Log in

View Full Version : Проблем с термостат



Deni146JTD
23-05-2010, 11:41
Казаха ми, че имам проблем с термостата, защото на дълаг път прис спускане температурата на колата спада на около 50 градуса.
Може ли да се ремонтира? Къде и колко струва?
Ако не може да се ремонтира има ли вариант да се търси втора употреба?
И последно ако не може втора употреба, колко струва нов и от къде ?
Благодаря предварително :)

markoff
23-05-2010, 12:54
Варианти има най-различни. Има разни теории за изваряване на стария (не съм пробвал), втора употреба ще да е на половин цена спрямо нов и ако не можеш сам, трябват пари за монтажа, които така и така ще платиш.
Най-добре си вземи нов, аз така направихп и не се ядосвам.
Май на твоята кола е доста по-скъп.
Виж на http://axm-auto.com/.

BillyBoy`
23-05-2010, 13:23
Проблема със моя термостат си го реших за 10лв със термостат от рено5,3 месеца вече никакви проблеми,проблема при мен беше че моита кола не искаше да загрее повече от 40 градуса.

ivan dimitrov
23-05-2010, 14:53
---

myato
23-05-2010, 15:15
Като гледам,мотора ти е 1,9 JTD.Подобна температура говори за постоянно отворен термостат и скоро лампата на инжекциона ще те склати да го смениш.Нов Вернет е около 60 лв.

salih84
23-05-2010, 22:23
Здравейте аз имам същият проблем с температурата на равно подържа 60-70 градуса а като спускам пада на 40-50,когато качвам баири едвам стига 80-85 гр.И на мен ми се струва че е термостат но да кажат по компетентните.
Поздрави на всички!!!

DSlavev
23-05-2010, 23:52
Определено трябва да си карате колите на майстор да ви кажат какво им има, най-вероятно е термостат. Няма кола на която да и се променя температурата в такива граници независимо да ли катери баири или се спуска и определено не е хубаво температурата да и пада под 80 градуса

Deni146JTD
25-05-2010, 02:00
Здравейте
При извънградско и скорост около 90 поддържа ... температурата е преди 90 градуса определено, може би 70 ... не знам точно.
При спускане ... около 3-4 мин температурата спада почти до най-долу

Vlado_PK
25-05-2010, 02:12
Здравейте
При извънградско и скорост около 90 поддържа ... температурата е преди 90 градуса определено, може би 70 ... не знам точно.
При спускане ... около 3-4 мин температурата спада почти до най-долу
За термостат е колата при мен беше същото.Евтиния вариант е Вернет моя го взех за 45лв до тук няма проблем но не се знае до кога.Лично мнение термостат втора употреба не бих си купил.Веднага след смяната ще се получи една лека разлика в разхода на гориво в твоя полза!

salih84
25-05-2010, 22:16
Да попитам на тд и жтд еднакъв ли е термостата или нее.Че мойта е тд и аз ще го сменям май.
ПОЗДРАВИ!!!

Deni146JTD
28-05-2010, 21:13
Благодаря за помоща :)

milev86
26-09-2011, 19:10
Да не отварям нова тема....в задръстванията температурата се качва до 110 градуса. А на дълъг път е 70. Термостат ли е това или радиатор?! Ламелите на радиатора ми са повредени, тоест не тече, здрав е, но ламелчетата са раздърпани и даже някои липсват?! И се чудя дали това, че в града загрява до 110 градуса, а като тръгна веднага пада до към 90 е проблем от термостата или от радиатора?! Благодаря! Колата е 156 2.0 бензин, но предполагам не е много различно...

Jivko7777
26-09-2011, 19:29
Евентуално може да имаш проблем с 1 степен на перките, но ти сигурен ли си че е 110 градуса ако го гледаш от таблото няма смисъл да коментираме, само диагностика ;)

milev86
26-09-2011, 19:33
Попринцип тя и зимата трудно достига 80 градуса в града...вентилатора съм го виждал, че работи непрекъснато при пуснат климатик и при непуснат, при 90 градуса и малко се включва...

milev86
27-09-2011, 00:40
Евентуално може да имаш проблем с 1 степен на перките, но ти сигурен ли си че е 110 градуса ако го гледаш от таблото няма смисъл да коментираме, само диагностика ;)
Добре тази първа степен на перките как да я лекувам и какво да бърникам?!

Иван Томов
27-09-2011, 09:11
колеги,искам да попитам..имам алфа 145-1.9 тд,ии при мен проблема е че дига градусите 80-90-100 това от термостат ли е?благодаря предварително :)

kolev
27-09-2011, 10:38
когато термостата се повреди в затворено положение, радиатора е доста по-хладен от мотора. провери дали се стопля радиатора, но по принцип тия термостати се повреждат в отворено положение.

jorkodj
14-01-2012, 14:58
Да добавя едно питане към темата да не отварям нова , колата е от подписа ми 1.4 16в ts , при каране в градски условия си загрява нормално 70 - 80 - 90 градуса при изкарване извън града температурата пада на най - ниското положение след което ми светва и лампата за инжекциона !!! (сигурно е термостат ???) , след което спирам веднага изчаквам една минута и паля на ново колата и изгасва червената лампичка :notworthy:

myato
14-01-2012, 16:13
Да добавя едно питане към темата да не отварям нова , колата е от подписа ми 1.4 16в ts , при каране в градски условия си загрява нормално 70 - 80 - 90 градуса при изкарване извън града температурата пада на най - ниското положение след което ми светва и лампата за инжекциона !!! (сигурно е термостат ???) , след което спирам веднага изчаквам една минута и паля на ново колата и изгасва червената лампичка :notworthy:
Ти си направо термостатна класика.