View Full Version : При какви обороти стартирате?
CrazyElement
22-05-2010, 18:45
Здравейте колеги,
Пускам тази тема , всеки да постне от колко оборота прави старт , така да се добие представа г/д за едно перфектно стартиране.
Аз правя старт от около 3200-400 оборота, мисля ,че тези обороти са достатъчно при повече , колата почва да бие изключватели и да върти прекалено много гуми.
ФЕРАРИСТ
22-05-2010, 18:49
4k
CrazyElement
22-05-2010, 18:51
4k
Ако може и по едно обеснение, защо предпочитате тези обороти ще е още по-добре :)
BillyBoy`
22-05-2010, 19:47
Ако може и по едно обеснение, защо предпочитате тези обороти ще е още по-добре :)
Според зависи всичко става със много тренировки според мен за да усетиш как ти тръгва най добре колата аз трагвам от 4500-5К.
Аз тръгвам от 3500 като това ми позволява да пусна по рязко съединителя и да компенсирам по-ниските обороти с подаване на газ без да завъртя гуми,ама най-важното е ти как си усещаш колата!
CrazyElement
22-05-2010, 21:58
Аз тръгвам от 3500 като това ми позволява да пусна по рязко съединителя и да компенсирам по-ниските обороти с подаване на газ без да завъртя гуми,ама най-важното е ти как си усещаш колата!
Ами именно и аз така я усещам аз като правя старт съединителя го пускам рязко, и ако е над 4000 оборота и като и настъпя гаста почва да прави изключватели и да върти прекалено много гуми , докато на 3200-3500 при рязко пускане и гаста до долу не върти чак толкова мнгоо поне аз така мисля.
карам на слух тъй като нямам обортомер
:joly:
CrazyElement
22-05-2010, 22:29
Аз пуснах темата главно за коли около 150 коня , твоята кола колега е много нагоре :) , та досега 2ма сме на мнение 3000+ за да не върти много , обаче има и 2 мнение 4000+
ФЕРАРИСТ
22-05-2010, 22:57
С какви гуми си бре като размер.....
CrazyElement
22-05-2010, 22:59
С какви гуми си бре като размер.....
215/45/17
пфф с такива гуми на 2 ка мотор задължително над 4000- 4500 оборота
ФЕРАРИСТ
22-05-2010, 23:18
Мда, аз затва питах......при мен 225/40/18, и ми е идеално с тия обм.....ма с тая керамика още не мога да свикна.....
assassin's
22-05-2010, 23:27
мале аз тръгвам на 5000-6000 но си и е мн добре не върти гуми и се справя добре!!
dellltata
22-05-2010, 23:44
с цялата газ.понеже ми е слабичка колата и почти непревърта гуми но за сметка на това стартира с максимално цазепване.опс колата е само 1.6 -обем. и сток мотор.пробвал съм доста 156 -1.8 капи 2.0 .166 -2.0 и ан всичките им дърпам по кола до средата на трета.после вече ...цъцъцъ.с това искам да кажа че за всяка кола е различно начина на стартиране....и е предимно усещане за силата на мотора. развозвам се с 15.:coolio:
CrazyElement
22-05-2010, 23:49
асасин'с така като ти гледам снимката , ако това е колата ти и ти си с 17ки джанти предполагам, ама какво е това 5000-6000 оборота :), тоз съединител ще го изпържеш :), ми реално аз не съм пробвал много пъти от 4500 ще я тествам пак, но определно много гуми върти нз защо така , както съм казвал в други постове дори и при включване на 3та превъртя 1 път гуми на суха настилка , а по колата няма никакви подобрение , дори още не съм и оправил ламбда сондата и я карам с разкачена което малко или много трябва да я спъне
WarsteineR
23-05-2010, 00:10
Трягвам на около 3500-4к, но като позавърти отнемам леко 1-2 пъти и пак докрай, при гонка най-важно е да вкараш 2-ра и 3-та на 7-7200 за минимално време.. зависи и от настилката.. в града е доста по изтъркан асфалта и съответно върти повече. Успех с тренировките :drinking:
CrazyElement
23-05-2010, 02:52
Трягвам на около 3500-4к, но като позавърти отнемам леко 1-2 пъти и пак докрай, при гонка най-важно е да вкараш 2-ра и 3-та на 7-7200 за минимално време.. зависи и от настилката.. в града е доста по изтъркан асфалта и съответно върти повече. Успех с тренировките :drinking:
Точно там където превъртя и на 3та асфалта е на 1 год и нещо и е доста добре , иначе 2ра и 3та нямам проблем вкарвам ги доста бързо точно преди изключвател.
Тръгването зависи от:
1. Автoмобила(предно,задно 4х4),конете му
и върт. момент...все пак тази тема си е явно насочена към нашите алфички, ама все пак да го отбележа, защото си има голямо значение...
2. Настилката-ама не асвалт, а къде и кой асвалт, защото навсякъде е различно..
3. Размера на гумите
4. Състоянието на гумите-нови стари,марка,модел
5. Атм. условия, които може да се сложат заедно с гумите...
6. Състоянието на съед. :tooth:
Аз тръгвам от 2500-6000об. според зависи...
Конкретно за писта Сепарева баня от драг дея от вчера мога да кажа, че тръгвах от 5,5-6К.
На бояна като се гоня на ОМВ и с гумите с които съм в момента-ханкук тръгвам от около 3.5к, но това е когато е 10-15градусам като мине 20-25градуса 4.5-5К....и други такива работи :tooth: с оглед на моя пост, ми се струва че темата няма как да е полезна:)
П.П И момчета...най-важно е да се избегне превъртането на 2ра :tooth: :tooth:, ако го избегнете ще сте победители :tooth: и няма да има 4цил. автомобил, който да ви бие :tooth:
assassin's
23-05-2010, 12:09
колата ми е със 16-ки 205/55,съединителя е здрав и който е от СтЗ знае че колата при тръгване на тез обороти върти съвсем малко!
CrazyElement
23-05-2010, 13:13
колата ми е със 16-ки 205/55,съединителя е здрав и който е от СтЗ знае че колата при тръгване на тез обороти върти съвсем малко!
Може , ще го пробвам, иначе на моя съединител съм сменял феродов диск и лагер помпа , гумите казах , че са 215/45/17 Нокиан с канали за вода ( мисля се водят летни) по изтъркани са спор няма , бяха чисто нови като взех колата ама вече повече от 2 год и давам яко газ, но си имат още грайфер де.
ReLeFNIQ
23-05-2010, 20:28
Колега тва с въртенето на гуми преди всичко зависи как пускаш съединителя, ако направо си махнеш крака ест че ще варти като откачена.. Затова по-скоро си поиграи с момента на зацепване.. Дори бързо да го правиш трябва да има плавност а не удар...
CrazyElement
23-05-2010, 23:56
Колега тва с въртенето на гуми преди всичко зависи как пускаш съединителя, ако направо си махнеш крака ест че ще варти като откачена.. Затова по-скоро си поиграи с момента на зацепване.. Дори бързо да го правиш трябва да има плавност а не удар...
Е тогава какво говорим за полусъединител на 5500 оборота ? Какво имаш предвид да потегли леко колата на полу и след това да го хвърлиш ?
мале аз тръгвам на 5000-6000 но си и е мн добре не върти гуми и се справя добре!!
И аз така. :)
Чисто новите гуми са си хубава работа. :devil:
assassin's
25-05-2010, 15:19
не мойте сега мязат на цървули,но на тази кола и има нещо в смисъл и на прекъсвач да тръгна върти не повече от 5 метра и захапва,даже и тва и е много!доста интерестно явление
CrazyElement
25-05-2010, 15:58
не мойте сега мязат на цървули,но на тази кола и има нещо в смисъл и на прекъсвач да тръгна върти не повече от 5 метра и захапва,даже и тва и е много!доста интерестно явление
Да не би да имаш нещо като Q2 ? Незнам аз съм правил стартове от високи обороти и като метна съединителя отива на 40-50 км/ч и до тях върти /
plamen petkov
25-05-2010, 17:48
Тръгва на 4000 об оставя ~ 15м гуми ,на 400м развива 130км/ч прави ги за ~17 сек
assassin's
25-05-2010, 18:56
де да я знам и аз какво има,но е така от 0-60км доста бързо стига трудно е някой да ми вземе старта от място!!
CrazyElement
10-06-2010, 00:13
Добре определно трябва да пробвам по-плавно да дигам съединителя, или дикретно до полусъединител да задържа малко ? Незнам тръгна ли над 3000 оборота и метна съединителя върти , че се къса , а гумите ми имат все още грайфер не са сликове (Нокиан са) на всичкото отг съм с 17 джанти което би трябвало да върти по-малко ама ? Страна работа то дори да карам с 3000 оборта на 1ва като я настъпя до долу ми се е случвало да превърти леко. Не мога да разбера защо толкова върти ?
V_A_N_K_A_T_A
10-06-2010, 00:18
Добре определно трябва да пробвам по-плавно да дигам съединителя, или дикретно до полусъединител да задържа малко ? Незнам тръгна ли над 3000 оборота и метна съединителя върти , че се къса , а гумите ми имат все още грайфер не са сликове (Нокиан са) на всичкото отг съм с 17 джанти което би трябвало да върти по-малко ама ? Страна работа то дори да карам с 3000 оборта на 1ва като я настъпя до долу ми се е случвало да превърти леко. Не мога да разбера защо толкова върти ?
Остави грайфера...на колко години са тия гуми?Колкото и грайфер да имат,ако са пластмасови,ще има да си въртиш...С хубави гуми(195/65/15!) и на 5000 като тръгвах,въртеше малко,а да не говорим за 3000...
CrazyElement
10-06-2010, 20:21
Остави грайфера...на колко години са тия гуми?Колкото и грайфер да имат,ако са пластмасови,ще има да си въртиш...С хубави гуми(195/65/15!) и на 5000 като тръгвах,въртеше малко,а да не говорим за 3000...
Ми не го разбирам това с ДОТ-а къде да гледам гумите са Нокиан ?
П.П. Ще ги огледам и ще пиша, но най-вероятно заради това върти като луда , тя даже е превъртала гуми и като и включа 3та... :( гадно , че от това въртене губя адски много на стартовете?
V_A_N_K_A_T_A
10-06-2010, 20:47
Обикновено ДОТ-а изглежда по един от тези начини:
http://a.abcnews.com/images/Blotter/abc_dot_code3_080508_mn.jpg
http://www.skylinesaustralia.com/forums/post-a187159-
http://www.ridewithg.com/wp-content/uploads/2008/07/tireDOT.jpg
Първите две цифри са седмицата,а вторите две-годината на производство ;)
Виж го и кажи какъв е.
аз лично стартирам на 6500:prescription: доста добър ефект:coolio:
Аз съм между 6500 и 7500 аборота,тагава калниците най добре се пълнят с дим!!!:pfbbt::wierdo:
CrazyElement
11-06-2010, 01:24
Обикновено ДОТ-а изглежда по един от тези начини:
http://a.abcnews.com/images/Blotter/abc_dot_code3_080508_mn.jpg
http://www.skylinesaustralia.com/forums/post-a187159-
http://www.ridewithg.com/wp-content/uploads/2008/07/tireDOT.jpg
Първите две цифри са седмицата,а вторите две-годината на производство ;)
Виж го и кажи какъв е.
Видяхх 0305 предполагам става въпрос за Януари 2005 година или са на 5 години и 6 месеца + нз колата колко е седяла в Германия, но тук беше близо 1 год отвънка и определно като въртя гуми следата която остават е много светла. Също така как правеше старта на ТСа съединителя догоре ли го мяташе или го задържаше на полу?
Поздрави.
Дот-а си е бая стар и Ванката добре те насочи.
Jivko7777
11-06-2010, 12:00
Видяхх 0305 предполагам става въпрос за Януари 2005 година или са на 5 години и 6 месеца + нз колата колко е седяла в Германия, но тук беше близо 1 год отвънка и определно като въртя гуми следата която остават е много светла. Също така как правеше старта на ТСа съединителя догоре ли го мяташе или го задържаше на полу?
Поздрави.
Задължително нови гуми колега! Тези вече не стават за нищо :) С новите гуми проблема ти ще изчезне ;)
CrazyElement
11-06-2010, 16:30
Добре де така и така никой не ми отг. на въпроса тука с един приятел спорим как да се прави старт? Кажете вие как го правите? Мяташ съединителя до горе или го задържаш на полу и плавно до горе?
Обаче гумите не са като пластмаса , като ги натискам с ръката потъват смисал не са твърди. Мисля , че всичко опира до техника, именно затова я пуснах тази тема обаче грешно я зададох.
assassin's
11-06-2010, 17:18
аз пак ти казвамне винаги е от гумите!моите ги изхвърлих старите бяха станали на галош в пълният смисъл на гумата и пак съм пускал първата на регулатор и върти не повече от 5-10 метра!а за съединителя държа я на полусъединител на около 6000-6500 оборота и след тва го пускам рязко!поне при мен така стартира идеално!!
CrazyElement
11-06-2010, 18:02
аз пак ти казвамне винаги е от гумите!моите ги изхвърлих старите бяха станали на галош в пълният смисъл на гумата и пак съм пускал първата на регулатор и върти не повече от 5-10 метра!а за съединителя държа я на полусъединител на около 6000-6500 оборота и след тва го пускам рязко!поне при мен така стартира идеално!!
Еми моите не са сликове не са и много твърди( същност нз колко твърди трябва да са), но метна ли съединителя до горе на 3000 оборота върти като полудяла.
Еми моите не са сликове не са и много твърди( същност нз колко твърди трябва да са), но метна ли съединителя до горе на 3000 оборота върти като полудяла.
Значи са твърди. :)
Зарежи тази работа, какво ти "казват" пръстите, когато ги пипаш. ;)
assassin's
11-06-2010, 19:13
най-вероятно са твърди!тези които аз изхвърлих бяха Фалкен адски мека гума замина си за 12-15 000км каране,но никъде не ме е излъгала нито на мокро нито на сухо!!
CrazyElement
26-10-2010, 22:30
Сега ръгнах Мишелинки всесезонни същия размер 215/45/17 на 2 години са гумите и са с перфектен грайфер хич не е мръднал, по-стартирах няколко пъти с тях, имам усещането , че стартира по-добре , ама пак си върти много де, треа и пусна едно рацехромо макарче с ГПС на моя телефон е доста неточно.
Аз стартирам на 3000-3500 об./мин. Естествено колата пробуксува, но не се опалва.
CrazyElement
27-10-2010, 00:05
Аз стартирам на 3000-3500 об./мин. Естествено колата пробуксува, но не се опалва.
Ами незнам и аз , ама старта ми е доста слаб с това въртене, с каквито и коли да се гоня или го губя или сме кантар последно се пусках с 1.9 ЖТД и 1.4 ТС все коли 50 коня по - малко от мойта и на старта докато свирят гумие сме едно до друго в момента в който захапи и почва разликата.
V_A_N_K_A_T_A
27-10-2010, 00:13
Абе,как въртиш със 17-ка не ми е ясно....тва е 2.0 Т.С,той и на 15-ка върти трудно...
Кой знае какви са гумите.Не е важен грайфера в случая ;)
Ако искаш пиши едно лично,тия дни съм си в Хасково,да видим защо така... :shock:
badmadafaka
27-10-2010, 00:14
Темата малко стара ама явно въпроса още си стои...
Аз не разбрах за какво стартиране се пита, туй като по едно време се говореше за пазене на съединители и т.н... Ако е за състезания/дръпки и искаш да биеш не мисля, че трябва да го мислиш съединителя... Обаче пък и ако си очаквал някой да ти каже "алфа 156 с 1.8 мотор трябва да тръгва от 3268 оборота" пак няма да стане... В зависимост от всичките фактори, които са изредили колегите (гуми най-вече) и с тестване без да го пазиш тоя съединител, ще разбереш какви са максималните обороти на дадена настилка при които колата има "грип" тоест тръгва без да буксува - ето това са ти оборотите за старт фор дъ уйн!
Ако ще щадиш съединители, скорости и двигател, тук вече си има универсална формула - тръгваш от около 1400 оборота (колкото да не изгасне на първа) :crazy:
V_A_N_K_A_T_A
27-10-2010, 00:18
Да,така е,само да вмъкна нещо от мен...
Не е нужно изобщо да не въртиш,защото тогава ще ти забие муцуната,нужно е всичко да е в добри граници ;)
CrazyElement
27-10-2010, 00:25
Абе,как въртиш със 17-ка не ми е ясно....тва е 2.0 Т.С,той и на 15-ка върти трудно...
Кой знае какви са гумите.Не е важен грайфера в случая ;)
Ако искаш пиши едно лично,тия дни съм си в Хасково,да видим защо така... :shock:
Ем колега първите гуми седяха много време на всякакви условия отвънка без да се кара колата да приемем , че са кофти, ся взех други верно не са нови , ама то 700 лева за 2 гуми няма как , затова зех 2ра ръка , ама изглеждат запазени даже и цвета им беше добър. Иначе няма проблем да се видим , ама утре заминавам за Пловдив и ще си идвам в петък, ако си в Хасково тогава кажи да се разберем за час.
CrazyElement
27-10-2010, 17:43
Да,така е,само да вмъкна нещо от мен...
Не е нужно изобщо да не въртиш,защото тогава ще ти забие муцуната,нужно е всичко да е в добри граници ;)
Ясна ми е , ми за колегата по-горе всякак съм пробвал да го задържам съединителя да го пускам рязко ми върти си и доста стабилно, излгежда просто случвам на кофти гуми и това е .
CrazyElement
28-02-2011, 00:29
Е аз да допълня с " новите гуми "(2ра ръка) дето ги взех , след като прелетях в кратер на пътя мишелинките всесезонни 215/45/17 бях писал някъде горе, днеска на пълно суха настилка, при градуси около -2 , при настъпване на педала на газта до долу при 3000 оборота на 1ва , колата просто почна да върти и да се припълзва по асфалта. Незнам аз ли карам супер мошния ТС или просто съм огромен карък с гумите нз :(
Ами с гуми втора ръка, не знам какво очакваш. ;)
Студено е времето. Каквито и гуми да сложиш ще върти. Няма как. Сложи нови гуми лятото и ще видиш, че няма да откине :)
WarsteineR
01-03-2011, 00:18
Има значение и къде се пробваш.. в града асфалта е супер изгладен, пробвай извън града.. В града въртя и като убода 3-та. Разликата извън и В града се усеща най-вече като караш мотор, ее.. ми тя задницата незнае къде се намира :butt:
CrazyElement
03-03-2011, 01:28
Има значение и къде се пробваш.. в града асфалта е супер изгладен, пробвай извън града.. В града въртя и като убода 3-та. Разликата извън и В града се усеща най-вече като караш мотор, ее.. ми тя задницата незнае къде се намира :butt:
Е да де ама аз не говоря за 2ра 7000 и да ръгам 3та или 1ва 7к и да ръгам 2раи да въртя, говоря си газта до долу на 3000 на 2ра без съединител
Е да де ама аз не говоря за 2ра 7000 и да ръгам 3та или 1ва 7к и да ръгам 2раи да въртя, говоря си газта до долу на 3000 на 2ра без съединител
Ами явно ти е много мощна колата:mrgreen: Време е да се организираш и да направиш едно посещение в София, за да се види дали проблема ти е от гумите(щот наще тука не въртят) или наистина е до пауър:busted_cop::busted_cop:
CrazyElement
03-03-2011, 13:38
Ами явно ти е много мощна колата:mrgreen: Време е да се организираш и да направиш едно посещение в София, за да се види дали проблема ти е от гумите(щот наще тука не въртят) или наистина е до пауър:busted_cop::busted_cop:
Ах само да сложа ГИто и ще посетя Софето , че имам мн познати там да ги видя. Иначе вероятно е от гумите ама са и големи де 17ки си ги върти без проблем. Иначе по колата общо взето като подобрение съм правил само чип, шайба и махнах катализатор-а по датчиците всичко съм сменил и свещи дензо, не е много ама имам много мерак да я видя на дино какво ще покаже ама скъпички са тия дино тестове...
EDIT: Тук да вмъкна колко е точен дино теста на АлфаДиаг , че от доста време се каня да си взема 1 кабел за диагностика, и да си следя електрониката как бачка от време на време :)
EDIT2: Също така имам много мерак ,да сложа 15ки и да видя как ще върви колата :), че тези 17ки са си големички :)
Е да де ама аз не говоря за 2ра 7000 и да ръгам 3та или 1ва 7к и да ръгам 2раи да въртя, говоря си газта до долу на 3000 на 2ра без съединителМного мощ, много нещо...чак замириса на конье :mrgreen:
Ах само да сложа ГИто и ще посетя Софето , че имам мн познати там да ги видя. Иначе вероятно е от гумите ама са и големи де 17ки си ги върти без проблем. Иначе по колата общо взето като подобрение съм правил само чип, шайба и махнах катализатор-а по датчиците всичко съм сменил и свещи дензо, не е много ама имам много мерак да я видя на дино какво ще покаже ама скъпички са тия дино тестове...
EDIT: Тук да вмъкна колко е точен дино теста на АлфаДиаг , че от доста време се каня да си взема 1 кабел за диагностика, и да си следя електрониката как бачка от време на време :)
EDIT2: Също така имам много мерак ,да сложа 15ки и да видя как ще върви колата :), че тези 17ки са си големички :)
Нямаш нужда от Дино...Като дойдеш ще се замериш със софийските алфи по 130-140коня(от дино графики) и сам ще разбереш колко си:drool: Първо да я видим колко върви с 17ки и читави гуми, а пък после мисли за 15ки...че на 15" е задължително да имаш добри нови гуми:mrgreen::mrgreen:
И малко темата...миналия ден правих на 202ра старт от място и тръгвах от 2500об. но имаше адско въртене...Отдавам го на - темп. и новите ми, но явно смотани гуми- Барум поларис....а на предишната кола имах толкова добри впечатления от 2 такива..:angry:
Ето примера за смотан старт: http://www.youtube.com/watch?v=IsdM9VxIvHI
CrazyElement
03-03-2011, 16:00
Нямаш нужда от Дино...Като дойдеш ще се замериш със софийските алфи по 130-140коня(от дино графики) и сам ще разбереш колко си:drool: Първо да я видим колко върви с 17ки и читави гуми, а пък после мисли за 15ки...че на 15" е задължително да имаш добри нови гуми:mrgreen::mrgreen:
И малко темата...миналия ден правих на 202ра старт от място и тръгвах от 2500об. но имаше адско въртене...Отдавам го на - темп. и новите ми, но явно смотани гуми- Барум поларис....а на предишната кола имах толкова добри впечатления от 2 такива..:angry:
Ето примера за смотан старт: http://www.youtube.com/watch?v=IsdM9VxIvHI
Е то на 15ки чисто нови мишелинкки струват , колкото 2ра ръка 17ки мишелинки , аз да реша да сложа 15ки по някаква причина ще е с нови гуми то е ясно :D , ама 320 лева всесезонната гума на 215/45/17 пък зиманта 420 :D :(
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.