Log in

View Full Version : Светеща постоянно лампичка на ръчната.



Ass
25-05-2010, 09:38
Преди няколоко дена след запалване забелязах, че въпросната лампичка свети и от тогава не гасне докато работи двигателя. Ръчната не беше опъната когато светна за първи път. Може ли това да се оправи без да се ходи да трият грешка, че се налага да ходя чак до Варна за диагностика?

pinkmousy
25-05-2010, 09:43
Преди това не е ли примигвала от време на време? Провери ли си спирачната течност? Следващата възможна причина е помпа на съединител. Дотолкова ми стигат познанията за въпросната лампичка :)

Алфист11
25-05-2010, 10:41
Колега,бързо си провери спирачната течност.

Ass
25-05-2010, 10:47
Преди това не е примигвала и спирачната течност е на макс, накладки има, ръчната работи перфектно, съединителят - също.

Christweil
25-05-2010, 11:26
Преди това не е примигвала и спирачната течност е на макс, накладки има, ръчната работи перфектно, съединителят - също.

Тогава просто или кабела на дачик за спирачка течност е скъсан някаде или букса нещо не прави добър контакт или самя дачик (които според мене е прост Reed Switch) е повреден.

Ass
25-05-2010, 11:47
Тогава просто или кабела на дачик за спирачка течност е скъсан някаде или букса нещо не прави добър контакт или самя дачик (които според мене е прост Reed Switch) е повреден.

Благодаря на всички! Мислех, че за спирачната течност има друга лампа, но щом е тази - ще проверя и връзките при резервоарчето за спирачната течност.

Ass
26-05-2010, 08:54
До тук нищо не стана! Проверих кабелите - откачих ги и отново ги закачих, проверих и поплавъка - всичко точно, а лампата свети. Видях, че от горе на резервоарчето за спирачната течност пише да се натисне за да се тества нещо - някой знае ли как точно става този номер?

pr_00f
26-05-2010, 14:16
Не знам дали ще ти е от полза но и 155цата и на Либрата като ги взех имаха проблем с лампата за ръчната.
Или по точно не светеше при вдигане на ръчната.
При 155 бутона който е в основата на ръчната( разкопчаваш кожата която прикрива основата и се оглеждаш за него и за кабелите) беше запецнал.
На либрата беше се разместил кабела който влиза в бутона.

Та се зачудих възможно ли е твоят бутон да е запецнал в постоянно включено положение ?

Ass
26-05-2010, 15:48
Това беше първото, което проверих, но и там няма проблем.
Благодаря!

Christweil
26-05-2010, 19:55
Колега,
Нямаш много избор :

1) не може да е нещо свързано със АБС иначе трябваше да светне и АБС лампичката

2) не може да е свързано със ръчната (примерно развален дачик на ръчната) иначе трябваше да мига а не да свети постояно

3) Бушон, не вярвам - ти имаш ток :)

4) Може да е заради дачик на спирачна течност
Споръд мене за да свети трябва дачик да е отворен. Т.е. ако един кабел е скъсан някаде значи може да обесни това поведение.
Първо да се уверим че не е от дачика, откачи буксата и със една жица прави късо между двете жици плюс и минус (т.е. маса). Ако е на късо съм 99% сигурен че ако кабелите на са скъсани трябва да спре да свети.
Ако све още свети тогава една проверка на кабелите ще е необходима. За масата е лесно, трябва да има контакт със шасито. Но за плюса си еб.. майк.. че трябва да намериш букса Д1 (споръд Елеарн със 20 пинчета) някаде близо до бушоните под волана и да намериш 8-мя пин.

Друго не се сещат кво може да е (ако може да е нещо друго вобще)

Ass
05-06-2010, 10:26
Днес намерих време и се зарових в проблема отново.
Оказва се, че след откачане на буксата - лампата спира да свети. Мисля си, че при прекъснат кабел би било същото. Та по-скоро нещата отиват към самия датчик. Предполагам, че поради някаква причина той затваря веригата и лампата свети. Да го сменям ли - или може да се ремонтира?

Ass
07-06-2010, 12:09
Е не! 100лв. - ще си остане с откачена букса докато спечеля джакпота!