View Full Version : съединител
SNAIPERIST
26-05-2006, 23:21
Вече съм собственик на алфа146, но имам проблеми със съединителя(предполагам).Значи проблема е следния- при рязко подаване на газта, оборотите се качват а ускорението е много малко(все едно че караш на полусъединител).Предполагам че това не е нормално за колата-146, 1.6 , 120 коня T.S.колата е производство-97 година на 92 хиляди километра.Може би става въпрос за износване на феродовия диск?? :roll: :roll:
ами сам си отговори на въпроса :wink: тука можеш само да се консултираш само къде да ти го сменят и евентуално цени да получиш :P
SNAIPERIST
26-05-2006, 23:42
тука можеш само да се консултираш само къде да ти го сменят и евентуално цени да получиш :P
ами бих се радвал ако мога да получа инфо колко ше ми струват частите + ремонта. :wink:
Менте съединител комплект който върши работа е около 130 лв (ТиН). Валео много добър ако го има наличен е около 250лв (Александър). Смяната в клубния сервиз е около 80-100лв макс. :wink:
ultrashock
27-05-2006, 11:56
Аз понеже шреди окло 3 месеца го смених ще тидам един съвет! Значи съединителя за 134 лв от ТИН е добър но лагерчето не става! Доста хора се опалкват от шум след смяна на съединителя включително и аз! По добре поразпитай за по добър лагер за съединител! Иначе ще се налага после пак сваляне на скоростната кутия!
156 m-jet
27-05-2006, 13:12
Оргиналния е 280лева
SNAIPERIST
27-05-2006, 20:26
Благодаря за инфото..Мисля да покарам така 1-2 месеца тъй като проблема не е чак толкова сериозен..(предполагам че увеличава разхода само + по-бавно набиране на скорост).А някои добър сервиз да предложите близо до Благоевград в краен случай и София може :)
Crusader
27-05-2006, 21:16
Ами аз не бих бил толкова голям оптимист, тва може да ти изиграе лоша шега ->по добре го смени.
156 m-jet
27-05-2006, 21:51
Може да се кара така раЗбира се. Само дето после и огледалния диск ще трябва да смениш, а там си е цифра вече
.
Ами аз не бих бил толкова голям оптимист, тва може да ти изиграе лоша шега ->по добре го смени.
Я си представи че ти се наложи да изпревариш бързо и смъкваш предавка ама нема никой на съединителя. Не е хубаво така да караш, при 1-ва възможност го смени, а той ако боксува достатъчно огледалния сигурно вече е фира. :? :?
Може да се кара така раЗбира се. Само дето после и огледалния диск ще трябва да смениш, а там си е цифра вече
.
Колега ако в германия сменят само феродов диск кажи им да прочетат малко :idea: Съединител се сменя комплект :!: Огледален+Феродов+Лагер :idea:
SNAIPERIST
29-05-2006, 12:30
Да прави сте.Само да си вкарам регистрацията(и там ся е голяма мотаница де :evil: ) и го сменям.
156 m-jet
29-05-2006, 13:52
Може да се кара така раЗбира се. Само дето после и огледалния диск ще трябва да смениш, а там си е цифра вече
.
Колега ако в германия сменят само феродов диск кажи им да прочетат малко :idea: Съединител се сменя комплект :!: Огледален+Феродов+Лагер :idea:
:oops: Прав си
е, немога всичко да Знам.......но се уча бърЗо :D
Не се ли сменя притискателен+феродов+лагер, мисля че комплекта това включваше......
А бе колеги аз малко в страни от тематат ама ми кажете как да стана и аз пълноправен член на тоя клуб.И има ли такъв клубен сервиз наистина, щото ми писна сякви пишман майстори да ми пипат колата и после по-зле.
:roll: 8) 8) Поне да ида някаде където разбират хората бе.
Не се ли сменя притискателен+феродов+лагер, мисля че комплекта това включваше......
Е че аз кво съм написал :?: Освен да ти обесня че притискател е новото понятие а старото е огледален :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.