View Full Version : Alfa 33 1.7 16v with carbs.
Такаааааа,дълго време се чакаше тази тема,и накрая и дойде времето.Колата е на колегата Боби 33,първа генерация 85 г.,с добре направено купе само чакащо мотор/оригиналния 1.5 до последно се движеше с компресия 4-5/.След много труд и безсънни нощи онзи ден колата запали,и то доста лесно,звука и е невероятен/при паленето беше без гърнета,в момента се изработва генерация-затова не дойде на трак дея/.Мотора сега е 1.7 16в с карбуратори.Оставям повечето пиакнтерии да ги напише Боби,аз качвам малко снимки,по натам в течение на възродителния процес очаквайте още снимков матрял:devil2::devil2::devil2::devil2::devil2:
alfonco147GTA
16-05-2010, 18:43
Браво колата е уникална, жалко наистина че не присъстваше на Трак дай-а но, нищо на следващия ще готова, а защо не и 1.7 16В Карбс + Турбо :shoot:
Ехааа, да си видя колата на снимки - интересно. Евала на Мурджев, че е пуснал темата и е нащракал снимки, щото аз и 1 не съм и направил. Всъщност Венци има също, ще го помоля да качи и тях.
Значи повече инфо за колата: имам я от вече 10 г. Взех я тогава в окаяно състояние, ударена челно (както на повечето 33-ки им се случва поне по веднъж) и търсейки части из моргите прецених, че е по-лесно да намериш читави части от новото купе отколсото за старото. Така стана новата муцуна, но но старата задница и на по-запалените 33-каджии бяха винаги много объркани като я видят. Последваха всякакви ревизии и ремонти на мотор, скорости и окачване. После няколко години каране, догато буквално не се разцепи от ръжда (това беше преди 5 години). Последва 6-7 месечно кърпене при един приятел (него пък от голфаджия го превърнах в Алфист чрез специална промивка на мозъка) Смениха се вежди, прагове, междинни и вътрешни прагове, изгради се нова гърловина на резервоара (от дъно на стар пожарогасител :wow:), огромна част от багажника меше изградена наново, и т.н.
После каране до лятото на 2007 когата я ударих леко в един заблеян чичко, който ми отне предимство. Все ми беше жал да я изхвърля тая кола на скрап, щото бях хвърлил бая работа по нея. Междувременно бях набавил много части като 1.7 16В мотор в насипно състояние, фланци за карбове (изработени от Драго от Екстрийм Тунинг) Дискове и апарати за задния мост , хидравлика комплект и др.
Тая пролет вече се реших и я почнах, първо боя (купета за изминалите 4-5г. от кърпенето не беше мръднало, само боята беше изгоряла зверски) с цвят червен от 147 фейслифт чиито номер взех от Боян - bouncer а аз през това време събирах мотора. Всичко без хидравликата беше монтирано до онзи ден,само генерация не успяхме да изградим, та затова не стигна до Калояново.
Спезиални благодарности към всички мои колеги за огромната помощ и подкрепа от целия екип на Екстрийм Сервиз, а именно Добри (drigata), Венци, Мурджев, Бобо, Нено и Шого (xidra).
Има още много неща да се подобряват по колата, но засега толкова (все пак за всичко трябват и пари)
firedragon
16-05-2010, 21:17
:big_bow_down::big_bow_down: :big_bow_down::big_bow_down::big_bow_down: Невероятно красива е станала,а и с този двигател и карбовете ще върви много.Комбинацията на новата предница и купето на първа серия е уникална.Винаги съм се радвал повече на интериора на първа серия и екстериора на трета,а това е уникалната комбинация помежду им.
Поздравления за проекта и за ентусиазма.Малко хора биха вложили толкова пари и време в 33-ка.Bobi_33 ти си жив пример,че има луди фенове на 33 на тоя свят :big_bow_down:
Ехааа, да си видя колата на снимки - интересно. Евала на Мурджев, че е пуснал темата и е нащракал снимки, щото аз и 1 не съм и направил. Всъщност Венци има също, ще го помоля да качи и тях.
Значи повече инфо за колата: имам я от вече 10 г. Взех я тогава в окаяно състояние, ударена челно (както на повечето 33-ки им се случва поне по веднъж) и търсейки части из моргите прецених, че е по-лесно да намериш читави части от новото купе отколсото за старото. Така стана новата муцуна, но но старата задница и на по-запалените 33-каджии бяха винаги много объркани като я видят. Последваха всякакви ревизии и ремонти на мотор, скорости и окачване. После няколко години каране, догато буквално не се разцепи от ръжда (това беше преди 5 години). Последва 6-7 месечно кърпене при един приятел (него пък от голфаджия го превърнах в Алфист чрез специална промивка на мозъка) Смениха се вежди, прагове, междинни и вътрешни прагове, изгради се нова гърловина на резервоара (от дъно на стар пожарогасител :wow:), огромна част от багажника меше изградена наново, и т.н.
После каране до лятото на 2007 когата я ударих леко в един заблеян чичко, който ми отне предимство. Все ми беше жал да я изхвърля тая кола на скрап, щото бях хвърлил бая работа по нея. Междувременно бях набавил много части като 1.7 16В мотор в насипно състояние, фланци за карбове (изработени от Драго от Екстрийм Тунинг) Дискове и апарати за задния мост , хидравлика комплект и др.
Тая пролет вече се реших и я почнах, първо боя (купета за изминалите 4-5г. от кърпенето не беше мръднало, само боята беше изгоряла зверски) с цвят червен от 147 фейслифт чиито номер взех от Боян - bouncer а аз през това време събирах мотора. Всичко без хидравликата беше монтирано до онзи ден,само генерация не успяхме да изградим, та затова не стигна до Калояново.
Спезиални благодарности към всички мои колеги за огромната помощ и подкрепа от целия екип на Екстрийм Сервиз, а именно Добри (drigata), Венци, Мурджев, Бобо, Нено и Шого (xidra).
Има още много неща да се подобряват по колата, но засега толкова (все пак за всичко трябват и пари)
Много се зарадвах като се видяхме на Трак Дей-я и ти ми разказа всичко това, сега го видях и мога да кажа само едно БРАВО :) и аз като посъбера пари ще мина за едно съживяване и други неща от твоя страна :) :stretcher:
Каквото зависи от мен- имате го!;-)
V_A_N_K_A_T_A
17-05-2010, 01:16
На живо цвета е още по-хубав и страшно и отива!Комбинацията от новата предница и вирнатата стара задница,също изглежда много добре(не го очаквах).Евала на Борко за труда!Звука без тръби си е направо покъртителен и то за цялата махала :D Чакаме да чуем как ще е след генерацията ;)
tokata_pz_flex
17-05-2010, 07:39
Браво Боби :)
За ентусиазма , за търпението , за изхабеното време и нерви ... и за не малкото вложени средства .
marmalad
17-05-2010, 10:59
Браво Колеги,
чуден хибрид се сътворили ;).. очаквам с нетърпение да видя колата!
поздрави
Пък аз в началото си помислих че Мъри най-накрая си е взел истинска алфа :Tease:
а как е 16в с карбовете, че имаше мнения че не се спогаждат. дайте да я видим вътре как е.
mitaka_cs
17-05-2010, 16:03
И на живо и на снимките 33-ката е добра и става все по-добра.
Боби, какъв е кодът на боята? Малко по-тъмно червено е от "ROSSO MONZA" като на Делтата (151/F, ако не се лъжа) и много ми харесва!
За двигателя какво да кажа, освен, че в 33-ката се е настанил както победител на пресконференция:D
П.П: Старият капак се връзва много добре с новите фарове!
valentino
17-05-2010, 19:21
Евала айде и от мен поздрави и от мен много ми харесва цвета на купето а за мотора с карбовете няма да коментирам нищто и едно въпросче колега:алтернатора от какъв автомобил е?
alfonco147GTA
17-05-2010, 19:57
едно въпросче колега:алтернатора от какъв автомобил е?
алтернатора е от 145/6 боксер
Значи преди време имаше дълга тема за проблемите с 33-ковия алтернатор и решения, но истината е, че той си е лайно от завода и е само 55А, докато на 145/6 е доста по-модерен и освен това е 85А. Разликата се усеща най-добре, когато са включени всички консуматори в колата. При 33 в оригинален вариант на празен ход зареждането пада на 12V дори и по-малко, докато с 145/6-цовия алтернатор няма такива проблеми и дори на празен ход зареждането е стабилно. Зимно време примерно в София 1/2 от времето колата е на празен ход с повечето включени консуматори (фарове, чистачки, реотан на задно стъкло, вентилатор на парно, музика и др.) и на практика не се зарежда акумулатора правилно, защото алтернатора просто "умира и кляка" от зор. Затова аз реших проблема генерално - с по-мощен алтернатор.
Честито и евала за свършеното, имам няколко въпроса:
-алтернатора от 145/6 става ли без преправяне
-нямаш хидравлика на волана, ще слагаш ли или си го махнал с цел тунинг
-какво си правил по двигателя освен карбовете
-какви са карбовете
-каква генерация и студен въздух си й замислил
-последно, играл ли си си с рефлекторите на фаровете
ще следя темата с интерес:hitbycupid:
Честито и евала за свършеното, имам няколко въпроса:
-алтернатора от 145/6 става ли без преправяне
-нямаш хидравлика на волана, ще слагаш ли или си го махнал с цел тунинг
-какво си правил по двигателя освен карбовете
-какви са карбовете
-каква генерация и студен въздух си й замислил
-последно, играл ли си си с рефлекторите на фаровете
ще следя темата с интерес:hitbycupid:
Мерси Крис, алтернатора не става без преправяне, при 145 шайбата е за канален ремък и за да се сложи на 33 се преработва конусната от 33
-хидравлика 1-ва серия 33-ките нямат, ще слагам, имам всичко, но ми трябват грубо 220-250 лр за рециклиране на рейката и помпата (все пак са свалени от стара кола)
-Карбовете са стандартни 40-ки Делорто
-Генерация на 55мм, а студен въздух от стандартната филтърна кутия на 1.5 оригиналния мотор.
-рефлекторите са оригинални, събирал съм читави от разни изпочупени фарове, разлепяне на стъклата, миене на всичко и залепяне
Ехе, страшна си е! А на живо - повече!:clap:Йей! Пожелавам да се завърши всичко леко и да я очакват мнооооооооооооого безаварийни километри!
И да не забравиш да дадеш 1 кръгче някой път (ама по възможност след като инсталираш хидравлика) ... пък аз няма да забравям да я чистя отвреме-навреме! :static:
Евалата колата е УНИКАЛНА! Най-много ми харесва цвета и това че е 16в с карбуратори! Още един път ЕВАЛАТА !
Браво Боби! Колата е екстра!
Изпускателния колектор сток ли го оставяш или ще се изработва нов?!
mitaka_cs
18-05-2010, 11:43
Ето примерен вариант за плочките(колекторите) между карбовете и 16V главите на боксера.
Хич не са прости за изработка, най-малкото, защото отворите от едната страна са кръгли за карбураторите, а от другата са елипсовидни, за да паснат към главите.
Браво на Драго, не го познавам човека, но е изработил най-важните части!
Първата снимка на плочките е старичка от иБей, а втората с карбураторите е от някой от английските форуми...
Ето примерен вариант за плочките(колекторите) между карбовете и 16V главите на боксера.
Хич не са прости за изработка, най-малкото, защото отворите от едната страна са кръгли за карбураторите, а от другата са елипсовидни, за да паснат към главите.
Браво на Драго, не го познавам човека, но е изработил най-важните части!
Първата снимка на плочките е старичка от иБей, а втората с карбураторите е от някой от английските форуми...
Колега това към кой се отнасяше?
Ако е към мен, аз питах за испускателните колектори, не за всмукателните! Те са ми ясни занимавал съм се такива с drigata! Иначе мерси за бързото инфо все пак! Поздрави!
mitaka_cs
18-05-2010, 13:39
Колега това към кой се отнасяше?
Ако е към мен, аз питах за испускателните колектори, не за всмукателните! Те са ми ясни занимавал съм се такива с drigata! Иначе мерси за бързото инфо все пак! Поздрави!
Написах го към всички, нещо като общо инфо за модификациите по храненето на двигателя се получи.
Чак после видях, че преди мен си питал за изпускателите и оставих Боби да отговори.
А иначе знам, че с drigata сте минали през тези модове.
Любопитна ми е обаче разликата във вървеж между 16в с карбуратори(на Боби) и 8в с валове и електроника както при теб, но още е рано за сравнения, а и не е за тази тема... По мое мнение твоята стана само за сериозно бягане, докато на Боби ще става и за градско. Не знам, вие ще кажете.
Поздрави!
Браво Боби! Колата е екстра!
Изпускателния колектор сток ли го оставяш или ще се изработва нов?!
Оригиналния, но тръбите от 2-те двойки се събират по-назад, там където се пада резонатора, в тръба 55мм и така назад до проходно гърне също на 55мм и това е.
---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:49 ----------
Любопитна ми е обаче разликата във вървеж между 16в с карбуратори(на Боби) и 8в с валове и електроника както при теб, но още е рано за сравнения, а и не е за тази тема... По мое мнение твоята стана само за сериозно бягане, докато на Боби ще става и за градско. Не знам, вие ще кажете.
Поздрави!
Разликите не знам какви ще бъдат, защото не съм карал колата на Събев, а на моята още не смея да давам газ, в разработка е, коляновия вал е след шлайф, но в ниските поема доста по-добре от 16В в сток вариант с инжекция.
Мерси за инфото! Разработвай сега и като е готова живот и здраве някой ден може да покараш моята ако ги срещнем двете и ще намериш разликите! :)
Колата кефи, браво!
DJ_STIVAN
18-05-2010, 22:47
Боби, на миналия трак дей си говорихме с теб за боксерите и ти каза,че били доста запушени от към хранене на въздуха и почти задължително е да се порнтат главите ако се прави нещо..... твоите портна ли ги? И ако да имаш ли снимки на порта?
Боби, на миналия трак дей си говорихме с теб за боксерите и ти каза,че били доста запушени от към хранене на въздуха и почти задължително е да се порнтат главите ако се прави нещо..... твоите портна ли ги? И ако да имаш ли снимки на порта?
Леко са портвани, ма снимки не съм правил. Тук разчитам повече на самите карбове и малко по-широката генерация. Все пак колата ще е ежедневка е не гоня максимума.
Временно проекта е в застой. Финансова недостатъчност.
Ето ме и мен. Доста време ми отне да се сетя да кача снимки, не за друго ами защото съм тиквеник :wow::wow:
Моите снимки са от началото на метаморфозата, със стария двигател - а той въпреки че беше без компресия как работеше на 600 об/мин направо ми скри шапката.
Благодарение на колегата Иво-mordohy вече колата се движи (подари ми перфектен амортисьор за което много му благодаря). Ще направя всичко възможно да закарам колата на събирането по случай 100 годишнината на Алфа.
Хайде колеги, дайте рамо. Търся си спортни пружини за отзад. Марката е без значение, но е важно да падне надолу, защото в момента прилича на трактор, който души къде да умре.:stretcher:
DJ_STIVAN
27-06-2010, 16:58
Имам чисто нов кит на ОМП но е за имола. Задните иначе са същите.
Имам чисто нов кит на ОМП но е за имола. Задните иначе са същите.
Това е вече хубава новина, дай някакъв тел. да се разберем и да свършим работа.
Пружини вече има, благодарение на rasho 33 imola, който днес ми подари 1 комплект.
СПЕЦИАЛНИ благодарности към Рашича, има да пие бира, заедно с mordohy
дай да видим стойката отзад с новите пружини
дай да видим стойката отзад с новите пружини
Още не съм ги сложил. Утре - вдругиден ще ги монтирам и ще направя някой фотос.
Малко позатъна темата, но тези дни направих няколко старта, колата се представи добре. Тези дни ще я замерим с някакви ГПС-и, че ми е любопитно дали се представя по-добре от фабричните данни. Предстои и работа по окачването, но за него ще пиша, когато се изясни концепцията.
75TwinSpark
27-09-2010, 13:56
Ще чакаме,и на мене ми е интерсно какво ще покаже.
Маи ще е доста над фабричните показатели.
Освен г-тека нека видим стойката на колата, не каза рашо какви пружини ти е дал? :)
Освен г-тека нека видим стойката на колата, не каза рашо какви пружини ти е дал? :)
Обикновени са според мен, само, че от 4х4 защото там са по-ниски леглото на пружината седи върху моста, оттам идва разликата Както и да е, вършат работа, само трябва по-твърди амортисьори да си намеря за отзад
---------- Post added at 13:00 ---------- Previous post was at 12:56 ----------
Ще чакаме,и на мене ми е интерсно какво ще покаже.
Маи ще е доста над фабричните показатели.
И на мин ми е интересно, а по мотора има още неща за доизкусоряване
С Венци се пуснахме миналата седмица (сега с мотра 3 литра) и на 400м вървим горе-долу наравно, старта го взимам, после той ме настига
Обикновени са според мен, само, че от 4х4 защото там са по-ниски леглото на пружината седи върху моста, оттам идва разликата Както и да е, вършат работа, само трябва по-твърди амортисьори да си намеря за отзад
---------- Post added at 13:00 ---------- Previous post was at 12:56 ----------
И на мин ми е интересно, а по мотора има още неща за доизкусоряване
С Венци се пуснахме миналата седмица (сега с мотра 3 литра) и на 400м вървим горе-долу наравно, старта го взимам, после той ме настига
Много се кефя на колицата ти и се надявам един ден и моета да се доближи до състоянието на твоета ;)
А по повод пружините от какво са спорт вагон или хечбег 4х4?
Много се кефя на колицата ти и се надявам един ден и моета да се доближи до състоянието на твоета ;)
А по повод пружините от какво са спорт вагон или хечбег 4х4?
Нямам си идея, това е само предположение, защото пружините са със нормално сечение, като нормални
Обикновено спортнити са 1 или 2мм по-голямо сечение от стандартните
Нямам си идея, това е само предположение, защото пружините са със нормално сечение, като нормални
Обикновено спортнити са 1 или 2мм по-голямо сечение от стандартните
а с колко свалиха задницата? или не се променила височината? и няма лид а пуснете клипа с теб и Венци да се порадваме на гласовитите ви хубавици :)
а с колко свалиха задницата? или не се променила височината? и няма лид а пуснете клипа с теб и Венци да се порадваме на гласовитите ви хубавици :)
Между другото снимки на колата в момента има Нено, чакам го да ги качи. А клип не сме снимали нито аз, нито Венци. Ако някой е снимал отстрани може да го качи, ма мисля, че никой не снимаше в тоя момент.
Обикновени са според мен, само, че от 4х4 защото там са по-ниски леглото на пружината седи върху моста, оттам идва разликата Както и да е, вършат работа, само трябва по-твърди амортисьори да си намеря за отзад
---------- Post added at 13:00 ---------- Previous post was at 12:56 ----------
И на мин ми е интересно, а по мотора има още неща за доизкусоряване
С Венци се пуснахме миналата седмица (сега с мотра 3 литра) и на 400м вървим горе-долу наравно, старта го взимам, после той ме настига
Знам едни перфектни твърди задни амортесьори. Газови са !
Ако те интересува:innocent:.
Щях да ги отмъкна, ама имам и резервен комплект Боге и ме досрамя!
Знам едни перфектни твърди задни амортесьори. Газови са !
Ако те интересува:innocent:.
Щях да ги отмъкна, ама имам и резервен комплект Боге и ме досрамя!
Колко много са твърди? Ако са много-много-много твърди ще ги отмъкна:drool:
Доколкото прочетох са монрое рефлекс, а те са железни. имах предедни такива и предницата ми тропаше от тях, като на голг 2. Иначе държат много яко.
Доколкото прочетох са монрое рефлекс, а те са железни. имах предедни такива и предницата ми тропаше от тях, като на голг 2. Иначе държат много яко.
Ами ще трябва да ги пробвам, пък да видим
Ами ще трябва да ги пробвам, пък да видим
Айде ако хартисат 2 задни здрави да ме имате мен впредвид че моя единия тече....най-вероятно си е отишъл(бабичката малко се прави на пиянде в завой:)) но това може да е от това че е хечбег както ти ми каза, че вагоните са по стабилни в завой :calc:
Ще чакаме,и на мене ми е интерсно какво ще покаже.
Маи ще е доста над фабричните показатели.
боби:comphits:
боби:comphits:
Абе честно казано скоро на дино няма да я качвам, ма след няколко старта на 202-ра се оказа, че върви добре. На Ферарист-а V6-ка падна с около кола от мен на 400м. , Голф 3 ABF (2.0 16V) с много доработки (генерация, чип, спортни валове) също пада. Това засега, но има да се доизчистят някои неща.
Иначе на 1-ва мотора спокойно си върти до 8000 об./мин. , на 2-ра също. Старта го взимам с много, после по-големите мотори ме застигат, но след 400-те метра.
:bowdown:
Абе честно казано скоро на дино няма да я качвам, ма след няколко старта на 202-ра се оказа, че върви добре. На Ферарист-а V6-ка падна с около кола от мен на 400м. , Голф 3 ABF (2.0 16V) с много доработки (генерация, чип, спортни валове) също пада. Това засега, но има да се доизчистят някои неща.
Иначе на 1-ва мотора спокойно си върти до 8000 об./мин. , на 2-ра също. Старта го взимам с много, после по-големите мотори ме застигат, но след 400-те метра.
75TwinSpark
02-10-2010, 18:40
Абе честно казано скоро на дино няма да я качвам, ма след няколко старта на 202-ра се оказа, че върви добре. На Ферарист-а V6-ка падна с около кола от мен на 400м. , Голф 3 ABF (2.0 16V) с много доработки (генерация, чип, спортни валове) също пада. Това засега, но има да се доизчистят някои неща.
Иначе на 1-ва мотора спокойно си върти до 8000 об./мин. , на 2-ра също. Старта го взимам с много, после по-големите мотори ме застигат, но след 400-те метра.
Идеално,е за това говорех, и исках да чуя.
На мене дино справка вече не ми требе.
Идеално,е за това говорех, и исках да чуя.
На мене дино справка вече не ми требе.
Има още какво да се желае, но на този етап толкова. Имам да черпя:-D
Защо без дино, бре? Аз го обмислям в най-скоро време :-D.
Батка, ще има и дино дей, ма нека поизчистим още някоя и друга забележка. И ти и аз имаме още дребни проблемчета по колите си. Да ги отстраним, пък каквото сабя покаже.
Батка, ще има и дино дей, ма нека поизчистим още някоя и друга забележка. И ти и аз имаме още дребни проблемчета по колите си. Да ги отстраним, пък каквото сабя покаже.
Понеже бях обещал снимки на стойката на колата, ето няколко:
Снимките не са на подходящо място и осветление, но не съм я изкарвал на хубаво за снимки място.
P.S. Всъщност си търся джанти като задните. Ако на някой му е известно някой да продава такива, да свирка.
Понеже бях обещал снимки на стойката на колата, ето няколко:
Снимките не са на подходящо място и осветление, но не съм я изкарвал на хубаво за снимки място.
P.S. Всъщност си търся джанти като задните. Ако на някой му е известно някой да продава такива, да свирка.
Много в готина Боби поздравления дано някой път ме повозиш :kicking:
Много в готина Боби поздравления дано някой път ме повозиш :kicking:
Закво да те возя? Давам ти ключовете и даваш газ. Иначе не е интересно:coolio:
стойката е уникална, направо ти завиждам за ниската задница ... предна дясна гума е доста наклонена обаче?
стойката е уникална, направо ти завиждам за ниската задница ... предна дясна гума е доста наклонена обаче?
33 1-ва серия са така. Носачите и гредата под мотора са различни. Това лесно може да се коригира.
Закво да те возя? Давам ти ключовете и даваш газ. Иначе не е интересно:coolio:
Аааа не чужда кола не особено бижуто на раздела не :smackbum: ти ще ме повозиш (надявам се) :bouncing_smiley:
ПП: и аз искам такава стойка на моета :shocking:
coca-cola
11-10-2010, 11:28
Честито Боби страхотна машина МЕЧТА но ако не е тайна сподели със какво запалване си и дали има детонации в определени обороти благодаря предварително.:drool: Боксер с карбове-окапват ми лигитееееееееее:bouncing_smiley:
Колата е уникална,а какъв старт прави, направо завиждам... :wow:
ехе... какъв ли старт ще прави щом миро завижда
valentino
11-10-2010, 18:06
Аааааа таз 33ка/първата серия/ много яка боби пусни още снимки да се накефя максимално...браво!Крис ме надъхваше да не я хвърлям моита за скрап може и да го послушам да спретна една реставрация на моита не знам ще видим след 17 години каране нещо не ми се разделя с нея!!!
Боби да знаеш че притежаваш мечтата на по голямата част от раздела за мен поне това е най-яката 33-ка в българия!!!!!!! Но задницата без споилера стои някак незавършена поне на мен така ми изглежда.Мислил ли си по въпроса или не ти допада идеята !?!?!?!??
Боби да знаеш че притежаваш мечтата на по голямата част от раздела за мен поне това е най-яката 33-ка в българия!!!!!!! Но задницата без споилера стои някак незавършена поне на мен така ми изглежда.Мислил ли си по въпроса или не ти допада идеята !?!?!?!??
Имам вече спойлер, но от 3-та серия, благодариние на Рашо 33 Имола. Но наклона на капака е малко различен и ще трябва да му се направят подложки за да легне в правилна линия.
---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 16:37 ----------
Аааааа таз 33ка/първата серия/ много яка боби пусни още снимки да се накефя максимално...браво!Крис ме надъхваше да не я хвърлям моита за скрап може и да го послушам да спретна една реставрация на моита не знам ще видим след 17 години каране нещо не ми се разделя с нея!!!
Аз моята заедно с баща ми я кърпихме близо 8 месеца. Бях в отчаяние в един период, но сега не съжалявам.
---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:39 ----------
ехе... какъв ли старт ще прави щом миро завижда
Ами най-вече се получава добре, заради това, че мотора върти докрая на оборотомера. Лошото е, че нагоре "поомеква". Ще се работи още по този въпрос
---------- Post added at 16:44 ---------- Previous post was at 16:40 ----------
Честито Боби страхотна машина МЕЧТА но ако не е тайна сподели със какво запалване си и дали има детонации в определени обороти благодаря предварително.:drool: Боксер с карбове-окапват ми лигитееееееееее:bouncing_smiley:
Запалването е Магнети Марели делко с бобина и комутатор стандартни от 33-ка 1-ва серия. Много го търсих това запалване, защото много мразя Бош и всичко немско:wow: Няма вакуум регулатор, счупен е не мога да намеря нов. Няма детонации. Работи на 4-5 градуса аванс на празен ход, равоти само авансатора под палеца. Така работи в целия диапазон.
eskaliburg
11-10-2010, 23:27
колега за тези който не са виждали колата от близо, клип ще пуснете ли да се порадваме на боксера ..
Май ще трябва да направим едно клипче тези дни :)
Май ще трябва да направим едно клипче тези дни :)
Ама ще трябва и на твоета Венци и на Боби в един клип двете :) направо симфония :):band:
Jivko7777
12-10-2010, 16:30
P.S. Всъщност си търся джанти като задните. Ако на някой му е известно някой да продава такива, да свирка.
Тези не са ли нещо подобно: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=52955
Тези не са ли нещо подобно: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=52955
Подобни са, но са 16-ки, а аз имам гуми 15-ки. Иначе моите са Фонтметал, а тези са Борбет. Фонтметал е италианска жирма все пак. Колата също е италианка8)
колега за тези който не са виждали колата от близо, клип ще пуснете ли да се порадваме на боксера ..
Колата наистина изглежда доста по-внушително на живо. Лично не съм се качвал вътре, но Боби обеща, че ще тестваме волана как се държи :clap2:
Боби ... ни един клип не съм видял от тая кола как върви;-)
Боби ... ни един клип не съм видял от тая кола как върви;-)
Няма кой да я снима. Не я харесват явно:grin:
Не я карам в последно време. Тече и радиатора на парното, а точно сега не ми се дават 120-130лв. за радиаторче. Поти се зверско вътре от шибания антифриз.
Като си сваля парното, мога да ти го дам ... стига да ти върши работа. Нали знаеш, че съм на диета ;)
Като си сваля парното, мога да ти го дам ... стига да ти върши работа. Нали знаеш, че съм на диета ;)
Ти стига си се побърквал с тва олекотяване!!!!!!!!!:wc:
Като си сваля парното, мога да ти го дам ... стига да ти върши работа. Нали знаеш, че съм на диета ;)
Със сигурност ще ми свърши работа.
Добре де, а ти тая кола зимата няма ли да я караш. Аз зимата без парно не мога да си представя.
Не ме мисли мене, парното е за теб ... работи перфектно и духа поносимо. Как да измисля тръбите за и от парното ?
Не ме мисли мене, парното е за теб ... работи перфектно и духа поносимо. Как да измисля тръбите за и от парното ?
В какъв смисъл? Да ги запушиш ли?
не, да затворя веригата след махането на парното ... все ще избие някога ако ги запуша
не, да затворя веригата след махането на парното ... все ще избие някога ако ги запуша
Ми най лесно е да махнеш маркучите с тройниците, които захранват парното. от страната с казанчето просто пускаш маркуч от казанчето към фланеца който захранва водната помпа (този на който се даржи алтернатора)
От другата страна просто пускаш от термостата 1 маркуч с някакво преходче към казанчето. Оттам се самообезвъздушава системата. И готово.
И аз имам едно дет ми остана от спринта, ако ти е наложително и ще стане, мога да ти помогна :)
И аз имам едно дет ми остана от спринта, ако ти е наложително и ще стане, мога да ти помогна :)
Благодаря ти, но на Спринта е старото парно. Аз имам 2 или 3бр. окомплектовани, но преди години с малко преправяне си сложих парно от 3-та генерация 33 защото е доста по-добро от на старите. А радиаторчето на старите няма нищо общо с новите, даже е по-малко на площ с около 1/3, затова не осигурява достатъчно топлинка.
За нищо, но виж незнаех, че радиаторчетата са различни.
alfonco147GTA
01-11-2010, 02:05
имам радяторче за парно от 3та серия, май имам цяло парно.... обадими се ако не си си намерил или пишо лс
Проблема с парното е решен. rasho 33 imola днес се погрижи да нямам ядове по този въпрос. Време е вече да го черпя и да му кажа ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!!!
Продължаваме напред с издирвани на спирачни апарати от Опел.
Проблема с парното е решен. rasho 33 imola днес се погрижи да нямам ядове по този въпрос. Време е вече да го черпя и да му кажа ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!!!
Продължаваме напред с издирвани на спирачни апарати от Опел.
От какъв Опел я сподели? че спирачките на 33-ката са си зле
От какъв Опел я сподели? че спирачките на 33-ката са си зле
Всъщност за сега просто проучвам различните апарати на Опел. Те са най-близо до 33-ковите. Те и Опелите не спират, но при тях има послетователност и развитие, за разлика от италианците.
А не бъхтеме ли с рогата в погрешна посока!?
Някой замислял ли се е, че може и сервото ни да е ...но!?
А не бъхтеме ли с рогата в погрешна посока!?
Някой замислял ли се е, че може и сервото ни да е ...но!?
Със сервото нищо не може да се направи. Истината е, че контактната площ на предните дискове е малка, а буталцето е малко. Умряла работа. Все пак това е мислено преди 27г. Лошото е, че не са еволюирали тъпите италианци. Дори при омразния за мен Голф ІІ 16V KR дисковете и апаратите са по-големи от тези на 33-ката. Да не говорим, че при Голфа отзад дисковете са задължителни при мощност на 110 коня.
Скоро ще има снимки и разяснения на конверсия на предните спирачки с по-големи, заимствани от различни Опели. На 257мм вентилиран диск и на 284 мм вентилиран диск. Идеята е при 257 мм. да влиза и 14-ка джанта. При 284мм - 15-ка. Всичко съм подготвил за монтажа и идната седмица при монтажа ще снимам и обяснявам по-подробно.
Скоро ще има снимки и разяснения на конверсия на предните спирачки с по-големи, заимствани от различни Опели. На 257мм вентилиран диск и на 284 мм вентилиран диск. Идеята е при 257 мм. да влиза и 14-ка джанта. При 284мм - 15-ка. Всичко съм подготвил за монтажа и идната седмица при монтажа ще снимам и обяснявам по-подробно.
Призна си преди да те обругая, че действаш в тая насока и имаш резултати!
ще чакаме с нетърпение!
Едит!
масленият ми филтър, пак си тече, като сюнгер!
Призна си преди да те обругая, че действаш в тая насока и имаш резултати!
ще чакаме с нетърпение!
Едит!
масленият ми филтър, пак си тече, като сюнгер!
Мини некой ден да пробвам да го дозатегна докато е топъл мотора. Ако пак прокапе, вругаде е проблема. На мойте кошове всичко е барут, а ги стягам всички филтри еднакво. То затва ми изгни комбито, щото не тече никъде масло. Нож с 2 остриета е това.
масленият ми филтър, пак си тече, като сюнгер!
калчища тури ли :D
шегувам се. сигурно по основата имаш боклуци и гумения пръстен не ляга добре.аз даже стягам филтъра само на ръка. намазва се с масло гумата на новия, стяга се и тя си се издува.ако се стегне с инструмент, после е като заварен.
калчища тури ли :D
шегувам се. сигурно по основата имаш боклуци и гумения пръстен не ляга добре.аз даже стягам филтъра само на ръка. намазва се с масло гумата на новия, стяга се и тя си се издува.ако се стегне с инструмент, после е като заварен.
Аз съм го навивал тоя филтър.
Айде стига спам, поне в моята тема.
А филтрите в общи линии знам как се навиват :-)
Двамата с Боби хванахме един бай стругар, който ни се връзва на акъла та дано за трак дей-я и двамата да сме със спирачни жокери:Tease:
калчища тури ли :D
шегувам се. сигурно по основата имаш боклуци и гумения пръстен не ляга добре.аз даже стягам филтъра само на ръка. намазва се с масло гумата на новия, стяга се и тя си се издува.ако се стегне с инструмент, после е като заварен.
То и аз знам как се навиват, ама реших да го натреса на Боби!:bouncing_smiley:.
Иначе няма побитости по леглото и прочие простотии. Мен ме съмнява налягането!
Сега по темата:
Попаднах в "библиотеката" на завода на обширен справочник на спирачни апарати и дискове с подробни размери!
Такаа, бабичката се разходи и на Трак Дей, че дори и по пистата. Много съм доволен от спирачките. Но 2 пъти я прегрях и духна гарнитура. Нея ще я оправим, но ме е яд, че де изкара поне още 2-3 сесии на пистата, щото карането на пистата се оказа голям кеф.
Няколко снимки са правени от колегата Jivko7777 за което сам му много благодарен, лошото е, че колата се скапа без да мога да го позоя, а му бях обещал.
Много добро представане Боби, и много добро време като за 1-во каране. Браво!!! все пак беше най-бързия от вашета сесия :)
Ето и няколко снимки от мен :static:
как си я постигнал тая стойка..само ти си знаеш :)
какво време даде?
как си я постигнал тая стойка..само ти си знаеш :)
какво време даде?
N61 Борис Агаин Alfa Romeo 33 1.7 16v 01:07.86
Много ти е хубава 33ката , Боби!
За мен е една от най-хубавите във форума.
Нено да ти даде и задните джанти и става най-хубавата. :flirt:
75TwinSpark
07-09-2011, 11:42
По3дравления 3а пистата и колата,само нера3брах ти какви ги и3върши с тия спирачки????
Спирачките от всичко правено по колата станаха най-добре. Сега отпред е с дискове 284мм от 156/147/GT защото са с по-подходящ офсет (по-навътре отива диска от този 145 QV) само ги разпроби бай стругар на 4 дупки, а апаратите са еднобутални от Опел Омега А 2.6 автомат. Лукас -Гирлинг са апаратите за 296мм дискове с бутало 57мм и доста по-големи накладки от тези, които се ползват на италианките при 284 дискове. Малко им изместихме дупките на супортите навън, за да се приближи апарата към оста и за да може да се ползва цялата площ на диска.
Отзад си е с дискове, с премахнат кантар. Резултата е убийствен, колата спира, без да поднася встрани. Идеален баланс на спирачно усилие се получи, между преден и заден мост. Никаква склонност към поднасяне или завъртане. На магистралата си правих експерименти от 16-170 до 80, после газ пак до 160-170 и пак спиране да 80, и така няколко пъти, е спира светкавично кочината и няма прегряване.
---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:59 ----------
Много ти е хубава 33ката , Боби!
За мен е една от най-хубавите във форума.
Нено да ти даде и задните джанти и става най-хубавата. :flirt:
Абе преговарям с Нено за тях.:-)
---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:00 ----------
как си я постигнал тая стойка..само ти си знаеш :)
какво време даде?
Стойката на снимки наистина изглежда добре, а на мен в колата ми се струваше, че много се накланя и криви колата. Просто отзад са ужасно твърди амортисьорите, от Пежо 206 са, и са са супер късоходови. Едвам съм сложил пружините, въпреки, че са спортни и по-ниски. А отпред е с обикновени амортисьори и пружини, само стаб-щангата е от Спринт с диаметър 22мм. и с полиуретан на предните носачи. Отзад си е още със стандартните гумени втулки.
Jivko7777
07-09-2011, 20:48
Няколко снимки са правени от колегата Jivko7777 за което сам му много благодарен, лошото е, че колата се скапа без да мога да го позоя, а му бях обещал.
Няма да се притесняваш, Боби, ти на първо време оправи колата, а возенето най-лесно другия път, тогава ще направим и on board видео :flirt:
Много добро представане Боби, и много добро време като за 1-во каране. Браво!!! все пак беше най-бързия от вашета сесия :)
Ето и няколко снимки от мен :static:
Драго, страшни снимки, Евала, догодина, живи и здрави ще те возя, Живко също, Абе всеки, който пожелае!
Зимата ще се действа сериозно по подобренията и доизчистването на кусурите на колата. Ще се прави програмируемо запалване с бобини и контролируем аванс, за да няма издънки с предварението както в момента. Всъщност прегряването сега и издухалата гарнитура стана от прекомерен аванс.
Драго, страшни снимки, Евала, догодина, живи и здрави ще те возя, Живко също, Абе всеки, който пожелае!
Зимата ще се действа сериозно по подобренията и доизчистването на кусурите на колата. Ще се прави програмируемо запалване с бобини и контролируем аванс, за да няма издънки с предварението както в момента. Всъщност прегряването сега и издухалата гарнитура стана от прекомерен аванс.
има още една снимка Боби (ако се сещаш тази която дойдох при теб до колата да ти я покажа), ако имаш желания за нея ще ти е пратя по някакъв начин :) също доста добра снимка :drunk: а за возенето от сега си резервирам място :flirt:
има още една снимка Боби (ако се сещаш тази която дойдох при теб до колата да ти я покажа), ако имаш желания за нея ще ти е пратя по някакъв начин :) също доста добра снимка :drunk: а за возенето от сега си резервирам място :flirt:
Ами качваш я тук в темата и аз ще си я сваля:grin:
Ами качваш я тук в темата и аз ще си я сваля:grin:
рапорт даден! ;)
Jivko7777
18-09-2011, 01:00
:drunk:
http://www.alfisti.bg/images/alfisti/gallery/5thgeorgi/0186_DSC9029-186.jpg
http://www.alfisti.bg/images/alfisti/gallery/5thgeorgi/0197_DSC9048-197.jpg
http://www.alfisti.bg/images/alfisti/gallery/5thgeorgi/0200_DSC9054-200.jpg
Жоро е направил невероятни сними,особено втората :naughty::naughty::naughty:
Jivko7777
21-09-2011, 20:53
Жоро е направил невероятни сними,особено втората :naughty::naughty::naughty:
Половин калник за 33-ката :devil:
От последния Трак Дей. Снимките са на Alfa User - Алекс, затова са толкова добри.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.