PDA

View Full Version : Проблем палене 155 Q4



Petrakis
24-05-2010, 22:10
Здравейте колеги, проблема е следния : върти, но не иска да пали и така горе долу 10-15 пъти....без никакъв резултат....и в един момент както върти изпуква много яко...и от следващия опит пали отраз....вече два пъти ми направи така....до момента на пукането никакъв резултат...след като изпука...веднага пали, първият път случая беше следния...сутринта я запалих(без никакъв проблем) покарах малко и я оставих след това вечерта отивам и.....неще, втория път не бях я карал един ден и направи пак същото...това в разтояние на 1 месец. Моля някой да ми даде съвет какво да направя.Благодаря предварително!

VFTI
25-05-2010, 00:16
Имам случка такава с моята, и проблема беше с реле, което спираше бензина и тоците, и работеше когато си поиска:):)

Явно си проверил и за момента не е това при теб:)

Furious 155
25-05-2010, 08:35
Ток има ли до свещите?

Бензин стига ли до дюзите?
тези неща вероятно са ок! проблема може да е подобен на моя - порцията бензин при палене - или повече или по-малко... моята без да е с турбина, при палене не пали на стартер или много трудно. Подам ли газ с педала леко и запалва. Обаче при теб има и турбина... порцията обикновенно зависи от темп. датчик и дебитомер мисля...
тук трябва някой с познания по турбо двигателите да каже какво да се проверява!

WhitePower
25-05-2010, 10:54
виж налягането на горивото по време на въртенето дали има
ако няма виш 12 волта на помпата
ако няма виш датчика на коляновия вал
много вероятно да се ебава и за това да не пали щото не може да брой зъбките

1912
25-05-2010, 12:05
дам и аз мисля като повера
мойта и тя е с такъв мотор и електтроника
и така не искаше да пали ама щото се давеше
от бензин и испукваше от аспуха нямаше го вакума на мапа...
друго свещите като смених пали доста по добре
и трето виж си тоя датчик колянов вал да не се ебе

Petrakis
25-05-2010, 13:40
виж налягането на горивото по време на въртенето дали има
ако няма виш 12 волта на помпата
ако няма виш датчика на коляновия вал
много вероятно да се ебава и за това да не пали щото не може да брой зъбките

Налягането го гледах и има...даже след въртенето седи на около 2.5 бара и постепенно пада, датчика на вала незнам къде стои, а също така и как да проверя дали е от него.


дам и аз мисля като повера
мойта и тя е с такъв мотор и електтроника
и така не искаше да пали ама щото се давеше
от бензин и испукваше от аспуха нямаше го вакума на мапа...
друго свещите като смених пали доста по добре
и трето виж си тоя датчик колянов вал да не се ебе

И според мен се дави, защото и е много бензина отвреме на време...но въпроса е защо става от време на време...тоест какво си показва рогата и прецаква работата...
ти само свещите ли смени и се оправи или и друго си правил?

---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:34 ----------


тези неща вероятно са ок! проблема може да е подобен на моя - порцията бензин при палене - или повече или по-малко... моята без да е с турбина, при палене не пали на стартер или много трудно. Подам ли газ с педала леко и запалва. Обаче при теб има и турбина... порцията обикновенно зависи от темп. датчик и дебитомер мисля...
тук трябва някой с познания по турбо двигателите да каже какво да се проверява!

Странното при мен е че по някой път пали от четвърт на стартер, а друг път задължително трябва да и подам газ, защото няма признаци, че ще запали само на стартер.

Tie
25-05-2010, 15:20
При мене 2 пъти ми прави този номер-1 път беше датчик колянов вал, 2 път се оказа неправилно работеща бенз помпа... Провери тези работи и след това вече релета, свещи, бобини, маси и др.

1912
25-05-2010, 15:34
при мен проблема за сместа беше вакума на мапа
провери си вакумчетата
виж си и темп датчик на мотора и на смук колектор
иначе като оправих вакума на мапа работата заспа
и свещите като смених,,,

Tie
25-05-2010, 15:48
Това което казва 1912 също, огледай и все пак за прокъсани въздуховоди или изпуснали скоби... и тва съм го брал.

Petrakis
25-05-2010, 15:50
Вакумите ги гледах и не видях нищо нередно, темп. датчик на мотора също е ок...ако отида на диагностика ще си каже ли къде я боли или трябва да направи пак тоя номер и тогава да се провери, а не като си е наред...

1912
25-05-2010, 16:00
така се отплащат кочините и аз мойта я пукнах от каране
и я оставих 2 дни да си почине и почна мурафетите
мини и една диагностика то ще си покаже ква е работата

Tie
25-05-2010, 16:13
На диагностика най-добре, а пък ако си покаже там магариите ще е супер! Обаче знаейки им номерата на мръсниците ....може на диагн. да не направи никакъв номер - примера е при мен с бенз. помпа. Като започнах с човек да я мериме и да гледаме направи 10 от 10 безпроблемни паления.... Не се отчайвай колега - накрая ще е някоя тъпотия, но това си им е чара на италянките понякога.... :-D

Petrakis
26-05-2010, 10:45
Ще отида на диагностика, пък дано да се разбере от къде е...само че ще е другата седмица, защото заминавам за няколко дни извън България...и като се върна това ще ми е първата работа...чао за сега от мен :Bolt:

WhitePower
26-05-2010, 11:27
ако колата е работеща и я закараш нищо нямя да ти кажат
въпроса е на момента да разбереш какво е като го направи този номер
според мене нищо нямя да ти кажат така в момента но ти си знаеш

ако е помпа записана грещка няма
ако е датчика на коляновия са малко на кантар нещата

milenamr
26-05-2010, 13:08
Аз имам подобен проблем с моята - трудно (ама много трудно) пали, в началото работи като трактор и прекъсва, а като се успокои - не може да се форсира. Глъхне яко и се опитва даже да загасне. Преди седмица сменихме бензиновата помпа, но колата пак работеше зле. Смених и бензиновия филтър (беше отчайващо запушен), но пак подобрение няма. Мисля си за запушени дюзи, или прецакани датчици някакви ... Тука в Пловдив повечето ми познати майстори бягат от отговорност и са все много заети, и вече започвам да се ядосвам.
Сервото ми е за смяна със сигурност, защото мяучи като настъпено коте.
За кабелите и свещите мисля че са наред, защото на газ колата се форсира и върви много добре - друг е въпроса, че заради проблем със сервото оборотите на празен ход играят нон-стоп. И се замислям - възможно ли е всичките тия проблеми да имат връзка и с проблемния вакуум на сервото, или са няколкостотин неща накуп ?!?
Най-големият ми проблем обаче е, че не мога да намеря майстор.
Молбата ми е, ако знаете майстор, който би се занимавал с алфа в Пловдив и областта, а дори и да е по-далеч, моля да ми препоръчате :(

Petrakis
26-05-2010, 13:28
ако колата е работеща и я закараш нищо нямя да ти кажат
въпроса е на момента да разбереш какво е като го направи този номер
според мене нищо нямя да ти кажат така в момента но ти си знаеш

ако е помпа записана грещка няма
ако е датчика на коляновия са малко на кантар нещата

Ами да ти кажа и аз точно от това се притеснявам, че сега като си е наред няма да покаже нищо на диагностиката, а и друг е въпроса че го прави мноооого рядко и като го направи и съм сам едва ли ще открия от какво е :blush:

milenamr
26-05-2010, 17:37
Почти съм на път да намеря решение на проблеми, защото почти се разбра от къде идват тези идиотски симптоми.
Слава богу днес извадих голям късмет, че един от майсторите реши да ми обърне внимание(което не се беше случвало през последните месеци...и години и се зае сериозно с разгадаването на симптомите.
Оказа се, че причината да играят толкова драстично оборотите на газ е в стъпковия мотор, защото като се издърпа буксата му и колата се държи съвсем нормално, както би трябвало да се държи.
А проблема с кихането и пукането на бензин е в помпата, която смених, явно не е в ред, защото налягането и е много ниско.
Та до тук добре, на прав път съм май.
Дано се разрешат лека полека нещата.
Все пак има надежда :)

WhitePower
27-05-2010, 23:14
Ами да ти кажа и аз точно от това се притеснявам, че сега като си е наред няма да покаже нищо на диагностиката, а и друг е въпроса че го прави мноооого рядко и като го направи и съм сам едва ли ще открия от какво е :blush:

като го направи виш дали имаш ток на свещите
ако не сменяй датчика
и аз бях така ба бегачката но ми правеше проблем само в буст-ебати какво общо има тоя датчик с буста и така 2 седмици
смених ги и заспа всичко

Petrakis
01-06-2010, 19:18
като го направи виш дали имаш ток на свещите
ако не сменяй датчика
и аз бях така ба бегачката но ми правеше проблем само в буст-ебати какво общо има тоя датчик с буста и така 2 седмици
смених ги и заспа всичко

Нищо не трябва да те изненадва, аз съм се сблъсквал със следния проблем на служебната(Рено Клио 1.2)....алармата изведнъж спря да работи незнайно защо(не беше от дистанционното)...и хоп на първото загряване перката неще да се включи, не беше термостата, нито бушон, и добре че не беше термостат защото като се движа тя сама се охлажда и искарах така деня, след това я паркирах и 4 дни не съм я пипал изобщо! на петия ден отивам паля...и оооо чудо алармата проработи...чаках да загрее...хоп и перката вече работи,а кажи ми са кво общо има алармата с перката на радиатора?!?!?! :dunno: та по същество...сега я чакам пак да си напраи номера и ще прегледам пак всичко...и ако не открия пак нищо...ще го сменям....

Petrakis
03-06-2010, 12:23
Добре, оказа се че 99% е от датчика на коляновия вал, тъй като нищо друго не откирх, сега идва друг въпрос препоръчайте ми от къде да си го купя, защото неискам другия месец пак да купувам, ходих до един магазин на оборище, казаха ми 53лв. стори ми се евтин и затова него купих, предпочитам да е скъп и съответно по качествен :)

Petrakis
03-06-2010, 20:34
Колеги....датчика на коляновия вал е, току що пак неискаше да запали, пробвах само 2 пъти...след което откачих буксата на въпросният датчик позачистих я....и пак я закачих....след което колата запали отраз без пукане и каквото и да било :super:

Искам да благодаря на всички които бяха съпричастни към моя проблем и се опитаха да ми помогнат....благодарение на вас се разгада от какво е :lupe:

П.С. Кажете само от къде мога да си купя датчик, който да е качествен....и продава ли се само кабела който го свързва тъй като мисля че е само от него, защото самия датчик изглежда много нов...

zlia
03-06-2010, 21:53
Датчика ти е нов,но не значи че няма да даде дефект.

WhitePower
04-06-2010, 11:33
Това е основен проблем в БГ , Къде да си намеря хубави части
Още нямам отговор на този въпрос за това си купувам всичко от чужбина

Cuore_Sportivo
05-06-2010, 23:26
П.С. Кажете само от къде мога да си купя датчик, който да е качествен....и продава ли се само кабела който го свързва тъй като мисля че е само от него, защото самия датчик изглежда много нов...

Само кабел няма да намериш - тряаа да смениш целия датчик, и цената му е горе долу толкова колкото са ти казали - по скъп надали ще намериш, съответно и кой-знае колко по качествен.

Petrakis
05-06-2010, 23:26
Това е основен проблем в БГ , Къде да си намеря хубави части
Още нямам отговор на този въпрос за това си купувам всичко от чужбина

И аз така си мислех...прати ми ако може сайтовете от които си поръчваш(питам те за сайтовете, за да може да съм сигурен че ще получа това което съм поръчал), и според мен това е по добрия вариянт...

WhitePower
25-06-2010, 13:09
ето ти един тунинг софт за тебе

Petrakis
21-07-2010, 13:15
ето ти един тунинг софт за тебе

Мерси :) чак сега го виждам

WhitePower
21-07-2010, 14:18
еми гледай по често ;)
ако ти се занимава виш си какво има в бина и ако те кефи картата слагай

Petrakis
23-07-2010, 18:51
еми гледай по често ;)
ако ти се занимава виш си какво има в бина и ако те кефи картата слагай

Ще го прегледам. Благодаря още веднъж :)