View Full Version : Колата ожадня !!!!???
Здравейте приятели,
Не съм писал и влизал тук от доста време, най вече поради липсата му. Едва в този късен час смогвам да напиша няколко реда.
С моята Алфа се случва нещо доста странно, губи течност около литър в час (градско каране).
Проблема започна преди около месес. Както знаете колата има газова и изведнъж антифриза изчезна и то на извънградско. Как съм се прибирал и доливал вода на всяка бензиностанция по пътя само аз си знам. за 150 км "изпи" около 10 л вода. Прибрах се закарах я на газаджия, казаха че е от испарителя, смених го. Проблема продължи. Закарах я пак и физически го премахнаха, пак водата изчезва.
След това я закарах при много уважавания ни монтьор Румен, гледа я около час.
Констатира следното :
-Свечи чисти
-Масло чисто
-Теч не се вижда
-От ауспуха вода не излиза
-Температура нормална
-Не надува разширителния съд - казанчето
-Водата в казанчето постепенно изчезна
-видимо маркучите са здрави и сухи
И така сега карам на бензин и редовно доливам вода
След дълги размисли стигнах до заключението, че вероятно е спукан някой маркуч на големия кръг, защото ако беше малкия още при първото налягане би почнала да пръска от "дупката" вода и щяхме да я видим, а сега се изчезва без следа, което ме навежда на мисълта, че може да има малка дупка която да пръска директно по горещия двигател и моментално да се изпарява.
От друга страна, колата беше на антифриз, но при първото изчезване на антифриза не се замъгли предното съкло и нямаше характерната миризма, нямаше никакви следи, просто изчезна. Което според моето скромно мнение изключва радятора на парното.
-ако това има значение: след констатирания проблем по време на прибирането ми контролирах парното непрекъснато, в момента в който задухаше студен въздух доливах вода. Колата не е прегрявала въобще, температурния датчик показваше нормални стойности както обикновенно.
Ако ви хрумне нещо креативно, моля споделете.
не е нормално това или изтича от некаде, или я гори!!!!
ауспуха като го пипнеш с пръст мазен ли е отвътре?
---------- Post added at 07:05 ---------- Previous post was at 07:04 ----------
а и това с смяна на изпаритела ...........само си се набутал ,иди го биии този един боц
---------- Post added at 07:07 ---------- Previous post was at 07:05 ----------
виж и маркучлето което загрява дросела и ти често прави мизерииии;)
emil georgiev
29-05-2010, 10:12
Здравейте приятели,
Не съм писал и влизал тук от доста време, най вече поради липсата му. Едва в този късен час смогвам да напиша няколко реда.
С моята Алфа се случва нещо доста странно, губи течност около литър в час (градско каране).
Проблема започна преди около месес. Както знаете колата има газова и изведнъж антифриза изчезна и то на извънградско. Как съм се прибирал и доливал вода на всяка бензиностанция по пътя само аз си знам. за 150 км "изпи" около 10 л вода. Прибрах се закарах я на газаджия, казаха че е от испарителя, смених го. Проблема продължи. Закарах я пак и физически го премахнаха, пак водата изчезва.
След това я закарах при много уважавания ни монтьор Румен, гледа я около час.
Констатира следното :
-Свечи чисти
-Масло чисто
-Теч не се вижда
-От ауспуха вода не излиза
-Температура нормална
-Не надува разширителния съд - казанчето
-Водата в казанчето постепенно изчезна
-видимо маркучите са здрави и сухи
И така сега карам на бензин и редовно доливам вода
След дълги размисли стигнах до заключението, че вероятно е спукан някой маркуч на големия кръг, защото ако беше малкия още при първото налягане би почнала да пръска от "дупката" вода и щяхме да я видим, а сега се изчезва без следа, което ме навежда на мисълта, че може да има малка дупка която да пръска директно по горещия двигател и моментално да се изпарява.
От друга страна, колата беше на антифриз, но при първото изчезване на антифриза не се замъгли предното съкло и нямаше характерната миризма, нямаше никакви следи, просто изчезна. Което според моето скромно мнение изключва радятора на парното.
-ако това има значение: след констатирания проблем по време на прибирането ми контролирах парното непрекъснато, в момента в който задухаше студен въздух доливах вода. Колата не е прегрявала въобще, температурния датчик показваше нормални стойности както обикновенно.
Ако ви хрумне нещо креативно, моля споделете.
при мен беше спукан радиатора и то в горната част, никой не го видя и един ден засмука въздух и ми попиля 1 бутало и чак до катализатора в ауспуха стигна водата,
Ilko Ivanov
29-05-2010, 10:31
при мен беше спукан радиатора и то в горната част
Това е твърде вероятен проблем, щото теча отгоре на радиатора трудно се забелязва.
БМВ-то ми така го купих с диагноза "спукана глава". По същия начин се държеше и горе долу толкова вода губеше за същите км.
Здравей ;)
Време беше да се появиш под някаква форма макар и да не е за хубаво .
Направо на въпроса .
Долей я и я запали да загрее хубаво на място докато пусне вентилаторите .
След това гледаш отпреде в ляво където е водната помпа дали няма да започне да капе - там ни е основния проблем по принцип . Може и да не се види добре защото понякога капе върху носача .
Ако е капало от водно съединение върху нагорещени части на мотора си личи - започват да се отлагат едни подобни на варовик наслагвания от антифриза върху мястото където капе .
Другото място от където прокапва 164 Т.С. е долу където се свързва водното съединение към радиатора - капе върху бронята и пак не се вижда лесно .
И за бога не и слагай вода на загрят двигател - стават още по големи бели .
Дамм и аз я следя тази 164чка... бях при Румен, когато я докара и се търсеше проблема ...НО не се намери...
И тогава го казах, но единственото логично обяснение е да капе някъде или върху нещо и водата да се изпарява и заради това да не я виждаме...
Колата стоя 2 часа запалена и под немя нямаше грам,локва, вода и т.н....
Да вземеш да налееш антифриз че да си проличи ли...Все пак от многоо време я караш на вода и може първоначално като е била с антифриз да не си усетил/видял къде изчезва изпарява и т.н..а с водата е друго...
Пробвай :)
П.П Колата на колегата е 164 2.0 ТС
:idea2:Изсипи няколко прахчета боя за яйца или боя за сладкиши и ще се види от къде тече.Има и специални оцветители за тази цел.
Благодаря на всички за съветите!
Боби , няма ли опасност боята за айца или сладкиши да запуши нещо?
Разстваря се добре преди да се сипе . Има и готова разстворена боя за сладкиши но е слабичка .
След като установиш от къде тече и го отсраниш източваш и промиваш цялата система много хубаво и зареждаш антифриз .
Аз при мене го хванах зимата на снега - беше си позеленял от антифриза ;)
Аз откакто почнах да я карам с червения антифриз тайни няма - наясякъде където е излезнала и капка антифриз остава розово петънце...
Ако с боите е безвредно ОК, но ако не е пробвай с чветен антифриз - веднага ще се види.
vaklinator
31-05-2010, 10:03
Това с налягането в малкия и големия кръг, че било различо не е верно. В цялата охладителна система налягането е ЕДНАКВО /към текущия момент/,независимо дали е студена или на 100 градуса. А в кой кръг циркулира антифриза - това го прави едно елементарно устройство - термостата:bath:
П.П. Карайте си колите само с антифриз - просто приятелски съвет. Иначе си приготвяйте мангизи за водни помпи, термостати и кранчета на парното.:)
Щом е безвредна за човешкия организъм боята за яйца и сладкиши, съмнява ме да е вредна за гума и алуминии.
virusalfa
01-06-2010, 09:16
Колега,след като поработи колата и достигне температура 30-40 градуса,опипай от край до край всички водни съединения,но за по-сигурно я качи на канал.Ще се намери къде е пробойната.И огледай много внимателно радиатора когато изстива.А,провери разширителния съд отдолу да не е спукан,яб съм дървото.Също виж и съединението на маркуча към радиатора на парното където отива,това са места,невидими на пръв поглед.
Колеги незнаете колко е трудно да се намери боя за яйца края на май, изкочиха ми очите :new_Eyecrazy: от търсене по магазините. Но вече съм зареден с 2 капсули и чакам 2 дни да не вали за да изсъхне хубаво земята и да се заема с "боядисването"
p.p.s знае ли някой в София къде е останала някоя от металните рампи дето седяха пред блоковете ,щото всичките дето ги знаех циганите ги откраднаха за старо желязо
Провери добре и разширителното казанче да не е пукнато отдолу ...
...днес качих колата на една квартална рампа, запалих я и почнах да гледам,....нищо от никъде, достигна градуси, нищо. Достигна градуси, даже вдигна 100, обадих се и на Боби, (щото се притесних, че не включва перката ) изключих я после пак я запалих, подържаше си 70 градуса парнто работеше нормално, и пак водата изчезна, налял съм около 1 л от разтворената боя за яйца (оранжева) , нито капка от никое видимо място, маркучите парят, идеите ми се изчерпаха.
virusalfa
07-06-2010, 16:23
:paddle:
Провери добре и разширителното казанче да не е пукнато отдолу ...Ты переписал из своего товарища! Аз съм те изпреварил
Извините тавариш ...
:notworthy:
На мен ми намирисва на гарнитура на главата.:-?
На мен ми намирисва на гарнитура на главата.:-?
Точно това се обсъждаше последно...Колко ще струва ремонта:new_Eyecrazy:
vaklinator
10-06-2010, 09:18
Точно това се обсъждаше последно...Колко ще струва ремонта:new_Eyecrazy:
Няма смисъл да го обсъждате този вариянт, не е това.
По-скоро проверете маслото как е? Данеби водата да изтича през някоя от ризите /забравих какъв беше мотора, ако е 16в , няма ризи/ в картера и оттам да се изпарява през системата за вентилация на картера и се губи.
virusalfa
10-06-2010, 17:00
Няма смисъл да го обсъждате този вариянт, не е това.
По-скоро проверете маслото как е? Данеби водата да изтича през някоя от ризите /забравих какъв беше мотора, ако е 16в , няма ризи/ в картера и оттам да се изпарява през системата за вентилация на картера и се губи.без ризи има само един бензинов мотор на 164 -Ланча 2,0 8 клапана
При този разход на вода трудно би се изпарила всичката през картера. :unsure:
---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:16 ----------
А и явно прави въздушни възглавници щом не включва перката на радиатора и няма парно.
Ако няма видим теч - 1л за 1 час си е за видим теч .
Къде тогава бяга тази вода ?
Само на една кола имам случай да ми е избягала водата така - ама там протече през аспука .
Да не се окаже гарнитура само накрая както предположи някой !
Furious 155
11-06-2010, 16:50
Да не се окаже гарнитура само накрая както предположи някой !ами за гарнитура не изглежда да е - отзад даже конденз не излиза през ауспуха, даваш газ и не се променя, чисто изглеждаше. Собственика да каже сега пак ли е така. Аз това го видях преди една-две седмици.
Здравейте,
...."ами за гарнитура не изглежда да е - отзад даже конденз не излиза през ауспуха, даваш газ и не се променя, чисто изглеждаше. Собственика да каже сега пак ли е така. Аз това го видях преди една-две седмици." ...
Промяна няма! Само дето се набутах да сменя датчика за включване на перката дето е на радятора, щото според един съсед "майстор" вентилатора се включвал на по високи градуси и водата се изпарявала (Румен ме предупреди, че ще си дам парите на вятъра, ама реших да пробвам и жертвах 10лв ) сега датчика задейства на 75/85 и промяна няма.
btw някой да знае от къде мога да си купя кутията дето държи релетата, намираща се над вентилатора на радятора в ляво (от страната на шофьора), при иалянеца я няма
Автоморгите нямат ли я тази кутийка ?
При Явор пита ли ?
ТЪЖНАТА ИСТИНА
Всичко излезна на яве.
След повторен оглед при Румен се установи, че гарнитурата на главата е за смяна. 2 ри и 4 ти силиндър са издухали и цапат свещите.
Ремонта би ми струвал от порядъка на 600лв , а в момента не мога да ги отделя.
В допълнение имам за смяна съединител. 500лв
и сега изпусна преден десен амортисьор хххлв
което в настоящата ми финансова нестабилност ми налага следното. Продавам я цялата или цялата за части.
Ако искате можете да се кооперирате 3-4-5 човека и всеки да си вземе каквото му трябва. Цената за цялата е 2100лв , като това включва и Газовия инцекцион. Който съм го плащал преди година и половина 1500лв има чисто нов испарител с гаранция още 5 месеца.
Касетофона е JVC с mp3 и дистанционно.
5 броя алуминиеви джанти.
Отделно първи мога да продам инжекциона за 900лв
и друго по договаряне.
ТЪЖНАТА ИСТИНА
:shocked:
:rip:
Това са малко крайни мерки според мен. Гарнитура за главата ти е 40лв, гарнитурата на капака на клапаните е 25лв.Само ще шлайфат главата челно без да напасват клапани което е към 80лв, съединител ще намериш на Стамболийски комплект за около 150лв.Вече за труд не знам каква цена ще ти обяви, но поне частите няма да са толкова скъпи. Разбира се хубаво е щом ще се сваля главата да се направят и клапани и да се сменят всички гарнитури, ама като няма кинти...
Ти си решаваш.:roll:
части имам сякакви за Т.С. ,цените ще са символични :)
Благодаря приятели!
Боби, Маврут, върнахте ми надеждата!
Боби тези цени от Стамболийски 155 ли са?
Мавруте дай моля по конкретно цени-оферта,
ще ти пиша лично събщение.
По-добре си вземи втора ръка съединител, отколкото нов ментак от Стамболийски...Пуснал съм ти и един ЛС...
Виж питай и Румен колко пари ще ти вземе за труд, защото не са само цените на частите :)
Да, цените са от Стамболийски 155 и са съвсем ориентировъчни.Не са качествени съединителите, но спокойно ще изкара 60-80'000км.За тези пари си струва. Аз карах с такъв и го смених на 80'000км. Съмнява ме,че ще и навъртиш за 2 години 80'000км.
Да, цените са от Стамболийски 155 и са съвсем ориентировъчни.Не са качествени съединителите, но спокойно ще изкара 60-80'000км.За тези пари си струва. Аз карах с такъв и го смених на 80'000км. Съмнява ме,че ще и навъртиш за 2 години 80'000км.
Толкова ще изкара и един 2ра ръка ако бъде добре избран....Само че ще му струва 40-50лв. а не 150лв... Аз имам един втора ръка в перфектно състояние...пазя си го за мен...ама ако случайно не си намери на зор ще му го дам...излишно е да се набутва да си купува ментаци по 150лв.+150лв за труд...Отделно че те ще изкарат 80хил км. ама при бабешко каране :):)
Хубаво е все пак че има отзивчиви колеги и Наско се е почти навил да си я направи и кара :):)
thecleaner
16-06-2010, 01:45
На главата ако има някои и друг изгорял клапан, какво правиме? Масло, антифриз и труд са поне още 300 та кинта. По проста сметка глава 100-150лв. Гарнитури поне 100лв. и това милички е ако всичко надолу е наред. Водната помпа и термостата как ли изглеждат като Насето я е покарал на водица? Ако нямаш 500-600лв. не се закачай приятелски съвет, иначе рискуваш да си скубеш косите.
За съединитела труда си е труд. Ако не сполучиш дали с менте или втора употреба колата спира да се движи или плащаш труд отново :)
главата ако и има нещо мога да му дам читава за 80-90лв, съединитела не знам само как да го изкарам иначе и него за толкова пари щях да му го дам, с квото можем ще помогнем :)
Толкова ще изкара и един 2ра ръка ако бъде добре избран....Само че ще му струва 40-50лв. а не 150лв... Аз имам един втора ръка в перфектно състояние...пазя си го за мен...ама ако случайно не си намери на зор ще му го дам...излишно е да се набутва да си купува ментаци по 150лв.+150лв за труд...Отделно че те ще изкарат 80хил км. ама при бабешко каране :):)
Хубаво е все пак че има отзивчиви колеги и Наско се е почти навил да си я направи и кара :):)
Ми пич един съединител втора ръка може да не изкара и 20км! Жалко, че го изхвърлих моя, можеше да ти го дам да му навъртиш и ти 80'000км с бебешкото каране.При бебешкото каране предполагам отчиташ и факта, че съединителя с който съм карал е за Алфа 155 1.8 и въртящ момент от 168Nm, а на моя двигател е 258Nm! Не че нещо.. ама 100Nm в + не са хич малко ти как мислиш?Съединителя на Наско трябва да го натискаш с двата крака за да отдели.Можеш ли да му гарантираш, че и с твоя няма да е така?Можеш ли да му гарантираш, че пружините на феродовия диск не са омекнали? Или после ще има тема "Смених съединителя и колата подскча при тръгване". Нали се сещаш, че повторна смяна на съединител означава + 150лв за труд + новия съединител.
Моята кола случайно е 190Нм и случайно е същата като на Наско 2.0 8v...Това за въртящия момента на дизел,бензин 1.8 и 2.0 изобщо няма нищо общо по темата...Тааааа хубаво прочети какво съм писал и каква кола карам и т.н. Пак казвам, че нищо мое не предлагам...мога да услужа при краен финансов случай :):)
Иначе точно защото се сещам много добре, че труда е 150лв. му казвам да не рискува с некъв ментак за 150лв...Защото аз мога да ти кажа поне за 3 случая за що годе известни ментаци къдетои изкарват не по 80 а по 20хил км....Отделно че моя съединител не го мисли...щом съм си го запазил сам си правя сметката колко км. ще изкара...най-малко съм известен със стилът си на каране....Таааа мисля че Наско сам може да си направи изводите пък не е да не сме се видяли в сервиза...
Отделно, че чистак нов съединител Valeo (made in France)за нашите коли струва 250лв....мисля че всеки уважаващ класиките търговец може спокойно да му пусне едни 15% тоест 210лв.....та смятай за разликата :-P...
Не ме разбирай погрешно. Не си предлагам моя втора ръка(пазя си го за мен, нито съм го обявил за продан нито нищо), или пък нов...Ама просто достатъчно хора съм видял с такива съединители по 150лв. и идеята изоообщо не ми допада...
Нека сам първо да си реши дали ще я прави тази кола и след това да му мисли :) Освен успех друго не мога да кажа...
Друго имах в предвид с въртящия момент и различния съединител ама няма значение.За различни неща говориме.
Не казвам, че искаш да си продадеш твоя, а че му предлагаш да купува съединител втора употреба.Това е като да си купиш маслен филтър втора употреба.
Под менте съединител говоря за съединители евтини марки не Валео, Лук или Закс! Не ти говоря за Валео правено в Китай.
Сменял съм съединител на 2.0 ТС Валео и много добре знам колко струва с отстъпките.Въпроса е дали ще може да си намери качественото Валео с многото остъпки или ще си купи китайското Валео на цената на истинското без отстъпките.
Принципно ВАЛЕО-то трябва да идава от Бурса. Там е завода. Ако е китайско - лошо.
Колеги-приятели,
Май се намери проблема.
Закарах я при поредния майтор, той я наду на 1 бар (като махна капачката на разширителния съд и от там) и след 7 часа под налягане колата постепенно изтива и почва да тече като малко поточе от радиатора, демонстритаха ми теча на другата суртин, студена и течаща, та май все пак не е гарнитура, а е радиатор.
Сега съм в търсене на радиаторджия, ако имате някой от който сте останали доволни, споделете.
nachkata
23-09-2010, 17:22
Колега радвам се с две ръце за теб защото тоя филм с гарнитурите го преживях преди 4 месеца и знам колко ме заболя джоба.И си помисли преди да вземеш решение за тотална разпродажба на автомобила само ще кажа,че никоя друга кола на тези години не ми е доставяла такъв кеф до сега.
Колеги-приятели,
Май се намери проблема.
Закарах я при поредния майтор, той я наду на 1 бар (като махна капачката на разширителния съд и от там) и след 7 часа под налягане колата постепенно изтива и почва да тече като малко поточе от радиатора, демонстритаха ми теча на другата суртин, студена и течаща, та май все пак не е гарнитура, а е радиатор.
Сега съм в търсене на радиаторджия, ако имате някой от който сте останали доволни, споделете.
По-добре късно, отколкото по-късно...
Иди на "Кирил и Методий" 29 (ако се не лъжа за номера) - почти на ъгъла с "Раковски" от към пазара и от към центъра. Малка зелена ламаринена работилница след втората сграда отляво посока към пазара. Кирил Михайлов се казва човека и само с това се занимава. Доста железа са минали през ръцете му. Ако не ме лъже паметта - до преди 4-5 години оправяше картовете на Николай Върбицалиев. Имам и телефон 0888 689 115. Лошото е, че ако е радиатор може и да не стане с ремонт... Се си мисля, че нашите не се оправяха толкова лесно. Обади после кво е станало.
AntiLuuP
23-09-2010, 22:54
Да използвам темата и аз да попитам за подобен проблем. Мойта алфа е 146 1.6т.с.
Въпросната също губи антифриз, но много по бавно.Беше между мин и макс и за лятото е паднал под минимума. Дали това е в нормата или и аз да започвам да търся турбо мега мини отворчета?
Да използвам темата и аз да попитам за подобен проблем. Мойта алфа е 146 1.6т.с.
Въпросната също губи антифриз, но много по бавно.Беше между мин и макс и за лятото е паднал под минимума. Дали това е в нормата или и аз да започвам да търся турбо мега мини отворчета?
Не се занимавай. Нормално е да губи по малко охл. течност.
AntiLuuP
24-09-2010, 23:56
Не се занимавай. Нормално е да губи по малко охл. течност.
Абе малко малко ама за около 4 месеца примерно около 1л може би няма... може и по малко да е.
много съм се оглеждал за течове ама нищо + тва колата стои в подземен гараж на -2ниво и си е хладничко, а антифриза съхне бавно, гаража е сух т.е. ако е прокапало през нощта аз сутринта ще видя... Има и друго - колата е за термостат...
Благодаря все пак за отговора :) Ако има нещо по сериозно ще си покаже след време - дано няма че карам една от най златните алфи във форума ....
Satanism
25-09-2010, 00:10
aз страдах на една друга кола така от разни течове(моята губеше по 2-300гр на 200км каране)...не знам колко хиляди лева дадох да се кърпят...накрая си сипах за 10лв някакво запушало за цялата охл. система да циркулира(като тея за радиаторите) и всичко заспа...от тогава не съм долял и 1мл
AntiLuuP
25-09-2010, 00:32
Междудругото и аз си мислех за нещо подобно, понеже мойто ще е малко отворче ако въобще има нещо, а аз си мисля че може и да е от капачката на разширителния съд - просто да се е наработила :)
Аз доливам около половин литър на 2 месеца или 4-5000км.Мисля, че е нормално.Малко ми овлажнява водния радиатор, но докато не протече както си трябва нищо няма да правя.
Satanism
25-09-2010, 22:11
Аз доливам около половин литър на 2 месеца или 4-5000км.Мисля, че е нормално.Малко ми овлажнява водния радиатор, но докато не протече както си трябва нищо няма да правя.
Не знам, баце, аз за 10,000км, от колата ми не е изчезнал и милилитър...
AntiLuuP
25-09-2010, 22:35
Не знам, баце, аз за 10,000км, от колата ми не е изчезнал и милилитър...
Попринцип знам че антифриза изпарява по малко, но не знам колко малко е в границата на нормата. И все пак не са нови коли така че почти всичко което се случи с нея го приемам за нормално :gruebel:
Попринцип знам че антифриза изпарява по малко, но не знам колко малко е в границата на нормата. И все пак не са нови коли така че почти всичко което се случи с нея го приемам за нормално :gruebel:
Разбира се, че е нормално да губи по малко. Мойта е със спукан уекинко радиатор - всеки ден под него има мини-гьолче. И доливам по около литър на месец - вода с антифризец. Чудя се дали да не накапа от тия тадости дето запушват дупченца...
Накапи , накапи . После Боби ще ти обяснява как се сваля радиаторчето на парното :director:
Накапи , накапи . После Боби ще ти обяснява как се сваля радиаторчето на парното :director:
Преди няколко месеца го смених. И заради евентуално накапване.
Много зависи какво слагаш там...
Много зависи какво слагаш там...
Давай експертно мнение, че да не наакаме работата. Чудя се дали да го пробвам да го запушвам (щото е по-евтино), или да търся радиатор (нов или втора ръка).
Аз сложих HOLTS RADWELD. Нищо не ми се е запушило, освен пробойните, разбира се. Иначе също имах течове от ъглите на радиатора.
Аз сложих HOLTS RADWELD. Нищо не ми се е запушило, освен пробойните, разбира се. Иначе също имах течове от ъглите на радиатора.
Малките сини тубички (имам предвид точно с формата на туба за бензин) с бяло-червеникав етикет ли? И предполагам си спазил указанията на производителя. А колко нагнете? При мене е само теч от едно ъгълче на радиатора...
И друго - чудя се дали да не поизточа това, което е в разширителния съд - или то си го върти и през него? В смисъл - да не би да остане цялата добавка в казанчето, а да не замине в системата по предназначение?
Върти си се през разширителното казанче - няма проблеми .
Върти си се през разширителното казанче - няма проблеми .
Камик ми падна от сърцето... Т.е. каквото има в казанчето, след стартиране на мотора тръгва "нанейде" си и там "нейде си" квото дойде в повече се връща в казанчето. Демек си циркулира и меша постоянно...
Предполагах, че би трябвало да е така, но не бях сигурен.
Камик ми падна от сърцето... Т.е. каквото има в казанчето, след стартиране на мотора тръгва "нанейде" си и там "нейде си" квото дойде в повече се връща в казанчето. Демек си циркулира и меша постоянно...
Предполагах, че би трябвало да е така, но не бях сигурен.
Баш , баш .
При нашите всичко си се налива през разширителното казанче .
Да си забелязал да има капачка на радЯтора от където да се наливат течности ?
:flirt:
Баш , баш .
При нашите всичко си се налива през разширителното казанче .
Да си забелязал да има капачка на радЯтора от където да се наливат течности ?
:flirt:
Не бе, тва е ясно. Въпроса ми по-скоро е - дали при работещ мотор превърта през казанчето, или от там само се компенсира (+/-) системата?
Превърта през казанчето .
3 в 1 ;)
Превърта през казанчето .
3 в 1 ;)
ОК - 3в1, 3в1...
Знам, че не пиеш бира.
не пия като няма ;)
Под 3 в 1 имах в предвид ,че всички функции са през един детайл - казанчето .
не пия като няма ;)
Под 3 в 1 имах в предвид ,че всички функции са през един детайл - казанчето .
Ясно. Значи бира все пак.
Колеги незнаете колко е трудно да се намери боя за яйца края на май, изкочиха ми очите :new_Eyecrazy: от търсене по магазините. Но вече съм зареден с 2 капсули и чакам 2 дни да не вали за да изсъхне хубаво земята и да се заема с "боядисването"
p.p.s знае ли някой в София къде е останала някоя от металните рампи дето седяха пред блоковете ,щото всичките дето ги знаех циганите ги откраднаха за старо желязо
Вариант е също да отидеш при някой, който прави климатици ...нали те имат оцветители...да ти капне малко и да го светнете после с лампата, за да се види откъде е :) Хем няма да си оплескваш колата :)
Проблема към момента е решен!
Закарах я на радяторджия, той наду радятора и пристегна казанчето на радятора, посъветва ме да сложа и течна добвака сложих и теча спря.
Край на тази тема. (надявам се)
p.s. благодаря на всички включили се в темата
alfonco147GTA
13-10-2010, 09:06
само да знаеш че от добавката хвърля радотори на парното :hmm:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.