.Кеф голям е стегната СпортВагонка.Та точно кожени ми се слагат и съм си намерил с подгрев.
Аз имах една 33-ка със седалки от 164 с подлакатник сам се сети дали от 156 ще се съберат
Идеята ми е да си седя ниско,както се седи с 33ковите седалки,самоче да сложа от 156 кожа.
На някои да му се намира плочка за газово за 1.7 мотроник
Явно никои няма газова плочка за продан,ще се купува нова.Знае ли се какъв е размера им.
те 33-ките свършват вече ти за плочка се кахъриш
Докато има шапшали като нас няма да изчезнат.Плочка е намерена от колега от Хасковско.
Докато има шапшали като нас няма да изчезнат.Плочка е намерена от колега от Хасковско.
айде като сложиш седалки покажи снимки и кажи от какво са .. че и и аз искам да сложа тия мойте направо са ужас .. трябва да ги сменям
:spiteful::spiteful::spiteful:
:spiteful::spiteful::spiteful:
предните са от 156 ама задните са много добре претапецирани 33-кови много яки снимки от де ги изрови маняк
Задните от 156 не се събират,много са широки.Тапицера
който ми тапицира задните не се представи много добре(имат някоя и друга гънка).Като си прибера колата от сервиза може да щракна някоя снимка.Черната кожа стои много добре в 33-ката по-принцип.
Аами само може да чакаме снимки
Предните седалки от на Крис снимките са от GTV.
Това е нещо, което съм замислил и за Спринта ми.
Те като цяло не са ли почти идентични с 156
А вие седяли ли сте повече от 20 минути в седалки от ГТВ само да питам? Че аз имах такива в 145-цата и мага да кажа с ръка на сърцето, че по-голям боклук от това няма. Дървена пейка е това, за дълъг път тотално не става.
Митак, ако го направиш това, ще е кощунство спрямо всичко направено досега по Спринта. Оригиналните ти седалки са в пъти по-добри от ония боклуци.
А вие седяли ли сте повече от 20 минути в седалки от ГТВ само да питам? Че аз имах такива в 145-цата и мага да кажа с ръка на сърцето, че по-голям боклук от това няма. Дървена пейка е това, за дълъг път тотално не става.
Митак, ако го направиш това, ще е кощунство спрямо всичко направено досега по Спринта. Оригиналните ти седалки са в пъти по-добри от ония боклуци.
Абсолютно съгласен!:pain:
mitaka_cs
17-10-2014, 09:12
От гтв-то са и по-тежки предполагам:flirt:
Всъщност съм стоял около 30 мин само в такава седалка.
Дайте други варианти де.
Ако седалките са ти принципно здрави, то претапициране е най-добрия вариант.:idea:
Ако седалките са ти принципно здрави, то претапициране е най-добрия вариант.:idea:
точно така е.
Митак, оригиналните седалки на Спринта са ти в добро състояние, удобни и меки са, същевременно предлагат добра упора. Най-ценното в тях е, че са с пружини отдолу под дунапрена, а не като на ГТВ-го цяло ламаринено корито. А самите упори острани са напълно отделни и не потъват надолу, когато седенш, потъва само средната част. Отделно подглавниците може да не стават за подхиране, но тези мрежи на тях са белег, че това е Алфа, стоят много оригинално. Просто трябва да ги барне тапицер и са си перфектни.
За Спринта е ОК страничната опора,ама на 33 за 100кг шофер облегалката е малко тясна за гърбината.За това се клони към 156 сед. или ГТВ.
За Спринта е ОК страничната опора,ама на 33 за 100кг шофер облегалката е малко тясна за гърбината.За това се клони към 156 сед. или ГТВ.
На ГТВ седалката е по-тясна от коя да е седалка, слагана в 33.
Във седалка на ГТВ не съм сядал, но мислех че са идентични с 156.Но е факт че че седалките на 33 не са с най удобните облегалки за по едри момчета.
Проблема на седалите на 33 е ,че се изкривяват от 100+ кг. потребители :depressed:.Иначе казано това ,че седалките са с пружини ги прави по-удобни от по-новите модели, но точно металното корито на по-новите седалки позволява да не се изкривяват на една страна.На практика на мен са ми по-удобни седалките на 33,но шофьорската ми седалка не гледаше вече към пътя, а доста встрани.
Ако търсите повече удобство в седалките, за да няма грешки първо се опитайте да поседите в избрания вид :arrow:
малко снимки на бабата,даже още не е измита от 10годишната мрасотия.
juventinets
18-10-2014, 17:43
Като ще и правиш фото-сесия,да и беше сложил поне хубавите джанти,че с тези тенекии само загрозява общия план и най-вече този на автомобила отзад.:scherzkeks:
Моето комби беше същото със същия салон. Тези седалки са по-ниски от по-старите, защото са със друга конструкция на седалката. Отдолу има нещо като скара, която отвсякъде и заобиколена със пружини. А старите са доста различни. Лично на мен, въпреки, че са по-ниски, седалките в този вариант са ми по-неудобни от старите.
Момци,имам проблем с парното.Проблема е че няма топло,врътката за топло/студено е блокирала по странен начин и само им прескачат зъбите.Някой имал ли е този проблем.
Момци,имам проблем с парното.Проблема е че няма топло,врътката за топло/студено е блокирала по странен начин и само им прескачат зъбите.Някой имал ли е този проблем.
днес и на мен ми се случи същото като реших да сменям врътките .. и се оказа отстрани до сервото има две рамена които местят клапите .. едното е на едното жило другото е на другото .. при мен се счупи самото рамо което се плъзга вътре .. т.е което мърда самата клапа .. износени са с времето и в един момент заяждат .. мойта е 3 серия парно и врътки 1 серия табло и се получава едно усилие в самите жила докато ги закачаш и аз така развалих мойто парно ама тия дни ще го оправя .. прегледай тези рамена на клапите.. другия вариант е да е заседнало нещо вътре на самите клапи
Каква е тази епидемия :? . Чувал съм, яе няма 2 алфи с един и същ проблем , а ето 3 освен моята имат проблем с парното.Колата е от 2 седмици в сервиза и днес вече е пристигнало радиаторче за парното(оригиналното беше сменено с идентично от някаква японска кола):no_no_no:.
Иначе предните хора които поправяха радиаторчето изпочупиха всичко, за де е по-интересен ремонта сега(Кранчето + жила + кожуха на радиаторчетата).С други думи внимавайте кой ги ремонтира, не е чак толкова проста задача :no:
И при мене проблема е маи от тези рамена.само че мойте са засега здрави и как да ги раздвижва евентуално.само да вметна че моята е с климатик и има един кран и от към акумолатора.
Каква е тази епидемия :? . Чувал съм, яе няма 2 алфи с един и същ проблем , а ето 3 освен моята имат проблем с парното.Колата е от 2 седмици в сервиза и днес вече е пристигнало радиаторче за парното(оригиналното беше сменено с идентично от някаква японска кола):no_no_no:.
Иначе предните хора които поправяха радиаторчето изпочупиха всичко, за де е по-интересен ремонта сега(Кранчето + жила + кожуха на радиаторчетата).С други думи внимавайте кой ги ремонтира, не е чак толкова проста задача :no:
Това на каква кола?
33 трета серия 93 година - сега незнам какво е радиаторчето, което ще се слага, но този път е ново.
33 трета серия 93 година - сега незнам какво е радиаторчето, което ще се слага, но този път е ново.
Ами 33 няма кранче на парното. По принцип оригинални радиаторчета за парно на 33 отдавна няма и магазините.
Само гледай да вкараш тая кола в правилния сервиз, защото иначе отново ще трябва пореден ремонт.
Това нещо с рамената което сменя топло и студено му викам кранче.Може да не е правилно да му се казва така.Да забравих да напиша и моята е с климатик.Ако знаеш как се казва това нещо, сподели.Боби ти може би си един от най-запознатите с тази кола наоколо и всяко твое мнение е ценно.За ремонта се надявам да дам отзиви скоро,че зимата чука на вратата.Точно липсата на оригинално радиаторче е причината за чакането.
Аз мисля този външен кран да го демонтирам и да се опитам да го раздвижа и изчистя може и да го анулирам и водата да минава спокойно към радиаторчето.
Мисля, че ролята му е да превключва между климатик и парно.Със сигурност си има причина да е там, но ако има начин да се опростят нещата би било добре.
Свалих го,вътре се е наяло с "говна" и затова е полу блокирало.Но и след почистването му не заработва на 100%.Не може да отваря и затваря напълно дупките за водата.Явно ролята на това кранче е да затваря топлата вода за да може климатика да е по ефикасен.И незнам такова кранче дали се продава както резервна част.
Ей тоя сняг обърка всички планувани ремонти по колата
Нали ви повдигнах темата за парното, аме е къде спамите.
Днеска на един идентичен на нашите кенефи, приключих с експериментите и се получи много задоволяващ резултат. Просто източих антифриза и налях на Реното вода и 50 грама обезмаслител. Каране около 100 километра и източване. Голяма пяна се вдигна, но се наложи да го плакна поне десет пъти. Ако има под ръка маркуч и чешма ще е по-лесно. След три такива серии излезе толкова гняс, че се чудя как изобщо е работело всичко това. По люспите се познаваше, че повечето ръжда и варовик е било по маркучите, а не както си мислим по радиаторите.
Разбира се, най-доброто е измиването на радиаторите, но временно и това върши работа. Стига да не се задръсти всичко.
При 33-ките с фабричен климатик има кранче. Не може без него, защото 2-та топлообменника (за топло и студено) са един зад друг, няма как да бъде по друг начин в това ограничено пространство. За да бъде достатъчно ефективен климатика, са сложили кранче, да се спре въобще потока на антифриза през радиатора на парното. Та наистина това е единствения вариант с кранче на парното при 33.
При афтърмаркет климатиците, корпуса на парното е фабричният, а за климатика топлообменникът е сложен под жабката. Тоя вариант е смотан, но явно в ония години е вършел работа. По хубаво от оригиналното няма, най-добре е винаги ако е възможно, да се гони оригиналния вариант и да се ремонтира всичко до оригинален вид.
Така и смятам да го направя,рециклирах кранчето до колкото е възможно и ще видим какъв е резултата.По големия проблем на крана е че доста трудно се движи и врътката в купето няма силата да го завьрти,но смятам да го откача и да го месят на река за сега.А на някой да му се намира здрав кран.
Kristofor
04-11-2014, 14:57
И аз да не остана назад, да поздравя собственика на колата :)
Странно вибриране на скоростния лост, като издава и неприятен звук тракане от хлабини и всичко това когато колата е на свободна.Колата е с стегнати скорости(засега).
Странно вибриране на скоростния лост, като издава и неприятен звук тракане от хлабини и всичко това когато колата е на свободна.Колата е с стегнати скорости(засега).
Пускай по-силна музика!
Още нямам, и се чудя на каде да я подкарвам тая музика в туи комби.Предната линия е горе долу ясна ама назад как ........
A тоя хладилник е направо върха.
Ето най-накрая едни не много добри снимки:
http://s25.postimg.org/x1j64cv4b/Front_2.jpg (http://postimg.org/image/x1j64cv4b/)http://s25.postimg.org/6lkeih023/Front_3.jpg (http://postimg.org/image/6lkeih023/)http://s25.postimg.org/3jtm8imx7/Back_1.jpg (http://postimg.org/image/3jtm8imx7/)http://s25.postimg.org/opnf33xqj/Back_2.jpg (http://postimg.org/image/opnf33xqj/)
Оригиналната на 33-ката са, претапицирани.Между другото по въпроса за музиката, отзад на спортвагона как се захващаше кората? Помня,че за да сложиме музика едно време(в спортвагон) правихме една дъска, която се ползваше до скоро и в сегашната 33-ка с колони 6 на 9 инча.
Не е ли смешно с тая импровизирана кора тип дьска
Е тя си беше тапицирана черна както си трябва, но с оригиналните кори изглежда по-прибрано.Колегата marmalad даде изрязана голяма кора баш за тия колони и те така.Та на него това с дъската не му хареса и вика абе хвани си сложи корите,до преди това имах два комплекта кори, но малките бяха все изрязвани.Практичната част беше, че се вижда багажника без корите, след няколко години не ми правеше впечатление честно казано.За спортвагон не съм виждал кора(покривало) която не е нацепена, но то като се замисля съм виждал само 3 спортвагона де.Ако правилно си спомням няма как да сложиш колони на това нещо.Иначе гледам и за лост си писал и моя лост не е много в час.Предполагам проблема е в износване по лостовата система някой ако има идея какво може да се смени там?
Пускай по-силна музика!
Странно вибриране на скоростния лост, като издава и неприятен звук тракане от хлабини и всичко това когато колата е на свободна.Колата е с стегнати скорости(засега).
стегнати са,ама тампона на опашката на скоростната кутия 100% ходи като........там е сложно за уплътняване а и (аз никъде не съм виждал)но знам че има уплътнение там където влиза скоростния лост нагоре към купето - макар аз да не съм имал честта да го видя....
Ами аз ще погледна на моята може и да стои,щото не е имала честа да ходи по БГ "майстори".
Дай някаква снимка на тази импровизирана кора па белким измисля нещо и аз за задна линия.
Търся си 2 емблеми на Пининфарина от 33 спортвагон
Милее тия емблеми нямат намиране
becksalfa
12-11-2014, 21:09
за скоростния лост има един щифт който се износва,6.1мм мисля че беше .аз това лято си го смених от свредло.и на щангата подложих още една шайбичка сега няма никакъв луфт.
май не е щифта , май е от тампона на скоросната кутия
Не съм виждал каква е ситуацията около лоста, ама при сменен тампон ситуацията е подобна(трака си)при все че има набутан дунапрен и един парцал там :chair:.
Знам ,че може би има износена втулка там, но не съм я виждал лично.
По принцип тази лостова систева първо се замислете на кои предавки трака и ще се сетите къде е отговора.
Трака предимно на 3-та и 4-та, демек предавките, които не изискват засукване на лоста в страни от изключена. Има едно нещо, което може да дрънче на мета, и то е металната втулка в лоста, която отвежда движението напред към привода. В някои случаи тя заковава от ръжда и лоста започва да се движи трудно напред-назад. Тази лостова система страда от това.
Момци,гледам спинтовете се преброяват, дали можем да се отметнем и ние за да знаем колко и каде сме останали 33ките.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.